Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Rawbin wrote:Waar staat de optie "Ik ben gaar of geldloos en ga niet naar Q-Base" :(
Très impossible.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
KSwoosh wrote:hoe stond eht eigenlijk met die oranje eekhoorns [of waren het olifanten?] ,chuk, had je die al laten testen?
Oranje Olifanten (check avatar). Maar ik heb ze nog geeneens binnen en duurt ook nog wel minimaal tot aan de week na Q-Base voordat ik ze heb. Testresultaat van 187 en 173 zijn al bekend gemaakt. Dus zijn redelijke pilletjes. ^^
G
Chukkels wrote:
KSwoosh wrote:hoe stond eht eigenlijk met die oranje eekhoorns [of waren het olifanten?] ,chuk, had je die al laten testen?
Oranje Olifanten (check avatar). Maar ik heb ze nog geeneens binnen en duurt ook nog wel minimaal tot aan de week na Q-Base voordat ik ze heb. Testresultaat van 187 en 173 zijn al bekend gemaakt. Dus zijn redelijke pilletjes. ^^
nice :D
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote:
hardcoresjors wrote:Ik krijg groene rockstars van een maatje uut spiekendarp
Allemaal onbekende pillen opeens hier in het dorp
We zijn zeker proefkonijnen ofzo -.-
Hoorde van die vis die ze voor mij regelt dat die rockstars keihard zijn, hij had zaterdag 1,5 op en was unstoppable hahaha, ik zie het zaterdag wel!
Ik heb zin in een feessie! :woot:
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Nando wrote:Weet iemand hoe je het het beste kan doen met vitamines? Moet je ook voor het feest slikken of alleen na het feest?
Best ook vooraf ja, je hebt die antioxidanten vooral nodig in je lichaam terwijl je aan de drugs gaat namelijk. Aangezien die de vrije radicalen onschadelijk maken. Het is niet zo heel verstandig om te beginnen met de schade te beperken nadat er al een hoop schade is gedaan. Maar uiteraard, ook nadien nog verder aan de vitamines blijven ;)
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
DarkBeatz wrote:
Nando wrote:Weet iemand hoe je het het beste kan doen met vitamines? Moet je ook voor het feest slikken of alleen na het feest?
Best ook vooraf ja, je hebt die antioxidanten vooral nodig in je lichaam terwijl je aan de drugs gaat namelijk. Aangezien die de vrije radicalen onschadelijk maken. Het is niet zo heel verstandig om te beginnen met de schade te beperken nadat er al een hoop schade is gedaan. Maar uiteraard, ook nadien nog verder aan de vitamines blijven ;)
Ik slik elke dag in de ochtend en avond vitamine C 1gr
Is dat voldoende voor van te voren?
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Pommer wrote:3 als het goed is
Is toch genoeg? :P
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hoofdcoach wrote:
DarkBeatz wrote:
Ik slik elke dag in de ochtend en avond vitamine C 1gr
Is dat voldoende voor van te voren?
Er staat op het doosje het 's ochtends te doen :P

Ik doe altijd een vitaminepil van C nemen en eentje van A tot Z in de ochtend.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Klos wrote:
Jah normaal gesproken wel, neem eigenlijk nooit meer dan 2
Maarja als het écht kutdingen zijn :P

Maar komt wel goed ;)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Pommer wrote:
Klos wrote:
Jah normaal gesproken wel, neem eigenlijk nooit meer dan 2
Maarja als het écht kutdingen zijn :P

Maar komt wel goed ;)
Backup is altijd handig... zag ik maar weer op Knock-out... verkruimelde een halve eekhoorn in m'n broekzak :x
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
q-base heb je minimaal 5 nodig
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
roberttt wrote:q-base heb je minimaal 5 nodig
not :lol: als je rond een uurtje of 12 begint heb je zat aan 2/3
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hoofdcoach wrote:
roberttt wrote:q-base heb je minimaal 5 nodig
not :lol: als je rond een uurtje of 12 begint heb je zat aan 2/3
Begint 17:00 of eigenlijk het begint de heenreis al, die duurt voor mij 4 uur :whistle:

Maarja ga toch niet :cry:
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Dec 2012
Zaterdag aan de speed gezeten,via een andere dealer dan normaal. Maar had iets te veel genomen + drank maar heel appart toen ik weer thuis was kreeg ik elke keer na een slok water(!) kotsneigingen. Terwijl ik niet aangeschoten/dronken was (en niet veel drank gehad dus).
Iemand die dit vaker heeft gehad en of weet hoe dit kan ? Nogal appart dat ik geen water meer kon drinken.
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Mystyle wrote:Zaterdag aan de speed gezeten,via een andere dealer dan normaal. Maar had iets te veel genomen + drank maar heel appart toen ik weer thuis was kreeg ik elke keer na een slok water(!) kotsneigingen. Terwijl ik niet aangeschoten/dronken was (en niet veel drank gehad dus).
Iemand die dit vaker heeft gehad en of weet hoe dit kan ? Nogal appart dat ik geen water meer kon drinken.
ik heb wel een keer kotsneigingen gehad van een snack, het voelde alsof ik moest kotsen maar er kwam niks uit, dit gebeurde 3 keer en toen ging het weer keigoed :p
een maatje liep later achter me en kotste ook wat uit, toen ik vroeg wat hij deed zei hij dat er niks aan de hand was, er kwam alleen maagzuur naar boven, dit gebeurde 3 keer, het leek net of hij moest kotsen, echt raar! :P
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Lijkt er nu op dat ik zonder pep Q-base door moet.. Gast waar ik normaal regel lijkt dood. Nu bedenken wat dat moet vervangen.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Kettingzaag wrote:Lijkt er nu op dat ik zonder pep Q-base door moet.. Gast waar ik normaal regel lijkt dood. Nu bedenken wat dat moet vervangen.
M?
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Ja dat zal wel de vervanger worden... :P
B
Kettingzaag wrote:Lijkt er nu op dat ik zonder pep Q-base door moet.. Gast waar ik normaal regel lijkt dood. Nu bedenken wat dat moet vervangen.
Coke?
Hardtraxx Addict
last seen May 2014
Banaanslak wrote:
Coke?
Nahh geen coke, beetje overrated en overpriced. MDMA wordt het dan maar..
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Banaanslak wrote:
Coke?

Drugs offtopic
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Ik ga mezelf ook wat trakteren om 00:00. Lekker verjaardag vieren de 11e :P. Verjaardagscadeautje aan mezelf :woot:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ik verwacht een traktatie van je! :P
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Kettingzaag wrote:
Banaanslak wrote:
Coke?
Nahh geen coke, beetje overrated en overpriced. MDMA wordt het dan maar..
MDMA dan maar zegt ie, wat jammer nou hé! xd

Ik ben sinds zondag begonnen aan een MDMA pauze van minimaal 6 weken, die was ook wel op zijn plaats maar toch.. De mogelijk eerstvolgende keer wordt op Subway XL (Dubstep feestje in de Maassilo).

Op Q-Base wordt het pep als het goed is, kon niets meer regelen via me dealer maar ben iemand hier eeuwig dankbaar. (L)
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
El Mare wrote:Ik verwacht een traktatie van je! :P
Een knuffel :cool: