+1wrote:Krijgen we nog een verslagje van jou?wrote:Wat leuk om al deze junkpraat te lezen
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Verslagje?wrote:Krijgen we nog een verslagje van jou?wrote:Wat leuk om al deze junkpraat te lezen
Yay. Niet zo erg last gehad van een dip zoals vorige week, dat was namelijk echt ellende.. Heb lekker kunnen beunen op me stage vandaag.
Zie morgen ook positief tegemoet, al helemaal met het vooruitzicht naar Q-Base.
Zie morgen ook positief tegemoet, al helemaal met het vooruitzicht naar Q-Base.
Als je de poll bekijkt en moet geloven gaan er nog best veel mensen van HT Q-Spacen 
Wesley is een echte snoepert.wrote:Heb je nou dit weekend weer gesnoept?
28 HTers met een snackbek is wel godse gek!
ik had er wel eens bij willen zijn haha
Ik dacht dat ik erg was...wrote:Heb je nou dit weekend weer gesnoept?
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Paddo's tussen de opties, wat moet dat een nachtmerrie zijn op zo'n feest 
iemand heeft crystal meth gekozen, lijkt me niet kloppen 
-
B
Euh, wel? Gebruik het al jaren recreatief op feestjes...wrote:iemand heeft crystal meth gekozen, lijkt me niet kloppen
Grappig?wrote:Euh, wel? Gebruik het al jaren recreatief op feestjes...wrote:iemand heeft crystal meth gekozen, lijkt me niet kloppen
-
B
Wat vind jij daar zo grappig aan verdraaide snotneus?wrote:Grappig?wrote:Euh, wel? Gebruik het al jaren recreatief op feestjes...wrote:iemand heeft crystal meth gekozen, lijkt me niet kloppen
-
T
Weet je hoe vet dat is lijkt mewrote:Paddo's tussen de opties, wat moet dat een nachtmerrie zijn op zo'n feest
Haha lijkt me 10x niks. Pschedelica zijn niet om mee te kloten vind ik, denk dat het in zo´n onbekende omgeving (bij mij althans) niet goed zou gaanwrote:Weet je hoe vet dat is lijkt mewrote:Paddo's tussen de opties, wat moet dat een nachtmerrie zijn op zo'n feest
-
T
Weet toevallig hier iemand iets af over lsd pillen?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Snacken als een malle zaterdagwrote:28 HTers met een snackbek is wel godse gek!![]()
-
T
Als ie nou 18 was kon hij er bij zijn maar helaaswrote:Snacken als een malle zaterdagwrote:28 HTers met een snackbek is wel godse gek!![]()
ik had er wel eens bij willen zijn haha![]()
![]()
![]()
![]()
Je voelt echt een stuk minder van de g met pep opwrote:Schijnt idd vette combi te zijnwrote:Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..Enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te overmoedig raakt en je zelf gaat vol gooien met G, dan eindig je in stabiele zijligging op de EHBO
-
T
Kan wel kloppen wat je zegt idd. Is ook met alcohol.wrote:Je voelt echt een stuk minder van de g met pep opwrote:Schijnt idd vette combi te zijnwrote:Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..Enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te overmoedig raakt en je zelf gaat vol gooien met G, dan eindig je in stabiele zijligging op de EHBO
Moet je al wat hogere doseringen ghb gaan nemen. Maar als het werkt kan ik mij wel voorstellen dat het chill is ja
Maar combigebruik is natuurlijk altijd link, flink mee opletten
google op microdots.wrote:Weet toevallig hier iemand iets af over lsd pillen?
zo goed als niet te krijgen voor zover ik weet..
-
T
Heb al gevraagd die dingen moet je eerst 3 in nemen ofzo willen ze pas werken.wrote:google op microdots.wrote:Weet toevallig hier iemand iets af over lsd pillen?
Vriend van me heeft ze
Schijnt dat de G juist voor heerlijke tintelingen gaat zorgen. G (GBL in casu) is trouwens wel een echte drug die je een beetje moet ontdekken. De juiste dosering vinden en wennen aan de effecten die de drug met zich mee brengt. Krijg zelf altijd redelijk energie van G, in combo met wat pep moet dat wel lekker worden. Inderdaad wel oppassen dat je niet teveel neemt. Al paar keer gehad op alleen G dat ik stond te wankelen in de discotheek.wrote:Je voelt echt een stuk minder van de g met pep opwrote:Schijnt idd vette combi te zijnwrote:Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..Enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te overmoedig raakt en je zelf gaat vol gooien met G, dan eindig je in stabiele zijligging op de EHBO
Moet je al wat hogere doseringen ghb gaan nemen. Maar als het werkt kan ik mij wel voorstellen dat het chill is ja
Maar combigebruik is natuurlijk altijd link, flink mee opletten
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Hey hij leeft ook weerwrote:google op microdots.wrote:Weet toevallig hier iemand iets af over lsd pillen?