Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:21 

Hoofdcoach schreef:
Ik ben een kutjunk :thumbdown:

:O
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Squirrie schreef:
Hoofdcoach is een kutjunk :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:
wesskeej schreef:
0xygen schreef:
Haha thnx

Maar toch ik vind het gejat.

Ik wist geen eens dat er een Oxygene op dit forum was. Ik gebruik meestal op forums de naam 0xygen. Gewoon afgeleid van de engelse vertaling van zuurstof.

Oh toch wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Lieve jongentjesssss
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:24 

mrazura schreef:
Lieve Wesskeej (L)

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:25 

Hardtraxxer

Klos schreef:
0xygen schreef:
Ik wist geen eens dat er een Oxygene op dit forum was. Ik gebruik meestal op forums de naam 0xygen. Gewoon afgeleid van de engelse vertaling van zuurstof.

Oh toch wel?

Uhu :) En mijne is afgeleid van de franse vertaling van zuurstof. Evenals de gelijknamige track 'Oxygene Pt. 4' van Jean Michel Jarre:

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:26 

Oxygene schreef:
Klos schreef:
0xygen schreef:

Oh toch wel?

Uhu :) En mijne is afgeleid van de franse vertaling van zuurstof. Evenals de gelijknamige track 'Oxygene Pt. 4' van Jean Michel Jarre:

Wat een muziek >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

heey das in gta 4 dat nummer
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:29 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Wat een muziek >.<

Het is wel grondlegging van het gebruik van synthesizers en 't is lekker om op uit te spacen :P Luister er verder ook niet echt meer naar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:31 

Oxygene schreef:
wesskeej schreef:
Wat een muziek >.<

Het is wel grondlegging van het gebruik van synthesizers en 't is lekker om op uit te spacen :P Luister er verder ook niet echt meer naar :)

Nee dat begrijp ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:32 

Hardtraxxer

wesskeej schreef:
Oxygene schreef:
wesskeej schreef:
Wat een muziek >.<

Nee dat begrijp ik :P

't is wel cool dat dat electronische muziek is die m'n pa ook leuk vindt. Enige wat ik dus hard kan zetten als 'ie thuis is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Klos schreef:
0xygen schreef:

Oh toch wel?

Haha wat een bazenummer, idd gta
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Blijf eens on topic deze pokoe is niet lafoe. Je moet praten over snatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:45 

Donateur

Jean Michel Jarré is ideale muziek om op te spacen hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:55 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Jean Michel Jarré is ideale muziek om op te spacen hahaha

+1

@mrazura: True that! Krijgen jullie ook allemaal zin om een hele snoepzak in je strot te gooien bij dat stukje dat B-Front die 'Flow' van Slim Shore draait op de Defqon DVD?! :oh: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Ik wil ff bevestigen dat dinsdagdips precies zijn wat je ervan maakt. Maandag en dinsdag ben ik gewoon een stuk gevoeliger, zowel voor positieve als negatieve dingen. Lekkere muziek opzetten of leuke dingen doen of wat dan ook en ik voel me zelfs beter dan normaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:05 

Donateur

Mwah, als je écht een dip te pakken hebt dan gaat die niet zomaar weg. Dat kutgevoel blijft overheersen. Vooral als je verplicht school/werk moet doen is het een hel.

Oplossing voor het probleem is echter heel simpel: slapen! Elke keer als ik voldoende nachtrust heb gehouden heb ik nergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:07 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Mwah, als je écht een dip te pakken hebt dan gaat die niet zomaar weg. Dat kutgevoel blijft overheersen. Vooral als je verplicht school/werk moet doen is het een hel.

Oplossing voor het probleem is echter heel simpel: slapen! Elke keer als ik voldoende nachtrust heb gehouden heb ik nergens last van.

T scheelt idd wss dat ik nooit verplicht iets kuts hoef te doen. Als je idd verplicht naar werk moet of iets moeilijks moet doen op school dan wordt een kutdag wel erger denk ik. Maar goed, het is meer dat je gevoelens op de maandag/dinsdag worden versterkt dan dat je per se een dip hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:11 

Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

T scheelt idd wss dat ik nooit verplicht iets kuts hoef te doen. Als je idd verplicht naar werk moet of iets moeilijks moet doen op school dan wordt een kutdag wel erger denk ik. Maar goed, het is meer dat je gevoelens op de maandag/dinsdag worden versterkt dan dat je per se een dip hebt.

Nou volgens mij kan niemand ontkennen dat er altijd wel een dip plaatsvindt ;) Het is maar net wat je als dip ziet, zie jij het lusteloze en het wat sneller geirriteerde geen dip, tja have fun en ga stoer zeggen dat dippen niet bestaan! Ik heb meerdere mensen 1 op 1 gesproken, en iedereen zegt het ook ;)

Maarja, sommige zeggen altijd "Ik heb geen dip".. Volgens mij zien die mensen pas iets als een dip zodra ze voor de trein willen springen ofzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:

Nou volgens mij kan niemand ontkennen dat er altijd wel een dip plaatsvindt ;) Het is maar net wat je als dip ziet, zie jij het lusteloze en het wat sneller geirriteerde geen dip, tja have fun en ga stoer zeggen dat dippen niet bestaan! Ik heb meerdere mensen 1 op 1 gesproken, en iedereen zegt het ook ;)

Maarja, sommige zeggen altijd "Ik heb geen dip".. Volgens mij zien die mensen pas iets als een dip zodra ze voor de trein willen springen ofzo :')

Mensen die geen dip hebben die zijn gewoon nooit blij en kennen de definitie vrolijk zijn niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:14 

Bierkoning

Je hebt gelijk ik lieg erover dat ik nooit dips heb, eigenlijk is mijn hele leven 1 grote dip
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:14 

Hardtraxx Addict

Heartless persons :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:15 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Je hebt gelijk ik lieg erover dat ik nooit dips heb, eigenlijk is mijn hele leven 1 grote dip

Niet best! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:20 

Hardtraxxer

Cmon die dip valt wel mee. Gewoon sneller aangebrand en levenloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:21 

Donateur

Squirrie schreef:
Nou volgens mij kan niemand ontkennen dat er altijd wel een dip plaatsvindt ;)

Dat ontken ik. Er zijn gewoon veel dagen na gebruik dat ik emotioneel helemaal niks voel. Na Decibel bijv. totaal niet. Ik voelde me gewoon stabiel en in balans, en niet lichtgeraakt of chagrijnig.

Het zou natuurlijk niet kloppen als je er nog nooit in je leven last van hebt gehad na gebruik, maar geloof me dat de nasleep van een avondje gebruik niet altijd vervelend hoeft te zijn :)
Vorige  1 ... 178, 179, 180, 181, 182, 183, 184 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic