Nando schreef:
Hmm oke, het leek mij juist wel leuk om de laatste uurtjes nog ff te spacen, maar dat moet ik nog maar ff zien. Stel ik doe het wel, hoe moet ik het dan doseren? En stel ik ga alleen de pep, hou ik het dan tot het einde vol als ik die laatste cap in de middag al neem?
Stel je doet het dan mag je je voorbereiden op redelijk hard gaan.
Pep+XTC is voor mij een redelijk harde combi, zeker wanneer bij pep het harde ervan af is.
Betreffende de pep..dat verschilt per persoon.
Ik kan het een hele dag op 300 mg uithouden wat ik voor het feest neem.
Je zult hiermee een beetje moeten gaan experimenteren.
Wat ik je aanraadt is eerst een cap te droppen, kijken hoe die valt, kijken hoe je je voelt. Begin je je echt veel minder te voelen, neem dan die cap. Ik zou hem alleen persoonlijk niet na 5 uur nemen. Oraal pep kan een hel zijn qua wakker blijven.
93Wesley93 schreef:
Misschien ga ik op Defqon ook aan de pep. (capsules) Eindelijk iemand gevonden die er aan kan komen hier. Vraag me alleen nog een aantal dingen af;
Is het bijvoorbeeld ook zo dat je eerste ervaring met pep het heftigst is en je niet zo heel veel nodig heb om het gewenste effect te bereiken, net zoals bij MDMA? Ik neem aan dat er ook tolerantie kan ontstaan, en het gebruik invloed heeft op je serotonine niveau? Ik heb de laatste 2 maanden namelijk 3 keer X gebruikt, de laatste keer voelde het aan als de lekkerste space, dus met me tolerantie is het nog wel redelijk goed gesteld denk ik zomaar.
Natuurlijk doe ik er het verstandigst aan om Defqon dan nuchter te pakken, maar ik zit er aan te denken om pep te gaan doen als "alternatief". Ik wilde het al een tijdje gaan uitproberen, Defqon lijkt me een goeie gelegenheid.

Bij pep is je eerste keer inderdaad een van de betere keren. Al is het niet hetzelfde als bij MDMA. Bij pep hou je de eerste paar maal hetzelfde effect en daarna neemt het af. Er ontstaat tolerantie, maar niet in dezelfde mate als bij MDMA. Het heeft voornamelijk invloed op je adrenaline en noradrenaline receptoren, maar blijkt een lichte invloed op je serotonine receptor te hebben. Als je XTC echter hebt gebruikt de laatste tijd, zal je het maximale effect van pep niet voelen blijkt uit wat zelf experimentjes.
Hoop dat dit duidelijk was