Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:24 

Hardtraxx Addict

Jaa oke, ik heb ook wel keer gehad dat ik zeg maar geen dip had dan.. Maar 9 vd 10 keer merk ik het wel hoor ;) Het hoeft niet altijd extreem te zijn, en op dat moment denk ik ook van goh prima in orde.. Maar dan enkele dagen later denk ik van, hmm ik voel me nu toch weer 100% waar ik dus ma/di/wo 80% was!

Om het even mooi te zeggen :P

0xygen schreef:
Cmon die dip valt wel mee. Gewoon sneller aangebrand en levenloos.

Ja dat is toch kut? Ik kan nu niet zeggen van goh leuk dat aangebrande en levenloze.. :P
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:28 

Hardtraxxer

0xygen schreef:

Het is allemaal waar wat mensen zeggen. MAAR je bent nog wel zelf degene die de controle heeft.

Voorbeeld:
Kijk je een dramatische film, met knappe vrouwen die heel veel huilen en dan dood gaan aan een enge ziekte, dan is het huilen geblazen. Op dat moment denk je: ik heb een dip.

Kijk je een lachfilm, Leslie Nielsen ofzo, die in zijn Naked Gun serie soms 2 handen heeft, soms 3, soms 2 knieën per been heeft of een betonnen pik van een standbeeld nog hard kan maken, dan huil je van het lachen. Op dat moment sta je er niet bij stil dat je TOCH een dip hebt.

Kwestie van hoe je 't zelf beinvloed. Je kunt zelf blijven bevestigen dat je je moe en lusteloos voelt, je kunt ook wat leuks gaan doen, of gezellig gaan seksen met je vriendin of meerdere vriendinnen. (Dat laatste is slecht voor je omdat er dan méér serotonine op een natuurlijke manier vrij komt, en dan moet je dus langer wachten voor je weer kan snoepen.)

De dip is er wel, theoretisch gezien, hij wordt alleen niet ervaren door sommige personen. En tja, de één zoekt afleiding en merkt niets, de ander voelt zich lichtelijk vermoeid, de ander huilt de hele dag, en weer een ander voelt 't eerder als een 'drop' ipv een 'dip'. In het allerlaatste geval zou ik wat minder gebruiken, meer fruit vreten en meer slapen. OOK de Coolbest met vruchtvlees van Squirrie is een aanrader.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:29 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Jaa oke, ik heb ook wel keer gehad dat ik zeg maar geen dip had dan.. Maar 9 vd 10 keer merk ik het wel hoor ;) Het hoeft niet altijd extreem te zijn, en op dat moment denk ik ook van goh prima in orde.. Maar dan enkele dagen later denk ik van, hmm ik voel me nu toch weer 100% waar ik dus ma/di/wo 80% was!

0xygen schreef:

Ja dat is toch kut? Ik kan nu niet zeggen van goh leuk dat aangebrande en levenloze.. :P

Mwah dip vind ik echt als het voor een langere tijd is.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

Ondanks alles, toch een aantal bruikbare tips :)
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:33 

Hardtraxxer

El Mare schreef:
Ondanks alles, toch een aantal bruikbare tips :)

En wees niet bang. De eerste keren, vooral als je gematigd gebruikt en genoeg pauze's houdt tussen gebruik. Is 't meer 'afterglow' dan 'dip'. Dus gewoon keihard heimwee hebben naar 't feest + met kippenvel de hele dag YouTuben!
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:34 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Squirrie schreef:

0xygen schreef:

Mwah dip vind ik echt als het voor een langere tijd is.

Dat gaat weer een stapje verder, dat is een depressie ;)!

Maar idd, coolbest is masterlijk he Oxygene :D
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:42 

Hardtraxxer

@squirrie oke daar heb je gelijk in ;).
Gaan de paarse driehoeken er trouwens helemaal uit? (worden toch vervangen door de rode eekhoorns?)
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:43 

Hardtraxxer

0xygen schreef:
Gaan de paarse driehoeken er trouwens helemaal uit? (worden toch vervangen door de rode eekhoorns?)

Geen idee of ze nog gemaakt worden... maar de triforces werden ook al gemaakt toen de 2e batch eekhoorns er was toch??
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:44 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:

Jij bent goed op de hoogte zeg! :D

Maarja, wie weet komen ze weer terug ;) En mensen zullen ze vast nog wel op voorraad hebben ergens, maar idd.. Ze worden niet meer gedrukt volgens mij

Triforce zijn idd 3 batches van geweest, 1 met drie breeklijnen, 1 met één breeklijn, 1 zonder breeklijn (dat is de laatste)..
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:46 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
0xygen schreef:

Jij bent goed op de hoogte zeg! :D

Maarja, wie weet komen ze weer terug ;) En mensen zullen ze vast nog wel op voorraad hebben ergens, maar idd.. Ze worden niet meer gedrukt volgens mij

Triforce zijn idd 3 batches van geweest, 1 met drie breeklijnen, 1 met één breeklijn, 1 zonder breeklijn (dat is de laatste)..

Achja eerst kon ik triforce krijgen met breeklijn. Daarna alleen nog maar rode eekhoorns. Toen maar even research naar gedaan :P.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:47 

Hardtraxxer

Triforces zijn er nog vrij veel van volgens mij..
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:56 

Hardtraxxer

Oxygene schreef:

Achja ik tripte hem harder op een triforce dan op een eekhoorn(meer halucinaties). Maar dat kan ook zijn omdat dat me eerste keer was.Waar ik heel sociaal van werd waren gele armani. Niet echt een love gevoel zoals bij rode eekhoorns maar meer een sociaal gevoel.
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:57 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
Oxygene schreef:

Achja ik tripte hem harder op een triforce dan op een eekhoorn(meer halucinaties). Maar dat kan ook zijn omdat dat me eerste keer was.Waar ik heel sociaal van werd waren gele armani. Niet echt een love gevoel zoals bij rode eekhoorns maar meer een sociaal gevoel.

Hoe een pil zijn werk doet hangt van een tal van factoren af! Om te zeggen dat de ene pil anders is dan de andere is vaak kort door de bocht, er zit degelijk verschil in.. Maar het heeft allemaal de werkzame stof ;)
Bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:58 

Hardtraxxer

Squirrie schreef:
0xygen schreef:
Oxygene schreef:

Hoe een pil zijn werk doet hangt van een tal van factoren af! Om te zeggen dat de ene pil anders is dan de andere is vaak kort door de bocht, er zit degelijk verschil in.. Maar het heeft allemaal de werkzame stof ;)

Snap ik. Maar de hoeveelheid MDMA die je tot je neemt bepaald toch ook hoe hard je gaat?:p
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:01 

Hardtraxx Addict

Haha ja klopt! :P

Dat is ook het grootste verschil ;) En hoe de pil gedrukt is maakt ook nog wel verschil uit, zo kunnen 2 pillen van 190 mg allebei iets anders werken, maar niet qua gevoel! Wel qua inslag bijvoorbeeld :P

Maarja het is moeilijk en onduidelijk om nou concreet te vertellen wat nu alle factoren zijn en welke factoren veel invloed hebben en welke minder en wat de invloed van een bepaalde pil is op je feeling :)

Dus tja, ik laat het ook hierbij :P lekker snoepen en hard gaan!
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:12 

Hardtraxxer

Ik vond dat er tussen de groene eeks en de bruine bomen een heel verschil in inslag was.

Bruine bomen duurden langer tot inslag (bij mij) dan eekhoorns. Dit waarschijnlijk omdat ze harder gedrukt waren, dus langer duurt voor ze uit elkaar vallen.

ALS de inslag er eenmaal was, knalde de bruine boom er ook zeker veel harder in dan de eeks, het mdmapoeder/kristallen wat er in zat is waarschijnlijk fijner vermalen dan in de eek. Dus als ie uit elkaar valt heeft de MDMA een groter contactoppervlak en wordt 't sneller opgenomen.

Ook hier zijn wel weer uitzonderingen op, wat je gegeten hebt, hoe fit je bent.. heeft allemaal te maken met hoe hard je gaat of hoe die opkomt etc. etc.
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 04:35 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
roberttt schreef:
Lekker aan het pommeren :beer:

Jongen het is maandag avond, vind je dit normaal?

Wist je dat ik best wel schrok toen ik dit bericht las? :$
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 07:14 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Maarja, sommige zeggen altijd "Ik heb geen dip".. Volgens mij zien die mensen pas iets als een dip zodra ze voor de trein willen springen ofzo :')

Enige wat ik ooit als dip heb ervaren is bij de eerste paar keren dat ik misschien iets minder zin had in actief dingen te doen rondom de dinsdag. Echter sinds ik 5HTP slik kan ik echt absoluut niets opmerken van een dip ^^
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 10:11 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
roberttt schreef:
Lekker aan het pommeren :beer:

Jongen het is maandag avond, vind je dit normaal?

Wist je dat ik best wel schrok toen ik dit bericht las? :$

Ja dat weten we :)
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:29 

Hardtraxx Addict

Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:33 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Squirrie schreef:
Maarja, sommige zeggen altijd "Ik heb geen dip".. Volgens mij zien die mensen pas iets als een dip zodra ze voor de trein willen springen ofzo :')

Enige wat ik ooit als dip heb ervaren is bij de eerste paar keren dat ik misschien iets minder zin had in actief dingen te doen rondom de dinsdag. Echter sinds ik 5HTP slik kan ik echt absoluut niets opmerken van een dip ^^

Jaa idd 5-htp werkt vaak goed ;) Maar als ik echt veel heb gebruikt helpt zelfs de 5-htp niet meer :P

Kettingzaag schreef:
Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..

Schijnt idd vette combi te zijn ;) Enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te overmoedig raakt en je zelf gaat vol gooien met G, dan eindig je in stabiele zijligging op de EHBO :P
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:50 

Hardtraxxer

Met welke xtc kun je het beste beginnen? Of maakt dat niet zo veel uit
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 12:15 

Hardtraxx Addict

Jarno schreef:
Met welke xtc kun je het beste beginnen? Of maakt dat niet zo veel uit

Nee maakt niet uit, zolang het maar een pil is waarvan je zeker weet wat er in zit en hoeveel er in zit ;) Zodra je dat weet is de rekensom makkelijk, beginnen met 1-1.5 x je eigen lichaamsgewicht! Dus wanneer je een pil hebt van 160 mg begin je gewoon met een halfje :)
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Wat leuk om al deze junkpraat te lezen :love:
Bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Wat leuk om al deze junkpraat te lezen :love:

Krijgen we nog een verslagje van jou? :innocent:
Vorige  1 ... 179, 180, 181, 182, 183, 184, 185 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic