Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Dance on cocaine, LSD, XTC :love:

Ik word steeds meer geïnteresseerd in truffels en paddo's. Van de zomer maar een keer doen ^^

Ik wilde het gisteren gaan doen in mijn eentje :P
Echter mijn verantwoordelijkheidsgevoel won het van mijn instinctieve drang naar trippen.

Junk... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

Ik zit ook al een tijdje aan lsd te denken helaas moet ik er nog even mee wachten tot alle school verplichtingen weg zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:05 

Hardtraxx Addict

Haha truffels is opzich wel grappig. Moet je doen als het mooi weer is buiten en je naar plantjes en zo kan kijken. Heb je de mooiste ervaringen :)

Mijn nieuwe drug gaat voor op zaterdagavond gaat GBL worden. Gisteren tijdens stappen gewoon 2-3 ML op en werd er energierijk van en gewoon een goede en warme roes die nog lang aanhield ook (verbazingwekkend lang). Wel damn moeite met evenwicht soms haha maar ben niet omgedonderd. Lag 4 uur op bed en gewoon 10 uur wakker en geen kater hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:07 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Haha truffels is opzich wel grappig. Moet je doen als het mooi weer is buiten en je naar plantjes en zo kan kijken. Heb je de mooiste ervaringen :)

Mijn nieuwe drug gaat voor op zaterdagavond gaat GBL worden. Gisteren tijdens stappen gewoon 2-3 ML op en werd er energierijk van en gewoon een goede en warme roes die nog lang aanhield ook (verbazingwekkend lang). Wel damn moeite met evenwicht soms haha maar ben niet omgedonderd. Lag 4 uur op bed en gewoon 10 uur wakker en geen kater hebben.

2-3 ml?

In een keer?
Weet je dit wel zeker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Kijk maar wel uit met die hoeveelheid dat je niet opeens in een diepe slaap valt. Serieus ik vind het echt knap dat je op deze manier nog kan stappen (met deze hoeveelheid).
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:25 

Hardtraxx Addict

Ja alles netjes afgemeten. Maar heb het al vaker gedaan en weet wel hoeveel ML ik kan hebben. Was ook aardig wazig hoor :D Paar keer bijna omgedonderd enzo, ogen ook bijna keertje dicht haha. Recht lopen zat er ook totaal niet meer in.. Zelfs nog een chick gescoord xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:

2-3 ml?

In een keer?
Weet je dit wel zeker?

Was daar mis mee? Laatst ook gedaan op een jolige vrijdagavond @ kroegenavond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 16:30 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Ja alles netjes afgemeten. Maar heb het al vaker gedaan en weet wel hoeveel ML ik kan hebben. Was ook aardig wazig hoor :D Paar keer bijna omgedonderd enzo, ogen ook bijna keertje dicht haha. Recht lopen zat er ook totaal niet meer in.. Zelfs nog een chick gescoord xd

Ja, wou net zeggen.
Je zal tegen het randje aan gezeten hebben, haha :P

Achja, je hebt een mooie avond, that's what it's about.

GBL is fijn spul he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 17:46 

Donateur

@beuku

Citaat:
vind ik ook zo raar zeggen ze dat er 80 mensen opgepakt zijn bij vorige edities.. als je daar een uurtje een hond neerzet zit je er toch zo overheen lijkt me

Deze 80 mensen zijn meestal gepakt, omdat ze drugs in sigaretten hadden gedaan, of in hun sok. Waar dan ineens in werd gecontroleerd. Ook worden er veel mensen gepakt , die bijv. op het strand iets willen pakken terwijl er net een bewaker langs loopt. De drugshonden die soms op feesten staan, zijn geen 1e rangs honden. Deze ruiken meestal alleen wiet, of ze ruiken "angst". Bij Loudness @maassilo , waren er 2 vrienden van me gepakt, terwijl iedereen drugs bij zich had. Alleen die 2 maten hadden daarvoor geblowd. De echte drugshonden die op Schiphol lopen kosten rond de 10.000 per uur om te huren. En wordt dus ook nauwelijks gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

beste is dus gewoon in een dixie gaan en daar je shit nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 17:56 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:

kan niet altijd he, afgelopen weekend bij fantasy island mochten er geen flesjes en bekers mee naar de wc, en je moest je handen wassen met spray ipv. water..
gewoon goed opletten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 17:58 

Kevin-Raw schreef:
De echte drugshonden die op Schiphol lopen kosten rond de 10.000 per uur om te huren.

en als die dan wat vinden is het meestal ook goed raak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:00 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:

Moet je ook mee oppassen, want die willen ze af en toe opentrekken als je het verdacht vinden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:09 

Hardtraxx Addict

Beste is gewoon ff goed om je heen kijken en je move te maken. En je zooi goed verstoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:10 

Donateur

beste is gewoon midden in de zaal ^^

En als je pep wilt snuiven, neem een rietje mee. Rietje in het zakje en snuiven maar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

En als je pep wilt snuiven, neem een rietje mee. Rietje in het zakje en snuiven maar xd

True this.

Toiletten zijn juist het meest link.
Negen van de tien keer is je aandacht volledig gefocused op het nuttigen van je product en vervalt de aandacht voor mogelijke buitenstaanders die bij je deur staan.
Meeste mensen worden ook daar gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:30 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

True this.

Negen van de tien keer is je aandacht volledig gefocused op het nuttigen van je product en vervalt de aandacht voor mogelijke buitenstaanders die bij je deur staan.

Klopt, bij Hardbass werden mensen gefouileerd nadat ze uit de wc kwamen. Omdat veel mensen aan het begin van de avond hun shit uit hun verstop plekje halen op de wc ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:33 

Hardtraxx Addict

Ik dacht een keer slim te zijn op qlimax 2009 door meteen in het begin naar de dixies te lopen om daar me zooi eruit te halen. Kom ik daar om de hoek staan er gewoon 30 security gasten bij die plee's.. Ik dacht holy crap maja kon moeilijk omkeren dat zou beetje vreemd zijn haha.. Gewoon op gemakje gezeken en weer weggegaan. Midden in de zaal alles eruit gehaald.

Op qlimax 2007 werd trouwens buiten bij de plee's een buitenlander eruit gepakt door een paar stillen. Vriend van me ging die zooi bij z'n ballen leggen en bij het pisgat naast hem deed een gozer hetzelfde alleen hij stopte het bij zijn schoenen ofzo. Werd die eruit gepakt door een paar stillen die daar blijkbaar ergens stonden te kijken. Vriend van me was zich kapot geschrokken.

Wijze lessen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 18:57 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

True this.

Klopt, bij Hardbass werden mensen gefouileerd nadat ze uit de wc kwamen. Omdat veel mensen aan het begin van de avond hun shit uit hun verstop plekje halen op de wc ;)

Lol nergens last van gehad en vrienden ook niet. Terwijl we echt een stuk of 5/6 keer zijn gegaan.
Zelfs nog midden op de tribune een lijntje op mn pinpas kunnen leggen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:02 

Donateur

Hardbass was sowieso te sneu voor woorden qua drugscontrole ofzo (had niks bij me). Kom je daar om je te laten fouilleren, heb nog niet de helft van mn spullen op tafel, tikt die beveiliger met 2 keer op mn bovenbenen en zegt "fijne avond".

"moet je niet in mn spullen kijken?"
"Nee hoor loop maar door joh"

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:31 

Donateur

toch chill xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Tegenwoordig keer ik mijn sealtjes om in mijn hand, pak een rietje en werk het weg.
Als er security aankomt, hand omkeren en poef, weg is het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:20 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Tegenwoordig keer ik mijn sealtjes om in mijn hand, pak een rietje en werk het weg.

Gewoon een high 5 geven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:22 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Gewoon een high 5 geven!

In hun ogen blazen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Gewoon een high 5 geven!

In hun ogen blazen :mad:

Haha staan ze strak omdat hun ogen het opnemen xd
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic