Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen?
Chukkels met zijn bazenadvies

Vind het best wel een goed advies eigenlijk

Daarom. Ik denk ik deel het even

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...
Kloten man, zwaar kut om dit te horen te krijgen.
Dit klinkt trouwens misschien héééééééééél erg stom en ik bedoel het absoluut niet disrespectvol of iets dergelijks, maar...
Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen?
ik denk dat je dan je lichaam helemaal naar de klote helpt, of verschrikkelijk kut zal gaan.
door pfeiffer kan je volges mij niet echt de goede kant op gaan met een trip

maar btw, wie heeft hier allemaal van de oranje olifanten gehoord?
Onze christerklaas heeft namelijk weer wat kadotjes

Bad gaan op pep?

Das iets nieuws voor mij. Maar ja, je helpt je lichaam er natuurlijk wel mee naar de kloten. Maar dat doe je ook als je de ziekte niet hebt. Maar daarom zei ik er ook bij: Als je het ervoor over hebt, is het dan geen optie... Het is en blijft wel Space-Base

El Mare schreef:
Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen

Nou dat kan dan toch perfect? Mocht je een dinsdagdip hebben valt ie mooi in de vakantie dus hoeft je school er niet onder te lijden

Ik moet dan juist nog een week naar school, als BA een week later was gevallen had ik er zeker over nagedacht, nu heb ik na BA nog 1 week school en wil ik niks riskeren. Ook al zal het dan mogelijk 1 keer verkeerd kunnen gaan, ik wil toch echt niet dat school eronder lijdt

Hier valt Bass Academy precies in het weekend voor mijn tentamenweek. En dan verzint die klote Jefferd het ook nog eens om te gaan wokken. Volgens mij wordt het weer eens tijd om die anti-kater pillen onder het stof vandaan te halen die zaterdag.