Klos schreef:
Lowrenz, waar blijft je report?

Jha sorry man

. fucking lange dagen aan het maken op twerk...
Maar ik zal nu even reportje typen van wat ik me nog herhinner

.
Zaterdag middag zijn we rond 12 vertrokken naar Decibel en gelijk even langs de winkel voor bier. Ik moest een x niet rijden

. Daarna heel de dag aan het bier, tot Avio begon ongeveer. Kwam ik erachter dat ik een keertje wou proberen. Het was echt totaal geen goed idee omdat ik zo dronken was. Maarja je weet hoe het gaat

. Dus had ik een vingertopje cristallen gesnoept. Nog even naar het toilet geweest en nu stampen en wachten tot t inslaat. Het ging allemaal niet snel genoeg voor me omdat ik niet zo'n geduldig persoon ben

. Op een gegeven moment begon ik me lekker anders te voelen en wist natuurlijk gelijk wat het was. Maar dit was het nog net niet. Ik had gewoon langer moeten wachten achteraf gezien. Maar toen heb ik nog een kwartje van een rode eekhoorn bijgesnoept. Alleen is van Avio & Crypsis niet meer zoveel overgebleven kwa tracks alleen dat Jealousy echt vet was. Voor de rest herhinner ik me alleen space momenten zoals jullie t noemen. Rondjes lopen, mensen aankijken, losgaan ging ook fucking lekker. Het ging gewoon nog meer vanzelf als het normaal gaat

. Toen het afgelopen was zouden ik en mijn maat naar de auto gaan omdat onze bob op de mainstage stond. Wij wouden dus voor hem aan de auto zijn zodat hun niet hoeven te wachten. Stond ik even naar het vuurwerk te space en oppeens stond onze bob voor ons ook te kijken. Echt zot toeval maar op zo'n moment is het knuffellen geblazen en helemaal gek omdat het zo'n toeval was

. Op weg naar de auto nog helemaal waus natuurlijk. Nog met leuke meiden aan het praten geweest en op een gegeven moment vraag ik of zo'n dame boekjes met reclame wil ruilen

. Terwijl ze allemaal hetzelfde waren

. Daar kon ze wel om lachen en hebben we onze boekjes geruild

. De auto rit terug was een maffe boel want alles zat potvast. Dus dan maar gek doen in de auto. Na Decibel nog afterparty gehouden in de lokale discotheek

. en dan mijn roes uit gaan slapen tot 's middags.