Ooh ja qlimax 
Zo ken ik je weerwrote:Ooh ja qlimax
Zo ken ik je weerwrote:Ooh ja qlimax
Blijf dan wel nuchter, is toch een super vet feest.. Tenminste geen hitjes enzwrote:Zo ken ik je weerwrote:Ooh ja qlimax
wrote:Blijf dan wel nuchter, is toch een super vet feest.. Tenminste geen hitjes enzwrote:Zo ken ik je weerwrote:Ooh ja qlimax
heb ik 3 maanden pauze gehad als ik daar zou gaan gebruikenwrote:Nou, met een half dozijn lukte het in ieder geval niet, zelfs niet na een pauze van 7 weken... Maar dat kan ook aan de pillen liggen, namelijk de Q-tjes
Same here, al pak ik Driologie er nog tussendoorwrote:heb ik 3 maanden pauze gehad als ik daar zou gaan gebruikenwrote:Nou, met een half dozijn lukte het in ieder geval niet, zelfs niet na een pauze van 7 weken... Maar dat kan ook aan de pillen liggen, namelijk de Q-tjes
Jij mag niet van de dokterwrote:Same here, al pak ik Driologie er nog tussendoorwrote:heb ik 3 maanden pauze gehad als ik daar zou gaan gebruikenwrote:Nou, met een half dozijn lukte het in ieder geval niet, zelfs niet na een pauze van 7 weken... Maar dat kan ook aan de pillen liggen, namelijk de Q-tjes
jawrote:Maar wat jij en robert nou zeggen is ik als ik op een q-dance/b2s feest sta dan moet je drugs gebruiken?
Of je gaat niet..wrote:jawrote:Maar wat jij en robert nou zeggen is ik als ik op een q-dance/b2s feest sta dan moet je drugs gebruiken?
wrote:Kijk, op een B2S of Q-Dance feest moet je je conformeren aan de meerderheid. De meerderheid gebruikt drugs op die feesten, dus moet jij dat ook doen. Anders hoor je er niet bij!
wrote:Kijk, op een B2S of Q-Dance feest moet je je conformeren aan de meerderheid. De meerderheid gebruikt drugs op die feesten, dus moet jij dat ook doen. Anders hoor je er niet bij!
Haat? Hoezo? Ik zie nergens haat hoorwrote:Al die haat alleen omdat zie naar Q-base geweest zijn
Project hardcore?wrote:Niet iedereen heet Christian en mijn eerste feest is pas Qountdownwrote:Altijd leuk om te zien dat iedereen aangeeft na een feest dat ze een (lange) pauze houden, maar 9 van de 10 gaan bij het eerst komende feest van B2S of Q toch wel weer in de snoeppot graaien
niet meer Thunderdome?wrote:Niet iedereen heet Christian en mijn eerste feest is pas Qountdown
Thunderdome is geen pillenplek en zeker niet 2 weken vóór Qountdownwrote:niet meer Thunderdome?wrote:Niet iedereen heet Christian en mijn eerste feest is pas Qountdown![]()
Sorry man, was op dat moment voor mij best een kut feest dus nogal moeilijk om vrolijk te doen.wrote:Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando![]()
Niet zo piepen, jij had tenminste een feestwrote:Sorry man, was op dat moment voor mij best een kut feest dus nogal moeilijk om vrolijk te doen.wrote:Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando![]()
Dat merkte ik ook ja toen ik soms wat tegen je zeiwrote:Sorry man, was op dat moment voor mij best een kut feest dus nogal moeilijk om vrolijk te doen.wrote:Ik had trouwens ook wel beetje in de gaten dat je niet helemaal vrolijk was toen ik je tegenkwam Nando![]()