Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:01 

Hardtraxx Veteran

Gaat snel steeds zeg met vervangen van het assortiment hier. :P Nu worden het opeens Oranje Jumbo's schijnen rond de 180 mg te zitten, weet iemand hier al meer van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Gaat snel steeds zeg met vervangen van het assortiment hier. :P Nu worden het opeens Oranje Jumbo's schijnen rond de 180 mg te zitten, weet iemand hier al meer van?

Las laatst een resultaat van 187 mg, prima dingen dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Heb zelf thuis niets meer op dit moment dus ik ga er denk ik een kleine voorraad van inslaan. Maar het duurt nog wel even voor ik ze mag proeven. :)

Edit: Van welke pillen zijn die oranje jumbo's de opvolger dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Heb zelf thuis niets meer op dit moment dus ik ga er denk ik een kleine voorraad van inslaan. Maar het duurt nog wel even voor ik ze mag proeven. :)

Je zou zeggen de groene jumbo... maar misschien dat de makers wel ook de Q's of eekhoorns maken ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:37 

Donateur

oranje zijn er ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

hoe zit het precies met die mg's in pillen?
Ik snap daar namelijk niks van :p
weet iemand hoeveel mg een groene rockstar heeft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:

Toch maar wel vdk op Q-Base? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Wat een tering reacties van sommige hier zeg.

Laat die jongen gewoon in zijn waarde en laat hem zelf bepalen wat goed voor hem is en hoe hij denkt.
Jullie zijn allemaal zwaar ''sneu'' vanwege de debiele reacties erop.

Laat hem lekker zijn eigen leven lijden, dat doet hij ook bij jullie. :thumbup:

Gast ik dacht dat het een trol was en hij helemaal niks had :P
*herinnert zich de qlimax troll*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
93Wesley93 schreef:

Nee die zijn voor later, ik ga alleen pep doen op Q-Base. Weet niet of dat ook onder de term vdk mag vallen bij jou. :P

Als het weer zoals op The Qontinent gaat met dat pep, dan ben ik iig nog aardig op de kaart te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 20:58 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Nando schreef:
93Wesley93 schreef:

Nee die zijn voor later, ik ga alleen pep doen op Q-Base. Weet niet of dat ook onder de term vdk mag vallen bij jou. :P

Als het weer zoals op The Qontinent gaat met dat pep, dan ben ik iig nog aardig op de kaart te vinden.

Haha nee, dat valt niet onder vdk. :P Pep is ook vet, zal vast wel goed komen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Laat die jongen gewoon in zijn waarde en laat hem zelf bepalen wat goed voor hem is en hoe hij denkt.

Ten eerste: ik laat m gewoon in zn waarde, ik zeg daar alleen iets over de uitspraken die hij doet.

Want ik vind het namelijk ook oprecht sneu (kansloos) en wel omdat:
Het gaat om iemand die zich de laatse maanden werkelijk kapot heeft gemaakt en daardoor dit oploopt en daarna doodleuk zegt dat hij hier van wist. Vervolgens verteld dat ie geniet van morphine die niet nodig is. En tenslotte dat hij als hij op tijd uit het ziekenhuis komt met alle geweld nog naar q-base wil (waar waarsch weer gebruikt zal worden). Ondanks een onmisbaar signaal van zijn lichaam.

Om duidelijk te zijn: of en hoeveel pillen iemand ook gebruikt, interesseren me niet, zelfs als iemand daar zo'n reactie van ondervind heb ik zo iets van, tja kan gebeuren. Hopelijk knapt ie op en leert ie er van (in waarde laten dus). Maar als iemand daarna met zulke uitspraken komt kan ik niets anders vinden en zeggen dat ik dat belachelijk vindt. ;)

En valt me op dat juist jij hier op reageert, want jij was juist degene die hier de laatste tijd openlijk met chukkels discusieerde hoe slecht die bezig was en hoopte dat het zou verbeteren. En misschien probeer ik wel t zelfde te bereiken, maar op een wat groffere (directe) manier. :)

Desondanks was idd mijn reactie ook wel sneu, en daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan Christian, omdat ik enkel op je uitspraken reageerde. Ik hoop oprecht dat je snel opknapt en toch ook dat je er wat van geleerd hebt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Olijfboompje schreef:

Ten eerste: ik laat m gewoon in zn waarde, ik zeg daar alleen iets over de uitspraken die hij doet.

Want ik vind het namelijk ook oprecht sneu (kansloos) en wel omdat:
Het gaat om iemand die zich de laatse maanden werkelijk kapot heeft gemaakt en daardoor dit oploopt en daarna doodleuk zegt dat hij hier van wist. Vervolgens verteld dat ie geniet van morphine die niet nodig is. En tenslotte dat hij als hij op tijd uit het ziekenhuis komt met alle geweld nog naar q-base wil (waar waarsch weer gebruikt zal worden). Ondanks een onmisbaar signaal van zijn lichaam.

Om duidelijk te zijn: of en hoeveel pillen iemand ook gebruikt, interesseren me niet, zelfs als iemand daar zo'n reactie van ondervind heb ik zo iets van, tja kan gebeuren. Hopelijk knapt ie op en leert ie er van (in waarde laten dus). Maar als iemand daarna met zulke uitspraken komt kan ik niets anders vinden en zeggen dat ik dat belachelijk vindt. ;)

En valt me op dat juist jij hier op reageert, want jij was juist degene die hier de laatste tijd openlijk met chukkels discusieerde hoe slecht die bezig was en hoopte dat het zou verbeteren. En misschien probeer ik wel t zelfde te bereiken, maar op een wat groffere (directe) manier. :)

Desondanks was idd mijn reactie ook wel sneu, en daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan Christian, omdat ik enkel op je uitspraken reageerde. Ik hoop oprecht dat je snel opknapt en toch ook dat je er wat van geleerd hebt. :thumbup:

Het gaat erom dat hij zelf moet weten wat hij doet! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:48 

Donateur

@hardcore lees eerst ff goed door :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:57 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Is toch logisch joh als je er zo hard naar uit kijkt.
Stel ik had hetzelfde als hij en zou zaterdag ontslagen worden uit het ziekenhuis, ook al is het met een shitload aan medicijnen... ik zou gewoon naar Q-base gaan :) Weliswaar zonder drank of drugs, maar toch.

Sterkte Chris! Maar ik hoop dat dit nu wel het "waarschuwingsschot" voor je was dat je nou echt ff moet kappen ;) Zoveel als jij de afgelopen maandag tot je hebt genomen is gewoon echt niet gezond man, no offense.

Tja, dat waren ff de emoties die heersten. Vanmiddag vond ik het echt erger dat Q-Base op losse schroeven stond, dan dat er daadwerkelijk epilepsie is geconstateerd. Maar nu heb ik het ook wel een plaatsje gegeven en weet ik gewoon dat gezondheid voor gaat. De timing is alleen hartstikke kut. Ik denk serieus dat ik zonder een ziekenhuisbezoek vandaag met een gerust hart naar Q-Base had kunnen gaan. Want eigenlijk wist ik het al dat ik epilepsie had, het was alleen nog niet officieel vastgesteld. Vorig jaar na de Feestfabriek namelijk ook een aanval gehad, maar toen op doktersbezoek na niks mee gedaan, omdat er veel te veel tijd tussen zat bij de opnamedagen. Dus op zich had had de opname wel een paar dagen later kunnen zijn, aangezien het onwaarschijnlijk is (in mijn gedachten) dat ik in de komende weken opnieuw zo'n aanval krijg. Natuurlijk moet je zo niet denken, maar dat is wel hoe ik er over dacht, gewoon omdat ik zo extreem hard uitkeek naar dit feest. Maar helaas, het is niet anders.

0xygen schreef:
Oh ik dacht namelijk laatst zo iets te horen dat iemand dat ging doen. My bad!

Dat was op de Decibel camping. Daar hielden een aantal buren van ons 'opmaakdag'. Alles wat ze over hadden, moest op. Anders mochten ze niet naar huis :lol:

Olijfboompje schreef:

:loving:

Hoofdcoach schreef:
93Wesley93 schreef:

Las laatst een resultaat van 187 mg, prima dingen dus :D

171 en 187. Binnenkort krijg ik ze ook binnen. Ik ga eventjes hier in het ziekenhuis een middeltje vragen wat sterker is dan 5-HTP om m'n serotonine te verhogen, zodat ik speciaal voor jullie ze op kortere termijn dan Thrillogy kan uittesten. Wat ik allemaal wel niet voor jullie over heb. ^^

grapje Robert :$

93Wesley93 schreef:

Je hebt in Nederland 3 grote pillenboeren.

- De bomenmakers. Die zijn inmiddels opgepakt.
- De Q's. Deze hebben de Oranje Q-Dance gemaakt en hebben de Triforce als opvolger.
- De dierenliefhebbters. Dit zijn de makers van de rode en groene eekhoorntjes en de groene en oranje olifanten.

Citaat:
Verhaal van Rik

Hoho! Er is nog helemaal niet bekent wat de oorzaak is van deze epilepsie-aanval. Drugsgebruik zal er waarschijnlijk niet veel mee te maken hebben, het kan op elk random moment gebeuren. Verder zeg ik dat ik inderdaad wist dat ik epilepsie had, of in ieder geval het vermoeden. Ik heb namelijk wel eens eerder een aanval gehad, zelfs als klein kind. Die morfine heb ik gekregen toen ik binnen kwam en kreeg ik voor het geval dat, daar heb ik niet om gevraagd. Neem die opmerking dat het leuk is niet zo serieus. Ik heb liever ook geen naalden in mijn lichaam hoor. Verder probeer ik door dit soort grapjes nog een klein beetje de humor ervan in te zien dat ik hier zit. Of nee, niet de humor, maar gewoon het beste maken wat mogelijk is. Ik kan hier ook in een dikke down-periode gaan raken, doordat ik nu allerlei leuke dingen mis, maar daar zit ik ook niet op te wachten. Ik moet roeien met de riemen die ik nu heb en de mensen die mij kennen, die weten ook dat ik al deze opmerkingen niet altijd serieus maak, betreffende gebruik.

En over dat Q-Base... Echt serieus, vanmiddag was de teleurstelling enorm en had ik het nog niet uit mijn hoofd gezet. Ik had echt nog gehoopt dat er enige manier was om het te halen. Ik besefte het allemaal nog niet goed, omdat er zoveel op mij afkwam. Dus daarom reageerde ik er zo op. Nu heb ik het een plaats gegeven en weet ik dat het er niet in zit. Dus please, loop niet zo te bitchen, plaats je eens in mijn positie. Op het moment dat het tegen je gezegd wordt dat je niet kan gaan, dan gaat er zoveel door je heen, waardoor je toch nog alles er aan wilt doen om te gaan. Later besef je pas dat het niet lukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

ik bedoel dat hij zelf moet weten wat hij doet en dat niemand daar boos op moet reageren, als hij 'blij' is met iets wat hij doet dan moet hij het daar bij houden, dan is het niet nodig om hem kansloos te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

ik bedoel dat hij zelf moet weten wat hij doet en dat niemand daar boos op moet reageren, als hij 'blij' is met iets wat hij doet dan moet hij het daar bij houden, dan is het niet nodig om hem kansloos te noemen

Je hebt me dus niet begrepen, want ik bedoel t niet zo, maar ik ga het niet nog een keer uitleggen.

@ chukkels, mijn reactie was t meest gebasseerd op verbazing en die is deels weg genomen (had niet aan de teleurstelling gedacht).

Dus no offense verder, vond het alleen een kansloze post :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 01:09 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

Begrijpend lezen is ook moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 05:11 

Hardtraxx Elite

Chrisje.. Ik weet ook dat je het minder erg vind omdat ik ook mn knie verkenkerd heb.
En je zaterdag gewoon een knuffeltje kom brengen in het ziekenhuis terwijl al die opperjunks aan het feesten zijn. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 11:04 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
- De Q's. Deze hebben de Oranje Q-Dance gemaakt en hebben de Triforce als opvolger.
- De dierenliefhebbters. Dit zijn de makers van de rode en groene eekhoorntjes en de groene en oranje olifanten

:thumbdown:

De rode eekhoorns zijn van dezelfde drukker als de triforce.. (opvolger van de triforces dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 11:30 

Donateur

DarkBeatz schreef:
De rode eekhoorns

:love: En die gaan morgen gezamelijk met Klos genuttigd worden!! :yay: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 11:44 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
Iris93 schreef:
Klos schreef:
Hmm ja, ik probeer me er aan te houden met succes :D Laatste keer was zelfs 21 mei: Fusion of Dance

Daar was ik ook :o

:D Ik weet dat er wel meer waren, maar heb alleen Gill, Rik en Sainen gezien ;) Ach, zaterdag zie ik er wss toch wel veel meer? U ook?

Die heb ik ook niet gezien toen.. alleen chuk en olijfje
Ja ik ben ook van de partij! Als je Nando ziet zie je mij ook wel ergens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
De rode eekhoorns

Hier ook :clap: zien er echt beeldschoon uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
- De dierenliefhebbters. Dit zijn de makers van de rode en groene eekhoorntjes en de groene en oranje olifanten

:thumbdown:

De rode eekhoorns zijn van dezelfde drukker als de triforce.. (opvolger van de triforces dus)

Ah idd, zat al te twijfelen. Zijn iig dezelfde makers als die van de Q'tjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:46 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
De rode eekhoorns

Hier ook :clap: zien er echt beeldschoon uit

Kom ik aan met me rotondes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2011 13:53 

Donateur

Zijn goeie pillen hoor ^^