Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:09 

Donateur

Nando schreef:
Volgende week op Defqon voor het eerst pep proberen, maar wil misschien tegen het einde aan nog een snoepje nemen. Heb 2 caps van ong. 250 mg, dus zit te denken hoe ik het ga doseren. Ik zat zelf te denken om om 1 uur de eerste te nemen, 5/6 uur de tweede en dan misschien rond 8 uur nog een snoepje. Goed idee?

Perfect idee Nando! :D Zo heb ik het ook op Intents gedaan!!! :love:
Ging perfect! En kon nog gewoon slapen, ik had zelf 3 caps van 200mg op.

roberttt schreef:
TNT postbezorgers zijn helden :worship:

Lief kaartje erin he vriend :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Volgende week op Defqon voor het eerst pep proberen, maar wil misschien tegen het einde aan nog een snoepje nemen. Heb 2 caps van ong. 250 mg, dus zit te denken hoe ik het ga doseren. Ik zat zelf te denken om om 1 uur de eerste te nemen, 5/6 uur de tweede en dan misschien rond 8 uur nog een snoepje. Goed idee?

Je heb wel kans dat je die 2e eerder moet nemen, omdat je al gesloopt ben en de 1e uitwerkt. Maar met 250 kan het misschien wel ik heb zelf altijd wat minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
modernization schreef:
Olijfboompje schreef:
Geloof, die kater is echt niet fijn.

Jawel joh, lekker plafonddienst :D

Haha, dat is wel oke :P

Het ergere is het feit als de pep uitwerkt en je verdomd chagerijnig wordt 's middags. xd

Beters gewoon dan voort feest pep nemen en tijdens 1 a 2 uur.
Pilletje droppen snap ik niet zo goed.
Pep op zichzelf is veel cooler.

Echter als je wilt experimenteren like moi, do it!

Hmm oke, het leek mij juist wel leuk om de laatste uurtjes nog ff te spacen, maar dat moet ik nog maar ff zien. Stel ik doe het wel, hoe moet ik het dan doseren? En stel ik ga alleen de pep, hou ik het dan tot het einde vol als ik die laatste cap in de middag al neem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 20:37 

Hardtraxx Veteran

Misschien ga ik op Defqon ook aan de pep. (capsules) Eindelijk iemand gevonden die er aan kan komen hier. Vraag me alleen nog een aantal dingen af;

Is het bijvoorbeeld ook zo dat je eerste ervaring met pep het heftigst is en je niet zo heel veel nodig heb om het gewenste effect te bereiken, net zoals bij MDMA? Ik neem aan dat er ook tolerantie kan ontstaan, en het gebruik invloed heeft op je serotonine niveau? Ik heb de laatste 2 maanden namelijk 3 keer X gebruikt, de laatste keer voelde het aan als de lekkerste space, dus met me tolerantie is het nog wel redelijk goed gesteld denk ik zomaar.

Natuurlijk doe ik er het verstandigst aan om Defqon dan nuchter te pakken, maar ik zit er aan te denken om pep te gaan doen als "alternatief". Ik wilde het al een tijdje gaan uitproberen, Defqon lijkt me een goeie gelegenheid. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Hmm oke, het leek mij juist wel leuk om de laatste uurtjes nog ff te spacen, maar dat moet ik nog maar ff zien. Stel ik doe het wel, hoe moet ik het dan doseren? En stel ik ga alleen de pep, hou ik het dan tot het einde vol als ik die laatste cap in de middag al neem?

Stel je doet het dan mag je je voorbereiden op redelijk hard gaan.
Pep+XTC is voor mij een redelijk harde combi, zeker wanneer bij pep het harde ervan af is.

Betreffende de pep..dat verschilt per persoon.
Ik kan het een hele dag op 300 mg uithouden wat ik voor het feest neem.
Je zult hiermee een beetje moeten gaan experimenteren.

Wat ik je aanraadt is eerst een cap te droppen, kijken hoe die valt, kijken hoe je je voelt. Begin je je echt veel minder te voelen, neem dan die cap. Ik zou hem alleen persoonlijk niet na 5 uur nemen. Oraal pep kan een hel zijn qua wakker blijven.
93Wesley93 schreef:
Misschien ga ik op Defqon ook aan de pep. (capsules) Eindelijk iemand gevonden die er aan kan komen hier. Vraag me alleen nog een aantal dingen af;

Is het bijvoorbeeld ook zo dat je eerste ervaring met pep het heftigst is en je niet zo heel veel nodig heb om het gewenste effect te bereiken, net zoals bij MDMA? Ik neem aan dat er ook tolerantie kan ontstaan, en het gebruik invloed heeft op je serotonine niveau? Ik heb de laatste 2 maanden namelijk 3 keer X gebruikt, de laatste keer voelde het aan als de lekkerste space, dus met me tolerantie is het nog wel redelijk goed gesteld denk ik zomaar.

Natuurlijk doe ik er het verstandigst aan om Defqon dan nuchter te pakken, maar ik zit er aan te denken om pep te gaan doen als "alternatief". Ik wilde het al een tijdje gaan uitproberen, Defqon lijkt me een goeie gelegenheid. :P

Bij pep is je eerste keer inderdaad een van de betere keren. Al is het niet hetzelfde als bij MDMA. Bij pep hou je de eerste paar maal hetzelfde effect en daarna neemt het af. Er ontstaat tolerantie, maar niet in dezelfde mate als bij MDMA. Het heeft voornamelijk invloed op je adrenaline en noradrenaline receptoren, maar blijkt een lichte invloed op je serotonine receptor te hebben. Als je XTC echter hebt gebruikt de laatste tijd, zal je het maximale effect van pep niet voelen blijkt uit wat zelf experimentjes.

Hoop dat dit duidelijk was :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Als je XTC echter hebt gebruikt de laatste tijd, zal je het maximale effect van pep niet voelen blijkt uit wat zelf experimentjes.

Er zou 3 weken tussen de laatste keer XTC zitten en Defqon. Valt dit nog te doen opzich dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Olijfboompje schreef:
Als je XTC echter hebt gebruikt de laatste tijd, zal je het maximale effect van pep niet voelen blijkt uit wat zelf experimentjes.

Er zou 3 weken tussen de laatste keer XTC zitten en Defqon. Valt dit nog te doen opzich dan?

Het euforische effect zal lichtjes tot niet aanwezig zijn.
Het oppeppende is er wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:27 

Donateur

Daar komt ook nog eens bij dat je met een beetje normale hoeveelheid pep weinig geheugenschade oploopt, terwijl de combinatie x en pep dodelijk is voor je hersens. Zeg maar hoi tegen die zwarte gaten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Daar komt ook nog eens bij dat je met een beetje normale hoeveelheid pep weinig geheugenschade oploopt, terwijl de combinatie x en pep dodelijk is voor je hersens. Zeg maar hoi tegen die zwarte gaten :D

Dat wel :P

Alhoewel pep weer oxideert.
Van pep ga je zweten, van X hou je meestal vocht vast. :)

Over die zwarte gaten valt het nog best mee.
Goed voor je hersens is het idd niet :P
Al zijn het meer je receptoren die naar de kolere gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:40 

Hardtraxx Addict

Hier nog één die voor het eerst pep gaat proberen volgende week zaterdag.. Ik hoef niet hard te gaan wil gewoon lekker tot op het laatst kunnen stampen. Iemand advies met dosering. Ben 1,91 met 95 kilo, kan wel wat hebben.

Mijn doel is tot het einde gewoon door kunnen gaan maar nog wel redelijk op tijd naar bed kunnen.. Wat raden jullie aan? Ga misschien wat alcohol nuttigen maar verder geen x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Als ik volgende week pep ga gebruiken, dan ga ik het zeker niet combineren de eerste keer. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

Ik wil ook wel een noot nemen na de pep op Defqon, maarja misschien vind ik pep zo gruwelijk dat ik het niet doe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:58 

Donateur

Ik combineer het altijd XD

Veel fijner, vergeet wel veel of zwarte gaten . Maarja heb me vermaakt, gaat t om :thumbsup:
Defqon neem ik ook pep en pillen. 1 gram pep mee (sleutel puntjes nemen) en nog wat snoepjes heb nu iets minder sterke (blauwe nikies) dus neem er 4/5 mee . Zien we wel wat we opvreten.. Vast niet veel aangezien ik dik 2 maanden pauze heb gehad XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 23:58 

Hardtraxx Veteran

Dacht dat je zou stoppen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:00 

Donateur

Nando schreef:
Dacht dat je zou stoppen? :x

Pauze zou ik houden :-) misschien blijf ik nuchter, maar denk niet. Neem gewoon mee en zie wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:08 

Hardtraxx Veteran

Hehe oke. Nou je hebt iig een nette pauze achter de rug!

Ik ga denk ik geen pep en xtc combineren, was helemaal vergeten dat dat niet bepaald goed is voor je hersenen. :P Hele dag op pep moet wel te doen zijn met 2 caps van ~200mg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:20 

Donateur

Nando schreef:

Ik ga denk ik geen pep en xtc combineren, was helemaal vergeten dat dat niet bepaald goed is voor je hersenen. :P Hele dag op pep moet wel te doen zijn met 2 caps van ~200mg.

Alles is slecht voor je hersenen XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 00:42 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Ik ga wel combineren :innocent: begin vd dag sleutelen en rond 7 uur een noot ofzo :P. Mooi experiment :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 01:12 

Hardtraxx Addict

Veel plezier ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 02:42 

MovingMadness schreef:
Poeh.. ben knetter stoned :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 03:01 

Donateur

Teveel zin in Defqon kwa drugs ook!!!

Ga de combi , pep-4fmp-xtc doen :woot:
en we kijken wel waar we eindigen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 09:30 

Hardtraxx Veteran

Och, wat ben ik blij... Gisteren enorm naar de kloten na een fucking heftige week (niet qua drugs, maar ik dacht dat het de druppel was). Vandaag gelukkig stuk beter, spierpijn is veel minder en voel me weer stukken fitter.

Waar ik trouwens niemand hier hoor, is over de kwaliteit van de pep. Er zit namelijk een extreem groot verschil tussen 30% sterke pep en 70% sterke pep. Eigenlijk zouden we voor een goed advies moeten weten hoeveel % zuiver jullie pep is, aangezien ik zie dat Olijfboompje van z'n eigen sterkte (~70%) uitgaat. Nou heeft echter niet iedereen dat geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 10:55 

Hardtraxx Addict

Gewoon van het gemiddelde uitgaan lijkt mij. Waar halen jullie die capsules trouwens? Kruidvat? Tuinen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 10:59 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Gewoon van het gemiddelde uitgaan lijkt mij. Waar halen jullie die capsules trouwens? Kruidvat? Tuinen?

Dat is dus een fout die je absoluut niet moet maken :lol:

Denk je op de 43% te zitten, terwijl het in werkelijkheid 68% is: hellow plafonddienst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 11:52 

Kettingzaag schreef:

Ik had ze bij de smartshop gehaald, past volgens de smartshopmeneer 500mg mdma in (lijkt me beetje veel eigenlijk) en ze kostten 5,95 voor 100. Voor de vegetariërs onder ons waren er zelfs nog vegetarische capsules die niet gemaakt waren van gemalen koeienbotten.
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic