Spread: 132 to 153
Rotondes
Rotondes
zijn lekker hoorwrote:Hier ookwrote:wrote: De rode eekhoornsEn die gaan morgen gezamelijk met Klos genuttigd worden!!
![]()
zien er echt beeldschoon uit
wrote:Kloptwrote:Heeft Pommer ook (a)wrote:Vandaag ook mijn partyknallers gehaald! Het zijn oranje rondjes met een soort van Recycling/Rotonde tekentje er op, van die pijlen zeg maar... Iemand ervaring?
![]()
Ik weet niet of ze goed zijn, merk het vanzelf wel, heb er voor de zekerheid iig 3 mee
Diamantjes kan je nooit weten, daar zijn ZOOOOOOO veel replica's van. Ik heb zelf 2 soorten diamanten gehad, roze en blauwe. Beide laten testen, en in beide zat Mcpp. Als je het wil weten zal je ze echt moeten laten testen.wrote:wie weet hoeveel mg die groene rockstars hebben, en paarse diamantjes?
Dat is echt 10 km bij mij vandaan... Daar gaat de voorraad
dan is het 20 km bij mij vandaagwrote:Dat is echt 10 km bij mij vandaan... Daar gaat de voorraad
Hier waren de blauwe/roze diamantjes juist goedwrote:Diamantjes kan je nooit weten, daar zijn ZOOOOOOO veel replica's van. Ik heb zelf 2 soorten diamanten gehad, roze en blauwe. Beide laten testen, en in beide zat Mcpp. Als je het wil weten zal je ze echt moeten laten testen.wrote:wie weet hoeveel mg die groene rockstars hebben, en paarse diamantjes?
Het zijn oranje olifantenwrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Welles, ik heb ze net al opgehaald. Maar ze gaan niet mee naar Duitsland.wrote:Het zijn oranje olifantenwrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Maar niemand heeft ze nog hier
We mogen niet dealen op dit forum!wrote:Ik wil ze wel uittesten als je ze meeneemt Wesley![]()
Heb niet zoveel vertrouwen in die rotondes eigenlijk
Wel geprobeerdwrote:Het zijn oranje olifantenwrote:en wie gaat er morgen groene olifanten testen?
Maar niemand heeft ze nog hier
Haha we zullen vanzelf wel merken of ze hun werk goed doenwrote:We mogen niet dealen op dit forum!wrote:Ik wil ze wel uittesten als je ze meeneemt Wesley![]()
Heb niet zoveel vertrouwen in die rotondes eigenlijkAl hoe wel, een cadeautje geven aan een proefkonijn mag misschien nog wel.
![]()
Maar de rotondes doen het vast ook wel goed man, alleen de naam is al geniaal.
Service aan Q-Base? Ga je gewoon even over het hek hangen in dat bos ofzo.wrote:Godver van alles geprobeert maar is hier in de buurt geen pep te krijgen![]()
Ik kan het wel krijgen maar moet ik wachten tot morgen avond en dan is het te laat
Of je kijkt even op de volgende link.Deze gast maakt altijd wel betrouwbare reports.wrote:Haha we zullen vanzelf wel merken of ze hun werk goed doenwrote:We mogen niet dealen op dit forum!wrote:Ik wil ze wel uittesten als je ze meeneemt Wesley![]()
Heb niet zoveel vertrouwen in die rotondes eigenlijkAl hoe wel, een cadeautje geven aan een proefkonijn mag misschien nog wel.
![]()
Maar de rotondes doen het vast ook wel goed man, alleen de naam is al geniaal.
WvW iswrote:Vanavond vlieg ik helemaal opgepept het terrein over!
@rcm010: weetvanwanten zijn reports kun je inderdaad van op aan!