Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 30 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Money in de pocket,
Nog ff voorraad inslaan en klaar maken voor zaterdag, nog 1 dag school en 1 dag werken!
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
roberttt wrote:Jezus christian doe verdomme niet zo fucking DOM!@

Je gezondheid gaat toch voor op een kansloos kut feestje wat elk jaar weer is.. Serieus...
Haha jij gaat niet en het is meteen een kansloos kut feestje xd
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Chukkels wrote:Ik weet het robert. Ik wist het al eerder. Dit is echt de grootste kutzooi in mijn leven. Waarom net nu?

Heb trouwens wel 2 positieve dingen meegemaakt nu:

- Q-Base kan alsnog een race tegen de klok zijn, als ik goed op de medicijnen reageer en de MRI-scan goed nieuws geeft morgen.

- Ik heb geen pijn, maar krijg toch morfine. De eerste keer dat ik me echt goed vol haha. Hopelijk mag ik straks zelf op de 'bijpak' knop drukken xd
Sorry maar echt te sneu dit Drugs offtopic
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Rik wrote:
Chukkels wrote:Ik weet het robert. Ik wist het al eerder. Dit is echt de grootste kutzooi in mijn leven. Waarom net nu?

- Q-Base kan alsnog een race tegen de klok zijn, als ik goed op de medicijnen reageer en de MRI-scan goed nieuws geeft morgen.

- Ik heb geen pijn, maar krijg toch morfine. De eerste keer dat ik me echt goed vol haha. Hopelijk mag ik straks zelf op de 'bijpak' knop drukken xd
Sorry maar echt te sneu dit Drugs offtopic
Jouw reactie is sneu... Hij kijkt al weken uit naar dit feest dus zijn emoties zijn te begrijpen op dit moment.
Over een paar dagen trekt dat wel bij en snapt hij denk wel dat q base helaas iets teveel zal worden..
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 4 hours ago

trolololol
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Anders sturen we namens hardtraxx een pillen mand naar Chris :) i.p.v een fruit mand

Met groene appeltjes, Rode kersjes, etc etc xd Is wel zo gepast (a)
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
Ik heb nu deze;
Drugs offtopic

Geloof dat ze X3 heten o.i.d. Iemand ervaring met deze? Geloof dat ze niet zo super goed zijn, miss dan maar twee pakken?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Is toch logisch joh als je er zo hard naar uit kijkt.
Stel ik had hetzelfde als hij en zou zaterdag ontslagen worden uit het ziekenhuis, ook al is het met een shitload aan medicijnen... ik zou gewoon naar Q-base gaan :) Weliswaar zonder drank of drugs, maar toch.

Sterkte Chris! Maar ik hoop dat dit nu wel het "waarschuwingsschot" voor je was dat je nou echt ff moet kappen ;) Zoveel als jij de afgelopen maandag tot je hebt genomen is gewoon echt niet gezond man, no offense.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Pommer wrote:
roberttt wrote:
Jurheinen wrote:Vandaag ook mijn partyknallers gehaald! Het zijn oranje rondjes met een soort van Recycling/Rotonde tekentje er op, van die pijlen zeg maar xd ... Iemand ervaring?
Heeft Pommer ook (a)
Klopt :P
Ik weet niet of ze goed zijn, merk het vanzelf wel, heb er voor de zekerheid iig 3 mee :P
Ik neem er 5 mee, zekere voor het onzekere
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Iris93 wrote:
Klos wrote:
0xygen wrote:Valt me op dat veel jongen mensen die ik ken geen 6-8 weken regel houden. Vind het een beetje onverantwoord. Maar achja ze moeten het ook maar zelf weten.
Hmm ja, ik probeer me er aan te houden met succes :D Laatste keer was zelfs 21 mei: Fusion of Dance
Daar was ik ook :o
:D Ik weet dat er wel meer waren, maar heb alleen Gill, Rik en Sainen gezien ;) Ach, zaterdag zie ik er wss toch wel veel meer? U ook?
T
Taxi wrote:Ik heb nu deze;
Drugs offtopic

Geloof dat ze X3 heten o.i.d. Iemand ervaring met deze? Geloof dat ze niet zo super goed zijn, miss dan maar twee pakken?
Kwam ze ook tegen! Vriend van me had ze...
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
dawasiknie wrote:Is toch logisch joh als je er zo hard naar uit kijkt.
Stel ik had hetzelfde als hij en zou zaterdag ontslagen worden uit het ziekenhuis, ook al is het met een shitload aan medicijnen... ik zou gewoon naar Q-base gaan :) Weliswaar zonder drank of drugs, maar toch.

Sterkte Chris! Maar ik hoop dat dit nu wel het "waarschuwingsschot" voor je was dat je nou echt ff moet kappen ;) Zoveel als jij de afgelopen maandag tot je hebt genomen is gewoon echt niet gezond man, no offense.
Was Chukkels de gene die alles wat nog in zijn"medicijnendoosje" zat in een keer tot zich ging nemen?
T
0xygen wrote:

Was Chukkels de gene die alles wat nog in zijn"medicijnendoosje" zat in een keer tot zich ging nemen?
Dan ben je wel een grote debiel, hoop voor diegene dat er dan 2 snoepjes in zitten :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
0xygen wrote:

Nee dat dan weer net niet ;)
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Oh ik dacht namelijk laatst zo iets te horen dat iemand dat ging doen. My bad!
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
wesskeej wrote:
[img]plaatje[/img]

Mening erover? Of heeft ie ze nog niet gegeten?
Last edited by Taxi on , edited 1 time in total.
T
Taxi wrote:
wesskeej wrote:
Drugs offtopic

Mening erover? Of heeft ie ze nog niet gegeten?
Hij zei tegen mij dat ze wel goed waren maarja het was z'n eerste keer dan is het meestal wel goed.
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Wat een tering reacties van sommige hier zeg.

Laat die jongen gewoon in zijn waarde en laat hem zelf bepalen wat goed voor hem is en hoe hij denkt.
Jullie zijn allemaal zwaar ''sneu'' vanwege de debiele reacties erop.

Laat hem lekker zijn eigen leven lijden, dat doet hij ook bij jullie. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Amen D, Amen!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Olijfboompje wrote:Wat een tering reacties van sommige hier zeg.

Laat die jongen gewoon in zijn waarde en laat hem zelf bepalen wat goed voor hem is en hoe hij denkt.
Jullie zijn allemaal zwaar ''sneu'' vanwege de debiele reacties erop.

Laat hem lekker zijn eigen leven lijden, dat doet hij ook bij jullie. :thumbup:
idd, respect voor die man!
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Gaat er trouwens helemaal niemand naar The Viper zaterdag?
Wil wel eens een paar van jullie in het echt ontmoeten hahaha! :x
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
hardcoresjors wrote:Gaat er trouwens helemaal niemand naar The Viper zaterdag?
q-base dus reken er niet op :)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:
Idd, iedereen zal bij Q-base zijn (op een paar mensen na :( )
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Hoofdcoach wrote:
roberttt wrote:
Idd, iedereen zal bij Q-base zijn (op een paar mensen na :( )
Q-base is kut ik zie je bij the viper.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
mrazura wrote: Q-base is kut ik zie je bij the viper.
echt, ben ik dus niet alleen? :P
hoe zie je eruit hahaha