0xygen schreef:
mrazura schreef:
0xygen schreef:
doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.
Die chick zei dat de lens je iris goed op zijn plaats houd(daarom ook geen grote ogen).
Ik draag fulltime lenzen, en mijn doppen zijn dan alsnog huge en schieten alsnog alle kanten uit..
Voor mij snoeppauze tot Qountdown of langer..
Had gewoon 3 en 3kwart triforce op omdat ie gewoon niet lekker meer ging. Echt dat net niet gevoel. Dus dan maar vaag worden heb ik uiteindelijk besloten, wat mn Q-Base nog heeft gered. Had ontzettend last van vermoeidheid door de ellendig lange busreis, en mn knie en enkel deden niet normaal pijn. Gelukkig ging dat na de 1e 3kwart wel over.
En door de vermoeidheid zag ik inderdaad ook allerlei hekjes overal, van die witte voortuinhekjes met puntjes. Ben menigmaal de hele zaal door gelopen om er omheen te lopen. En tijdens crypsis in de open air leek alles net een spiegel, wat echt eng voelde. Maar gelukkig was nando wel het meest van de tijd bij me, wat toch wel geruststellend was