Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:16 

Hardtraxx Veteran

En toch snap ik er niks van dat jullie er niet lekker op gingen. Het enige feest waar ik hetzelfde heb meegemaakt als Nando was op Decibel. De eerste drop werkte perfect, de 2e drop werkte half, half en de 3e drop wekte alleen vaagheid op. Voor de rest ging het bij mij op elk feest (en dat waren er nogal wat in de zomer) minimaal zoals gehoopt. Geen enkel feest ging ik minder lekker. Natuurlijk moest ik dat wel wat sneller bijpakken dan normaal, maar het gekregen effect van de pilletjes was elke keer goed genoeg. Naarmate de dag vorderde werd het love-gevoel wel steeds minder en de enige 2 keren dat ik het ultieme gevoel kreeg in de zomer van X, waren op de Defqon after (na kristallen) en op de Decibel afterparty, maar ik ben er allang van op de hoogte dat je dat gevoel niet altijd kan krijgen.

Ik denk dus dat jullie probleem is dat je er te veel van verwacht. De verwachtingen liggen te hoog en dan is het zo dat als die verwachtingen niet waargemaakt worden, het lijkt alsof je een kutspace hebt. Dus mijn advies is om je verwachtingen wat lager te leggen. Die pil slaat echt wel aan. Maar het gevoel zoals je 'eerste keer' zal heel moeilijk te verkrijgen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:22 

Donateur

echt chris :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

Dat is het niet, maar er is geen 1 moment geweest na half 12 dat ik me nog echt lekker voelde door de x. Ik snap juist niet hoe jij iedere keer nog lekker kan gaan, echt ongelofelijk. :P Hoop dat een pauze van bijna 4 maanden me goed zal doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:34 

Donateur

Nando schreef:
Dat is het niet, maar er is geen 1 moment geweest na half 12 dat ik me nog echt lekker voelde door de x. Ik snap juist niet hoe jij iedere keer nog lekker kan gaan, echt ongelofelijk. :P Hoop dat een pauze van bijna 4 maanden me goed zal doen. :)

Combi's :p Dan werkt het wel :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

pauze van 4 maanden doet je zeker goed, ik heb vanaf hardbass ook 4 maanden even zonder gedaan om die reden, en nu gaat alles weer super!
zaterdag ook voor het eerst sinds tijden weer een enorme love-feeling gehad, hele nacht lopen stralen daar! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
echt chris :lol:

What's up, my niggah?

roberttt schreef:
Nando schreef:

Combi's :p Dan werkt het wel :-)

De combi met 4-FMP is bijna een garantie voor succes, inderdaad. Maar zonder moet het ook lukken. Het zou van de zotte zijn als je een ander middeltje nodig hebt om een pil te laten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:54 

Hardtraxx Addict

Hoe zijn die groene olifanten bevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:57 

Donateur

Taxi schreef:

Groene? bedoel je niet oranje xd

Die groene zijn sowieso goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:03 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Taxi schreef:

Haha dacht dat iedereen het over die groene had, maar zijn dus die oranje. Kan nu die groene regelen, omdat ik van die X3's (link) hoor dat ze niet echt geweldig zijn. En ik heb schijnbaar op de een of andere manier een soort resistentie voor mdma. (Meer nodig, slaat véél later in).

Maar dat zijn dus wel prima dingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
roberttt schreef:
Taxi schreef:

Haha dacht dat iedereen het over die groene had, maar zijn dus die oranje. Kan nu die groene regelen, omdat ik van die X3's (link) hoor dat ze niet echt geweldig zijn. En ik heb schijnbaar op de een of andere manier een soort resistentie voor mdma. (Meer nodig, slaat véél later in).

Maar dat zijn dus wel prima dingen?

Groene? Damn! :drool: :drool: :drool:

Ik weet nog als de dag van gisteren dat Robert er een klein jaar geleden mee aan kwam zetten. Wat een knallers! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:07 

Donateur

Haha nou ik doe met Nando en Iris mee, mijn pauze gaat zelfs nog langer want ik ga niet naar Qountdown.
Wat ben ik moeilijk hard naar de klote zeg haha. En weer ouderwets een zere bek. Was een afsluiting in stijl wat dat betreft :P

Heb hier nog 1 portie methylone liggen, denk dat ik die voor Remember bewaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha nou ik doe met Nando en Iris mee, mijn pauze gaat zelfs nog langer want ik ga niet naar Qountdown.
Wat ben ik moeilijk hard naar de klote zeg haha. En weer ouderwets een zere bek. Was een afsluiting in stijl wat dat betreft :P

Heb hier nog 1 portie methylone liggen, denk dat ik die voor Remember bewaar :)

Jij ging op z'n minst nog lekker afgelopen zaterdag. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:15 

Hardtraxx Veteran

Ik ga ook tot Qountdown pauze houden en als ik daar niet heen ga wel langer dus.
Wel weer prima vermaakt zaterdag :D wel ff last gehad van zware benen, maar dit ging na een tijdje weer weg :)
Voel me op dit moment gewoon weer fris en fruitig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:17 

Donateur

Iedereen pauze tot qountdown :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:20 

Bierkoning

Ik doe ook een pauze tot Qountdown, niet zozeer omdat het gevoel minder is, maar omdat de feesten die er tussen in komen veel leuker zijn zonder drugs ^^ En bovendien heb ik ook wel redelijk veel gebruikt deze zomer, dus het kan ook geen kwaad

Maar ik had nog ff een vraagje, ik heb dus vanacht zo'n beetje de slechtse nacht van me leven gehad, ik ging om half 1 naar bed en ik hoorde me moeder om half 8 onder de douche stappen, zonder dat ik ook maar een minuut geslapen had :/ Ik denk dat ik een half uurtje later in slaap ben gevallen, en heb geslapen tot half 11, dus 2,5 uur, waarin ik ook nog 3 x ff wakker ben geworden. Echt dramatisch dus, en dit terwijl ik maar 4/4,5 uur heb geslapen na Q-Base. Komt dit door de drugs die ik heb genomen zaterdag? Heb alleen x op en geen pep o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:25 

Donateur

Pommer schreef:
Ik doe ook een pauze tot Qountdown, niet zozeer omdat het gevoel minder is, maar omdat de feesten die er tussen in komen veel leuker zijn zonder drugs ^^ En bovendien heb ik ook wel redelijk veel gebruikt deze zomer, dus het kan ook geen kwaad

Maar ik had nog ff een vraagje, ik heb dus vanacht zo'n beetje de slechtse nacht van me leven gehad, ik ging om half 1 naar bed en ik hoorde me moeder om half 8 onder de douche stappen, zonder dat ik ook maar een minuut geslapen had :/ Ik denk dat ik een half uurtje later in slaap ben gevallen, en heb geslapen tot half 11, dus 2,5 uur, waarin ik ook nog 3 x ff wakker ben geworden. Echt dramatisch dus, en dit terwijl ik maar 4/4,5 uur heb geslapen na Q-Base. Komt dit door de drugs die ik heb genomen zaterdag? Heb alleen x op en geen pep o.i.d.

Herkenbaar, had ik vorig jaar ook na Q-Base :x sliep maandag nacht pas weer, geen idee hoe dat kwam..
Denk door de drugs i.c.m harde muziek, dat je hersenen nog geen rust kunnen vinden. Zou niets anders weten eigenlijk.

:/ Wel klote is dat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:28 

Hardtraxx Veteran

Wat ik soms na x heb is dat ik denk dat ik niet geslapen heb maar dat het wel zo is :) dan ben je een beetje half aan het slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

Ik heb na q-base (met pep op) maar 1 uur geslapen, maar vannacht gewoon 11 uur meegepakt :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:40 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:

Herkenbaar, had ik vorig jaar ook na Q-Base :x sliep maandag nacht pas weer, geen idee hoe dat kwam..
Denk door de drugs i.c.m harde muziek, dat je hersenen nog geen rust kunnen vinden. Zou niets anders weten eigenlijk.

:/ Wel klote is dat..

Hmm oke, nou hopelijk gaat het vanacht wel lukken dan

Hoofdcoach schreef:
Wat ik soms na x heb is dat ik denk dat ik niet geslapen heb maar dat het wel zo is :) dan ben je een beetje half aan het slapen

Jah weet ik dat heb ik best vaak zelfs, maar dit keer echt niet, heb ook nog verschillende dingen gedaan 's nachts om 3/4/5 uur ofzo, keertje me ventilator aan/uitgezet, nog ff tv gekeken, ander kussen gepakt, echt van alles geprobeerd. Het gekke was dat ik wel echt kapot was, ik kon m'n ogen amper open houden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Ik weet nog als de dag van gisteren dat Robert er een klein jaar geleden mee aan kwam zetten. Wat een knallers! :worship:

Haha van jullie neem ik het direct aan! Dan gaan we die maar eens inslaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:43 

Donateur

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Haha van jullie neem ik het direct aan! Dan gaan we die maar eens inslaan :thumbup:

Zijn echt goed ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Altijd leuk om te zien dat iedereen aangeeft na een feest dat ze een (lange) pauze houden, maar 9 van de 10 gaan bij het eerst komende feest van B2S of Q toch wel weer in de snoeppot graaien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:50 

Donateur

Chukkels schreef:
Altijd leuk om te zien dat iedereen aangeeft na een feest dat ze een (lange) pauze houden, maar 9 van de 10 gaan bij het eerst komende feest van B2S of Q toch wel weer in de snoeppot graaien xd

Niet iedereen heet Christian en mijn eerste feest is pas Qountdown xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 12:51 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Mocht ik mijn belofte verbreken dan stuur ik 10 rode eekhoorntjes per post naar je toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2011 13:03 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Chukkels schreef:

Mocht ik mijn belofte verbreken dan stuur ik 10 rode eekhoorntjes per post naar je toe.

Die deal staat! :thumbsup:

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Niet iedereen heet Christian en mijn eerste feest is pas Qountdown xd

Jij bent echt een stoplicht dat op hol is geslagen. Nu ga je opeens geen Qlimax meer? :P
Vorige  1 ... 194, 195, 196, 197, 198, 199, 200 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic