hmm ketamine .. wat een troep :')
Hoezo?roberttt wrote:hmm ketamine .. wat een troep :')
Hoezo?roberttt wrote:hmm ketamine .. wat een troep :')
Ja, in Amsterdam, op De Dam in souvenirwinkeltjesmrazura wrote:Iemand die weet waar je glazen buisjes kan kopen van 5 ml? Kan echt alleen kunstof vinden
Evtmrazura wrote:Iemand die weet waar je glazen buisjes kan kopen van 5 ml? Kan echt alleen kunstof vinden
\editChukkels wrote:Ja, in Amsterdam, op De Dam in souvenirwinkeltjesmrazura wrote:Iemand die weet waar je glazen buisjes kan kopen van 5 ml? Kan echt alleen kunstof vinden
Beste is gewoon bij een dealer halenmrazura wrote: Heb jij wel eens ghb gemaakt btw? Ik durf het echt niet als ik wat laat vallen bij ons in de keuken zit er dikke schroeivlek het bijt er zo doorheen
Bijna 4 weken geledenOlijfboompje wrote: Remember, het slaat niet in.
Je voelt alleen een rush en weet niet hoe lang het is dat je MDMA hebt genuttigd.
Er lijkt voor mij een posititieve correlatie te zijn wanneer ik van MDMA af blijf en dan pep of dergelijke neem, dat dit beter of positiever werkt.
Dit heb ik nu meerdere keren gedaan met mij als proefkonijn, haha.
Hmm, kweet niet of het specifiek door de 5-HTP komt. Heb ook wel gehad dat ik bijvoorbeeld of zondag of maandag vergeten was 5-HTP te nemen, maar dat het dinsdags gewoon goed kwamdawasiknie wrote:Nou weet ik weer waarom ik maandag dinsdag en vandaag weer de halve dag een dip had.
5-htp vergeten te slikken :')
Na Defqon denk ik wel dat ik het ff voor gezien houdt, op Dominator misschien speed proberen. Op Decibel wilde ik sowieso niks gebruiken.
Ik ga nuchter naar Defqonroberttt wrote:zeg jij toch altijd
Ja nuchter Naar Defqon, maar tijdens....DarkBeatz wrote:Ik ga nuchter naar Defqonroberttt wrote:zeg jij toch altijd
Gingen we niet samen peppen op qbase of ga je allebei doen dan?dawasiknie wrote:Nou weet ik weer waarom ik maandag dinsdag en vandaag weer de halve dag een dip had.
Na Defqon denk ik wel dat ik het ff voor gezien houdt, op Dominator misschien speed proberen. Op Decibel wilde ik sowieso niks gebruiken.
PNXRMX wrote:Gingen we niet samen peppen op qbase of ga je allebei doen dan?dawasiknie wrote:Nou weet ik weer waarom ik maandag dinsdag en vandaag weer de halve dag een dip had.
Morgen voor t eerst een 2c'tje, en wel 2c-i, op solstice... Erg benieuwd, super veel zin in
Wordt een mooie kerelPNXRMX wrote:Gingen we niet samen peppen op qbase of ga je allebei doen dan?dawasiknie wrote:Nou weet ik weer waarom ik maandag dinsdag en vandaag weer de halve dag een dip had.
Morgen voor t eerst een 2c'tje, en wel 2c-i, op solstice... Erg benieuwd, super veel zin in
Wat heb je nou weer ontvangenroberttt wrote:TNT postbezorgers zijn helden
Moeten we nog maar ff kijken hoe of wat, blijf bij een maatje pitten die daar in de buurt woont. Dus dan zou t wel chill zijn als ik ook echt kan pittenPNXRMX wrote:Gingen we niet samen peppen op qbase of ga je allebei doen dan?dawasiknie wrote:Nou weet ik weer waarom ik maandag dinsdag en vandaag weer de halve dag een dip had.
Ik zou alleen maar bijpakken wanneer je van het een niet genoeg meer voelt.Nando wrote:Volgende week op Defqon voor het eerst pep proberen, maar wil misschien tegen het einde aan nog een snoepje nemen. Heb 2 caps van ong. 250 mg, dus zit te denken hoe ik het ga doseren. Ik zat zelf te denken om om 1 uur de eerste te nemen, 5/6 uur de tweede en dan misschien rond 8 uur nog een snoepje. Goed idee?
Jawel joh, lekker plafonddienstOlijfboompje wrote: Geloof, die kater is echt niet fijn.
Haha, dat is wel okemodernization wrote:Jawel joh, lekker plafonddienstOlijfboompje wrote: Geloof, die kater is echt niet fijn.