Dus, gisteren voor het eerst truffels op. Half 8 maar onze zakjes geopend om het maar eens te proeven. Super smerig die dingen, net alsof je op grond zit te kauwen en het is nog beetje zurig ook. Dus toen maar beetje in curysaus en appelmoes gedoopt en ging het vrij goed.

2 maatjes werden na een tijdje misselijk van, waarvan 1 nog over zijn nek ging. Andere 2(waaronder ik) kregen een tic en soort lichte lachbui, af en toe leek alles ineens heel traag te worden, heel vreemd gevoel

Toen zijn we maar naar de spacekamer gegaan met streepjesbehang en ambi-light. Erg leuke ervaring om alles beetje te zien bewegen, en wat gekke kleuren te zien. Ik had het gevoel dat het bij mij wel het minste effect had. 1 maatje die ging kneiterhard en zat echt rond te kijken en te hijgen en alles

Erg vermakelijk om te zien.
Je tijdsbesef is ook zo vreemd, minuten duren echt uren, en in die zogenaamde uren vermaak je je constant. Na een uurtje, zoiets denk ik zijn we naar buiten gegaan, daar nog 4 mensen gemeet die ook truffels op hadden en toen over een dijk gelopen, middein en woonwijk, met allemaal bomen. Nou zeg, dat was me toch mooi!

Valt gewoon niet te beschrijven, maar het effect nam toen al wel af, voor me gevoel heb ik er een weekend lang gelopen, maar was maar 45minuten ongeveer.
Met zijn 8en nog 2 mensen gemeet die lekker wat snoepjes ophadden, geniaal om dat in een andere dimensie te zijn om het zo te zeggen. Echt heel vreemd. Toen maar naar huis gegaan, wat tv gekeken en wat gegeten. Effect minderde al snel, na halfuurtje buiten had ik ook geen visuals meer, maar voelde ik mezelf soort van aangeschoten/stoned.
Al met al erg leuke ervaring, wel super smerig om te eten, en visuals vielen me eigenlijk erg tegen, gewoon te hoge verwachtingen denk ik. Of het viel niet echt goed bij mij.
Volgende x LSD, nu ik weet dat ik het echt supervet vind is het wel tijd voor een hardere en langere space