Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:13 

Chukkels schreef:
Nando schreef:
Klos schreef:
Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando ^^

Sorry man, was op dat moment voor mij best een kut feest dus nogal moeilijk om vrolijk te doen. :P

Niet zo piepen, jij had tenminste een feest :P

Ik wist dat je baalde dat je niet naar q-space bent geweest.
Maar zo erg :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

Ik baalde meer dat ik niet naar Qlimax 2009 kon dan dat ik niet naar Q-Base kon. Best lachwekkend eigenlijk xd

Maar goed, hopen dat ik mijn pech nu heb gehad voor de rest van mijn leven en dat ik gezond blijf en geen feesten meer hoef te missen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:23 

Chukkels schreef:
Ik baalde meer dat ik niet naar Qlimax 2009 kon dan dat ik niet naar Q-Base kon. Best lachwekkend eigenlijk xd

Maar goed, hopen dat ik mijn pech nu heb gehad voor de rest van mijn leven en dat ik gezond blijf en geen feesten meer hoef te missen ^^

Geen drugs meer gebruiken :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:27 

Hardtraxx Addict

Nando schreef:
Klos schreef:
Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando ^^

Sorry man, was op dat moment voor mij best een kut feest dus nogal moeilijk om vrolijk te doen. :P

Haha maakt niet uit kerel, ik had 't gewoon in de gaten :) That's all, volgende keer ben je waarschijnlijk toch wel beter te pas ;)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:29 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Ik ga tenminste niet op een random vrijdag aan de pillen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:34 

Bierkoning

JERRY JERRY JERRY
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
JERRY JERRY JERRY

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:46 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Ik ga tenminste niet op een random vrijdag aan de pillen >.<

Het was ook geen random vrijdag...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:53 

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:
JERRY JERRY JERRY

Ikke niet snap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:56 

Hardtraxx Veteran

5000e drugspost! Wat zijn we toch ook een junkies :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 15:57 

Chukkels schreef:

Maar met de andere topics erbij 50 duizend?

EDIT: heb het proberen op te zoeken, drugsvoorlichtings topic had er 537, drugsgebruik? (die eerste in algemeen) had er 11832, maar kan die oude drugs offtopic niet meer vinden? :cry:
En oja op heel het forum zijn er 14623 posts waar het woord drugs in voor komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:06 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:
JERRY JERRY JERRY

Ikke niet snap?

Jerry Springer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:07 

Donateur

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:

EDIT: heb het proberen op te zoeken, drugsvoorlichtings topic had er 537, drugsgebruik? (die eerste in algemeen) had er 11832, maar kan die oude drugs offtopic niet meer vinden? :cry:
En oja op heel het forum zijn er 14623 posts waar het woord drugs in voor komt :P

hmm vraag me af hoeveel % van chukkels is
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:07 

Hoofdcoach schreef:

Jerry Springer...

Oh ik dacht Tom & Jerry omdat er een plaatje van Tom & Jerry bij gezet werd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:09 

roberttt schreef:
Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:

hmm vraag me af hoeveel % van chukkels is

1892 berichten zijn van Chukkels, dus 12,93852150721466% is van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

Dat hadden we opgezocht laatst. Ff kijken :)

Chukkels: 1893 posts (16,9% van totaal)
Robert: 1603 posts (12,8% van totaal)
Olijfboompje: 1448 (33,6% van totaal) :lol:

11832 (algemeen/drugsgebruik-informatie-tips-vragen-t8210.html?hilit=drugsgebruik#p206093)
537 (off-topic/drugsvoorlichting-t15983.html?hilit=drugsvoorlichting#p543075)
6742 (off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987.html?hilit=drugs#p410636)
5006 (off-topic/drugs-offtopic-t16216.html?hilit=drugs#p551543)

24117 drugsgerelateerde posts zijn er gemaakt op dit forum.
Dat is 3,7% van het totale aantal posts die op dit forum zijn gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe poll? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:36 

Zo, even een klein reportje van zaterdag.
Op Q-Base heb ik speed gebruikt, om 20:00 eerst even een pizzapunt en frikandel naar binnen gewerkt. Toen 2 puntjes gepakt. Voelde me lekker zweverig, had veel energie, lekkere tintelingen en kon lekker los gaan. Vervolgens ongeveer elke 2/3 uur paar puntjes bijgepakt en kon lekker doorfeesten. Rond 6 uur werd ik doodmoe en kon geen stamp meer verzetten. Omdat ik geen zin had om een beetje als een overleden zoutzak bij B-Front te gaan staan had ik toen alle pep die ik nog had (iets minder dan 100mg) in 1x gesnoven. Bleek achteraf beetje nutteloos want het versterkte alleen de tintelingen en het lekkere gevoel maar meer energie kreeg ik er niet van, maarja leermomentje voor de volgende keer dat het geen zin heeft om bij te pakken als je moe wordt terwijl je pep op hebt. Ik had trouwens wel het gevoel dat ik nogal werd aangestaard als ik over het terrein liep/ergens los stond te gaan, vooral bij de open air en de prspct (maar bij prspct stond ik als een van de weinig strak tussen alleen maar stonede mensen dus kan ook daar aan gelegen hebben xd ) en dat terwijl ik er als ik de foto's zo zie helemaal niet erg bij liep. Meer mensen die daar last van hadden? Mijn neef zei ook al dat ie zich bekeken voelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:41 

Hardtraxxer

ik voelde me ook bekeken
door de chickies :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

Als je die gedachte eenmaal hebt op een feest, ook al is het onterecht, dan kom je er ook niet meer vanaf :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 16:42 

Hardtraxx Veteran

livinforthemusic schreef:
ik voelde me ook bekeken

dat hoeft niet altijd positief te zijn he :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:14 

Banaanslak schreef:
Zo, even een klein reportje van zaterdag.
Op Q-Base heb ik speed gebruikt, om 20:00 eerst even een pizzapunt en frikandel naar binnen gewerkt. Toen 2 puntjes gepakt. Voelde me lekker zweverig, had veel energie, lekkere tintelingen en kon lekker los gaan. Vervolgens ongeveer elke 2/3 uur paar puntjes bijgepakt en kon lekker doorfeesten. Rond 6 uur werd ik doodmoe en kon geen stamp meer verzetten. Omdat ik geen zin had om een beetje als een overleden zoutzak bij B-Front te gaan staan had ik toen alle pep die ik nog had (iets minder dan 100mg) in 1x gesnoven. Bleek achteraf beetje nutteloos want het versterkte alleen de tintelingen en het lekkere gevoel maar meer energie kreeg ik er niet van, maarja leermomentje voor de volgende keer dat het geen zin heeft om bij te pakken als je moe wordt terwijl je pep op hebt. Ik had trouwens wel het gevoel dat ik nogal werd aangestaard als ik over het terrein liep/ergens los stond te gaan, vooral bij de open air en de prspct (maar bij prspct stond ik als een van de weinig strak tussen alleen maar stonede mensen dus kan ook daar aan gelegen hebben xd ) en dat terwijl ik er als ik de foto's zo zie helemaal niet erg bij liep. Meer mensen die daar last van hadden? Mijn neef zei ook al dat ie zich bekeken voelde.

Ja, het kan ook zijn door die security die in de zaal gewoon stonden wel is waar zonder die security kleren maar gewoon in een normale outfit met oortje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

livinforthemusic schreef:
ik voelde me ook bekeken

Ik ook. :lol: Ik had dus een heerlijke lolly gekregen en had hem blijkbaar met iets te veel enthousiasme in me mond zitten de hele tijd, die meisjes lachten zich rot maarjaa daarna nog gewoon leuk praatje meegemaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 17:18 

Hardtraxxer

ik liep ook hardcore bunker ofzo in.
werd aan de zijkant zo'n gast belaagd door 3 securitys,helemaal in zn zakken lopen te graaien.

die was ook ff betrapt
ze hebben volgens mij iig flink lopen huishouden
Vorige  1 ... 196, 197, 198, 199, 200, 201, 202 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic