Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:39 

Hardtraxxer

Valt me op dat veel jongen mensen die ik ken geen 6-8 weken regel houden. Vind het een beetje onverantwoord. Maar achja ze moeten het ook maar zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:01 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Valt me op dat veel jongen mensen die ik ken geen 6-8 weken regel houden. Vind het een beetje onverantwoord. Maar achja ze moeten het ook maar zelf weten.

Hmm ja, ik probeer me er aan te houden met succes :D Laatste keer was zelfs 21 mei: Fusion of Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:29 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
El Mare schreef:
Ik verwacht een traktatie van je! :P

Een knuffel :cool:

Ook goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kettingzaag schreef:
Lijkt er nu op dat ik zonder pep Q-base door moet.. Gast waar ik normaal regel lijkt dood. Nu bedenken wat dat moet vervangen.

Coke?

Kookoookokookokookokokookokok ine snuiverts
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

Het eerste half jaar toen ik ermee begon was me dat ook altijd keurig gelukt (8weken), alleen de laatste weekenden zijn niet echt verantwoord gegaan inderdaad. Ben me hier altijd wel van bewust geweest, wist namelijk maar al te goed welke gevolgen er aan konden zitten.. 6-8 weken is trouwens wel het absolute minimum als richtlijn, langere pauze's zijn nog beter natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 22:01 

Hardtraxx Addict

Indd. Voor mij wordt dit persoonlijk echt de eerste keer dat ik eerder dan 4 weken weer ga. Heb 1 keer na 4 weken gedaan, verder altijd minimaal 2 maanden. Dit wordt dus de 2e keer dat ik het ga verbreken op Q-base. Anyway na Q-base gaat het een pauze worden van minimaal 4-5 maanden. Gelukkig 1 oktober met nieuwe pittige opleiding beginnen dus dan gaan me hersens weer getraind worden.

@Wes: In ieder geval wel goed dan dat je nu ff een goede pauze inlast. Zo hoort het dan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Vandaag ook mijn partyknallers gehaald! Het zijn oranje rondjes met een soort van Recycling/Rotonde tekentje er op, van die pijlen zeg maar xd ... Iemand ervaring?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:02 

Donateur

Jurheinen schreef:
Vandaag ook mijn partyknallers gehaald! Het zijn oranje rondjes met een soort van Recycling/Rotonde tekentje er op, van die pijlen zeg maar xd ... Iemand ervaring?

Heeft Pommer ook (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

6 tot 8 weken? Het was toch 6 tot 8 dagen? :huh:

Trouwens... Voor mensen die willen trippen, maar geen drugs willen gebruiken:

Ga de film Fear and Loathing in Las Vegas bekijken. En dan ook echt helemaal afkijken, ook al lijkt het begin wat dom. Gegarandeerd dat je de hem helemaal de pan uitspacet halverwege. En het is nog grappig ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:18 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
0xygen schreef:

>.< . Maar ik sprak laatst een paar mensen. Die lui wisten geen eens wat een pilletje nou voor werking op je hersenen had. Ik bedoel ik weet dat van serotine. Maar zij wisten geen eens wat serotine is... Dan denk ik toch wel bij mezelf van lees je is in voordat je wat gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:25 

Donateur

Om de week kan ook xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 23:53 

Bierkoning

roberttt schreef:
Jurheinen schreef:

Heeft Pommer ook (a)

Klopt :P
Ik weet niet of ze goed zijn, merk het vanzelf wel, heb er voor de zekerheid iig 3 mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 00:44 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Chukkels schreef:
0xygen schreef:

>.< . Maar ik sprak laatst een paar mensen. Die lui wisten geen eens wat een pilletje nou voor werking op je hersenen had. Ik bedoel ik weet dat van serotine. Maar zij wisten geen eens wat serotine is... Dan denk ik toch wel bij mezelf van lees je is in voordat je wat gebruikt.

Het is serotonine jongen :thumbup: :P en ik weet best hoe het allemaal werkt.. heb op Q-base 6 weken pauze, wat in mijn ogen nog te weinig is maar daarna ga ik een pauze houden tot Qountdown wat ruim 3 maanden is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 02:18 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Mystyle schreef:
Zaterdag aan de speed gezeten,via een andere dealer dan normaal. Maar had iets te veel genomen + drank maar heel appart toen ik weer thuis was kreeg ik elke keer na een slok water(!) kotsneigingen. Terwijl ik niet aangeschoten/dronken was (en niet veel drank gehad dus).
Iemand die dit vaker heeft gehad en of weet hoe dit kan ? Nogal appart dat ik geen water meer kon drinken.

ik heb wel een keer kotsneigingen gehad van een snack, het voelde alsof ik moest kotsen maar er kwam niks uit, dit gebeurde 3 keer en toen ging het weer keigoed :p
een maatje liep later achter me en kotste ook wat uit, toen ik vroeg wat hij deed zei hij dat er niks aan de hand was, er kwam alleen maagzuur naar boven, dit gebeurde 3 keer, het leek net of hij moest kotsen, echt raar! :P

Dat vindt ik nog wel de begrijpen dat je van eten kan kotsen,maar van water vind ik wel raar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 02:21 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:
hardcoresjors schreef:
Mystyle schreef:
Zaterdag aan de speed gezeten,via een andere dealer dan normaal. Maar had iets te veel genomen + drank maar heel appart toen ik weer thuis was kreeg ik elke keer na een slok water(!) kotsneigingen. Terwijl ik niet aangeschoten/dronken was (en niet veel drank gehad dus).
Iemand die dit vaker heeft gehad en of weet hoe dit kan ? Nogal appart dat ik geen water meer kon drinken.

ik heb wel een keer kotsneigingen gehad van een snack, het voelde alsof ik moest kotsen maar er kwam niks uit, dit gebeurde 3 keer en toen ging het weer keigoed :p
een maatje liep later achter me en kotste ook wat uit, toen ik vroeg wat hij deed zei hij dat er niks aan de hand was, er kwam alleen maagzuur naar boven, dit gebeurde 3 keer, het leek net of hij moest kotsen, echt raar! :P

Dat vindt ik nog wel de begrijpen dat je van eten kan kotsen,maar van water vind ik wel raar :P

Misschien teveel water gedronken? Had ik iig op hard bass... na elke slok kotsneigingen :/ dan moet je ff wat eten/anders drinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 02:25 

Hardtraxxer

Daar heb ik ook al aan zitten te denken,niet heel veel gedronken maar wel redelijk wat in korte tijd. Dan zal dat het dus wel geweest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:12 

Donateur

Bij epilepsie is voorzichtigheid geboden met alle drugs die zorgen voor een ontlading aan stoffen in je hersenen. Deze ontlading kan nét de trigger zijn voor een epileptische aanval: dat andere gedeelten van de hersenen ook spontaan kris kras door elkaar beginnen te ontladen.

MDMA (XTC), cocaïne en speed zou ik daarom ten strengste afraden. Bij deze middelen is één van de risico's op korte termijn de kans op een epileptische aanval. Dit is een risico dat aanwezig is voor iedereen, maar voor iemand die al epilepsie heeft is het daarom extra oppassen. Meer informatie over MDMA (XTC), cocaïne en speed vind je hier.

Anti-epileptica remmen de overmatige ontladingen in de hersenen en daarmee worden de epileptische aanvallen onderdrukt. Indien je vriend medicijnen gebruikt om zijn epileptische aanvallen te onderdrukken, dan zou ik de risico's niet onnodig gaan opzoeken.

(bron: http://www.unitydrugs.nl/phpBB3/viewtop ... f=1&t=2951 )

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Ik weet het robert. Ik wist het al eerder. Dit is echt de grootste kutzooi in mijn leven. Waarom net nu?

Heb trouwens wel 2 positieve dingen meegemaakt nu:

- Q-Base kan alsnog een race tegen de klok zijn, als ik goed op de medicijnen reageer en de MRI-scan goed nieuws geeft morgen.

- Ik heb geen pijn, maar krijg toch morfine. De eerste keer dat ik me echt goed vol haha. Hopelijk mag ik straks zelf op de 'bijpak' knop drukken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:34 

Hardtraxx Addict

Mystyle schreef:
hardcoresjors schreef:
Mystyle schreef:

"Snack" gebruikt dat knulletje i.p.v. pil geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 11:44 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Lijkt me niet echt verstandig, net nadat je in het ziekenhuis hebt gelegen naar Q-Base gaan. Sowieso wordt dat dan nuchter lijkt me.

Tja, het kutte is dat ik medicijnen heb. Dus zal inderdaad wel moeten dan. Ow wat baal ik hiervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 12:13 

Donateur

Jezus christian doe verdomme niet zo fucking DOM!@

Je gezondheid gaat toch voor op een kansloos kut feestje wat elk jaar weer is.. Serieus...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 12:28 

Hardtraxx Addict

Klos schreef:
0xygen schreef:

Hmm ja, ik probeer me er aan te houden met succes :D Laatste keer was zelfs 21 mei: Fusion of Dance

Daar was ik ook :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Haha, je bent zo makkelijk op te fokken Robert xd

Tuurlijk gaat gezondheid voor, dat snap ik zelf ook wel ;-)

Trouwens... Mensen die zin hebben in een morfine-feestje zijn van harte uitgenodigd. Ik heb 2 zakken vol, boven mijn bed hangen, ik trakteer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 12:33 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Jezus christian doe verdomme niet zo fucking DOM!@

Je gezondheid gaat toch voor op een kansloos kut feestje wat elk jaar weer is.. Serieus...

Amen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2011 12:40 

Hardtraxx Veteran

Wow ik wist niet dat het zo erg was bij je chukkels :/ Geen gekke dingen doen ik kan het niet hebben om jou als partijmaatje te moeten missen :D
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic