Zo, even een klein reportje van zaterdag.
Op Q-Base heb ik speed gebruikt, om 20:00 eerst even een pizzapunt en frikandel naar binnen gewerkt. Toen 2 puntjes gepakt. Voelde me lekker zweverig, had veel energie, lekkere tintelingen en kon lekker los gaan. Vervolgens ongeveer elke 2/3 uur paar puntjes bijgepakt en kon lekker doorfeesten. Rond 6 uur werd ik doodmoe en kon geen stamp meer verzetten. Omdat ik geen zin had om een beetje als een overleden zoutzak bij B-Front te gaan staan had ik toen alle pep die ik nog had (iets minder dan 100mg) in 1x gesnoven. Bleek achteraf beetje nutteloos want het versterkte alleen de tintelingen en het lekkere gevoel maar meer energie kreeg ik er niet van, maarja leermomentje voor de volgende keer dat het geen zin heeft om bij te pakken als je moe wordt terwijl je pep op hebt. Ik had trouwens wel het gevoel dat ik nogal werd aangestaard als ik over het terrein liep/ergens los stond te gaan, vooral bij de open air en de prspct (maar bij prspct stond ik als een van de weinig strak tussen alleen maar stonede mensen dus kan ook daar aan gelegen hebben

) en dat terwijl ik er als ik de foto's zo zie helemaal niet erg bij liep. Meer mensen die daar last van hadden? Mijn neef zei ook al dat ie zich bekeken voelde.