En toch snap ik er niks van dat jullie er niet lekker op gingen. Het enige feest waar ik hetzelfde heb meegemaakt als Nando was op Decibel. De eerste drop werkte perfect, de 2e drop werkte half, half en de 3e drop wekte alleen vaagheid op. Voor de rest ging het bij mij op elk feest (en dat waren er nogal wat in de zomer) minimaal zoals gehoopt. Geen enkel feest ging ik minder lekker. Natuurlijk moest ik dat wel wat sneller bijpakken dan normaal, maar het gekregen effect van de pilletjes was elke keer goed genoeg. Naarmate de dag vorderde werd het love-gevoel wel steeds minder en de enige 2 keren dat ik het ultieme gevoel kreeg in de zomer van X, waren op de Defqon after (na kristallen) en op de Decibel afterparty, maar ik ben er allang van op de hoogte dat je dat gevoel niet altijd kan krijgen.
Ik denk dus dat jullie probleem is dat je er te veel van verwacht. De verwachtingen liggen te hoog en dan is het zo dat als die verwachtingen niet waargemaakt worden, het lijkt alsof je een kutspace hebt. Dus mijn advies is om je verwachtingen wat lager te leggen. Die pil slaat echt wel aan. Maar het gevoel zoals je 'eerste keer' zal heel moeilijk te verkrijgen zijn.
Ik denk dus dat jullie probleem is dat je er te veel van verwacht. De verwachtingen liggen te hoog en dan is het zo dat als die verwachtingen niet waargemaakt worden, het lijkt alsof je een kutspace hebt. Dus mijn advies is om je verwachtingen wat lager te leggen. Die pil slaat echt wel aan. Maar het gevoel zoals je 'eerste keer' zal heel moeilijk te verkrijgen zijn.