Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
In hun ogen blazen :mad:

Haha staan ze strak omdat hun ogen het opnemen xd

Haha, dat zou wel echt bazig zijn :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:27 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
@beuku

Citaat:
vind ik ook zo raar zeggen ze dat er 80 mensen opgepakt zijn bij vorige edities.. als je daar een uurtje een hond neerzet zit je er toch zo overheen lijkt me

Deze 80 mensen zijn meestal gepakt, omdat ze drugs in sigaretten hadden gedaan, of in hun sok. Waar dan ineens in werd gecontroleerd. Ook worden er veel mensen gepakt , die bijv. op het strand iets willen pakken terwijl er net een bewaker langs loopt. De drugshonden die soms op feesten staan, zijn geen 1e rangs honden. Deze ruiken meestal alleen wiet, of ze ruiken "angst". Bij Loudness @maassilo , waren er 2 vrienden van me gepakt, terwijl iedereen drugs bij zich had. Alleen die 2 maten hadden daarvoor geblowd. De echte drugshonden die op Schiphol lopen kosten rond de 10.000 per uur om te huren. En wordt dus ook nauwelijks gedaan.

Dat idee heb ik dus ook: dat die honden helemaal niet zo goed zijn als wordt beweerd... ;) Heb besloten dat ik zaterdag ook wat ga meenemen naar Defqon, niet zo veel; 2 stuks. Eerste keer dat ik wat mee neem, opzich wel enigzins spannend. Het kutte is als je gepakt wordt dat je je dan van Defqon wordt afgekickt. Desondanks, risico dat je gepakt wordt is erg klein mits je het goed verstopt neem ik aan? Als ik terugdenk aan die controles op Decibel, Q-Base, Qlimax, Hard Bass, Fusion of Dance.. haha lachtertjes. Zijn er hier mensen die wel eens gepakt zijn op 'n feest door zo'n hond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:36 

Donateur

maak je niet zo druk kerel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:50 

Ik heb zin in Defqon! Voor de 2e keer pep gebruiken (1e keer was Hard Bass), dit keer met een snoepske erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:51 

Donateur

Voor me ** keer pep gebruiken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:53 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Haha ;) moet ook wel goed komen want de controles die ik tot nu toe heb meegemaakt op feesten waren allemaal waardeloos :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 21:54 

Donateur

HardstyleLover90 schreef:
roberttt schreef:

Haha ;) moet ook wel goed komen want de controles die ik tot nu toe heb meegemaakt op feesten waren allemaal waardeloos :)

Je komt er wel door xd is me nu al 40x gelukt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

@HardstyleLover90
Het stelt allemaal niets voor joh, natuurlijk is de eerste keer wat spannender dat gevoel had ik ook wel bij de eerste keer iets mee naar binnen nemen. Maar daarna is het allemaal maar een lachertje, ik maak eigenlijk ook altijd wel op mijn gemak nog een praatje met de persoon die me fouilleert.

Gewoon op de juiste plek wegstoppen en niet zenuwachtig gaan doen, drink des noods 2 biertjes van te voren om wat meer ontspannen in die rij te gaan staan. :P

Mijn plannen voor Defqon zijn veranderd, eerste keer pep gaat waarschijnlijk uitgesteld worden en ik ga gewoon weer aan de X waarschijnlijk. Krijg woensdag paarse tri-forces binnen, wel mooi kut dat me dealer vandaag pas vertelde dat er geen breeklijn in die pil zit.. Vorige keer brokkelde mijn oranje kersjes heel makkelijk af die ook geen breeklijntje hadden. >.<

Iemand al ervaring met die paarse tri-forces? Volgens mij is het net een nieuwe batch als ik het goed heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:53 

roberttt schreef:

Weet je serieus niet hoeveelste keer het wordt? Gaat te fur joh :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:57 

Donateur

Banaanslak schreef:
roberttt schreef:

Weet je serieus niet hoeveelste keer het wordt? Gaat te fur joh :oh:

hmm nee xd weet ook niet hoe vaak ik pillen heb geslikt en hoeveel xd

Waarom zou ik dat bij houden, schrik ik er van.. en van het geld wat er naar toe is gegaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 22:59 

Olijfboompje schreef:
Tegenwoordig keer ik mijn sealtjes om in mijn hand, pak een rietje en werk het weg.
Als er security aankomt, hand omkeren en poef, weg is het.

Haha ja, die gek midden in de zaal al die lui kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 23:24 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
@HardstyleLover90
Het stelt allemaal niets voor joh, natuurlijk is de eerste keer wat spannender dat gevoel had ik ook wel bij de eerste keer iets mee naar binnen nemen. Maar daarna is het allemaal maar een lachertje, ik maak eigenlijk ook altijd wel op mijn gemak nog een praatje met de persoon die me fouilleert.

Gewoon op de juiste plek wegstoppen en niet zenuwachtig gaan doen, drink des noods 2 biertjes van te voren om wat meer ontspannen in die rij te gaan staan. :P

Gaat me wel lukken om niet te zenuwachtig te zijn, al zal me hart wel iets sneller gaan :) & die paar biertjes komt sowieso wel goed in de bus de heenreis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 01:02 

Donateur

93Wesley93 schreef:
@HardstyleLover90

Mijn plannen voor Defqon zijn veranderd, eerste keer pep gaat waarschijnlijk uitgesteld worden en ik ga gewoon weer aan de X waarschijnlijk. Krijg woensdag paarse tri-forces binnen, wel mooi kut dat me dealer vandaag pas vertelde dat er geen breeklijn in die pil zit.. Vorige keer brokkelde mijn oranje kersjes heel makkelijk af die ook geen breeklijntje hadden. >.<

Iemand al ervaring met die paarse tri-forces? Volgens mij is het net een nieuwe batch als ik het goed heb.

Is dat een nieuwe batch ofzo? In die triforce zitten 3 breeklijnen man :P Tenminste in de mijne.

Goeie pil, halfjes/driekwartjes doen het goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

3e batch is zonder breeklijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 09:05 

Hardtraxx Veteran

Aaargh, zo focking veel zin in Defqon! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 09:30 

Donateur

Nando schreef:

:thumbsup: Hopen dat het weer is, zoals het nu in Delft is.! :D
dat zou perfect zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 09:40 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nando schreef:

:thumbsup: Hopen dat het weer is, zoals het nu in Delft is.! :D
dat zou perfect zijn

Hier schijnt het zonnetje ook heerlijk, zo'n 10km hemelsbreed van Defqon af. Houden zo, idd! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 10:57 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Wordt bruut :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:30 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Haha ja, die gek midden in de zaal al die lui kijken xd

Is entertainment, jwt! :P

Nu zou er eigenlijk een poll moeten komen!

Gaat het Chukkels lukken om de weddenschap te winnen?!

Een epische battle tegen Chukkels natuurlijke eetlust in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:33 

Donateur

ik zorg er wel voor dat ie aan de mdma gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ik zorg er wel voor dat ie aan de mdma gaat

Dat doet iedereen al.
Er zijn hele transparante plannen opgezet om hem te drogeren.

Ik ben aan het overwegen om geen MDMA in zijn drinken te vermengen, maar gewoon 5 ml GBL ofzo.
Da's veel leuker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:37 

Donateur

ik kook die ochtend he :p of het ontbijt .. dus ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ik kook die ochtend he :p of het ontbijt .. dus ja :lol:

Hehe, beetje wat specerijen toevoegen en voilá!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:40 

Donateur

Inderdaad, broodje beenham met knoflooksaus en een bakje thee met kristalsuiker :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2011 11:45 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Inderdaad, broodje beenham met knoflooksaus en een bakje thee met kristalsuiker :whistle:

xd
Dan durven de vrouwen ook niet meer bij hem in de buurt te komen!
Alleen maar mooi, want dan kan zijn kaak een marathon af leggen. xd
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic