Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Waar staat de optie "Ik ben gaar of geldloos en ga niet naar Q-Base" :(

Très impossible.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hoe stond eht eigenlijk met die oranje eekhoorns [of waren het olifanten?] ,chuk, had je die al laten testen?

Oranje Olifanten (check avatar). Maar ik heb ze nog geeneens binnen en duurt ook nog wel minimaal tot aan de week na Q-Base voordat ik ze heb. Testresultaat van 187 en 173 zijn al bekend gemaakt. Dus zijn redelijke pilletjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 00:54 

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
hoe stond eht eigenlijk met die oranje eekhoorns [of waren het olifanten?] ,chuk, had je die al laten testen?

Oranje Olifanten (check avatar). Maar ik heb ze nog geeneens binnen en duurt ook nog wel minimaal tot aan de week na Q-Base voordat ik ze heb. Testresultaat van 187 en 173 zijn al bekend gemaakt. Dus zijn redelijke pilletjes. ^^

nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 07:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hardcoresjors schreef:
Ik krijg groene rockstars van een maatje uut spiekendarp

Allemaal onbekende pillen opeens hier in het dorp
We zijn zeker proefkonijnen ofzo -.-

Hoorde van die vis die ze voor mij regelt dat die rockstars keihard zijn, hij had zaterdag 1,5 op en was unstoppable hahaha, ik zie het zaterdag wel!
Ik heb zin in een feessie! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:28 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Weet iemand hoe je het het beste kan doen met vitamines? Moet je ook voor het feest slikken of alleen na het feest?

Best ook vooraf ja, je hebt die antioxidanten vooral nodig in je lichaam terwijl je aan de drugs gaat namelijk. Aangezien die de vrije radicalen onschadelijk maken. Het is niet zo heel verstandig om te beginnen met de schade te beperken nadat er al een hoop schade is gedaan. Maar uiteraard, ook nadien nog verder aan de vitamines blijven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 12:43 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:
Weet iemand hoe je het het beste kan doen met vitamines? Moet je ook voor het feest slikken of alleen na het feest?

Best ook vooraf ja, je hebt die antioxidanten vooral nodig in je lichaam terwijl je aan de drugs gaat namelijk. Aangezien die de vrije radicalen onschadelijk maken. Het is niet zo heel verstandig om te beginnen met de schade te beperken nadat er al een hoop schade is gedaan. Maar uiteraard, ook nadien nog verder aan de vitamines blijven ;)

Ik slik elke dag in de ochtend en avond vitamine C 1gr
Is dat voldoende voor van te voren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 13:11 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
3 als het goed is

Is toch genoeg? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
DarkBeatz schreef:
Nando schreef:

Ik slik elke dag in de ochtend en avond vitamine C 1gr
Is dat voldoende voor van te voren?

Er staat op het doosje het 's ochtends te doen :P

Ik doe altijd een vitaminepil van C nemen en eentje van A tot Z in de ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 14:24 

Bierkoning

Klos schreef:
Pommer schreef:
3 als het goed is

Jah normaal gesproken wel, neem eigenlijk nooit meer dan 2
Maarja als het écht kutdingen zijn :P

Maar komt wel goed ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:00 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Klos schreef:
Pommer schreef:
3 als het goed is

Jah normaal gesproken wel, neem eigenlijk nooit meer dan 2
Maarja als het écht kutdingen zijn :P

Maar komt wel goed ;)

Backup is altijd handig... zag ik maar weer op Knock-out... verkruimelde een halve eekhoorn in m'n broekzak :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:22 

Donateur

q-base heb je minimaal 5 nodig
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

not :lol: als je rond een uurtje of 12 begint heb je zat aan 2/3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:30 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

not :lol: als je rond een uurtje of 12 begint heb je zat aan 2/3

Begint 17:00 of eigenlijk het begint de heenreis al, die duurt voor mij 4 uur :whistle:

Maarja ga toch niet :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:42 

Hardtraxxer

Zaterdag aan de speed gezeten,via een andere dealer dan normaal. Maar had iets te veel genomen + drank maar heel appart toen ik weer thuis was kreeg ik elke keer na een slok water(!) kotsneigingen. Terwijl ik niet aangeschoten/dronken was (en niet veel drank gehad dus).
Iemand die dit vaker heeft gehad en of weet hoe dit kan ? Nogal appart dat ik geen water meer kon drinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:59 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:
Zaterdag aan de speed gezeten,via een andere dealer dan normaal. Maar had iets te veel genomen + drank maar heel appart toen ik weer thuis was kreeg ik elke keer na een slok water(!) kotsneigingen. Terwijl ik niet aangeschoten/dronken was (en niet veel drank gehad dus).
Iemand die dit vaker heeft gehad en of weet hoe dit kan ? Nogal appart dat ik geen water meer kon drinken.

ik heb wel een keer kotsneigingen gehad van een snack, het voelde alsof ik moest kotsen maar er kwam niks uit, dit gebeurde 3 keer en toen ging het weer keigoed :p
een maatje liep later achter me en kotste ook wat uit, toen ik vroeg wat hij deed zei hij dat er niks aan de hand was, er kwam alleen maagzuur naar boven, dit gebeurde 3 keer, het leek net of hij moest kotsen, echt raar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:49 

Hardtraxx Addict

Lijkt er nu op dat ik zonder pep Q-base door moet.. Gast waar ik normaal regel lijkt dood. Nu bedenken wat dat moet vervangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Lijkt er nu op dat ik zonder pep Q-base door moet.. Gast waar ik normaal regel lijkt dood. Nu bedenken wat dat moet vervangen.

M?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:58 

Hardtraxx Addict

Ja dat zal wel de vervanger worden... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:04 

Kettingzaag schreef:

Coke?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:14 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:
Kettingzaag schreef:

Coke?

Nahh geen coke, beetje overrated en overpriced. MDMA wordt het dan maar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kettingzaag schreef:

Coke?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:24 

Donateur

Ik ga mezelf ook wat trakteren om 00:00. Lekker verjaardag vieren de 11e :P. Verjaardagscadeautje aan mezelf :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

Ik verwacht een traktatie van je! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Banaanslak schreef:
Kettingzaag schreef:

Coke?

Nahh geen coke, beetje overrated en overpriced. MDMA wordt het dan maar..

MDMA dan maar zegt ie, wat jammer nou hé! xd

Ik ben sinds zondag begonnen aan een MDMA pauze van minimaal 6 weken, die was ook wel op zijn plaats maar toch.. De mogelijk eerstvolgende keer wordt op Subway XL (Dubstep feestje in de Maassilo).

Op Q-Base wordt het pep als het goed is, kon niets meer regelen via me dealer maar ben iemand hier eeuwig dankbaar. (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 20:30 

Donateur

El Mare schreef:
Ik verwacht een traktatie van je! :P

Een knuffel :cool:
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic