Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:58 

Hardtraxx Veteran

MDMA + Wiet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Nu dacht ik eens te overwegen om met Bass Academy L3 te snoepen, maar valt net een week voor de herfstvakantie, wel balen :(

Snoepen is slecht voor je. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:05 

Donateur

Nou daar gaat mn Q-space-dag. Godgloeiende :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nou daar gaat mn Q-space-dag. Godgloeiende :cry:

waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:25 

Donateur

Ziek. Tenzij ik ineens plotseling beter word maar dat gaat er zo goed als zeker niet in zitten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ziek. Tenzij ik ineens plotseling beter word maar dat gaat er zo goed als zeker niet in zitten :(

het is pas 10 september toch? :P
ben je 10 dagen ziek ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:29 

Donateur

Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Als je Pfeiffer hebt ben je misschien wel een heel jaar ziek, dus wie zal t zeggen...

Oei, dat komt wel hard, ik kende er ook 1 die dat had, die was gewoon inslaap gevallen in een bos omdat ze simpel weg geen kracht meer had!
Rare ziekte...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:40 

Hardtraxxer

Gasten , hoe kan je het beste de mdma schade beperken de dag na al het geknal ? Eet zelf altijd gezond maar heb gehoord dat je vitamine c ( min. 500mg) moet slikken , multivitamine en 5 HTP ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Ben depressief. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 20:46 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:15 

Donateur

Op Decibel eerste keer mdma gehad, dag erna gewoon beetje lam maar voor de rest viel het best mee. Maar dit lag wss aan de kleine hoeveelheid die ik heb genomen omdat ik eerst ff wou proeven hoe het was met een beetje voor de 1ste keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Lowrenz schreef:
Op Decibel eerste keer mdma gehad, dag erna gewoon beetje lam maar voor de rest viel het best mee. Maar dit lag wss aan de kleine hoeveelheid die ik heb genomen omdat ik eerst ff wou proeven hoe het was met een beetje voor de 1ste keer :P

En hoe was het dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:17 

Donateur

Geweldig en heerlijk :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:25 

Hardtraxx Addict

H4rdstyleLova schreef:
Gasten , hoe kan je het beste de mdma schade beperken de dag na al het geknal ? Eet zelf altijd gezond maar heb gehoord dat je vitamine c ( min. 500mg) moet slikken , multivitamine en 5 HTP ?

Je moet niks, ikzelf neem nooit supplementen .. Ook eet ik lang niet elke dag fruit, en toch heb ik vrijwel nergens last van :) Maar de meesten hier nemen wel dit soort extra's. Ik denk dat 't ieder voor zich is, maar laat de deskundigen hier maar wat over zeggen :P

Lowrenz schreef:
Geweldig en heerlijk! :woot:

Reportje dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:28 

Donateur

Morgen zal ik ff reportje schrijven :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Kloten man, zwaar kut om dit te horen te krijgen.

Dit klinkt trouwens misschien héééééééééél erg stom en ik bedoel het absoluut niet disrespectvol of iets dergelijks, maar...

Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen? :$

Intervention schreef:
MDMA + GBL :love:

mrazura schreef:
wesskeej schreef:
Ik zag afgelopen weekend allemaal van die gekleurde vlekjes vond ik echt geniaal die lachkick erbij was nog het vetste ooit xd

Toen we buiten zaten was jouw lach echt geniaal :D Die kop van chukkels was ook geniaal :lol:

Je was eigenlijk te vroeg naar bed gegaan, je had tot het einde erbij moeten zijn. Ik denk dat ik nog nooit zo stoned was geweest. Na de laatste kon ik nauwelijks op m'n benen staan, had knikkende knieën haha. En toen die film 'How High'... Godsegruwelijk vet! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Indien je super graag naar Q-Base wil, is het dan niet mogelijk om het, ondanks de ziekte, het vol te houden met amfetaminen? :$

Chukkels met zijn bazenadvies :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:49 

Hoofdcoach schreef:
Chukkels schreef:

Chukkels met zijn bazenadvies :worship:

Vind het best wel een goed advies eigenlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Pas ff een treintje gepakt naar amersfoort, naar coffeeshop zoo,
daar een 10je bubbles gehaald en een voorgedraaide haze XL van 5,50
dat is een aanrader kerel, een extra lange knetter en dan nog eens haze ook, daar werd je goed stoned van, verder 2 jointjes gerookt van die bubbles, alle 3 de knetters met 3 man, leuk middagje hehe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:55 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Je was eigenlijk te vroeg naar bed gegaan, je had tot het einde erbij moeten zijn. Ik denk dat ik nog nooit zo stoned was geweest. Na de laatste kon ik nauwelijks op m'n benen staan, had knikkende knieën haha. En toen die film 'How High'... Godsegruwelijk vet! :worship:

Het was bijna 9 uur in de ochtend en had de dag ervoor ook een uurtje geslapen :D Ik kon gewoon echt niet meer, haha. Maar binnenkort doen we het gewoon fftjes over :D De status waar mijn hand in verkeerde was alles zegend.
Ik kon dat ding niet eens meer vasthouden op een moment :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 21:57 

El Mare schreef:

Nou dat kan dan toch perfect? Mocht je een dinsdagdip hebben valt ie mooi in de vakantie dus hoeft je school er niet onder te lijden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:16 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:

Lam of leeg?

@chukkels heb zelf Pfeiffer gehad. Die periode echt super veel geslapen en gewoon te moe om iets te doen. Waarschijnlijk is een festival dan ook al te veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 22:17 

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Kloten man, zwaar kut om dit te horen te krijgen.

Dit klinkt trouwens misschien héééééééééél erg stom en ik bedoel het absoluut niet disrespectvol of iets dergelijks, maar...

ik denk dat je dan je lichaam helemaal naar de klote helpt, of verschrikkelijk kut zal gaan.
door pfeiffer kan je volges mij niet echt de goede kant op gaan met een trip :P

maar btw, wie heeft hier ervaring met oranje olifanten?
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic