Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
0xygen schreef:
hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.

Dat doet mijn mond dus vanzelf, die trilt naar achter, naar onder en dan naar voren en dat de hele tijd door. En geloof me, dat is echt niet fijn zodra ie ook maar iets uit begint te werken. Dan heb je namelijk echt pijn. En de dag erna eten zit er voor mij niet in meestal.. Of het doet echt teveel pijn.. had 2 weken terug zaterdag de woensdag erna nog last van mn kaken.. en ik wilde alleen nog maar slapen omdat het zoveel pijn deed..

Moet je aan de lolly's gaan op een feest. Zeker de tijd dat je hard gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:40 

Hardtraxx Addict

mrazura schreef:
Iris93 schreef:
0xygen schreef:
hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.

Dat doet mijn mond dus vanzelf, die trilt naar achter, naar onder en dan naar voren en dat de hele tijd door. En geloof me, dat is echt niet fijn zodra ie ook maar iets uit begint te werken. Dan heb je namelijk echt pijn. En de dag erna eten zit er voor mij niet in meestal.. Of het doet echt teveel pijn.. had 2 weken terug zaterdag de woensdag erna nog last van mn kaken.. en ik wilde alleen nog maar slapen omdat het zoveel pijn deed..

Moet je aan de lolly's gaan op een feest. Zeker de tijd dat je hard gaat.

Zeker lekker ook :D Naar Q-Base nemen we ook weer zakken mee :D

Dus als iemand nog lolly wil .. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:02 

Hardtraxx Elite

H4rdstyleLova schreef:
Gasten , hoe kan je het beste de mdma schade beperken de dag na al het geknal ? Eet zelf altijd gezond maar heb gehoord dat je vitamine c ( min. 500mg) moet slikken , multivitamine en 5 HTP ?

Vitamine C en E zijn heel goed rondom gebruik (zowel voor, tijdens als na), en alle andere voedingsmiddelen of supplementen die veel anti oxidanten bevatten (deze beschermen je hersenen van de schade die drugs aanricht). 5-HTP of L-Tryptofaan kun je gebruiken NA het gebruik, zeker niet voor of tijdens, deze vullen je serotonine potje wat sneller terug aan zodat je minder snel een dinsdagdip hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Gasten , hoe kan je het beste de mdma schade beperken de dag na al het geknal ? Eet zelf altijd gezond maar heb gehoord dat je vitamine c ( min. 500mg) moet slikken , multivitamine en 5 HTP ?

Vitamine C en E zijn heel goed rondom gebruik (zowel voor, tijdens als na), en alle andere voedingsmiddelen of supplementen die veel anti oxidanten bevatten (deze beschermen je hersenen van de schade die drugs aanricht). 5-HTP of L-Tryptofaan kun je gebruiken NA het gebruik, zeker niet voor of tijdens, deze vullen je serotonine potje wat sneller terug aan zodat je minder snel een dinsdagdip hebt.

Even tussendoor: beïnvloedt het nemen van Vitamine C voor gebruik van MDMA de trip of niet? Ik slik namelijk elke dag Vitamine C standaard. Ben daar wel benieuwd naar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 20:28 

Donateur

Heeft geen invloed. Ik slik het ook elke dag en soms voor een feest wel en soms niet. Ik merk geen verschil. De ene keer gaat het wel lekker, de andere keer niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:20 

Donateur

Ik ga naar Q-Space en wil ff vragen aan jullie Prows voor als ik aan de x ga... :P. doe ik dit best na een tijd gewoon nuchter te feesten en rond 00:00 of gewoon vanaf het begin? Of beginnen jullie er nog later mee op zo'n lange avond/nacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:25 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Hoe hij met zijn tong loopt te doen doet me denken aan Robert is zijn vroegere hoog dagen :$ (Sorry Robert :P ) Maar deze gast heeft dus duidelijk x op volgens mij...

Ja een klasgenoot van mij liep er ook ongeveer zo bij toen ie heel veel op had :huh:

0xygen schreef:

Alle spieren aanspannen vind ik dan lekker, vooral m'n benen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:26 

Donateur

@ Lowrenz Ik begin altijd later zodat ik op t einde nog lekker ga en niet helemaal naar de klote ben. Dus idd rond een uurtje of middernacht.

Maar bijv. Olijfboompje (toch?) begint altijd heel vroeg omdat ie dat fijner vind, en zo ken ik er nog wel een paar. Of je kan zoals Chukkels vorig jaar @ Q-base heel de dag zo waus als de koekoek rondlopen door een enorme hoeveelheid weg te vreten, is alleen niet zo aan te bevelen voor je hersenpan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:27 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Ik ga naar Q-Space en wil ff vragen aan jullie Prows voor als ik aan de x ga... :P. doe ik dit best na een tijd gewoon nuchter te feesten en rond 00:00 of gewoon vanaf het begin? Of beginnen jullie er nog later mee op zo'n lange avond/nacht?

Ik ben dan wel geen pro maar het ligt er echt een beetje aan wat je zelf wilt op zon feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:29 

Donateur

Oke, vorige keer heb ik het 2uurtjes voor het einde genomen (denk ik :P) ik was dronken als wat, dat wil ik nu vermijden. Gelukkig kwam die toch nog lekker (kleine hoeveelheid). Maar ik denk dat ik iets tegen midden nacht ga proberen. En beginnen met weinig en gwn bijnemen ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:44 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Oke, vorige keer heb ik het 2uurtjes voor het einde genomen (denk ik :P) ik was dronken als wat, dat wil ik nu vermijden. Gelukkig kwam die toch nog lekker (kleine hoeveelheid). Maar ik denk dat ik iets tegen midden nacht ga proberen. En beginnen met weinig en gwn bijnemen ofzo?

Yes gewoon halfje en bijpakken op gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
@ Lowrenz Ik begin altijd later zodat ik op t einde nog lekker ga en niet helemaal naar de klote ben. Dus idd rond een uurtje of middernacht.

Maar bijv. Olijfboompje (toch?) begint altijd heel vroeg omdat ie dat fijner vind, en zo ken ik er nog wel een paar. Of je kan zoals Chukkels vorig jaar @ Q-base heel de dag zo waus als de koekoek rondlopen door een enorme hoeveelheid weg te vreten, is alleen niet zo aan te bevelen voor je hersenpan xd

Dat was ook eenmalig. En ik had het zelf een beetje onderschat wat 200+mg in 1x met je doet als onervaren junk :$

@Lowrenz

Zeker niet vroeg beginnen, dan haal je het einde niet helder. Plus na een aantal uur werkt het niet meer, je wordt er alleen maar vaag van. Niet aan te raden als 2e keer. Ook niet als 3e keer trouwens of als 4e keer of whatever. Mag ik vragen wat voor pillen je hebt? Of weet je dat niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 21:51 

Donateur

Zelf heb ik helemaal nog niets. Ik ken hier in de buurt ook niemand waar ik het vertrouwelijk van kan fixen. Dus ik wou op het feest zelf even rondvragen :P. Maar dat is misschien ook niet zo'n strak plan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Zelf heb ik helemaal nog niets. Ik ken hier in de buurt ook niemand waar ik het vertrouwelijk van kan fixen. Dus ik wou op het feest zelf even rondvragen :P. Maar dat is misschien ook niet zo'n strak plan?

Bij random mensen waar je nog nooit van gehoord hebt in het echt of via de interwebz sowieso niet. En verder kan en mag ik je geen informatie hierover geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 22:53 

Donateur

Dat snap ik Chukkels ;)! Maar bij 'zomaar' iemand zou ik t nooit vragen of aannemen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 23:09 

Hardtraxx Elite

Je wil zeker weten dat je geen rommel naar binnen werkt bedoel je? Dan ga je toch gewoon naar het testcentrum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Je wil zeker weten dat je geen rommel naar binnen werkt bedoel je? Dan ga je toch gewoon naar het testcentrum?

Hij wil het op het feest zelf aanschaffen. Dan is er alleen de meest veilige mogelijkheid door alleen van wous uitziende 'bekende' Nederlandse mensen te kopen voor 5 euro per pil en dan alleen de bekende pillen aan te schaffen c.q. rode dollars (zijn het lichtst van deze, 120-130mg), olifantjes, triforces, eekhoorntjes. Bij twijfel over een pil die je hebt aangeschaft of wilt aanschaffen, kun je altijd wel bij mij terecht voor navraag mocht ik in de buurt zijn en waarschijnlijk ook wel bij menig andere Hardtraxxer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 07:35 

Hardtraxx Elite

Lowrenz schreef:
Dat snap ik Chukkels ;)! Maar bij 'zomaar' iemand zou ik t nooit vragen of aannemen :)

Tenzij je er dealers kent denk ik dat de meesten geen voorraad op overschot hebben hoor ;) In Duitsland is het zowiezo niet aan te raden om extra risico te lopen voor 'vrienden'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:08 

Hardtraxxer

Iris93 schreef:
0xygen schreef:

Hoorde van een gozer dat je dan magnesium moet slikken. Dan bewegen je kaken niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 12:28 

Donateur

Pff hoort erbij jo, magnesium is voor watjes (a) Net zoals Dextro slikken als je te hard gaat -.-

Ik 'liep' ook altijd zo met me mond.. Decibel 2010 bijvoorbeel, dat ik toen niet op dumpert kwam is een wonder! :lol:

Maar je kan ook minder M nemen, heb je er geen last van. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 13:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Pff hoort erbij jo, magnesium is voor watjes (a) Net zoals Dextro slikken als je te hard gaat -.-

Ik 'liep' ook altijd zo met me mond.. Decibel 2010 bijvoorbeel, dat ik toen niet op dumpert kwam is een wonder! :lol:

Maar je kan ook minder M nemen, heb je er geen last van. :)

idd, ik vind dat met je kaken gewoon een grappig effect van de drugs! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Lowrenz, waar blijft je report? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Ik begin altijd vroeg ja...
Ik heb gemerkt dat wanneer ik moe ben dat dit mijn gevoel sterk beinvloedt tijdens het nemen van MDMA.
Ik vind het zelf ook niet erg als het uitwerkt voor het einde.

De na effecten zijn dermate aanwezig dat ik nog genoeg energie heb en wanneer dit niet aanwezig is, heb ik energie genoeg om los te gaan sinds ik dit de rest van het feest niet heb gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:35 

Hardtraxx Addict

Ik weet eigenlijk niet eens hoelang zo'n pil houdbaar is .. Lijkt me behoorlijk lang toch? Maar heb er eigenlijk geen flauw benul van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2011 22:40 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Ik begin altijd vroeg ja...
Ik heb gemerkt dat wanneer ik moe ben dat dit mijn gevoel sterk beinvloedt tijdens het nemen van MDMA.
Ik vind het zelf ook niet erg als het uitwerkt voor het einde.

De na effecten zijn dermate aanwezig dat ik nog genoeg energie heb en wanneer dit niet aanwezig is, heb ik energie genoeg om los te gaan sinds ik dit de rest van het feest niet heb gedaan.

Heb hetzelfde, begin eigenlijk gelijk vanaf het begin en dan bijpakken op gevoel, al gaat dat op QBase misschien wat meer worden dan normaal :D
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic