Ik vlieg met je mee! Ik moet alleen nog even bedenken waar ik mijn lolly's ga bewaren ..wrote:Vanavond vlieg ik helemaal opgepept het terrein over!
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
En ik ga aan de Eekhoorntjes..
De groene..
De 1e batch..

De groene..
De 1e batch..
Ik ga lekker aan de pep vanavond.En later op de nacht gaat er waarschijnlijk nog een blauwe ah in. 
veel slik en snuif en spuit fun vandaag
Ik ga lekker bieren in Sneek

Ik ga lekker bieren in Sneek
Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Jaa dat is waarwrote:Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
wrote:veel slik en snuif en spuit fun vandaag![]()
Ik ga lekker bieren in Zoetermeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
G
oh lol typfailwrote:Het zijn oranje olifantenwrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Maar niemand heeft ze nog hier
en? goed bevallen?wrote:Wel geprobeerd
Nieteswrote:Jaa dat is waarwrote:Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Okeeewrote:Nieteswrote:Jaa dat is waarwrote:Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Een mooie gezonde tweelingwrote:oh lol typfailwrote:Het zijn oranje olifantenwrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Maar niemand heeft ze nog hier
en? goed bevallen?wrote:Wel geprobeerd
Vergelijkbaar met triforce hij kwam alleen iets geleidelijker op.wrote:en? goed bevallen?
-
G
klinkt goedwrote:Vergelijkbaar met triforce hij kwam alleen iets geleidelijker op.wrote:en? goed bevallen?
-
NHardtraxx Newbie
- 17 posts member since 2011
- last seen Apr 2012
Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.
Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?
Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?
-
G
als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last vanwrote:Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.
suikers werken het effect ook tegen ja
Zo, de eerste drugs zit er alweer in hier. Gaat weer lekker! Moet toch wat, nu ik niet naar Weeze kan. Zo over paar minuten nog ff bijpakken en dan weer gaan! 
.
EDIT: Ff peuk bijpakken nu
Sowieso. Q-Base... Daar wil je nu toch niet heen met deze hitte en die kut line-up? Zielige mensen gebruiken het als een excuus om te gebruiken. :') Zien tig leukere feesten en beter dan Qontinent, Dominator of zelfs Free Festival kan het toch niet worden.wrote: Okeeejullie hebben toch een kut feest omdat ik er niet ben
.
EDIT: Ff peuk bijpakken nu
-
NHardtraxx Newbie
- last seen Apr 2012
Alleen X ja. Zal sowieso niet meer nemen dan anderhalvewrote:als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last vanwrote:Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.
suikers werken het effect ook tegen ja
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Verdomme, ik had nu eigenlijk aan de 2c-t2 moeten zitten. I hate my illness 
Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.wrote:doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
-
NHardtraxx Newbie
- last seen Apr 2012
Ik heb sowieso al lenzen in. Anders zie ik daadwerkelijk geen klotewrote:Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.wrote:doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Die chick zei dat de lens je iris goed op zijn plaats houd(daarom ook geen grote ogen).wrote:Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.wrote:doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD!

Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD!
-
0Hardtraxxer
- last seen Aug 2012
Laat is je aussie zienwrote:Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD!![]()