Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
True, Rode Eekhoorntjes zijn niet kut, ze zijn alleen minder fijn

Op Thrillogy de Oranje Eekhoorn uittesten, ik laat anderen in de tussentijd wel proefpersoon zijn

Minder fijn...
Sommige mensen praten echt poepppp.
Ik weet niet wat er met je hersens de afgelopen zomer periode is gebeurd, maar de pillen zijn dik in orde.
MDMA-effecten zijn iets persoonlijks. De ene pil voldoet voor je gevoel beter aan je verwachtingen dan de andere. Het zal inderdaad ook wel psychologisch zijn, maar eenmaal met die gedachte hangende, beïnvloed het je space. Dat zou jij als Unity-voorlichter toch moeten weten.

Nogmaals, ik zeg niet dat de Eekhoorn kut is, maar voor mij persoonlijk voldoet hij niet aan mijn verwachtingen, waardoor ik het een mindere pil vind in vergelijking met bijvoorbeeld een Triforce of zijn groene broer. Hoofdreden vind ik de random opkomst. Ik heb het gevoel dat de pil minder goed (minder consequent) gedrukt is, waardoor hij verschillend inslaat, op verschillende niveaus, waardoor je vaak niet weet waar je aan toe bent. Dit is echter speculatie, maar heb van meerdere hetzelfde verhaal gehoord van random inslag. Hetzelfde geldt voor de Standby/Q-Dance. En verder, als je al negatief denkt over de pil, zal je ook wat sceptisch zijn als je pil neemt, wat dus je space negatief zou kunnen beïnvloeden. Eigenlijk moet je gewoon al je voornemens en vooroordelen laten varen over de pil, om zo tot de best mogelijke space te komen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.