Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 8 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 23 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
DarkBeatz wrote:Vanavond vlieg ik helemaal opgepept het terrein over! :love:
Ik vlieg met je mee! Ik moet alleen nog even bedenken waar ik mijn lolly's ga bewaren ..
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
En ik ga aan de Eekhoorntjes..

De groene..

De 1e batch..

(L)
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Ik ga lekker aan de pep vanavond.En later op de nacht gaat er waarschijnlijk nog een blauwe ah in. :yay:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
veel slik en snuif en spuit fun vandaag xd

Ik ga lekker bieren in Sneek :cry: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Hardtraxxer
154 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Donateur
last seen Sep 2014
rcm010 wrote:Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Jaa dat is waar :D
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
roberttt wrote:veel slik en snuif en spuit fun vandaag xd

Ik ga lekker bieren in Zoetermeer :cry: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
G
Chukkels wrote:
KSwoosh wrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Het zijn oranje olifanten ;)

Maar niemand heeft ze nog hier :P
oh lol typfail
mrazura wrote:Wel geprobeerd :P
en? goed bevallen?
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
roberttt wrote:
rcm010 wrote:Robert je moet zo denken,volgend jaar wordt waarschijnlijk nog beter als dit jaar.
Nietes >.<
Donateur
last seen Sep 2014
DarkBeatz wrote:
roberttt wrote:
Nietes >.<
Okeee :( jullie hebben toch een kut feest omdat ik er niet ben :x
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
KSwoosh wrote:
Chukkels wrote:
KSwoosh wrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Het zijn oranje olifanten ;)

Maar niemand heeft ze nog hier :P
oh lol typfail
mrazura wrote:Wel geprobeerd :P
en? goed bevallen?
Een mooie gezonde tweeling :)
Donateur
last seen Sep 2014
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
KSwoosh wrote:en? goed bevallen?
Vergelijkbaar met triforce hij kwam alleen iets geleidelijker op.
G
mrazura wrote:
KSwoosh wrote:en? goed bevallen?
Vergelijkbaar met triforce hij kwam alleen iets geleidelijker op.
klinkt goed :)
N
Hardtraxx Newbie
17 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.

Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?
G
NutteFrenkie wrote:Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.

Mijn bus vertrekt om 08.00, dus ben naar verwachting om 09.00 al thuis. Hoe groot is de kans dat ik dan nog grote doppen heb als ik bij m'n ouders aankom, die waarschijnlijk dan al lang wakker zijn? Ik weet dat dat bij iedereen verschillend is. Toch zou ik graag wat advies willen. Helpt het om in de bus flink wat dextro te eten?
als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last van ;)
suikers werken het effect ook tegen ja
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Zo, de eerste drugs zit er alweer in hier. Gaat weer lekker! Moet toch wat, nu ik niet naar Weeze kan. Zo over paar minuten nog ff bijpakken en dan weer gaan! :)

roberttt wrote: Okeee :( jullie hebben toch een kut feest omdat ik er niet ben :x
Sowieso. Q-Base... Daar wil je nu toch niet heen met deze hitte en die kut line-up? Zielige mensen gebruiken het als een excuus om te gebruiken. :') Zien tig leukere feesten en beter dan Qontinent, Dominator of zelfs Free Festival kan het toch niet worden. xd

.

EDIT: Ff peuk bijpakken nu ^^
N
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2012
KSwoosh wrote:
NutteFrenkie wrote:Ik heb even een vraagje. De kans is groot dat ik vanavond weer eens een XTC'tje neem! Nu ben ik nog steeds onervaren en heb het pas 3x eerder gebruikt (laatste keer was januari). Nu heb ik geen zin om me vanavond helemaal de pan uit te spacen, gewoon lekker het euforische gevoel etc. Ideaal zou zijn als het rond 06.00 zou zijn uitgewerkt om dan over te gaan op alcohol/redbull. Echter, het probleem waar ik mij het meest zorgen om maak is mijn toestand als ik weer naar huis ga morgenvroeg.

als je alleen x neemt en het op 6 uur uitgewerkt is, dan heb je om 9 uur echt nergens meer last van ;)
suikers werken het effect ook tegen ja
Alleen X ja. Zal sowieso niet meer nemen dan anderhalve ;). Hoelaat kan ik dan het beste voor het laatst innemen zodat het rond die tijd is uitgewerkt? Denk dat ik maar wat dextro meeneem voor de terugreis. Wil gewoon niet dat m'n ouders me met grote doppen zien :) Bedankt voor je reactie! Nog meer tips en adviezen? ^^
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Verdomme, ik had nu eigenlijk aan de 2c-t2 moeten zitten. I hate my illness :cry:
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
0xygen wrote:doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.
N
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2012
mrazura wrote:
0xygen wrote:doe van die kleurlenzen in bijvoorbeeld: rode lenzen. Staat vet en je doppen worden niet zo groot(had ik gehoord van een chick die dat deed op Free Festival).
Ja dit vroeg me ook altijd al af of dit zou kunnen. Maar het punt is je oog tript hem vaak ook dus de kans dat hij uit valt is redelijk groot.
Ik heb sowieso al lenzen in. Anders zie ik daadwerkelijk geen klote :D Idee is echter wel leuk!
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
mrazura wrote:
Die chick zei dat de lens je iris goed op zijn plaats houd(daarom ook geen grote ogen).
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD! :bomb: :bomb:
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
hardcoresjors wrote:Vanavond The viper!
Heb me aussie, heb de rockstars, vanavond word KNALHARD! :bomb: :bomb:
Laat is je aussie zien :P