Taxi schreef:
wesskeej schreef:
Rammelslakje schreef:
Paddo's tussen de opties, wat moet dat een nachtmerrie zijn op zo'n feest

Weet je hoe vet dat is lijkt me

Haha lijkt me 10x niks. Pschedelica zijn niet om mee te kloten vind ik, denk dat het in zo´n onbekende omgeving (bij mij althans) niet goed zou gaan
Psychedelica's zijn geniaal op feesten! Qontinent de eerste ervaring met 2c-t2 gehad, gruwelijk vet, heb constant dubbel gelegen om allerlei vage dingen en 2 uur genoten bij de Tensionstep (Dub/DnB). Daarna over de piek heen was het weer tijd voor hardstyle. Ging prima, ik vond het de mooiste ervaring die ik ooit heb meegemaakt op een feest. Alles was mooi, alles was gaaf, alles was prachtig. Een hele mooie ervaring!
Op de Preparty van Decibel opnieuw gedaan, maar dit was een minder succes. Waarschijnlijk omdat ik een grotere dosis had gesnoven dan de keer ervoor en omdat we niet eerst aan de nieuwe effecten die 2c-x met zich meebrengt waren gewend. Bij de Qontinent gingen we eerst ruim een uur in de tent zitten, om het spul rustig te laten inwerken en om aan de effecten te wennen. Bij Decibel gingen we eigenlijk meteen na de inslag naar de tent. Het was té chaotisch, iedereen liep door elkaar heen, het leek alsof iedereen in een sprint voorbij vloog, een andere ervaring dan op The Qontinent. Niet dat het niet mooi was, integendeel, het was weer geweldig, maar net iets te druk.
Op Q-Base ga ik aan de 2c-t2 en de 2c-i, ditmaal beide gewoon bommetjes. Dan is het wat rustiger, was geleidelijker en wat meer controleerbaar. Bij vertrek in de bus zal ik de 2c-t2 al nemen, zodat het rustig kan inwerken en ik aan de effecten kan wennen. Laatste keer trippend in de auto was Ground Zero en dat vond ik super gruwelijk, dus ben benieuwd wat deze busreis met zich meebrengt. Vanaf vorig jaar was het al mijn droom om te trippen op het mooiste spaceterrein van Duitsland en nu ik een (voor mezelf verplichte) MDMA-stop heb, is dit het perfecte moment. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik vorig jaar voor het eerst kennis maakte met het fenomeen hallucineren en ik kan niet wachten om dat 10 uur lang te doen. Ik verwacht geen vogeltjes door de zaal te zien vliegen als vorig jaar, maar ik sta open voor genoeg andere dingen. Ik kan in ieder geval niet wachten!
DarkBeatz schreef:
Squirrie schreef:
Kettingzaag schreef:
Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..
Schijnt idd vette combi te zijn

Enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te overmoedig raakt en je zelf gaat vol gooien met G, dan eindig je in stabiele zijligging op de EHBO

Je voelt echt een stuk minder van de g met pep op

Moet je al wat hogere doseringen ghb gaan nemen. Maar als het werkt kan ik mij wel voorstellen dat het chill is ja

Maar combigebruik is natuurlijk altijd link, flink mee opletten

GBL + pep heb ik nog niet gehad, maar GBL + MDMA al wel. En dat was echt geniaal. De G versterkt alle gevoelens zo extreem, ik had niet verwacht dat ik zo'n geweldig gevoel kon krijgen. Ik vergelijk het met de eerste keer Mephedrone, toen het love-gevoel ook zo extreem aanwezig was. Nog mooier dan de eerste (keren) XTC. En waar je van GBL normaal gesproken een beetje lam en rustig wordt, kreeg ik van deze combi juist fucking veel energie. Alsof ik pep op had. Hoe zal dat wel niet zijn met pep op?
wesskeej schreef:
Coke is het saaiste wat er is kwa drugs. Alleen als je van te voren veel hebt gezopen is het wel leuk.
Dan kun je beter pep nemen. Werkt imo veel beter.