Gisteren dus extreem goed vermaakt. Was eerst niet van plan om te komen, omdat het 130 kilometer rijden is vanuit Kampen, maar ik was wat dichter in de buurt vanwege voetbal en besloot dus om langs te komen. Plan was eerst om 's avonds weer naar huis te gaan, maar ik vond het te gezellig en besloot te blijven. Goede keus. Enorm gelachen met de gang en weer een nieuw iets aan m'n lijstje toe kunnen voegen: truffels. Geweldig chill spul, erg rustgevend en niet te intens. Gewoon helder trippen, dat is het eigenlijk. Pieken die constant terug kwamen waren ook geweldig, met als toppunt in het (pikdonkere) bos. Wat een plek om 's nachts doorheen te lopen, overtrof alles! Een dik kwartier lopen zoeken naar een bankje die we niet konden vinden en het gevoel hebben dat je wordt opgezogen door de sterren. Geniaal!
Zo tegen de ochtend aan ook nog lekker lopen smoken, wat de trip eigenlijk best wel verlengde en waardoor de pieken weer terug kwamen. Uiteindelijk nog een paar stickies gerookt en constant gelachen om de film How High. Wat een godsgruwelijk vette film als je knetterstoned bent
Leuke afsluiting van de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar
Ow ja, wat ook geniaal was de Etizolam. De werking van deze benzo wordt zo gigantisch versterkt door hasj/wiet. Heb me nog nauwelijks zó enorm chill gevoeld. Aanrader!