Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:30 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen :(

Nou dat kan dan toch perfect? Mocht je een dinsdagdip hebben valt ie mooi in de vakantie dus hoeft je school er niet onder te lijden :)

Ik moet dan juist nog een week naar school, als BA een week later was gevallen had ik er zeker over nagedacht, nu heb ik na BA nog 1 week school en wil ik niks riskeren. Ook al zal het dan mogelijk 1 keer verkeerd kunnen gaan, ik wil toch echt niet dat school eronder lijdt ;)
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Je school lijdt er echt niet onder hoor als je gewoon een normale dosis neemt en goed uitrust op zondag, vitamines eet en zondagavond vroeg naar bed gaat. Dan voel je je maandag en de dagen erop gewoon prima.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:33 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen? :$

Chukkels met zijn bazenadvies :worship:

Vind het best wel een goed advies eigenlijk :P

Daarom. Ik denk ik deel het even :P

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...

Kloten man, zwaar kut om dit te horen te krijgen.

Dit klinkt trouwens misschien héééééééééél erg stom en ik bedoel het absoluut niet disrespectvol of iets dergelijks, maar...

Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen? :$

ik denk dat je dan je lichaam helemaal naar de klote helpt, of verschrikkelijk kut zal gaan.
door pfeiffer kan je volges mij niet echt de goede kant op gaan met een trip :P

maar btw, wie heeft hier allemaal van de oranje olifanten gehoord?
Onze christerklaas heeft namelijk weer wat kadotjes xd

Bad gaan op pep? :huh: Das iets nieuws voor mij. Maar ja, je helpt je lichaam er natuurlijk wel mee naar de kloten. Maar dat doe je ook als je de ziekte niet hebt. Maar daarom zei ik er ook bij: Als je het ervoor over hebt, is het dan geen optie... Het is en blijft wel Space-Base :P

El Mare schreef:
Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen :(

Nou dat kan dan toch perfect? Mocht je een dinsdagdip hebben valt ie mooi in de vakantie dus hoeft je school er niet onder te lijden :)

Ik moet dan juist nog een week naar school, als BA een week later was gevallen had ik er zeker over nagedacht, nu heb ik na BA nog 1 week school en wil ik niks riskeren. Ook al zal het dan mogelijk 1 keer verkeerd kunnen gaan, ik wil toch echt niet dat school eronder lijdt ;)

Hier valt Bass Academy precies in het weekend voor mijn tentamenweek. En dan verzint die klote Jefferd het ook nog eens om te gaan wokken. Volgens mij wordt het weer eens tijd om die anti-kater pillen onder het stof vandaan te halen die zaterdag. :x
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Kan wel zijn, maar ik heb besloten om niet aan het snoepgoed te gaan, als ik geen vakantie heb ;)

Hihi :lol:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Kan wel zijn, maar ik heb besloten om niet aan het snoepgoed te gaan, als ik geen vakantie heb ;)

Ik ga lekker wachten tot mijn tentamenweek voorbij is en dan ga ik mezelf lekker verwennen op Thrillogy ^^
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:37 

Hardtraxx Veteran

Verstandig xd Volgende mogelijkheid voor mij zal kerstvakantie zijn voor mij.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:38 

Donateur

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Ik ga lekker wachten tot mijn tentamenweek voorbij is en dan ga ik mezelf lekker verwennen op Thrillogy ^^

LAngere pauze zou je goed doen meneer.. ! vooral als het om MDMA gaat!
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Ik zit amper op school dus q base volgas :lol: :lol: Maandag na q base ook vrij :love:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:41 

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Ik zit amper op school dus q base volgas :lol: :lol: Maandag na q base ook vrij :love:

Kutsukkel, ik moet maandag na q-base half 9 op school zijn :(
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Haha u jelly :evil:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Wrijf het er maar in jongen! :P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:46 

Donateur

Vorig jaar was ik na Q-Base 6 dagen goed ziek xd :lol:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

Tsja om dat te voorkomen denk ik alleen na over snoepgoed tijdens vakanties en dan alleen aan het begin van de vakantieweek :P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Haha ben er nog nooit ziek van geworden, na X heb ik juist overal zin in, ik ga dan altijd de was doen, bed verschonen, stofzuigen, boodschappen doen enz :D
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:52 

Donateur

El Mare schreef:
Tsja om dat te voorkomen denk ik alleen na over snoepgoed tijdens vakanties en dan alleen aan het begin van de vakantieweek :P

Of je moet gewoon niet teveel nemen..
Decibel had ik bijvoorbeeld heel weinig:

200mg pep
1/3 eekhoorn

Dat was het xd

Hoofdcoach schreef:
roberttt schreef:

Haha ben er nog nooit ziek van geworden, na X heb ik juist overal zin in, ik ga dan altijd de was doen, bed verschonen, stofzuigen, boodschappen doen enz :D

Ik had op Q-Base veel snoepjes en pep op, kon maandag middag pas slapen >.< Dus dan ga je al...
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik had op Q-Base veel snoepjes en pep op, kon maandag middag pas slapen >.< Dus dan ga je al...

dan neem je voor school nog een nak hahaha :D
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:55 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
El Mare schreef:

200mg pep
1/3 eekhoorn

Dat was het xd

Tsja, sowieso 2 verschillende door elkaar is sowieso no go voor mij :P
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:56 

Donateur

hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

Ziek melden :p Ga niet drugs gebruiken door de weeks.
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

:thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

was ook grapje :$ Goed bezig! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 aug 2011 23:10 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
roberttt schreef:
El Mare schreef:

200mg pep
1/3 eekhoorn

Dat was het xd

Tsja, sowieso 2 verschillende door elkaar is sowieso no go voor mij :P

Sowieso pep + XTC vind ik een kutcombi die ik eigenlijk nooit meer wil doen. Mijn probleem echter is, dat ondanks mijn goede bedoelingen ik op het feest zelf van gedachte verander xd
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 00:03 

Hardtraxx Addict

Mwa ik ga toch alleen snoepen, en combi's zijn bij mij nog onbekend ^^
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 09:54 

Donateur

Hahaha die Chris, jij moet serieus mijn huisarts gaan worden xd

Maar ik weet niet hoe Pfeiffer precies werkt in je lichaam. Als het nou echt zo is dat het niet uit maakt, dus dat je lichaam net zo vermoeid is na het gebruik van speed dan wanneer je niets hebt gebruikt, zou ik zelfs zoiets hebben van waarom niet :P Maar volgens mij werkt het de vermoeidheid achteraf alleen maar meer in de hand. En mocht ik echt pfeiffer hebben dan heb ik maar 1 doel en dat is naar school gaan, en de rest moet maar even wijken.

Mja nog is het niet zeker dat ik dat heb, en vandaag voel ik me voor de verandering eens wat fitter dan normaal :) Ik hou hoop...
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Hahaha die Chris, jij moet serieus mijn huisarts gaan worden xd

Maar ik weet niet hoe Pfeiffer precies werkt in je lichaam. Als het nou echt zo is dat het niet uit maakt, dus dat je lichaam net zo vermoeid is na het gebruik van speed dan wanneer je niets hebt gebruikt, zou ik zelfs zoiets hebben van waarom niet :P Maar volgens mij werkt het de vermoeidheid achteraf alleen maar meer in de hand. En mocht ik echt pfeiffer hebben dan heb ik maar 1 doel en dat is naar school gaan, en de rest moet maar even wijken.

Mja nog is het niet zeker dat ik dat heb, en vandaag voel ik me voor de verandering eens wat fitter dan normaal :) Ik hou hoop...

stel je hebt pfeiffer, wat wou je tegen je ouders zeggen als je toch naar Q-base gaat :P
maak je geen zorgen mam, ik snuif gewoon zoveel speed dat ik niet moe word hahaha :thumbup:
Bericht Geplaatst op 30 aug 2011 10:35 

Hardtraxx Addict

Me zusje heeft 't een jaar gehad terwijl ze het niet doorhad .. ze dacht gewoon dat ze vaak moe was van werk + school .. :P Maar dan sliep ze bijv. 's middags ook wel eens na schooltijd. Wel vervelend hoor .. helemaal als het steeds erger wordt want dan kun je straks school absoluut niet combineren en loop je een enorme achterstand op :/
Vorige  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic