Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 11:12 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Vanavond vlieg ik helemaal opgepept het terrein over! :love:

Ik vlieg met je mee! Ik moet alleen nog even bedenken waar ik mijn lolly's ga bewaren ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:26 

Hardtraxx Addict

En ik ga aan de Eekhoorntjes..

De groene..

De 1e batch..

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:34 

Hardtraxxer

Ik ga lekker aan de pep vanavond.En later op de nacht gaat er waarschijnlijk nog een blauwe ah in. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:45 

Donateur

veel slik en snuif en spuit fun vandaag xd

Ik ga lekker bieren in Sneek :cry: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:49 

Hardtraxxer

Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:52 

Donateur

rcm010 schreef:
Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.

Jaa dat is waar :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 12:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
veel slik en snuif en spuit fun vandaag xd

Ik ga lekker bieren in Zoetermeer :cry: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:09 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
en wie gaat er morgen groene olifanten testen?

Het zijn oranje olifanten ;)

Maar niemand heeft ze nog hier :P

oh lol typfail

mrazura schreef:
Wel geprobeerd :P

en? goed bevallen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:16 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
rcm010 schreef:

Nietes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:17 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
rcm010 schreef:

Nietes >.<

Okeee :( jullie hebben toch een kut feest omdat ik er niet ben :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:23 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
en wie gaat er morgen groene olifanten testen?

Het zijn oranje olifanten ;)

Maar niemand heeft ze nog hier :P

oh lol typfail

mrazura schreef:
Wel geprobeerd :P

en? goed bevallen?

Een mooie gezonde tweeling :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:23 

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:34 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
en? goed bevallen?

Vergelijkbaar met triforce hij kwam alleen iets geleidelijker op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 13:46 

mrazura schreef:
KSwoosh schreef:
en? goed bevallen?

Vergelijkbaar met triforce hij kwam alleen iets geleidelijker op.

klinkt goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:42 

Hardtraxx Newbie

Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.

Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 14:55 

NutteFrenkie schreef:
Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.

Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?

als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last van ;)
suikers werken het effect ook tegen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:01 

Hardtraxx Veteran

Zo, de eerste drugs zit er alweer in hier. Gaat weer lekker! Moet toch wat, nu ik niet naar Weeze kan. Zo over paar minuten nog ff bijpakken en dan weer gaan! :)

roberttt schreef:
Okeee :( jullie hebben toch een kut feest omdat ik er niet ben :x

Sowieso. Q-Base... Daar wil je nu toch niet heen met deze hitte en die kut line-up? Zielige mensen gebruiken het als een excuus om te gebruiken. :') Zien tig leukere feesten en beter dan Qontinent, Dominator of zelfs Free Festival kan het toch niet worden. xd

.

EDIT: Ff peuk bijpakken nu ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:10 

Hardtraxx Newbie

KSwoosh schreef:
NutteFrenkie schreef:

als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last van ;)
suikers werken het effect ook tegen ja

Alleen X ja. Zal sowieso niet meer nemen dan anderhalve ;). Hoelaat kan ik dan het beste voor het laatst innemen zodat het rond die tijd is uitgewerkt? Denk dat ik maar wat dextro meeneem voor de terugreis. Wil gewoon niet dat m'n ouders me met grote doppen zien :) Bedankt voor je reactie! Nog meer tips en adviezen? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:30 

Hardtraxxer

doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

Verdomme, ik had nu eigenlijk aan de 2c-t2 moeten zitten. I hate my illness :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).

Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 15:56 

Hardtraxx Newbie

mrazura schreef:
0xygen schreef:

Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.

Ik heb sowieso al lenzen in. Anders zie ik daadwerkelijk geen klote :D Idee is echter wel leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 16:46 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
0xygen schreef:

Die chick zei dat de lens je iris goed op zijn plaats houd(daarom ook geen grote ogen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD! :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2011 18:40 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD! :bomb: :bomb:

Laat is je aussie zien :P
Vorige  1 ... 191, 192, 193, 194, 195, 196, 197 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic