Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:16 

Hardtraxx Addict

Maar deed het elke dag, 3 of 4 joints. (Naast nog normaal functioneren op school en werk). Maar goed, doe het in de weekenden nog wel. Dit omdat ik het in combinatie met alcohol echt veel heldiger vind dan alleen alcohol, en omdat ik dan minder drink. (Wat dan weer niet slim is i.v.m. onstoken maag en slokdarm, dat op zijn beurt weer door overmatig alcohol gebruik komt)
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Was toen wel erg heldig bij Sjeemie zo vroeg op de ochtend. Nog nooit zo koekwous een film gekeken, wtf! :lol:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:17 

Hardtraxxer

Twee dagen gestopt met blowen. Heb het er veel moeilijker mee dan ik al die tijd dacht. :([/quote]

Blowen moet je ook niet doen.[/quote]
Blowen op z'n tijd is wel leuk hoor ^^[/quote]

Ja wel ben ik het met je eens. Moet het wel hasj zijn :$[/quote]
Hasj voor het uitgaan. Weed voor gewoon te relaxen.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:18 

Chukkels schreef:
Was toen wel erg heldig bij Sjeemie zo vroeg op de ochtend. Nog nooit zo koekwous een film gekeken, wtf! :lol:

Wauw, die benzo's toen maakte het wel af xd
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:22 

Hardtraxx Addict

wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Benzo fury of wat?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:28 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
wesskeej schreef:
Chukkels schreef:

Benzo fury of wat?

Etizolam. Binnenkort mag ik hopelijk op recept Clonazepam en Diazepam gaan bestellen ^^
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:30 

Donateur

Chukkels schreef:
Etizolam. Binnenkort mag ik hopelijk op recept Clonazepam en Diazepam gaan bestellen ^^

>.< :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

:')
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

>.< :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

En jou bijdrage met deze post is...?

Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Zoo, ik heb mij uitermate goed vermaakt zaterdag met rode eekhoorntjes :) Het eerste halfje sloeg al na een half uurtje in (tijdens een gesprek met Squirrie, sorry daarvoor :P) en heb verder de hele nacht echt dik genoten :) Leuk om weer wat nieuwe mensen te ontmoeten en alles (Olijf, nog bedankt voor je raketje :thumbup:). Het was me 1e keer Q-Base, maar zeker niet m'n laatste :D
Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando ^^ jammer. Volgende feestje wordt wss Thrillogy :cool:

Geen probleem man!

Je bent een gezellige gast! :D
Vaker meeten in het vervolg! :D

Ik ging wel lekker trouwens, alleen met veels te veel. Wel een mooie voordelig effect vind ik dat bijna niemand het aan mij meer ziet.

Ik heb in totaal meer dan een halve gram pep op, 2.5 pillen en flink wat MDMA kristal.
Alleen voor mij wordt het nu toch echt een pauze qua MDMA, want ik vind dit veels teveel in vergelijking met vroeger waar ik op een halfje al prima ging. Waarschijnlijk een pauze tot aan Qountdown en daar dan weer kijken of het dan beter gaat. Dat twaalf uur momentje waar iedereen iets dropt, blijft te mooi voor woorden.

Ik heb trouwens weer een stel schitterend koppies gezien :P
Diegene weten wel wie ik bedoel :innocent:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:15 

Olijfboompje schreef:
Klos schreef:
Zoo, ik heb mij uitermate goed vermaakt zaterdag met rode eekhoorntjes :) Het eerste halfje sloeg al na een half uurtje in (tijdens een gesprek met Squirrie, sorry daarvoor :P) en heb verder de hele nacht echt dik genoten :) Leuk om weer wat nieuwe mensen te ontmoeten en alles (Olijf, nog bedankt voor je raketje :thumbup:). Het was me 1e keer Q-Base, maar zeker niet m'n laatste :D
Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando ^^ jammer. Volgende feestje wordt wss Thrillogy :cool:

Geen probleem man!

Je bent een gezellige gast! :D
Vaker meeten in het vervolg! :D

Ik ging wel lekker trouwens, alleen met veels te veel. Wel een mooie voordelig effect vind ik dat bijna niemand het aan mij meer ziet.

Ik heb in totaal meer dan een halve gram pep op, 2.5 pillen en flink wat MDMA kristal.
Alleen voor mij wordt het nu toch echt een pauze qua MDMA, want ik vind dit veels teveel in vergelijking met vroeger waar ik op een halfje al prima ging. Waarschijnlijk een pauze tot aan Qountdown en daar dan weer kijken of het dan beter gaat. Dat twaalf uur momentje waar iedereen iets dropt, blijft te mooi voor woorden.

Boh 12uur momentje op qountdown altijd leuk ^^
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:18 

Hardtraxx Addict

Vandaag voor t eerst mogen genieten van een echte dip... Wordt voor mij ook een pauze van een aantal maanden! Jezus wat is dit klote zeg, kmoet echt om alles janken gewoon... Heel vervelend.
Kan 't misschien komen omdat ik dit keer een 5-HTP pil derin heb geknald voor 't slapen gaan? Lijkt me raar, maar misschien is dat toch niet zo slim als ik dacht...
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:23 

mr_vertigo schreef:
Vandaag voor t eerst mogen genieten van een echte dip... Wordt voor mij ook een pauze van een aantal maanden! Jezus wat is dit klote zeg, kmoet echt om alles janken gewoon... Heel vervelend.
Kan 't misschien komen omdat ik dit keer een 5-HTP pil derin heb geknald voor 't slapen gaan? Lijkt me raar, maar misschien is dat toch niet zo slim als ik dacht...

Ik heb helemaal nergens last van gehad.
Alhoewel ik gister avond best een beetje hersendood was xd
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:25 

Donateur

mr_vertigo schreef:

Hoeveel uur na gebruik ? serotonine syndroom kan je krijgen als je te vroeg htp neemt :whistle:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:26 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:

Heb gister ook 5-HTP op en nergens last van hoor. :P Misschien morgen maarja neem vanavond weer 5-HTP.
Kan tussen mijn oren zitten maarja het helpt dan wel xd
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:29 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
mr_vertigo schreef:

Hoeveel uur na gebruik ? serotonine syndroom kan je krijgen als je te vroeg htp neemt :whistle:

Voor 't laatst gedropt om ong 6 s'ochtends en 5-HTP gepakt om ongeveer 23 uur op zondag...
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

:whistle: Misschien hoor ik daar wel bij want Thijs zei op een gegeven moment tegen me zet jij maar ff een zonnebril op xd
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:46 

Donateur

Heb ik ook gezien, naast mij stond iemand te pissen. Of altans te proberen. Kwam er security langs en sleurde ze hem naar achter en alles leeg... Had ik geluk dat ze mij niet uitkozen of dat ik net niet omkeek zodat ze mn huge pupillen zagen. Want dan hang je sowiso.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:49 

Hardtraxx Veteran

Mag de security je eruit zetten als je strak staat, maar niks meer bij je hebt?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 19:50 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Mag de security je eruit zetten als je strak staat, maar niks meer bij je hebt?

Weet niet precies hoe t in Duitsland is, maar volgens mij is gebruik niet verboden in Nederland maar bezit wel.

Hoe scheef dit ook is >.<
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Als de security je ziet gebruiken mogen ze je meenemen, anders niet. Gebruik is niet strafbaar.

Maar waar stond je te pissen dan? Gewoon bij normale staan wc's?
Beetje vaag om iemand mee te nemen omdat ie strak staat.. weet je zeker dat ie niet bezig was met snuiven oid?
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:15 

Donateur

Jha ik hoorde de security wel zeggen niet in je zakken ofzoiets. Dus vast wel iets opgemerkt die lui
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:33 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Heb ik ook gezien, naast mij stond iemand te pissen. Of altans te proberen. Kwam er security langs en sleurde ze hem naar achter en alles leeg... Had ik geluk dat ze mij niet uitkozen of dat ik net niet omkeek zodat ze mn huge pupillen zagen. Want dan hang je sowiso.

Ik heb een heel andere kant gezien van de security. :lol:

Tegen het einde van het feest zat ik voor de hangar aan die tafeltjes, daar stonden hele tijd paar man security overzicht te houden. Was bezig met iemand te smsen, en had voor de eerste keer moeite met lezen/typen op me gsm, maar dan ook echt heel erge moeite.. Kwam een zo gast van die security voorbij gelopen en die had dat blijkbaar door, zei hij zo uit het niets van: Lastig hé, zal ik je even helpen. Heeft die kerel gewoon me smsje even afgemaakt voor me. :D

Hulde. :worship:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:36 

93Wesley93 schreef:
Lowrenz schreef:

Ik heb een heel andere kant gezien van de security. :lol:

Tegen het einde van het feest zat ik voor de hangar aan die tafeltjes, daar stonden hele tijd paar man security overzicht te houden. Was bezig met iemand te smsen, en had voor de eerste keer moeite met lezen/typen op me gsm, maar dan ook echt heel erge moeite.. Kwam een zo gast van die security voorbij gelopen en die had dat blijkbaar door, zei hij zo uit het niets van: Lastig hé, zal ik je even helpen. Heeft die kerel gewoon me smsje even afgemaakt voor me. :D

Hulde. :worship:

Hahaha wat een held :lol:
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:36 

Hardtraxx Addict

Dat is idd wel heldig :P !

Njaa security doen nooit moeilijk om gebruik ;) Is ook een reden tot fouilleren! Een reden tot fouilleren en meegenomen te worden is gewoon als ze je verdenken van dealen en bezit.. Grote pupillen of strak staan is geen reden tot bezit, immers kan het gebruikte spul allang in je lichaam zijn ;)!

Dealen spreekt voor zich, bezit is gewoon bijpakken of aan het prusten zijn met je zakje (trilhandjes ftw!).. Gebruik is toegestaan, zowel in Duitsland als in Nederland :D Dit is puur een verzekeringskwestie (mbt gezondheid), heeft niets met het toestaan van drugs te maken..
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

:whistle: Misschien hoor ik daar wel bij want Thijs zei op een gegeven moment tegen me zet jij maar ff een zonnebril op xd

Naaah, ik heb het bij jou niet echt opgemerkt :P

Had het eerder over vrouwelijke wederhelften xd :P
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic