KSwoosh schreef:
NutteFrenkie schreef:
Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.
Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?
als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last van

suikers werken het effect ook tegen ja
Alleen X ja. Zal sowieso niet meer nemen dan anderhalve

. Hoelaat kan ik dan het beste voor het laatst innemen zodat het rond die tijd is uitgewerkt? Denk dat ik maar wat dextro meeneem voor de terugreis. Wil gewoon niet dat m'n ouders me met grote doppen zien

Bedankt voor je reactie! Nog meer tips en adviezen?