Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

G
Je kan je er wel op laten testen neem ik aan?
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Woensdag bloedonderzoek.
Hoop dat het iets anders is, een griepje of ijzertekort of weet ik wat. Iets wat snel kan genezen iig... Zit niet op die ellende van pfeiffert te wachten.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Klos wrote:Me zusje heeft 't een jaar gehad terwijl ze het niet doorhad .. ze dacht gewoon dat ze vaak moe was van werk + school .. :P Maar dan sliep ze bijv. 's middags ook wel eens na schooltijd. Wel vervelend hoor .. helemaal als het steeds erger wordt want dan kun je straks school absoluut niet combineren en loop je een enorme achterstand op :/
Hm heb ik ook wel is.. gister na school ook geslapen omdat ik zo moe was. Maar ik ga wel laat naar bed dus ik ga vanaf nu wat vroeger naar bed, kijken of het minder wordt :)
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Hoofdcoach wrote:
Klos wrote:Me zusje heeft 't een jaar gehad terwijl ze het niet doorhad .. ze dacht gewoon dat ze vaak moe was van werk + school .. :P Maar dan sliep ze bijv. 's middags ook wel eens na schooltijd. Wel vervelend hoor .. helemaal als het steeds erger wordt want dan kun je straks school absoluut niet combineren en loop je een enorme achterstand op :/
Hm heb ik ook wel is.. gister na school ook geslapen omdat ik zo moe was. Maar ik ga wel laat naar bed dus ik ga vanaf nu wat vroeger naar bed, kijken of het minder wordt :)
Vakantiemoe ;)
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Hoofdcoach wrote:
Chukkels wrote:
El Mare wrote:Kan wel zijn, maar ik heb besloten om niet aan het snoepgoed te gaan, als ik geen vakantie heb ;)

Hihi :lol:
Ik ga lekker wachten tot mijn tentamenweek voorbij is en dan ga ik mezelf lekker verwennen op Thrillogy ^^
Ik zit amper op school dus q base volgas :lol: :lol: Maandag na q base ook vrij :love:
Ik neem gewoon vrij xd

Hoorcolleges zijn toch poep :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Maandag na QBase neem ik ook maar een dagje vrij denk ik :P
Heb wel van half 9 tot half 5 maarja xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Pommer wrote:Maandag na QBase neem ik ook maar een dagje vrij denk ik :P
Haha :P
Ik heb altijd beetje schijt aan school behalve de verplichte vakken, maar die vallen op woensdag.
Ideaal dus :)
Hardtraxxer
337 posts member since 2009
last seen Aug 2012
waar zit deze gozer aan dan ?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html

btw ze hadden de meeste mensen daar wel een klapstoeltje kunnen mee geven ...
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
GreenX wrote:waar zit deze gozer aan dan ?

Zal mischien wat pilletjes hebben gevroten met wat pep erbij. Gozer woont hier dicht bij. Hoor van iedereen dat het een mafkees is. Heb ook al gelezen dat hij niks op had(niet dat ik dat geloof :P)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Olijfboompje wrote:
Ik heb altijd beetje schijt aan school behalve de verplichte vakken, maar die vallen op woensdag.
Jah heb ik ook 6 jaar lang gehad, en dat is bijna fout gegeaan...
Dus ik ben van plan dit jaar wel wat meer aanwezig te zijn, ook omdat je studiepunten moet halen enzo (en er is een kroeg in m'n school :whistle: )
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ik weet niet of ik wel zo kapot ben die maandag .. :P Heb tot nu toe nog nooit ergens last van gehad, of dat ik moeilijk op gang kwam :D
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
0xygen wrote:

Zal mischien wat pilletjes hebben gevroten met wat pep erbij. Gozer woont hier dicht bij. Hoor van iedereen dat het een mafkees is. Heb ook al gelezen dat hij niks op had(niet dat ik dat geloof :P)
Ik denk eerder gewoon een mafkees + bier ;) ook dat buikglijden bijvoorbeeld.. dat doe je echt niet als je pillen op hebt volgensmij. je wordt eerder van drank overmoedig :P en die gekke bekken trekken doe ik ook als ik genoeg gezopen heb :lol: maarja de experts weten er meer van
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Hoofdcoach wrote:
0xygen wrote:

Ik denk eerder gewoon een mafkees + bier ;) ook dat buikglijden bijvoorbeeld.. dat doe je echt niet als je pillen op hebt volgensmij. je wordt eerder van drank overmoedig :P en die gekke bekken trekken doe ik ook als ik genoeg gezopen heb :lol: maarja de experts weten er meer van
Zeg niet dat iedereen het doet maar ik beweeg wel met me kaak als ik strak sta(Niet zo erg als die gozer doet).
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
0xygen wrote:

Hoe hij met zijn tong loopt te doen doet me denken aan Robert is zijn vroegere hoog dagen :$ (Sorry Robert :P ) Maar deze gast heeft dus duidelijk x op volgens mij...
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Hij zat aan de rode eekhoorntjes is van zichzelf al gek :p Laat hem gewoon lekker ^^

En John liep ik er echt altijd zo bij :lol: Geloof het meteen XD gelukkig tegenwoordig niet meer :lol:
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
0xygen wrote:hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.
Dan ga ik dat ff proberen op q-space :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Niet doen :p als je 1 keer begint loop je de hele avond zo xd vaak genoeg gehad.. Echt een slachtveld in me mond dan :lol:
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
Pommer wrote: (en er is een kroeg in m'n school :whistle: )
Same problem hier, gister eerste schooldag. En waar eindigde we, in de kroeg op school :lol:
Lang leve de Haagse Hogeschool :x
B
Kevin-Raw wrote:
Same problem hier, gister eerste schooldag. En waar eindigde we, in de kroeg op school :lol:
Onder mijn school zit ook een kroeg, maar ben er vorig jaar maar 3x geweest ofzo. Ben niet zo van het bier zuipen kut roepen :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Banaanslak wrote:
Kevin-Raw wrote:
Onder mijn school zit ook een kroeg, maar ben er vorig jaar maar 3x geweest ofzo. Ben niet zo van het bier zuipen kut roepen :P
bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :drool:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Pommer wrote:
Olijfboompje wrote:
Jah heb ik ook 6 jaar lang gehad, en dat is bijna fout gegeaan...
Dus ik ben van plan dit jaar wel wat meer aanwezig te zijn, ook omdat je studiepunten moet halen enzo (en er is een kroeg in m'n school :whistle: )
Uuh ja...ik ga nu afstuderen en ik doe het nu al meer dan 3 jaar op die manier :P
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Olijfboompje wrote:Uuh ja...ik ga nu afstuderen en ik doe het nu al meer dan 3 jaar op die manier :P
Misschien is het dan wel veeelste makkelijk voor een slimme jongen zoals u. :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
mrazura wrote:
Olijfboompje wrote:Uuh ja...ik ga nu afstuderen en ik doe het nu al meer dan 3 jaar op die manier :P
Misschien is het dan wel veeelste makkelijk voor een slimme jongen zoals u. :D
Het zou kunnen, maar ik denk het niet.

Ik zie wel.
Eerst even afstuderen en dan kijken of ik verder ga studeren.

Toegepast psycholoog op je 20e/21e is toch wel een mooi vooruitzicht, alleen dat werken niet.
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
0xygen wrote:hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.
Dat doet mijn mond dus vanzelf, die trilt naar achter, naar onder en dan naar voren en dat de hele tijd door. En geloof me, dat is echt niet fijn zodra ie ook maar iets uit begint te werken. Dan heb je namelijk echt pijn. En de dag erna eten zit er voor mij niet in meestal.. Of het doet echt teveel pijn.. had 2 weken terug zaterdag de woensdag erna nog last van mn kaken.. en ik wilde alleen nog maar slapen omdat het zoveel pijn deed..