Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

T
Hoofdcoach wrote:Ik ben een kutjunk :thumbdown:
:O
Last edited by Tharec on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
Hoofdcoach wrote:
Squirrie wrote:Hoofdcoach is een kutjunk :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
0xygen wrote:
wesskeej wrote:
0xygen wrote: Haha thnx
Maar toch ik vind het gejat.
Ik wist geen eens dat er een Oxygene op dit forum was. Ik gebruik meestal op forums de naam 0xygen. Gewoon afgeleid van de engelse vertaling van zuurstof.
Oh toch wel?
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Squirrie wrote:Lieve jongentjesssss
T
mrazura wrote:Lieve Wesskeej (L)
:innocent:
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Klos wrote:
0xygen wrote: Ik wist geen eens dat er een Oxygene op dit forum was. Ik gebruik meestal op forums de naam 0xygen. Gewoon afgeleid van de engelse vertaling van zuurstof.
Oh toch wel?
Uhu :) En mijne is afgeleid van de franse vertaling van zuurstof. Evenals de gelijknamige track 'Oxygene Pt. 4' van Jean Michel Jarre:

View on YouTube
T
Oxygene wrote:
Klos wrote:
0xygen wrote: Ik wist geen eens dat er een Oxygene op dit forum was. Ik gebruik meestal op forums de naam 0xygen. Gewoon afgeleid van de engelse vertaling van zuurstof.
Oh toch wel?
Uhu :) En mijne is afgeleid van de franse vertaling van zuurstof. Evenals de gelijknamige track 'Oxygene Pt. 4' van Jean Michel Jarre:

View on YouTube
Wat een muziek >.<
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
heey das in gta 4 dat nummer
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
wesskeej wrote: Wat een muziek >.<
Het is wel grondlegging van het gebruik van synthesizers en 't is lekker om op uit te spacen :P Luister er verder ook niet echt meer naar :)
T
Oxygene wrote:
Het is wel grondlegging van het gebruik van synthesizers en 't is lekker om op uit te spacen :P Luister er verder ook niet echt meer naar :)
Nee dat begrijp ik :P
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
wesskeej wrote:
Oxygene wrote:
Nee dat begrijp ik :P
't is wel cool dat dat electronische muziek is die m'n pa ook leuk vindt. Enige wat ik dus hard kan zetten als 'ie thuis is :P
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Oxygene wrote:
Klos wrote:
Oh toch wel?

View on YouTube
Haha wat een bazenummer, idd gta
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Blijf eens on topic deze pokoe is niet lafoe. Je moet praten over snatsen.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Jean Michel Jarré is ideale muziek om op te spacen hahaha
Hardtraxxer
last seen Apr 2014
dawasiknie wrote:Jean Michel Jarré is ideale muziek om op te spacen hahaha
+1

@mrazura: True that! Krijgen jullie ook allemaal zin om een hele snoepzak in je strot te gooien bij dat stukje dat B-Front die 'Flow' van Slim Shore draait op de Defqon DVD?! :oh: :drool:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Ik wil ff bevestigen dat dinsdagdips precies zijn wat je ervan maakt. Maandag en dinsdag ben ik gewoon een stuk gevoeliger, zowel voor positieve als negatieve dingen. Lekkere muziek opzetten of leuke dingen doen of wat dan ook en ik voel me zelfs beter dan normaal.
Donateur
last seen Mar 2017
Mwah, als je écht een dip te pakken hebt dan gaat die niet zomaar weg. Dat kutgevoel blijft overheersen. Vooral als je verplicht school/werk moet doen is het een hel.

Oplossing voor het probleem is echter heel simpel: slapen! Elke keer als ik voldoende nachtrust heb gehouden heb ik nergens last van.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
dawasiknie wrote:Mwah, als je écht een dip te pakken hebt dan gaat die niet zomaar weg. Dat kutgevoel blijft overheersen. Vooral als je verplicht school/werk moet doen is het een hel.

Oplossing voor het probleem is echter heel simpel: slapen! Elke keer als ik voldoende nachtrust heb gehouden heb ik nergens last van.
T scheelt idd wss dat ik nooit verplicht iets kuts hoef te doen. Als je idd verplicht naar werk moet of iets moeilijks moet doen op school dan wordt een kutdag wel erger denk ik. Maar goed, het is meer dat je gevoelens op de maandag/dinsdag worden versterkt dan dat je per se een dip hebt.
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
PNXRMX wrote:
dawasiknie wrote:Mwah, als je écht een dip te pakken hebt dan gaat die niet zomaar weg. Dat kutgevoel blijft overheersen. Vooral als je verplicht school/werk moet doen is het een hel.

T scheelt idd wss dat ik nooit verplicht iets kuts hoef te doen. Als je idd verplicht naar werk moet of iets moeilijks moet doen op school dan wordt een kutdag wel erger denk ik. Maar goed, het is meer dat je gevoelens op de maandag/dinsdag worden versterkt dan dat je per se een dip hebt.
Nou volgens mij kan niemand ontkennen dat er altijd wel een dip plaatsvindt ;) Het is maar net wat je als dip ziet, zie jij het lusteloze en het wat sneller geirriteerde geen dip, tja have fun en ga stoer zeggen dat dippen niet bestaan! Ik heb meerdere mensen 1 op 1 gesproken, en iedereen zegt het ook ;)

Maarja, sommige zeggen altijd "Ik heb geen dip".. Volgens mij zien die mensen pas iets als een dip zodra ze voor de trein willen springen ofzo :')
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Squirrie wrote:
PNXRMX wrote:

Nou volgens mij kan niemand ontkennen dat er altijd wel een dip plaatsvindt ;) Het is maar net wat je als dip ziet, zie jij het lusteloze en het wat sneller geirriteerde geen dip, tja have fun en ga stoer zeggen dat dippen niet bestaan! Ik heb meerdere mensen 1 op 1 gesproken, en iedereen zegt het ook ;)

Maarja, sommige zeggen altijd "Ik heb geen dip".. Volgens mij zien die mensen pas iets als een dip zodra ze voor de trein willen springen ofzo :')
Mensen die geen dip hebben die zijn gewoon nooit blij en kennen de definitie vrolijk zijn niet.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Je hebt gelijk ik lieg erover dat ik nooit dips heb, eigenlijk is mijn hele leven 1 grote dip
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Heartless persons :)
Hardtraxx Addict
last seen Sep 2013
Pommer wrote:Je hebt gelijk ik lieg erover dat ik nooit dips heb, eigenlijk is mijn hele leven 1 grote dip
Niet best! xd
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Cmon die dip valt wel mee. Gewoon sneller aangebrand en levenloos.
Donateur
last seen Mar 2017
Squirrie wrote:Nou volgens mij kan niemand ontkennen dat er altijd wel een dip plaatsvindt ;)
Dat ontken ik. Er zijn gewoon veel dagen na gebruik dat ik emotioneel helemaal niks voel. Na Decibel bijv. totaal niet. Ik voelde me gewoon stabiel en in balans, en niet lichtgeraakt of chagrijnig.

Het zou natuurlijk niet kloppen als je er nog nooit in je leven last van hebt gehad na gebruik, maar geloof me dat de nasleep van een avondje gebruik niet altijd vervelend hoeft te zijn :)