Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:48 

Nando schreef:
Dacht dat je zou stoppen? :x

Je kent robert toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kettingzaag schreef:
Gewoon van het gemiddelde uitgaan lijkt mij. Waar halen jullie die capsules trouwens? Kruidvat? Tuinen?

Ik had ze bij de smartshop gehaald, past volgens de smartshopmeneer 500mg mdma in (lijkt me beetje veel eigenlijk) en ze kostten 5,95 voor 100. Voor de vegetariërs onder ons waren er zelfs nog vegetarische capsules die niet gemaakt waren van gemalen koeienbotten.

Bedankt voor deze informatie die ik absoluut wou weten :lol:

KSwoosh schreef:
Nando schreef:
Dacht dat je zou stoppen? :x

Je kent robert toch...

Tussen minderen, voorlopig stoppen & helemaal 100% stoppen zit een heel groot verschil. En van waar hij nu mee bezig is gewoon goed te noemen, zelfs in vergelijking met sommige 'af-en-toe' gebruikers. Of zijn mensen het niet met mij eens dat 3,5 maand niks nemen niet goed is? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kettingzaag schreef:
Gewoon van het gemiddelde uitgaan lijkt mij. Waar halen jullie die capsules trouwens? Kruidvat? Tuinen?

Ik had ze bij de smartshop gehaald, past volgens de smartshopmeneer 500mg mdma in (lijkt me beetje veel eigenlijk) en ze kostten 5,95 voor 100. Voor de vegetariërs onder ons waren er zelfs nog vegetarische capsules die niet gemaakt waren van gemalen koeienbotten.

Gatver dan maar vloeipapier :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:41 

Hardtraxx Addict

Heb nog wel wat cafeïne caps, haal ik die leeg en doe ik het daar wel gewoon in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Nando schreef:
Hehe oke. Nou je hebt iig een nette pauze achter de rug!

Ik ga denk ik geen pep en xtc combineren, was helemaal vergeten dat dat niet bepaald goed is voor je hersenen. :P Hele dag op pep moet wel te doen zijn met 2 caps van ~200mg.

Ik ga wel combineren :innocent: begin vd dag sleutelen en rond 7 uur een noot ofzo :P. Mooi experiment :)

Ach ik zie dan wel of ik er zin in heb. Neem sowieso wat mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:05 

Donateur

Chukkels schreef:
Tussen minderen, voorlopig stoppen & helemaal 100% stoppen zit een heel groot verschil. En van waar hij nu mee bezig is gewoon goed te noemen, zelfs in vergelijking met sommige 'af-en-toe' gebruikers. Of zijn mensen het niet met mij eens dat 3,5 maand niks nemen niet goed is? -.-

Dat zou een prima zaak zijn alleen gaat dat voor Robert niet op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:11 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:

Dat zou een prima zaak zijn alleen gaat dat voor Robert niet op xd

Ik zat aan Hard Bass te denken, maar was Loudness idd :P 2 maanden, dan alsnog. Vind het nog steeds top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:26 

Donateur

Ik had nog een hele pot capsulles staan, met een fitness spulletje erin. En dat heb ik er gewoon uitgegooid.
Zelf is mijn pep 58% ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:38 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Och, wat ben ik blij... Gisteren enorm naar de kloten na een fucking heftige week (niet qua drugs, maar ik dacht dat het de druppel was). Vandaag gelukkig stuk beter, spierpijn is veel minder en voel me weer stukken fitter.

Waar ik trouwens niemand hier hoor, is over de kwaliteit van de pep. Er zit namelijk een extreem groot verschil tussen 30% sterke pep en 70% sterke pep. Eigenlijk zouden we voor een goed advies moeten weten hoeveel % zuiver jullie pep is, aangezien ik zie dat Olijfboompje van z'n eigen sterkte (~70%) uitgaat. Nou heeft echter niet iedereen dat geluk.

Ja, dat verandert wel wat zaakjes :P

Gewoon pep van 50% een gram wegsnuiven met een feest.
Zit je een nachtje wakker denk ofzo. :P
Doe het met 70% met een feest en je zit 3 nachten wakker erna :yay:

Maarja, komt wel goed met deze gastjes.
Ik neem speciaal voor jullie een rietje mee, want sleutelen is kut.
Gewoon rechtstreeks uit je hand snuiven tussen het publiek :cool:
Snelcursus snuiven voor deze gasten hier :clap:

Alleen is wel kut, nu begint het bij mij te kriebelen voor pep :(
Terwijl ik er nu al meer als drie weken clean van ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:50 

Hardtraxx Addict

Haha dat is het kutte aan drugs :P Vriend van mij gaat X nemen en ik zou daar ook zin in hebben. Weet wel dat ik het niet moet doen maar het kriebelt gewoon.

Weet niet hoeveel % pep het is, voel het vanzelf wel xd Wordt mijn eerste keer pep ook op Defqon maar heb je ook een moment dat je ineens in kan kakken? En een goede combinatie met alcohol?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Haha dat is het kutte aan drugs :P Vriend van mij gaat X nemen en ik zou daar ook zin in hebben. Weet wel dat ik het niet moet doen maar het kriebelt gewoon.

Weet niet hoeveel % pep het is, voel het vanzelf wel xd Wordt mijn eerste keer pep ook op Defqon maar heb je ook een moment dat je ineens in kan kakken? En een goede combinatie met alcohol?

Alcohol en pep is wazigheid.
Vooral als je eerst pep neemt en dan alcohol.

Andersom lijkt het een nuchter maak effect te hebben.

Je kijkt niet ineens in, je voelt het aankomen.
Pijn wordt duidelijker, veel kost meer moeite etc.
Dat soort klachten :)

Maarja, pep is echt gewoon mijn ding.
Tis echt kut dat ik zo'n belofte heb gemaakt dat ik van de pep af ga blijven de komende tijd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:

Tis echt kut dat ik zo'n belofte heb gemaakt dat ik van de pep af ga blijven de komende tijd :cry:

Drugsbeloftes... Ik weet wel dat ik die niet meer maak :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:08 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Kettingzaag schreef:

Drugsbeloftes... Ik weet wel dat ik die niet meer maak :nono:

Tis voor een hoger doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Tis voor een hoger doel.

Wereldvrede? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:
Tis voor een hoger doel.

Wereldvrede? :P

Het boycotten van slechte pepdealers die overal lang over doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:47 

Hardtraxx Newbie

is er nu geen zero tolerance beleid meer sinds defqon in een andere gemeente is (dronten ipv almere)?
staat niks over op "Defqon.1 Festival 2011: Alles wat je moet weten"..

word je op defqon eruit gezet zodra je door een hond gepakt bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 00:06 

Hardtraxx Veteran

beuku schreef:
is er nu geen zero tolerance beleid meer sinds defqon in een andere gemeente is (dronten ipv almere)?

Hier staat wel dat er een zero-tolerance beleid is:

http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Festival_Campingregels/list_messages/12418
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 02:40 

Hardtraxx Veteran

beuku schreef:

Staat toch geen hond ... Gewoon doorlopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
beuku schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 12:57 

Bierkoning

Zaterdag weer :yay: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:14 

Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:
beuku schreef:

vind ik ook zo raar zeggen ze dat er 80 mensen opgepakt zijn bij vorige edities.. als je daar een uurtje een hond neerzet zit je er toch zo overheen lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:17 

Hardtraxxer

Dus, gisteren voor het eerst truffels op. Half 8 maar onze zakjes geopend om het maar eens te proeven. Super smerig die dingen, net alsof je op grond zit te kauwen en het is nog beetje zurig ook. Dus toen maar beetje in curysaus en appelmoes gedoopt en ging het vrij goed. :)

2 maatjes werden na een tijdje misselijk van, waarvan 1 nog over zijn nek ging. Andere 2(waaronder ik) kregen een tic en soort lichte lachbui, af en toe leek alles ineens heel traag te worden, heel vreemd gevoel :P

Toen zijn we maar naar de spacekamer gegaan met streepjesbehang en ambi-light. Erg leuke ervaring om alles beetje te zien bewegen, en wat gekke kleuren te zien. Ik had het gevoel dat het bij mij wel het minste effect had. 1 maatje die ging kneiterhard en zat echt rond te kijken en te hijgen en alles xd Erg vermakelijk om te zien.

Je tijdsbesef is ook zo vreemd, minuten duren echt uren, en in die zogenaamde uren vermaak je je constant. Na een uurtje, zoiets denk ik zijn we naar buiten gegaan, daar nog 4 mensen gemeet die ook truffels op hadden en toen over een dijk gelopen, middein en woonwijk, met allemaal bomen. Nou zeg, dat was me toch mooi! :D Valt gewoon niet te beschrijven, maar het effect nam toen al wel af, voor me gevoel heb ik er een weekend lang gelopen, maar was maar 45minuten ongeveer.

Met zijn 8en nog 2 mensen gemeet die lekker wat snoepjes ophadden, geniaal om dat in een andere dimensie te zijn om het zo te zeggen. Echt heel vreemd. Toen maar naar huis gegaan, wat tv gekeken en wat gegeten. Effect minderde al snel, na halfuurtje buiten had ik ook geen visuals meer, maar voelde ik mezelf soort van aangeschoten/stoned.

Al met al erg leuke ervaring, wel super smerig om te eten, en visuals vielen me eigenlijk erg tegen, gewoon te hoge verwachtingen denk ik. Of het viel niet echt goed bij mij.
Volgende x LSD, nu ik weet dat ik het echt supervet vind is het wel tijd voor een hardere en langere space :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Dus, gisteren voor het eerst truffels op. Half 8 maar onze zakjes geopend om het maar eens te proeven. Super smerig die dingen, net alsof je op grond zit te kauwen en het is nog beetje zurig ook. Dus toen maar beetje in curysaus en appelmoes gedoopt en ging het vrij goed. :)

2 maatjes werden na een tijdje misselijk van, waarvan 1 nog over zijn nek ging. Andere 2(waaronder ik) kregen een tic en soort lichte lachbui, af en toe leek alles ineens heel traag te worden, heel vreemd gevoel :P

Toen zijn we maar naar de spacekamer gegaan met streepjesbehang en ambi-light. Erg leuke ervaring om alles beetje te zien bewegen, en wat gekke kleuren te zien. Ik had het gevoel dat het bij mij wel het minste effect had. 1 maatje die ging kneiterhard en zat echt rond te kijken en te hijgen en alles xd Erg vermakelijk om te zien.

Je tijdsbesef is ook zo vreemd, minuten duren echt uren, en in die zogenaamde uren vermaak je je constant. Na een uurtje, zoiets denk ik zijn we naar buiten gegaan, daar nog 4 mensen gemeet die ook truffels op hadden en toen over een dijk gelopen, middein en woonwijk, met allemaal bomen. Nou zeg, dat was me toch mooi! :D Valt gewoon niet te beschrijven, maar het effect nam toen al wel af, voor me gevoel heb ik er een weekend lang gelopen, maar was maar 45minuten ongeveer.

Met zijn 8en nog 2 mensen gemeet die lekker wat snoepjes ophadden, geniaal om dat in een andere dimensie te zijn om het zo te zeggen. Echt heel vreemd. Toen maar naar huis gegaan, wat tv gekeken en wat gegeten. Effect minderde al snel, na halfuurtje buiten had ik ook geen visuals meer, maar voelde ik mezelf soort van aangeschoten/stoned.

Al met al erg leuke ervaring, wel super smerig om te eten, en visuals vielen me eigenlijk erg tegen, gewoon te hoge verwachtingen denk ik. Of het viel niet echt goed bij mij.
Volgende x LSD, nu ik weet dat ik het echt supervet vind is het wel tijd voor een hardere en langere space :)

Ik doe mee :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

Dance on cocaine, LSD, XTC :love:

Ik word steeds meer geïnteresseerd in truffels en paddo's. Van de zomer maar een keer doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2011 15:54 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Dance on cocaine, LSD, XTC :love:

Ik word steeds meer geïnteresseerd in truffels en paddo's. Van de zomer maar een keer doen ^^

Ik wilde het gisteren gaan doen in mijn eentje :P
Echter mijn verantwoordelijkheidsgevoel won het van mijn instinctieve drang naar trippen.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic