MDMA + Wiet 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen 
Snoepen is slecht voor je.wrote:Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen
Nou daar gaat mn Q-space-dag. Godgloeiende 
waarom?wrote:Nou daar gaat mn Q-space-dag. Godgloeiende
Ziek. Tenzij ik ineens plotseling beter word maar dat gaat er zo goed als zeker niet in zitten 
het is pas 10 september toch?wrote:Ziek. Tenzij ik ineens plotseling beter word maar dat gaat er zo goed als zeker niet in zitten
ben je 10 dagen ziek ja?
Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...
Oei, dat komt wel hard, ik kende er ook 1 die dat had, die was gewoon inslaap gevallen in een bos omdat ze simpel weg geen kracht meer had!wrote:Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...
Rare ziekte...
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Gasten , hoe kan je het beste de mdma schade beperken de dag na al het geknal ? Eet zelf altijd gezond maar heb gehoord dat je vitamine c ( min. 500mg) moet slikken , multivitamine en 5 HTP ?
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Dus?wrote:Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen
Op Decibel eerste keer mdma gehad, dag erna gewoon beetje lam maar voor de rest viel het best mee. Maar dit lag wss aan de kleine hoeveelheid die ik heb genomen omdat ik eerst ff wou proeven hoe het was met een beetje voor de 1ste keer 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
En hoe was het dan?wrote:Op Decibel eerste keer mdma gehad, dag erna gewoon beetje lam maar voor de rest viel het best mee. Maar dit lag wss aan de kleine hoeveelheid die ik heb genomen omdat ik eerst ff wou proeven hoe het was met een beetje voor de 1ste keer
Je moet niks, ikzelf neem nooit supplementen .. Ook eet ik lang niet elke dag fruit, en toch heb ik vrijwel nergens last vanwrote:Gasten , hoe kan je het beste de mdma schade beperken de dag na al het geknal ? Eet zelf altijd gezond maar heb gehoord dat je vitamine c ( min. 500mg) moet slikken , multivitamine en 5 HTP ?
Reportje dan?wrote:Geweldig en heerlijk!
Kloten man, zwaar kut om dit te horen te krijgen.wrote:Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...
Dit klinkt trouwens misschien héééééééééél erg stom en ik bedoel het absoluut niet disrespectvol of iets dergelijks, maar...
Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen?
wrote:MDMA + GBL![]()
Je was eigenlijk te vroeg naar bed gegaan, je had tot het einde erbij moeten zijn. Ik denk dat ik nog nooit zo stoned was geweest. Na de laatste kon ik nauwelijks op m'n benen staan, had knikkende knieën haha. En toen die film 'How High'... Godsegruwelijk vet!wrote:Toen we buiten zaten was jouw lach echt geniaalwrote:Ik zag afgelopen weekend allemaal van die gekleurde vlekjes vond ik echt geniaal die lachkick erbij was nog het vetste ooitDie kop van chukkels was ook geniaal
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Chukkels met zijn bazenadvieswrote:
Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen?![]()
-
B
Vind het best wel een goed advies eigenlijkwrote:Chukkels met zijn bazenadvieswrote:
Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen?![]()
Pas ff een treintje gepakt naar amersfoort, naar coffeeshop zoo,
daar een 10je bubbles gehaald en een voorgedraaide haze XL van 5,50
dat is een aanrader kerel, een extra lange knetter en dan nog eens haze ook, daar werd je goed stoned van, verder 2 jointjes gerookt van die bubbles, alle 3 de knetters met 3 man, leuk middagje hehe
daar een 10je bubbles gehaald en een voorgedraaide haze XL van 5,50
dat is een aanrader kerel, een extra lange knetter en dan nog eens haze ook, daar werd je goed stoned van, verder 2 jointjes gerookt van die bubbles, alle 3 de knetters met 3 man, leuk middagje hehe
Het was bijna 9 uur in de ochtend en had de dag ervoor ook een uurtje geslapenwrote:Je was eigenlijk te vroeg naar bed gegaan, je had tot het einde erbij moeten zijn. Ik denk dat ik nog nooit zo stoned was geweest. Na de laatste kon ik nauwelijks op m'n benen staan, had knikkende knieën haha. En toen die film 'How High'... Godsegruwelijk vet!
Ik kon dat ding niet eens meer vasthouden op een moment
-
B
Nou dat kan dan toch perfect? Mocht je een dinsdagdip hebben valt ie mooi in de vakantie dus hoeft je school er niet onder te lijdenwrote:Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Lam of leeg?wrote:Op Decibel eerste keer mdma gehad, dag erna gewoon beetje lam maar voor de rest viel het best mee. Maar dit lag wss aan de kleine hoeveelheid die ik heb genomen omdat ik eerst ff wou proeven hoe het was met een beetje voor de 1ste keer
@chukkels heb zelf Pfeiffer gehad. Die periode echt super veel geslapen en gewoon te moe om iets te doen. Waarschijnlijk is een festival dan ook al te veel.
Last edited by 0xygen on , edited 1 time in total.
-
G
ik denk dat je dan je lichaam helemaal naar de klote helpt, of verschrikkelijk kut zal gaan.wrote:Kloten man, zwaar kut om dit te horen te krijgen.wrote:Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...
Dit klinkt trouwens misschien héééééééééél erg stom en ik bedoel het absoluut niet disrespectvol of iets dergelijks, maar...
door pfeiffer kan je volges mij niet echt de goede kant op gaan met een trip
maar btw, wie heeft hier ervaring met oranje olifanten?