Zo, gisteren voor het eerst sinds Qountdown weer met pep gefeest, met dex om specifiek te zijn. Nu wel voor het eerst snuiven op een feest, ipv bommetjes die ik op Qountdown had. Had een bullet mee:

maar kreeg de pep ter plekke. Moest dus op de wc's de boel over gaan gieten in het reservoirtje. Duurde alles bij elkaar wel een partij lang

In de footworxx area tijdens Richie Gee ff het eerste snuifje genomen. Brandde wel wat, neus begon ook wat te lopen, maar voelde wel een lichte energiekick. Beetje rustig aan doorgegaan. Had iig overal wel de energie voor en dikke kippenvel momenten gehad bij bepaalde nummers, maar ben niet continu losgegaan ofzo op het begin. Daar was de muziek (sets+geluid) niet goed genoeg voor. Vond het wel enorm fijn dat het bijna alle pijn in m'n keel stilde waardoor ik uiteindelijk WEL gewoon tegen iedereen kon praten

Later toen er wat beter gedraaid werd (Eye-D & Hidden, Ran-D, B-Front bijv.), en er ondertussen ook wat meer m'n neus in was gegaan, merkte ik het effect wel wat beter. Hoewel ik tijdens Eye-D & Hidden nog af en toe lamme benen kreeg, kon ik zonder problemen bijna heel de Ran-D en Bob sets zonder pauzes doorraggen. Erg fijn

Ik denk dat ik beter op het begin meerdere snuifjes had kunnen nemen (en eventueel wat later begonnen), zodat het effect niet zo langzaam opbouwde als gisteren. Denk dat ik op Qountdown ff de rest op maak

Zal straks ns moeten checken hoeveel dat nog is.
Als je trouwens wil snuiven op een feest, nu meteen een bullet aanschaffen. Werkt zo ontzettend fijn om onopvallend, snel en consequent gedoseerd wat te nemen