Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:07 

Hardtraxx Addict

Kettingzaag schreef:
Rode eekhoorntjes (L)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:15 

PNXRMX schreef:
Als je trouwens wil snuiven op een feest, nu meteen een bullet aanschaffen. Werkt zo ontzettend fijn om onopvallend, snel en consequent gedoseerd wat te nemen :thumbsup:

hoe werkt zon ding dan?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:38 

KSwoosh schreef:
PNXRMX schreef:
Als je trouwens wil snuiven op een feest, nu meteen een bullet aanschaffen. Werkt zo ontzettend fijn om onopvallend, snel en consequent gedoseerd wat te nemen :thumbsup:

hoe werkt zon ding dan?

Tegen je neus aanzetten knopje duwen en gewoon snuiven. Correct me if i'm wrong.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Die ik heb werkt met een draaiknopje. Eerst ondersteboven dus zodat het 'bakje' kan vullen (of gewoon ondersteboven in de broekzak bewaren), knopje kwartslag draaien zodat het bakje niet meer open is, dan de bullet rechtop draaien zodat het gat boven zit en vervolgens het knopje omdraaien zodat de opening van t bakje ook boven zit. En DAN kun je snuiveng. Klinkt als een heel gedoe, maar je hebt het in een paar seconden gedaan :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:52 

PNXRMX schreef:
Die ik heb werkt met een draaiknopje. Eerst ondersteboven dus zodat het 'bakje' kan vullen (of gewoon ondersteboven in de broekzak bewaren), knopje kwartslag draaien zodat het bakje niet meer open is, dan de bullet rechtop draaien zodat het gat boven zit en vervolgens het knopje omdraaien zodat de opening van t bakje ook boven zit. En DAN kun je snuiveng. Klinkt als een heel gedoe, maar je hebt het in een paar seconden gedaan :P

Ga ik toch liever voor de normale sleutel manier :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Had gister 2.5 paarse diamantjes en 0.5 rode eekhoorn, mn hele bek is naar de donder! xd
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Gisteren 2.5 oranje rontonde's gehad... Gingen weer lekker, maar ook weer niet dat je zegt wat een bazenspul
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:16 

Hardtraxx Veteran

En weer kakte ik nog maar eens totaal in paar uur voor het einde, kon geen stamp meer zetten. Bijnemen leek ook weer zinloos tenzij ik vaag wilde worden, achja who gives a fuck voor de rest geniaal vermaakt. Gelukkig had ik tot 12 uur wel energie voor 25 man. :P

Lorenz jij moet haast wel de verjaardag van je leven gehad hebben. ^^
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 19:44 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
En dan heb ik even zowat terug nuchter geweest een uurtje ofzo. Omdat me maat dan dat kreeg met zn moeder hallucinaties dinge.

dat was egt het ziekske moment van q-base :x wij rustig bij de main aan het lopen staat mijn moeder plots naast mij te leunen op een staantafel. de andere hallucinaties waren wel nice XD
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 20:27 

Donateur

Nou ik heb me echt weer optimaal vermaakt gisteren. Denk dat dit m dan was voor dit jaar. Misschien nog methylone op één feestje maar MDMA is nu echt mooi geweest :)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:21 

HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
wij rustig bij de main aan het lopen staat mijn moeder plots naast mij te leunen op een staantafel.

:lol: :lol:

Fuck, nu ik heel deze verhalen lees heb ik er echt weer zin in om weer eens te gaan!

BTW, over die bartafels. De eerste keer dat ik hallucinaties had wist ik niet dat dat mogelijk was van MDMA, dus ik trapte daar met Rebirth keihard in. Ik zag een bartafel waar ik op wouw gaan leunen en voor ik het wist lag ik op de grond. De mensen stonden te scheiteren van het laggen :lol:.
Ook van die momenten dat je zo aan het rondlopen bent en een paar mensen in een rijtje ziet staan. Dan buk je en kijk je van een afstandje achter hun benen blijken ze op een afgrond te staan. Eén stap en ze vallen kilometers omlaag. Dat was echt zo'n "holy shit ik val en ga dood" moment :lol:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Haha, geniaal om jou te zien idd op Rebirth. Was me ook een geniaal feest trouwens. Stond ik daar tussen 14-jarige mensen pep te scheppen midden in de zaal, terwijl ik afgeschermd werd door 1 of andere koekwouse gast xd Heldig momentje was dat :worship:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 21:45 

Chukkels schreef:
Stond ik daar tussen 14-jarige mensen pep te scheppen midden in de zaal, terwijl ik afgeschermd werd door 1 of andere koekwouse gast xd

Zweetboompje?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Chukkels schreef:
Stond ik daar tussen 14-jarige mensen pep te scheppen midden in de zaal, terwijl ik afgeschermd werd door 1 of andere koekwouse gast xd

Zweetboompje?

Nee, Daniël schermde mij niet af. Was een random gozer van een jaar of 22 schat ik zo xd
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:38 

Donateur

Jha echt heel veel mensen waren vd kaart op Q-base had ik de indruk. In de hangar bij B-Front staan knallen met engels talige gozers. Moest ik gek nadenken wat kauwgom in het engels was :P.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:39 

Bierkoning

Lowrenz schreef:
Jha echt heel veel mensen waren vd kaart op Q-base had ik de indruk. In de hangar bij B-Front staan knallen met engels talige gozers. Moest ik gek nadenken wat kauwgom in het engels was :P.

Chewing gum :P

Maar wat is je volgende feestje lor?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:

Chewing gum. ^^
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:48 

Donateur

Mss ga ik wel nar Thrillogy. Line-up bij bob is best vet. Als ik een bob vind ga ik er zowizo heen!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 22:50 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Mss ga ik wel nar Thrillogy. Line-up bij bob is best vet. Als ik een bob vind ga ik er zowizo heen!

Nou, Bob zal sowieso draaien. Dus ik neem aan dat je hem daar wel vindt.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:09 

Donateur

Als die mij dan nog wilt ophalen en terug thuis afzetten is het goed :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:25 

Bierkoning

Lowrenz schreef:

Hmm oke, ik twijfel daar nog over, wil er wel heen maar ik moet dan wss in me 1tje, en ik weet ook nie of ik nog wel genoeg geld heb ervoor :P
Weet niet of je snel moet zijn voor een kaartje inmiddels?
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 23:56 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
PNXRMX schreef:

Ga ik toch liever voor de normale sleutel manier :P

Idd waarom moeilijk doen: sleutel in sealtje en sleutel eruit klinkt een stuk makkelijker haha.
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 07:53 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
mrazura schreef:
0xygen schreef:
doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).

Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.

Die chick zei dat de lens je iris goed op zijn plaats houd(daarom ook geen grote ogen).

Ik draag fulltime lenzen, en mijn doppen zijn dan alsnog huge en schieten alsnog alle kanten uit..

Voor mij snoeppauze tot Qountdown of langer..
Had gewoon 3 en 3kwart triforce op omdat ie gewoon niet lekker meer ging. Echt dat net niet gevoel. Dus dan maar vaag worden heb ik uiteindelijk besloten, wat mn Q-Base nog heeft gered. Had ontzettend last van vermoeidheid door de ellendig lange busreis, en mn knie en enkel deden niet normaal pijn. Gelukkig ging dat na de 1e 3kwart wel over.
En door de vermoeidheid zag ik inderdaad ook allerlei hekjes overal, van die witte voortuinhekjes met puntjes. Ben menigmaal de hele zaal door gelopen om er omheen te lopen. En tijdens crypsis in de open air leek alles net een spiegel, wat echt eng voelde. Maar gelukkig was nando wel het meest van de tijd bij me, wat toch wel geruststellend was :)
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 08:06 

ik draag ook lenzen en heb daar nog nooit last van gehad whatsoever
Bericht Geplaatst op 12 sep 2011 11:05 

Hardtraxx Veteran

Q-Base was dus mijn eerste feest wat redelijk verpest is door drugs, maar het zat eraan te komen. Ik heb deze zomervakantie iets te veel gebruikt en ik had nog enige hoop dat het op Q-Base goed zou gaan, maar dat ging het helaas niet. Om half 10 begonnen met 3/4, ging lekker tot half 12 en toen was het ineens uitgewerkt. Halfje bijgepakt, werkte niet. Kwartje bijgepakt, werkte niet. Nog een halfje bijgepakt, werkte ook niet. Toen dacht ik: Ik probeer het nog 1 keer en als dat niet lukt dan stop ik. Het was inmiddels 2 uur en ik dropte een hele AH. Voelde me hoogstens een beetje vrolijk een half uurtje later maar meer niet, was meer vaag. Beetje gehallucineerd, maar ook niet extreem veel. Was het grootste gedeelte van het feest flink chagrijnig. Nu pauze tot Qountdown, hopelijk heeft het nut. :)
Vorige  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic