Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Welke truffels en hoe veel gram had je gegeten Mr. Tjoekkels?
Mexicana. Volgende keer de wat visuelere nemen. Sclerotia Tampanensis volgens mij heten die. Maar dat zal pas over een paar maanden zijn, het is leuk voor een paar keer, maar als ik echt wil trippen geef ik toch de voorkeur aan een 2C of aan LSD.
Overigens begonnen met een gram of 4 en daarna rustig opgebouwd naar ik denk zo'n 10 gram. Overigens vond ik de smaak niet eens zo heel smerig. In thee niet en ook droog niet. De eerste 3 seconden als je het kapot bijt is het erg smerig, maar daarna is de smerigste smaak weg en is het makkelijk vol te houden om er een minuut lang op te kauwen.
Ik vind zelf de nasmaak het meest vies, Mexicana zijn overigens de minst sterke gevolgd door de Tampanensis. Tampanensis had ik zelf de eerste keer maar had eigenlijk amper visuals, alleen het eerste uur zag ik wat patroontjes op de grond ontstaan. De enige keer dat ik echt veel visuals gehad heb had ik 15 gram dragon's dynamite op. Toen zat ik op de bank naar een abstract schilderij te kijken dat leek helemaal tot leven te komen

Geniaal was dat. Heb echt ongeveer een kwartier zitten kijken hoe dat schilderij bewoog en alle kleuren in elkaar overstroomden als het ware.

Ja, ik wist al dat Mexicane de minst sterke was, ik stond ook te twijfelen om de sterkste qua visuals te halen, maar ik wist toen nog niet dat ik mee zou doen. Was eerst dus ook niet volgens planning, aangezien ik 's avonds alweer naar huis zou gaan. Maar men vroeg om Mexicana, dus nam ik die maar mee. Vond het ook wel prima zo, want om zwaar te trippen had ik ook echt geen zin in, dus was eigenlijk wel perfect.
We hadden ook de hele tijd in een lampballetje gekeken, geniaal was dat. Haalde er de meest rare figuren uit. Allemaal disney figuurtjes, een eendenbek en nog meer grappige dingen. En toen we door het bos heen liepen, dacht ik de hele tijd dat elk donkerder stukje grond een plas water was. En de vergelijking met 2c-b was ook een beetje aanwezig, met het gevoel dat er netten boven onze hoofden waren. Best wel grappige, heldere drug.