Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 16:23 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Op Thrillogy de Oranje Eekhoorn uittesten, ik laat anderen in de tussentijd wel proefpersoon zijn :P

hopelijk heb je ze voor Project Hardcore al laten onderzoeken :whistle:

Nu alweer een oranje eekhoorn???

Hij bedoelt denk ik een ander diertje :D
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 17:30 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Blablabla

Dat ligt ok idd aan jezelf.

En dus is het geen blablabla

Ik ga er niet eens meer op in man..
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

Bedoelde een Olifant idd :$

Olijfboompje schreef:
Chukkels schreef:
Olijfboompje schreef:
Blablabla

Dat ligt ok idd aan jezelf.

En dus is het geen blablabla

Ik ga er niet eens meer op in man..

En toch doe je het :P
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:28 

Hardtraxxer

Q-Base aan de paarse triforce. Hey mensen, ik heb daar nog nooit een hond gezien. Volgens mij hoef ik me daar ook niet zo druk om te maken aangezien ik hoor dat de enige strenge controles daar de controles van personenauto's onderweg zijn?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 21:31 

Donateur

Klos schreef:
Lowrenz, waar blijft je report? :D

Jha sorry man :P. fucking lange dagen aan het maken op twerk...
Maar ik zal nu even reportje typen van wat ik me nog herhinner :P.

Zaterdag middag zijn we rond 12 vertrokken naar Decibel en gelijk even langs de winkel voor bier. Ik moest een x niet rijden :love:. Daarna heel de dag aan het bier, tot Avio begon ongeveer. Kwam ik erachter dat ik een keertje wou proberen. Het was echt totaal geen goed idee omdat ik zo dronken was. Maarja je weet hoe het gaat :P. Dus had ik een vingertopje cristallen gesnoept. Nog even naar het toilet geweest en nu stampen en wachten tot t inslaat. Het ging allemaal niet snel genoeg voor me omdat ik niet zo'n geduldig persoon ben :P. Op een gegeven moment begon ik me lekker anders te voelen en wist natuurlijk gelijk wat het was. Maar dit was het nog net niet. Ik had gewoon langer moeten wachten achteraf gezien. Maar toen heb ik nog een kwartje van een rode eekhoorn bijgesnoept. Alleen is van Avio & Crypsis niet meer zoveel overgebleven kwa tracks alleen dat Jealousy echt vet was. Voor de rest herhinner ik me alleen space momenten zoals jullie t noemen. Rondjes lopen, mensen aankijken, losgaan ging ook fucking lekker. Het ging gewoon nog meer vanzelf als het normaal gaat :love:. Toen het afgelopen was zouden ik en mijn maat naar de auto gaan omdat onze bob op de mainstage stond. Wij wouden dus voor hem aan de auto zijn zodat hun niet hoeven te wachten. Stond ik even naar het vuurwerk te space en oppeens stond onze bob voor ons ook te kijken. Echt zot toeval maar op zo'n moment is het knuffellen geblazen en helemaal gek omdat het zo'n toeval was :P. Op weg naar de auto nog helemaal waus natuurlijk. Nog met leuke meiden aan het praten geweest en op een gegeven moment vraag ik of zo'n dame boekjes met reclame wil ruilen :lol:. Terwijl ze allemaal hetzelfde waren xd. Daar kon ze wel om lachen en hebben we onze boekjes geruild :P. De auto rit terug was een maffe boel want alles zat potvast. Dus dan maar gek doen in de auto. Na Decibel nog afterparty gehouden in de lokale discotheek :P. en dan mijn roes uit gaan slapen tot 's middags.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 22:53 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Q-Base aan de paarse triforce. Hey mensen, ik heb daar nog nooit een hond gezien. Volgens mij hoef ik me daar ook niet zo druk om te maken aangezien ik hoor dat de enige strenge controles daar de controles van personenauto's onderweg zijn?

Yup, meestal op de terugweg. Op de heenweg heb je geen enkel probleem. Zou natuurlijk ook kunnen dat het dit jaar andersom is. Daarom moet je ook lekker met de bus gaan. Dan kunnen ze je niks maken. Mocht de bus aangehouden worden voor controle, dan is het gewoon zaak om óf snel je zooi naar binnen te werken, of het op de grond te gooien. Dan kunnen ze je niks maken ;)
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:01 

Hardtraxx Veteran

Idd gewoon met het busje, en het gewoonlijke recept qua naar binnen nemen, jezelf niet zenuwachtig maken :)
Is gewoon zoals ieder ander feest ;)
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ik ben nog altijd mijn pep proberen te regelen hier in de buurt voor Q-Base. Lijkt wel onmogelijk om er hier aan te komen.. Op dit moment ziet het er naar uit dat het geen Q-Space wordt voor mij. :cry: Heb nog wel paar rode eekhoorns thuis liggen maar dan heb ik maar 2 weken pauze gehad wat me niet zo heel verstandig lijkt. :P

Achteraf gezien had ik afgelopen weekend beter niet thuis gespaced maar op Q-Base. xd
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

Volgensmij is overal de pep erg schaars.....
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:14 

93Wesley93 schreef:
Ik ben nog altijd mijn pep proberen te regelen hier in de buurt voor Q-Base. Lijkt wel onmogelijk om er hier aan te komen..

Same problem..
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:14 

Hardtraxx Addict

Landelijk probleem denk ik :P

Ach we overleven t wel
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Volgensmij is overal de pep erg schaars.....

Lijkt wel.. Pillen is echt totaal geen probleem ondanks dat het hier een gehucht is, zou bewijzen van spreken er nu 100 kunnen bestellen en morgenmiddag al kunnen ophalen. :P Maar goed moet maar net de mensen kennen voor speed, wordt vrijwel niet door andere hier op feesten gedaan, in ieder geval niet door de mensen die ik ken.
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

Pep schaars? Heb is meer in omloop dan pillen hoor. Je moet gewoon de connecties hebben en weten waar je moet zoeken. Als je nou zei dat goede pep schaars is, dan zou ik je gelijk geven. Meeste is gewoon troep van onder de 40%. Maar hé, dat werkt ook wel, als je maar genoeg neemt ^^
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:46 

Hardtraxxer

Ik hoor allemaal rare verhalen over Q-Base, strenge controles en zware straffen etc.

Weet iemand wat ze eigenlijk doen als ze je pakken met 2 pillen?
Alleen afpakken, hoge boete?
Bericht Geplaatst op 01 sep 2011 23:56 

Gerome schreef:
Ik hoor allemaal rare verhalen over Q-Base, strenge controles en zware straffen etc.

Weet iemand wat ze eigenlijk doen als ze je pakken met 2 pillen?
Alleen afpakken, hoge boete?

lichamelijk visitaties.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:24 

Hardtraxxer

2 maanden gevangenis straf voor het invoeren van verboden middelen artikel 223
Poging tot invoer en verkoop van verboden middelen artikel 233.1

Dus reken maar op een flink probleem

Zeepje rapen enzo
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:31 

Hardtraxxer

livinforthemusic schreef:

Zeepje rapen enzo

Dit zal toch echt niet zijn met 1 of 2 :P

Grote hoeveelheden lijkt me eerder ja.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 00:34 

Hardtraxx Veteran

Gerome schreef:
livinforthemusic schreef:

Zeepje rapen enzo

Dit zal toch echt niet zijn met 1 of 2 :P

Grote hoeveelheden lijkt me eerder ja.

Zolang je bij de ingang Nederlandse beveiligers hebt staan, zal het inderdaad niet een groot probleem zijn. En volgens mij staat Securitas daar.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 07:34 

Hardtraxxer

1e avond Plaatselijke dorpsfeest gehad. Pff ging raar. Eerst veel smoken daarna even roken en een heel klein beetje alcohol. Later op de avond word er pep aangeboden. Na de pep heel lang gedanst. Daarna om een uur of 5 nog is een jointje gerookt. Nu vaag in mij hoofd.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 08:52 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Pep schaars? Heb is meer in omloop dan pillen hoor. Je moet gewoon de connecties hebben en weten waar je moet zoeken. Als je nou zei dat goede pep schaars is, dan zou ik je gelijk geven. Meeste is gewoon troep van onder de 40%. Maar hé, dat werkt ook wel, als je maar genoeg neemt ^^

Hmm gelukkig heb ik mijn voorraadje dex liggen voor Q-Base met mijn vriendjes :P Nu alleen maar hopen dat die Etizolam op tijd binnen is zodat ik dit keer wel gewoon kan slapen achteraf :x
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 09:50 

Donateur

Had vorig jaar op q base 10 pillen en 3 gram pep mee naarbinnen xd

als ik toen was gepakt Hahaha :x
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 11:30 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Deel verkoop mag ik hopen?
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
roberttt schreef:

Zelfs als dat zo was, zou hij het zeker hier niet neerzetten... :')
Vorig jaar had ik zelf voor het eerst meegenomen. Perfecte beginner, want dan ben je in Nederland nooit meer bang :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 12:03 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
0xygen schreef:
roberttt schreef:

Zelfs als dat zo was, zou hij het zeker hier niet neerzetten... :')
Vorig jaar had ik zelf voor het eerst meegenomen. Perfecte beginner, want dan ben je in Nederland nooit meer bang :P

oh ja lekker dom van me :innocent:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2011 12:06 

0xygen schreef:
1e avond Plaatselijke dorpsfeest gehad. Pff ging raar. Eerst veel smoken daarna even roken en een heel klein beetje alcohol. Later op de avond word er pep aangeboden. Na de pep heel lang gedanst. Daarna om een uur of 5 nog is een jointje gerookt. Nu vaag in mij hoofd.

in wat voor dorp woon jij als er pep wordt aangeboden xd op een dorpsfeest xd
Vorige  1 ... 167, 168, 169, 170, 171, 172, 173 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic