Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 10 sep 2011 18:44 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
hardcoresjors schreef:
Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD! :bomb: :bomb:

Laat is je aussie zien :P

ik ga em voor je zoeken!

EDIT:
gevonden, alleen dan met een lichtblauwe broek!
http://www.sportbazaar.nl/view_img.php?id=946
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:25 

Bierkoning

Nou, waar ik van te voren niet zo veel goeie hoop had op me rotondes, bleek het tegendeel waar.

Ik heb zowaar barkrukken, prullebakken, baarden & statafels gezien vanacht xd
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:26 

Pommer schreef:
Nou, waar ik van te voren niet zo veel goeie hoop had op me rotondes, bleek het tegendeel waar.

Ik heb zowaar barkrukken, prullebakken, baarden & statafels gezien vanacht xd

Toevallig ik ook! Wat heb je gehad dan? :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 10:53 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook iets teveel gezien :x complete hekwerken, trappetjes, geultjes en ik zag vaak mensen op een stoel aan een tafel zitten of mensen leunden op een tafel :/
En nu je het zegt, ik zag ook mensen op barkrukken zitten

Nu wel ff lange mdma pauze :)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 11:28 

Hardtraxx Addict

Ik heb echt enorm genoten! :love:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:27 

Hardtraxxer

Hoor het al. Rotondes moeten aangeschaft worden :p.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:30 

Oke, pillen+pep blijft een heldige combinatie ^^
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Oke, pillen+pep blijft een heldige combinatie ^^

Yup :)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:13 

Donateur

Ik ook. Half uurtje voor Chris one begon dacht ik ik begin ermee. En tegen dat Chris One begon voelde ik hem al een beetje inkomen en toen hij halverwege zn set was was de pil echt op zn climax zegmaar. Jezus, wat ik allemaal gezien heb is te gek voor woorden :P. 1ste paar keren zei me maat die ook genomen had dat hij een dopje op zn flesje had. Wat helemaal niet zo was... toen zei die dat die dingen zag dat er niet waren xd. Ik dacht hoe kan da nou man... Maar een paar minuten later had ik ook prijs. Zag ik een drangrek kriskras door mensen heen staan. Ik dacht wtf even rond gedraait en toen was het weer weg xd. Die drangrekken zijn nog heel de nacht voorbijgekomen. Ook kleine verhoog podium's zegmaar heb ik vaak gezien. Mensen er op aan het springen enz echt zoiets van wtf? En tijdens B-Front in de hangar was het ook vet. Me maat had al eerder bij de open air een 'muur' gezien waar die naast liep. Terwijl we gewoon in het publiek stonden. En in de hangar kwam ik die muur ook tegen. Meters hoog, niet normaal :P. Ook zag ik 4 mensen staan die dus echt waren en hun stonden in een vierhoek en ik zag dat ze alle 4 op een hoek van de tafel leunde. En ik liep er voorbij en keek opzei en oppeens was die tuintafel weg :woot:. Echt gekke momenten!
Hoe komt het eig dat je dit soort gekke dingen denk of ziet? Alleen had mn maat een slechte trip zegmaar want op een gegeven moment zag hij zn moeder stampen en op dranghekken staan. Waardoor het allemaal een beetje te weird werd en hij niets meer heeft bijgenomen. Maar dat snap ik opzich wel, als die zegmaar verkeerd inslaat en de verkeerde dingen doet verschijnen kan het best eng worden.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:18 

Lowrenz schreef:
Ik ook. Half uurtje voor Chris one begon dacht ik ik begin ermee. En tegen dat Chris One begon voelde ik hem al een beetje inkomen en toen hij halverwege zn set was was de pil echt op zn climax zegmaar. Jezus, wat ik allemaal gezien heb is te gek voor woorden :P. 1ste paar keren zei me maat die ook genomen had dat hij een dopje op zn flesje had. Wat helemaal niet zo was... toen zei die dat die dingen zag dat er niet waren xd. Ik dacht hoe kan da nou man... Maar een paar minuten later had ik ook prijs. Zag ik een drangrek kriskras door mensen heen staan. Ik dacht wtf even rond gedraait en toen was het weer weg xd. Die drangrekken zijn nog heel de nacht voorbijgekomen. Ook kleine verhoog podium's zegmaar heb ik vaak gezien. Mensen er op aan het springen enz echt zoiets van wtf? En tijdens B-Front in de hangar was het ook vet. Me maat had al eerder bij de open air een 'muur' gezien waar die naast liep. Terwijl we gewoon in het publiek stonden. En in de hangar kwam ik die muur ook tegen. Meters hoog, niet normaal :P. Ook zag ik 4 mensen staan die dus echt waren en hun stonden in een vierhoek en ik zag dat ze alle 4 op een hoek van de tafel leunde. En ik liep er voorbij en keek opzei en oppeens was die tuintafel weg :woot:. Echt gekke momenten!
Hoe komt het eig dat je dit soort gekke dingen denk of ziet? Alleen had mn maat een slechte trip zegmaar want op een gegeven moment zag hij zn moeder stampen en op dranghekken staan. Waardoor het allemaal een beetje te weird werd en hij niets meer heeft bijgenomen. Maar dat snap ik opzich wel, als die zegmaar verkeerd inslaat en de verkeerde dingen doet verschijnen kan het best eng worden.

Het kan voorkomen dat MDMA wordt omgezet in MDA, wat een hallucinerende werking heeft. Stoffen als Aspartaam geven dit proces nog eens een extra boost. Ik heb er ervaring mee :P.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:19 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Ik heb ook iets teveel gezien :x complete hekwerken, trappetjes, geultjes en ik zag vaak mensen op een stoel aan een tafel zitten of mensen leunden op een tafel :/
En nu je het zegt, ik zag ook mensen op barkrukken zitten

Nu wel ff lange mdma pauze :)

Ik had net hetzelfde lees ik nu :P. Wel grappig om te zien dat wel vaak dezelfde dingen voorkomen? Maar dat hekwerk ding was echt weird. Oppeens stond tussen zowat elk mens zo'n ding... En dan zag je daar mensen doorheen lopen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:20 

Donateur

stefaneke schreef:
Het kan voorkomen dat MDMA wordt omgezet in MDA, wat een hallucinerende werking heeft.

Is dit erg dan? Want ik vond het best wel grappig :P.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:30 

Hardtraxx Veteran

Dat vind ik juist het meest geniale ooit. Komt door verschillende oorzaken:

1. MDMA wordt omgezet in MDA (meestal 7 tot 15% van de MDMA)
2. Vermoeidheid. Vermoeidheid triggert hallucinaties, waardoor je minder MDA nodig hebt om te hallucineren. Je hallucineert dan ook meestal later op een feest, dan vroeg op een feest.
3. Je gedachten laten je het 'zien'. Als je ergens aan denkt en je bent koekwous, dan heb je ook kans om die dingen te zien.

Vorig jaar was Q-Base ook mijn eerste ervaring met hallucineren. Zag ik allemaal gele vogeltjes door de hangar vliegen om 5 uur 's ochtends :lol:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:46 

Donateur

Ja, maar dit gebeurde bij mij ook redelijk vroeg op de avond. En dan heel de nacht nog tot 's morgends dat ik deze dinge zag. Maar ik had zaterdag alleen 's middags gegeten. Ben niet de grootste en struisste. Trouwens daar kwam ik pas achter toen ik me pil net inhad dat ik eig eerst voordien nog wat ging eten. Maar Is er niet van gekomen dus zijn we toen mijn maat die vage toestand over zijn moeder kreeg maar even gaan zitten en iets gegeten. Alleen pizza smaakte zo droog, kwam wss wel door de x neem ik aan dat mijn mond zo droog was ookal kapte ik 2l water/u. En als ik probeerde te plassen wat overigens heel moeilijk ging. En als het dan een keer lukte begon ik te zweten niet normaal! Maar die hallicunaties vind ik wel fijn :P. Alleen voel je je zo bekeken als je aan het spacen bent... Maar dit zal wel normaal zijn. Want op een gegeven moment had ik even mn ogen toe en toen ik ze weer open deed zag ik alle mensen lang uitgerekt :lol:. Maar op zo'n moment wil ik mijn hoofd niet zien :P .
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Ja, maar dit gebeurde bij mij ook redelijk vroeg op de avond. En dan heel de nacht nog tot 's morgends dat ik deze dinge zag. Maar ik had zaterdag alleen 's middags gegeten. Ben niet de grootste en struisste. Trouwens daar kwam ik pas achter toen ik me pil net inhad dat ik eig eerst voordien nog wat ging eten. Maar Is er niet van gekomen dus zijn we toen mijn maat die vage toestand over zijn moeder kreeg maar even gaan zitten en iets gegeten. Alleen pizza smaakte zo droog, kwam wss wel door de x neem ik aan dat mijn mond zo droog was ookal kapte ik 2l water/u. En als ik probeerde te plassen wat overigens heel moeilijk ging. En als het dan een keer lukte begon ik te zweten niet normaal! Maar die hallicunaties vind ik wel fijn :P. Alleen voel je je zo bekeken als je aan het spacen bent... Maar dit zal wel normaal zijn. Want op een gegeven moment had ik even mn ogen toe en toen ik ze weer open deed zag ik alle mensen lang uitgerekt :lol:. Maar op zo'n moment wil ik mijn hoofd niet zien :P .

Hoeveel had je op dan? In het donker is het makkelijker hallucineren dan in daglicht overigens.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 13:53 

Donateur

Met een halve begonnen. Als ik voelde dat die minder werd een halve bijgenomen. En dan heb ik even zowat terug nuchter geweest een uurtje ofzo. Omdat me maat dan dat kreeg met zn moeder hallucinaties dinge. En dan nadien heb ik nog halve pillen bijgenomen tot ik over heel de nacht gezien 2.5 ophad ongeveer.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:02 

Hardtraxx Addict

Tijd voor een nieuwe poll!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:04 

Hardtraxx Veteran

Zo, gisteren voor het eerst sinds Qountdown weer met pep gefeest, met dex om specifiek te zijn. Nu wel voor het eerst snuiven op een feest, ipv bommetjes die ik op Qountdown had. Had een bullet mee:
Afbeelding
maar kreeg de pep ter plekke. Moest dus op de wc's de boel over gaan gieten in het reservoirtje. Duurde alles bij elkaar wel een partij lang :P In de footworxx area tijdens Richie Gee ff het eerste snuifje genomen. Brandde wel wat, neus begon ook wat te lopen, maar voelde wel een lichte energiekick. Beetje rustig aan doorgegaan. Had iig overal wel de energie voor en dikke kippenvel momenten gehad bij bepaalde nummers, maar ben niet continu losgegaan ofzo op het begin. Daar was de muziek (sets+geluid) niet goed genoeg voor. Vond het wel enorm fijn dat het bijna alle pijn in m'n keel stilde waardoor ik uiteindelijk WEL gewoon tegen iedereen kon praten :D

Later toen er wat beter gedraaid werd (Eye-D & Hidden, Ran-D, B-Front bijv.), en er ondertussen ook wat meer m'n neus in was gegaan, merkte ik het effect wel wat beter. Hoewel ik tijdens Eye-D & Hidden nog af en toe lamme benen kreeg, kon ik zonder problemen bijna heel de Ran-D en Bob sets zonder pauzes doorraggen. Erg fijn :D

Ik denk dat ik beter op het begin meerdere snuifjes had kunnen nemen (en eventueel wat later begonnen), zodat het effect niet zo langzaam opbouwde als gisteren. Denk dat ik op Qountdown ff de rest op maak :) Zal straks ns moeten checken hoeveel dat nog is.

Als je trouwens wil snuiven op een feest, nu meteen een bullet aanschaffen. Werkt zo ontzettend fijn om onopvallend, snel en consequent gedoseerd wat te nemen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:13 

Hardtraxx Veteran

Lol wat een onding. Dat is toch schijtirritant om mee te nemen in je broekzak? xd

Ik vind het altijd wel wat hebben. Sealtje open en eruit snuiven ergens op leggen en dan ervan afsnuiven. Dat stiekeme gedoe vind ik veel leuker dan de veiligheid :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 14:25 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Lol wat een onding. Dat is toch schijtirritant om mee te nemen in je broekzak? xd

Ik vind het altijd wel wat hebben. Sealtje open en eruit snuiven ergens op leggen en dan ervan afsnuiven. Dat stiekeme gedoe vind ik veel leuker dan de veiligheid :P

Schijtirritant? Enig idee hoe klein die dingen zijn? :P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 15:34 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

Schijtirritant? Enig idee hoe klein die dingen zijn? :P

4,7 cm
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:42 

Hardtraxxer

Dus als ik coca cola light zo drinken(waar aspartaam inzit) dan zou ik meer gaan hallucineren.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 16:48 

0xygen schreef:
Dus als ik coca cola light zo drinken(waar aspartaam inzit) dan zou ik meer gaan hallucineren.

:huh:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:00 

Hardtraxx Addict

Rode eekhoorntjes (L)
Bericht Geplaatst op 11 sep 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

Van MDA zelf ga je ook hallucineren. Helaas is dat niet op de markt. Al heb ik misschien het geluk dat ik gelukkig mag zijn in de nabije toekomst :innocent:
Vorige  1 ... 192, 193, 194, 195, 196, 197, 198 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic