Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:49 

Je kan je er wel op laten testen neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:54 

Donateur

Woensdag bloedonderzoek.
Hoop dat het iets anders is, een griepje of ijzertekort of weet ik wat. Iets wat snel kan genezen iig... Zit niet op die ellende van pfeiffert te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 11:44 

Hardtraxx Veteran

Klos schreef:
Me zusje heeft 't een jaar gehad terwijl ze het niet doorhad .. ze dacht gewoon dat ze vaak moe was van werk + school .. :P Maar dan sliep ze bijv. 's middags ook wel eens na schooltijd. Wel vervelend hoor .. helemaal als het steeds erger wordt want dan kun je straks school absoluut niet combineren en loop je een enorme achterstand op :/

Hm heb ik ook wel is.. gister na school ook geslapen omdat ik zo moe was. Maar ik ga wel laat naar bed dus ik ga vanaf nu wat vroeger naar bed, kijken of het minder wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 12:43 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:
Klos schreef:
Me zusje heeft 't een jaar gehad terwijl ze het niet doorhad .. ze dacht gewoon dat ze vaak moe was van werk + school .. :P Maar dan sliep ze bijv. 's middags ook wel eens na schooltijd. Wel vervelend hoor .. helemaal als het steeds erger wordt want dan kun je straks school absoluut niet combineren en loop je een enorme achterstand op :/

Hm heb ik ook wel is.. gister na school ook geslapen omdat ik zo moe was. Maar ik ga wel laat naar bed dus ik ga vanaf nu wat vroeger naar bed, kijken of het minder wordt :)

Vakantiemoe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:05 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
El Mare schreef:
Kan wel zijn, maar ik heb besloten om niet aan het snoepgoed te gaan, als ik geen vakantie heb ;)

Hihi :lol:

Ik ga lekker wachten tot mijn tentamenweek voorbij is en dan ga ik mezelf lekker verwennen op Thrillogy ^^

Ik zit amper op school dus q base volgas :lol: :lol: Maandag na q base ook vrij :love:

Ik neem gewoon vrij xd

Hoorcolleges zijn toch poep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:07 

Bierkoning

Maandag na QBase neem ik ook maar een dagje vrij denk ik :P
Heb wel van half 9 tot half 5 maarja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Haha :P
Ik heb altijd beetje schijt aan school behalve de verplichte vakken, maar die vallen op woensdag.
Ideaal dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:14 

Hardtraxxer

waar zit deze gozer aan dan ?
http://www.dumpert.nl/mediabase/1682601 ... _2011.html

btw ze hadden de meeste mensen daar wel een klapstoeltje kunnen mee geven ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:24 

Hardtraxxer

GreenX schreef:

Zal mischien wat pilletjes hebben gevroten met wat pep erbij. Gozer woont hier dicht bij. Hoor van iedereen dat het een mafkees is. Heb ook al gelezen dat hij niks op had(niet dat ik dat geloof :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:30 

Bierkoning

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Ik heb altijd beetje schijt aan school behalve de verplichte vakken, maar die vallen op woensdag.

Jah heb ik ook 6 jaar lang gehad, en dat is bijna fout gegeaan...
Dus ik ben van plan dit jaar wel wat meer aanwezig te zijn, ook omdat je studiepunten moet halen enzo (en er is een kroeg in m'n school :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:34 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Ik weet niet of ik wel zo kapot ben die maandag .. :P Heb tot nu toe nog nooit ergens last van gehad, of dat ik moeilijk op gang kwam :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 14:34 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
GreenX schreef:

Zal mischien wat pilletjes hebben gevroten met wat pep erbij. Gozer woont hier dicht bij. Hoor van iedereen dat het een mafkees is. Heb ook al gelezen dat hij niks op had(niet dat ik dat geloof :P)

Ik denk eerder gewoon een mafkees + bier ;) ook dat buikglijden bijvoorbeeld.. dat doe je echt niet als je pillen op hebt volgensmij. je wordt eerder van drank overmoedig :P en die gekke bekken trekken doe ik ook als ik genoeg gezopen heb :lol: maarja de experts weten er meer van
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:02 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
0xygen schreef:
GreenX schreef:

Ik denk eerder gewoon een mafkees + bier ;) ook dat buikglijden bijvoorbeeld.. dat doe je echt niet als je pillen op hebt volgensmij. je wordt eerder van drank overmoedig :P en die gekke bekken trekken doe ik ook als ik genoeg gezopen heb :lol: maarja de experts weten er meer van

Zeg niet dat iedereen het doet maar ik beweeg wel met me kaak als ik strak sta(Niet zo erg als die gozer doet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:26 

Hardtraxx Elite

0xygen schreef:
GreenX schreef:

Hoe hij met zijn tong loopt te doen doet me denken aan Robert is zijn vroegere hoog dagen :$ (Sorry Robert :P ) Maar deze gast heeft dus duidelijk x op volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:30 

Hardtraxxer

hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:32 

Donateur

Hij zat aan de rode eekhoorntjes is van zichzelf al gek :p Laat hem gewoon lekker ^^

En John liep ik er echt altijd zo bij :lol: Geloof het meteen XD gelukkig tegenwoordig niet meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:35 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
hij doet ook zijn onderkin naar voren. Heb ook gehoord dat dat vet chill is als je strak staat.

Dan ga ik dat ff proberen op q-space :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 15:37 

Donateur

Niet doen :p als je 1 keer begint loop je de hele avond zo xd vaak genoeg gehad.. Echt een slachtveld in me mond dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:07 

Donateur

Pommer schreef:
(en er is een kroeg in m'n school :whistle: )

Same problem hier, gister eerste schooldag. En waar eindigde we, in de kroeg op school :lol:
Lang leve de Haagse Hogeschool :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:07 

Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Same problem hier, gister eerste schooldag. En waar eindigde we, in de kroeg op school :lol:

Onder mijn school zit ook een kroeg, maar ben er vorig jaar maar 3x geweest ofzo. Ben niet zo van het bier zuipen kut roepen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pommer schreef:

Onder mijn school zit ook een kroeg, maar ben er vorig jaar maar 3x geweest ofzo. Ben niet zo van het bier zuipen kut roepen :P

bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:35 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:

Jah heb ik ook 6 jaar lang gehad, en dat is bijna fout gegeaan...
Dus ik ben van plan dit jaar wel wat meer aanwezig te zijn, ook omdat je studiepunten moet halen enzo (en er is een kroeg in m'n school :whistle: )

Uuh ja...ik ga nu afstuderen en ik doe het nu al meer dan 3 jaar op die manier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Uuh ja...ik ga nu afstuderen en ik doe het nu al meer dan 3 jaar op die manier :P

Misschien is het dan wel veeelste makkelijk voor een slimme jongen zoals u. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Olijfboompje schreef:

Misschien is het dan wel veeelste makkelijk voor een slimme jongen zoals u. :D

Het zou kunnen, maar ik denk het niet.

Ik zie wel.
Eerst even afstuderen en dan kijken of ik verder ga studeren.

Toegepast psycholoog op je 20e/21e is toch wel een mooi vooruitzicht, alleen dat werken niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

0xygen schreef:

Dat doet mijn mond dus vanzelf, die trilt naar achter, naar onder en dan naar voren en dat de hele tijd door. En geloof me, dat is echt niet fijn zodra ie ook maar iets uit begint te werken. Dan heb je namelijk echt pijn. En de dag erna eten zit er voor mij niet in meestal.. Of het doet echt teveel pijn.. had 2 weken terug zaterdag de woensdag erna nog last van mn kaken.. en ik wilde alleen nog maar slapen omdat het zoveel pijn deed..
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic