Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
wesskeej schreef:
Rammelslakje schreef:
Paddo's tussen de opties, wat moet dat een nachtmerrie zijn op zo'n feest :oh:

Weet je hoe vet dat is lijkt me -.-

Haha lijkt me 10x niks. Pschedelica zijn niet om mee te kloten vind ik, denk dat het in zo´n onbekende omgeving (bij mij althans) niet goed zou gaan

Paddo's zou ik ook niet zo gauw vreten op Q-base denk, maar iets van 2c-i moet opzich wel kunnen denk ik als je een ervaren tripper bent... zou Q-base sws niet als 1e feest uitkiezen om te gaan trippen, maar wie weet volgend jaar :P

Btw, Coke heeft 0 stemmen, doen jullie heel goed :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:26 

Coke is het saaiste wat er is kwa drugs. Alleen als je van te voren veel hebt gezopen is het wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Haha vind je dat zo klote dan? Ik vond het wel chill, maar effect is veel te kort en je wordt daarna chagrijnig + het kost veel, dus is voor mij een probeersel gebleven :) (had wel gezopen erbij)
Maar ik snap je punt, vaak zijn dat de mensen die vechten enz... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:28 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Paddo's zou ik ook niet zo gauw vreten op Q-base denk, maar iets van 2c-i moet opzich wel kunnen denk ik als je een ervaren tripper bent... zou Q-base sws niet als 1e feest uitkiezen om te gaan trippen, maar wie weet volgend jaar :P

Q-base is juist een feest om te trippen als je naar de hardstyle kijkt en de verscheidenheid aan verschillende stijlen. :)

Lichtjes, dag naar duisternis, dat is een schitterende switch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:29 

Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:

Q-base is juist een feest om te trippen als je naar de hardstyle kijkt en de verscheidenheid aan verschillende stijlen. :)

Ja dat leek mij ook wel misschien dat ik die zegels wel voor zaterdag ga fixxen eerste keer lsd op q-space nice.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Olijfboompje schreef:
PNXRMX schreef:

Ja dat leek mij ook wel misschien dat ik die zegels wel voor zaterdag ga fixxen eerste keer lsd op q-space nice.....

Ja, dat zou ik dus weer niet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:31 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
wesskeej schreef:
Rammelslakje schreef:
Paddo's tussen de opties, wat moet dat een nachtmerrie zijn op zo'n feest :oh:

Weet je hoe vet dat is lijkt me -.-

Haha lijkt me 10x niks. Pschedelica zijn niet om mee te kloten vind ik, denk dat het in zo´n onbekende omgeving (bij mij althans) niet goed zou gaan

Psychedelica's zijn geniaal op feesten! Qontinent de eerste ervaring met 2c-t2 gehad, gruwelijk vet, heb constant dubbel gelegen om allerlei vage dingen en 2 uur genoten bij de Tensionstep (Dub/DnB). Daarna over de piek heen was het weer tijd voor hardstyle. Ging prima, ik vond het de mooiste ervaring die ik ooit heb meegemaakt op een feest. Alles was mooi, alles was gaaf, alles was prachtig. Een hele mooie ervaring!

Op de Preparty van Decibel opnieuw gedaan, maar dit was een minder succes. Waarschijnlijk omdat ik een grotere dosis had gesnoven dan de keer ervoor en omdat we niet eerst aan de nieuwe effecten die 2c-x met zich meebrengt waren gewend. Bij de Qontinent gingen we eerst ruim een uur in de tent zitten, om het spul rustig te laten inwerken en om aan de effecten te wennen. Bij Decibel gingen we eigenlijk meteen na de inslag naar de tent. Het was té chaotisch, iedereen liep door elkaar heen, het leek alsof iedereen in een sprint voorbij vloog, een andere ervaring dan op The Qontinent. Niet dat het niet mooi was, integendeel, het was weer geweldig, maar net iets te druk.

Op Q-Base ga ik aan de 2c-t2 en de 2c-i, ditmaal beide gewoon bommetjes. Dan is het wat rustiger, was geleidelijker en wat meer controleerbaar. Bij vertrek in de bus zal ik de 2c-t2 al nemen, zodat het rustig kan inwerken en ik aan de effecten kan wennen. Laatste keer trippend in de auto was Ground Zero en dat vond ik super gruwelijk, dus ben benieuwd wat deze busreis met zich meebrengt. Vanaf vorig jaar was het al mijn droom om te trippen op het mooiste spaceterrein van Duitsland en nu ik een (voor mezelf verplichte) MDMA-stop heb, is dit het perfecte moment. Ik weet nog als de dag van gisteren dat ik vorig jaar voor het eerst kennis maakte met het fenomeen hallucineren en ik kan niet wachten om dat 10 uur lang te doen. Ik verwacht geen vogeltjes door de zaal te zien vliegen als vorig jaar, maar ik sta open voor genoeg andere dingen. Ik kan in ieder geval niet wachten! :woot:

DarkBeatz schreef:
Squirrie schreef:
Kettingzaag schreef:
Misschien ga ik op Q-baas wel voor de combo Pep + G. Vriend van me raad dit namelijk aan..

Schijnt idd vette combi te zijn ;) Enige waar je rekening mee moet houden is dat je niet te overmoedig raakt en je zelf gaat vol gooien met G, dan eindig je in stabiele zijligging op de EHBO :P

Je voelt echt een stuk minder van de g met pep op :( Moet je al wat hogere doseringen ghb gaan nemen. Maar als het werkt kan ik mij wel voorstellen dat het chill is ja :P Maar combigebruik is natuurlijk altijd link, flink mee opletten :thumbup:

GBL + pep heb ik nog niet gehad, maar GBL + MDMA al wel. En dat was echt geniaal. De G versterkt alle gevoelens zo extreem, ik had niet verwacht dat ik zo'n geweldig gevoel kon krijgen. Ik vergelijk het met de eerste keer Mephedrone, toen het love-gevoel ook zo extreem aanwezig was. Nog mooier dan de eerste (keren) XTC. En waar je van GBL normaal gesproken een beetje lam en rustig wordt, kreeg ik van deze combi juist fucking veel energie. Alsof ik pep op had. Hoe zal dat wel niet zijn met pep op?

wesskeej schreef:
Coke is het saaiste wat er is kwa drugs. Alleen als je van te voren veel hebt gezopen is het wel leuk.

Dan kun je beter pep nemen. Werkt imo veel beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:31 

Okay.. Waarom niet dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Zaterdag 3 groene rockstars en 1 gr ep

The viper word te gek! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:35 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:

Dan kun je beter pep nemen. Werkt imo veel beter.

Ik kreeg toch echt meer energie van coke dan van pep, maar omdat coke zo kort werkt is pep imo ook beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Wat ik me nu toch langzamerhand af ga vragen is hoe sommige mensen al die drugs al eens gedaan hebben en nog steeds niet verslaafd of helemaal naar de kloten zijn? Moet je daar een hele sterke wil voor hebben of wat is dat, wat het bij velen die ik hier zie posten nog geen blijvende schade ofzo hebben opgelopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:38 

El Mare schreef:
Wat ik me nu toch langzamerhand af ga vragen is hoe sommige mensen al die drugs al eens gedaan hebben en nog steeds niet verslaafd of helemaal naar de kloten zijn? Moet je daar een hele sterke wil voor hebben of wat is dat, wat het bij velen die ik hier zie posten nog geen blijvende schade ofzo hebben opgelopen?

Gewoon maand pauze houden tussen elke keer dat je een drug gebruikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:38 

El Mare schreef:

Nouja sommige mensen zijn gewoon addicted en sommige zijn gewoon helemaal naar de klote ervan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Okay.. Waarom niet dan?

Omdat je een onervaren tripper bent, zeker onervaren met acid. Dan is het laatste wat je moet doen zegels nemen, waar je niet met 100% zekerheid kan zeggen hoeveel erin zit, op een feest met 20.000+ andere mensen.

En hardcore + trippen is ook niet vet. Hardstyle en trippen is ook niet vet op de piek. En rondjes lopen/mainstage staan zal te druk voor je zijn. Wees gewoon verstandig en ga eerst thuis LSD proberen en ook wat 2c-x. En na een stuk of 10 trips kun je misschien beginnen met een 2c'tje op een feest, maar LSD is nog out of your league. Ik denk zelfs dat het voor mij nog te hoog gegrepen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:41 

Chukkels schreef:
wesskeej schreef:
Okay.. Waarom niet dan?

Omdat je een onervaren tripper bent, zeker onervaren met acid. Dan is het laatste wat je moet doen zegels nemen, waar je niet met 100% zekerheid kan zeggen hoeveel erin zit, op een feest met 20.000+ andere mensen.

En hardcore + trippen is ook niet vet. Hardstyle en trippen is ook niet vet op de piek. En rondjes lopen/mainstage staan zal te druk voor je zijn. Wees gewoon verstandig en ga eerst thuis LSD proberen en ook wat 2c-x. En na een stuk of 10 trips kun je misschien beginnen met een 2c'tje op een feest, maar LSD is nog out of your league. Ik denk zelfs dat het voor mij nog te hoog gegrepen is.

Ah dus volgend jaar kan ik met lsd naar q-base gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:41 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Omdat je niet na een paar keer drugs naar de kenker gaat.
Je gaat pas naar de kanker als je onwijs vaak het doet per maand of wekelijks of zelfs dagelijks.
Mensen moeten gewoon nadenken :)

Daarnaast vind ik 2c eigenlijk niet eens een psychedelica.
Je krijgt er totaal geen mindfuck van, wat toch het kenmerkende is aan psychedelica naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
El Mare schreef:

Omdat je niet na een paar keer drugs naar de kenker gaat.
Je gaat pas naar de kanker als je onwijs vaak het doet per maand of wekelijks of zelfs dagelijks.
Mensen moeten gewoon nadenken :)

Idd, om helemaal in de put te eindigen moet je toch wel heel veel nemen, dagelijks gebruik...
Over de hele wereld zuipen mensen zich in het weekend klem, dat is ook niet zo gezond, maar de meeste zitten ook gewoon op een hoge opleiding...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

Hmm ja, daar heb je een punt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Nou ja, verslaafd? Ik moet toegeven dat ik soms moeite heb met drugs naast me neer te leggen. Afgelopen zaterdag had ik namelijk wel de drang om een pilletje te droppen, maar gelukkig had ik wijselijk besloten om het spul thuis te laten, waardoor ik er dus niet aan kon komen. Maar er waren ook een paar maten die mee hadden genomen en gebruikten in de disco, maar de grote drang om hun lief aan te kijken, had ik ook weer geen zin in. Dus ja, als ik echt wou had ik het wel kunnen doen, maar verstand overheerste gelukkig wel. In dat opzicht noem ik het dus niet verslaafd. Overigens was de 'behoefte' maar voor kort. Na 2 minuten dacht ik er al niet meer aan en ging de gedachte ook geen één keer meer door mijn hoofd. Doordeweeks kan ik zonder enkele moeite ervan af blijven. Dus daar ligt het probleem niet. ^^

En naar de kloten? Nee, zelfs niet een klein beetje. Misschien een beetje extra vermoeid na een feest, maar dat wijd ik aan de verandering van slaapritme. Problemen met eten heb ik ook nauwelijks, zelfs niet in de namiddag na een avondje doorhalen op X. Ik heb mezelf dat gelukkig wel aangeleerd, om gewoon te eten, hoe moeilijk het ook lijkt. Dinsdagdipjes ook niet meer gehad sinds hele lange tijd. Dus ik ben prima tevreden over hoe ik me voel na gebruik. Over het gebruik van bepaalde middelen niet, maar daar werken we aan. Hoop het in ieder geval tot Thrillogy vol te houden zonder de ronde schatjes. ^^

Olijfboompje schreef:
Daarnaast vind ik 2c eigenlijk niet eens een psychedelica.
Je krijgt er totaal geen mindfuck van, wat toch het kenmerkende is aan psychedelica naar mijn mening.

Zeg dat nog eens na 30+ mg 2c-b nasaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

kent iemand die groene rockstars trouwens?
En vandaag een junky gezien jonge, zo zie je ze niet veel maar die kerel is oerstom
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Hmm ok

En @ Sjors, jij ook met je 16e >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Hmm ok

En @ Sjors, jij ook met je 16e >.<

he? :P
wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:52 

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Nou ja, verslaafd? Ik moet toegeven dat ik soms moeite heb met drugs naast me neer te leggen.

Dat heb ik dus ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Maar dat komt lijkt mij toch, omdat je het regelmatig doet? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:54 

El Mare schreef:
Maar dat komt lijkt mij toch, omdat je het regelmatig doet? :P

Ja ach kmoet zeggen dat het wel wat minder is als een paar jaar geleden.
Vorige  1 ... 181, 182, 183, 184, 185, 186, 187 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic