Haha, dat zou wel echt bazig zijnHoofdcoach wrote:Haha staan ze strak omdat hun ogen het opnemenOlijfboompje wrote: In hun ogen blazen
Related topics
- View the latest post: 1000ste topic in offtopic
- View the latest post: Offtopic Discussie 3: Variabele Studiefinanciering
- View the latest post: Wist je dat offtopic
- View the latest post: Offtopic discussie: 2. Democratie in de 21e eeuw.
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Dat idee heb ik dus ook: dat die honden helemaal niet zo goed zijn als wordt beweerd...Kevin-Raw wrote:@beuku
Deze 80 mensen zijn meestal gepakt, omdat ze drugs in sigaretten hadden gedaan, of in hun sok. Waar dan ineens in werd gecontroleerd. Ook worden er veel mensen gepakt , die bijv. op het strand iets willen pakken terwijl er net een bewaker langs loopt. De drugshonden die soms op feesten staan, zijn geen 1e rangs honden. Deze ruiken meestal alleen wiet, of ze ruiken "angst". Bij Loudness @maassilo , waren er 2 vrienden van me gepakt, terwijl iedereen drugs bij zich had. Alleen die 2 maten hadden daarvoor geblowd. De echte drugshonden die op Schiphol lopen kosten rond de 10.000 per uur om te huren. En wordt dus ook nauwelijks gedaan.vind ik ook zo raar zeggen ze dat er 80 mensen opgepakt zijn bij vorige edities.. als je daar een uurtje een hond neerzet zit je er toch zo overheen lijkt me
Last edited by HardstyleLover90 on 19 Jun 2011 21:54, edited 1 time in total.
-
B
Ik heb zin in Defqon! Voor de 2e keer pep gebruiken (1e keer was Hard Bass), dit keer met een snoepske erbij.
-
HHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Haharoberttt wrote:maak je niet zo druk kerel
Je komt er wel doorHardstyleLover90 wrote:Haharoberttt wrote:maak je niet zo druk kerelmoet ook wel goed komen want de controles die ik tot nu toe heb meegemaakt op feesten waren allemaal waardeloos
@HardstyleLover90
Het stelt allemaal niets voor joh, natuurlijk is de eerste keer wat spannender dat gevoel had ik ook wel bij de eerste keer iets mee naar binnen nemen. Maar daarna is het allemaal maar een lachertje, ik maak eigenlijk ook altijd wel op mijn gemak nog een praatje met de persoon die me fouilleert.
Gewoon op de juiste plek wegstoppen en niet zenuwachtig gaan doen, drink des noods 2 biertjes van te voren om wat meer ontspannen in die rij te gaan staan.
Mijn plannen voor Defqon zijn veranderd, eerste keer pep gaat waarschijnlijk uitgesteld worden en ik ga gewoon weer aan de X waarschijnlijk. Krijg woensdag paarse tri-forces binnen, wel mooi kut dat me dealer vandaag pas vertelde dat er geen breeklijn in die pil zit.. Vorige keer brokkelde mijn oranje kersjes heel makkelijk af die ook geen breeklijntje hadden.
Iemand al ervaring met die paarse tri-forces? Volgens mij is het net een nieuwe batch als ik het goed heb.
Het stelt allemaal niets voor joh, natuurlijk is de eerste keer wat spannender dat gevoel had ik ook wel bij de eerste keer iets mee naar binnen nemen. Maar daarna is het allemaal maar een lachertje, ik maak eigenlijk ook altijd wel op mijn gemak nog een praatje met de persoon die me fouilleert.
Gewoon op de juiste plek wegstoppen en niet zenuwachtig gaan doen, drink des noods 2 biertjes van te voren om wat meer ontspannen in die rij te gaan staan.
Mijn plannen voor Defqon zijn veranderd, eerste keer pep gaat waarschijnlijk uitgesteld worden en ik ga gewoon weer aan de X waarschijnlijk. Krijg woensdag paarse tri-forces binnen, wel mooi kut dat me dealer vandaag pas vertelde dat er geen breeklijn in die pil zit.. Vorige keer brokkelde mijn oranje kersjes heel makkelijk af die ook geen breeklijntje hadden.
Iemand al ervaring met die paarse tri-forces? Volgens mij is het net een nieuwe batch als ik het goed heb.
-
B
Weet je serieus niet hoeveelste keer het wordt? Gaat te fur johroberttt wrote:Voor me ** keer pep gebruiken
hmm neeBanaanslak wrote:Weet je serieus niet hoeveelste keer het wordt? Gaat te fur johroberttt wrote:Voor me ** keer pep gebruiken
Waarom zou ik dat bij houden, schrik ik er van.. en van het geld wat er naar toe is gegaan
-
M
Haha ja, die gek midden in de zaal al die lui kijkenOlijfboompje wrote:Tegenwoordig keer ik mijn sealtjes om in mijn hand, pak een rietje en werk het weg.
Als er security aankomt, hand omkeren en poef, weg is het.
-
HHardtraxxer
- last seen Mar 2017
Gaat me wel lukken om niet te zenuwachtig te zijn, al zal me hart wel iets sneller gaan93Wesley93 wrote:@HardstyleLover90
Gewoon op de juiste plek wegstoppen en niet zenuwachtig gaan doen, drink des noods 2 biertjes van te voren om wat meer ontspannen in die rij te gaan staan.![]()
Is dat een nieuwe batch ofzo? In die triforce zitten 3 breeklijnen man93Wesley93 wrote:@HardstyleLover90
Gewoon op de juiste plek wegstoppen en niet zenuwachtig gaan doen, drink des noods 2 biertjes van te voren om wat meer ontspannen in die rij te gaan staan.![]()
Mijn plannen voor Defqon zijn veranderd, eerste keer pep gaat waarschijnlijk uitgesteld worden en ik ga gewoon weer aan de X waarschijnlijk. Krijg woensdag paarse tri-forces binnen, wel mooi kut dat me dealer vandaag pas vertelde dat er geen breeklijn in die pil zit.. Vorige keer brokkelde mijn oranje kersjes heel makkelijk af die ook geen breeklijntje hadden.![]()
Goeie pil, halfjes/driekwartjes doen het goed
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
3e batch is zonder breeklijn 
Aaargh, zo focking veel zin in Defqon! 
Nando wrote:Aaargh, zo focking veel zin in Defqon!
dat zou perfect zijn
Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk, zo'n 10km hemelsbreed van Defqon af. Houden zo, idd!Kevin-Raw wrote:Nando wrote:Aaargh, zo focking veel zin in Defqon!Hopen dat het weer is, zoals het nu in Delft is.!
![]()
dat zou perfect zijn
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wordt bruutNando wrote:Aaargh, zo focking veel zin in Defqon!
Is entertainment, jwt!MovingMadness wrote: Haha ja, die gek midden in de zaal al die lui kijken
Nu zou er eigenlijk een poll moeten komen!
Gaat het Chukkels lukken om de weddenschap te winnen?!
Een epische battle tegen Chukkels natuurlijke eetlust in!
ik zorg er wel voor dat ie aan de mdma gaat
Dat doet iedereen al.roberttt wrote:ik zorg er wel voor dat ie aan de mdma gaat
Er zijn hele transparante plannen opgezet om hem te drogeren.
Ik ben aan het overwegen om geen MDMA in zijn drinken te vermengen, maar gewoon 5 ml GBL ofzo.
Da's veel leuker!
ik kook die ochtend he :p of het ontbijt .. dus ja 
Hehe, beetje wat specerijen toevoegen en voilá!roberttt wrote:ik kook die ochtend he :p of het ontbijt .. dus ja
Inderdaad, broodje beenham met knoflooksaus en een bakje thee met kristalsuiker