Meestal heb ik de dag nadat ik gebruikt heb een levenloos gevoel. 2 dagen daarna al helemaal niet meer.
@wesskeej het is zondag...
@wesskeej het is zondag...
Het is zondagwrote:Jongen het is maandag avond, vind je dit normaal?wrote:Lekker aan het pommeren
wrote:Het is zondagwrote:Jongen het is maandag avond, vind je dit normaal?wrote:Lekker aan het pommeren
Honden ruiken het alleen als je er jong belegen kaas overheen strooitwrote:Ik kan de keus begrijpen. Maar ik vind school júist een prima afleiding van de zogenaamde dip. Heb na Fantasy Island die dinsdag juist hard gelachen (en dus afleiding gehad) omdat m'n hele klas me uitlachte om m'n niet-energieke houding + m'n vermoeide grafkop. Op m'n beurt moest ik lachen om hoe ze probeerden een spacend iemand na te doen zonder zelf enige ervaring te hebben.
Kortom: De dinsdag ervaar je zoals je het zelf bepaalt.
Over de macaronivrijdagdip. Ik eet altijd macaroni op donderdag, kan iemand me dan uitleggen hoe dat werkt? En hoeveel ik mee zal nemen? Ruiken hondjes alleen de tomatensaus? Of ruiken ze champignon-roomsaus ook?
wrote:Ik kan de keus begrijpen. Maar ik vind school júist een prima afleiding van de zogenaamde dip. Heb na Fantasy Island die dinsdag juist hard gelachen (en dus afleiding gehad) omdat m'n hele klas me uitlachte om m'n niet-energieke houding + m'n vermoeide grafkop. Op m'n beurt moest ik lachen om hoe ze probeerden een spacend iemand na te doen zonder zelf enige ervaring te hebben.
Over de macaronivrijdagdip. Ik eet altijd macaroni op donderdag, kan iemand me dan uitleggen hoe dat werkt? En hoeveel ik mee zal nemen? Ruiken hondjes alleen de tomatensaus? Of ruiken ze champignon-roomsaus ook?
Okay! Ligt het aan mij of zijn dit 2 dezelfde? Maar de 1e met een plaatje?wrote:Honden ruiken het alleen als je er jong belegen kaas overheen strooitwrote:Ik kan de keus begrijpen. Maar ik vind school júist een prima afleiding van de zogenaamde dip. Heb na Fantasy Island die dinsdag juist hard gelachen (en dus afleiding gehad) omdat m'n hele klas me uitlachte om m'n niet-energieke houding + m'n vermoeide grafkop. Op m'n beurt moest ik lachen om hoe ze probeerden een spacend iemand na te doen zonder zelf enige ervaring te hebben.
Dat is maar een gerucht, het ligt er puur en alleen aan óf - en welke soort - gehakt je erbij stopt.wrote:Honden ruiken het alleen als je er jong belegen kaas overheen strooitwrote:Ik kan de keus begrijpen. Maar ik vind school júist een prima afleiding van de zogenaamde dip. Heb na Fantasy Island die dinsdag juist hard gelachen (en dus afleiding gehad) omdat m'n hele klas me uitlachte om m'n niet-energieke houding + m'n vermoeide grafkop. Op m'n beurt moest ik lachen om hoe ze probeerden een spacend iemand na te doen zonder zelf enige ervaring te hebben.
Moet het hallal fleesh zijn?wrote:Dat is maar een gerucht, het ligt er puur en alleen aan óf - en welke soort - gehakt je erbij stopt.wrote:Honden ruiken het alleen als je er jong belegen kaas overheen strooitwrote:Ik kan de keus begrijpen. Maar ik vind school júist een prima afleiding van de zogenaamde dip. Heb na Fantasy Island die dinsdag juist hard gelachen (en dus afleiding gehad) omdat m'n hele klas me uitlachte om m'n niet-energieke houding + m'n vermoeide grafkop. Op m'n beurt moest ik lachen om hoe ze probeerden een spacend iemand na te doen zonder zelf enige ervaring te hebben.
Weet je het zeker?wrote:nah wij zijn 2 andere personen.
Vraag maar aan mods of ze onze IP adressen willen vergelijken. Kan je zien dat ik niet dezelfde ben.wrote:Weet je het zeker?wrote:nah wij zijn 2 andere personen.
Ben ik 1x mee gepakt, ik raad je aan geen gehakt te gebruiken. Wordt niks geroken door honden plus dat gehakt het effect van de macaroni verneukt.wrote:Moet het hallal fleesh zijn?
wrote:Vraag maar aan mods of ze onze IP adressen willen vergelijken. Kan je zien dat ik niet dezelfde ben.wrote:Weet je het zeker?wrote:nah wij zijn 2 andere personen.

Ja, mij heb je op msn. Jeroen remembah?wrote:Weet je het zeker?wrote:nah wij zijn 2 andere personen.
Now I Remember youwrote:Ja, mij heb je op msn. Jeroen remembah?wrote:Weet je het zeker?wrote:nah wij zijn 2 andere personen.
Wat voor gehakt was dat? Runder of varkens?wrote:Ben ik 1x mee gepakt, ik raad je aan geen gehakt te gebruiken. Wordt niks geroken door honden plus dat gehakt het effect van de macaroni verneukt.wrote:Moet het hallal fleesh zijn?
Oneluvwrote:Now I Remember youwrote: Ja, mij heb je op msn. Jeroen remembah?
Haha thnxwrote:Oxygene klinkt beetje gay. 0xygen vind ik daarintegen wel heel erg koel.
Maar toch ik vind het gejat.wrote:Haha thnxwrote:Oxygene klinkt beetje gay. 0xygen vind ik daarintegen wel heel erg koel.
Bedankt. Ik vind oranje kevers eigenlijk helemaal niet mooi hoor.wrote:Oxygene klinkt beetje gay. 0xygen vind ik daarintegen wel heel erg koel.
wrote:Ik ben een kutjunk
Ik wist geen eens dat er een Oxygene op dit forum was. Ik gebruik meestal op forums de naam 0xygen. Gewoon afgeleid van de engelse vertaling van zuurstof.wrote:Maar toch ik vind het gejat.wrote:Haha thnxwrote:Oxygene klinkt beetje gay. 0xygen vind ik daarintegen wel heel erg koel.