Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:18 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

Ja dat wilde ik ook maar ik had vrijdag 1 uur geslapen en was helemaal kappot. Ik zou eerst aan de truffels gaan maar ik kreeg dat echt niet weg. Wat een walgelijke smaak ik moest bijna kotsen ervan xd Dus uiteindelijk ook zaterdag nog een halfje genomen, waarna aan de wiet en hasj te zijn gegaan. Best wel slopend :D

Haha, ja, dat wel, ik moest ook moeite doen om mijn ogen open te houden met die combi!
Maarja, wel lekker heuwr :D

Dat vechten tegen wakker blijven is zo vet :cool:

Idd.. dat heb ik altijd na een nachtje doorhalen.. zo leip... dan kom ik tussen de droomwereld en realiteit.
Ik zie dan ook bijv. mensen op de bank zitten in een flits, heel vet :D telkens dat je ff wegvalt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Idd.. dat heb ik altijd na een nachtje doorhalen.. zo leip... dan kom ik tussen de droomwereld en realiteit.
Ik zie dan ook bijv. mensen op de bank zitten in een flits, heel vet :D telkens dat je ff wegvalt

Vetjes he :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ja, hallucinaties ftw :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ja, hallucinaties ftw :cool:

Vermoeidheid is het ergste hallucinogeen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Vermoeidheid is het ergste hallucinogeen :cool:

En nog legaal en gratis ook :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:41 

Hardtraxx Veteran

Gisteren dus extreem goed vermaakt. Was eerst niet van plan om te komen, omdat het 130 kilometer rijden is vanuit Kampen, maar ik was wat dichter in de buurt vanwege voetbal en besloot dus om langs te komen. Plan was eerst om 's avonds weer naar huis te gaan, maar ik vond het te gezellig en besloot te blijven. Goede keus. Enorm gelachen met de gang en weer een nieuw iets aan m'n lijstje toe kunnen voegen: truffels. Geweldig chill spul, erg rustgevend en niet te intens. Gewoon helder trippen, dat is het eigenlijk. Pieken die constant terug kwamen waren ook geweldig, met als toppunt in het (pikdonkere) bos. Wat een plek om 's nachts doorheen te lopen, overtrof alles! Een dik kwartier lopen zoeken naar een bankje die we niet konden vinden en het gevoel hebben dat je wordt opgezogen door de sterren. Geniaal!

Zo tegen de ochtend aan ook nog lekker lopen smoken, wat de trip eigenlijk best wel verlengde en waardoor de pieken weer terug kwamen. Uiteindelijk nog een paar stickies gerookt en constant gelachen om de film How High. Wat een godsgruwelijk vette film als je knetterstoned bent xd

Leuke afsluiting van de vakantie en zeker voor herhaling vatbaar ^^

Ow ja, wat ook geniaal was de Etizolam. De werking van deze benzo wordt zo gigantisch versterkt door hasj/wiet. Heb me nog nauwelijks zó enorm chill gevoeld. Aanrader!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:46 

Hardtraxx Veteran

Nice... krijg meteen zin in truffels :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:47 

Hardtraxx Veteran

mijn drugs dit weekend was mn vriendin :worship: enorm verslavend, en het is niet schadelijk voor je, alhoewel je er financieel niet echt op vooruit gaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:47 

Welke truffels en hoe veel gram had je gegeten Mr. Tjoekkels?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

60 gram dragons dynamite :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 22:58 

Olijfboompje schreef:
Banaanslak schreef:

60 gram dragons dynamite :cool:

Zozo, dat moet een flinke trip geweest zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:02 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:

Mexicana. Volgende keer de wat visuelere nemen. Sclerotia Tampanensis volgens mij heten die. Maar dat zal pas over een paar maanden zijn, het is leuk voor een paar keer, maar als ik echt wil trippen geef ik toch de voorkeur aan een 2C of aan LSD.

Overigens begonnen met een gram of 4 en daarna rustig opgebouwd naar ik denk zo'n 10 gram. Overigens vond ik de smaak niet eens zo heel smerig. In thee niet en ook droog niet. De eerste 3 seconden als je het kapot bijt is het erg smerig, maar daarna is de smerigste smaak weg en is het makkelijk vol te houden om er een minuut lang op te kauwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:10 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:

Mexicana. Volgende keer de wat visuelere nemen. Sclerotia Tampanensis volgens mij heten die. Maar dat zal pas over een paar maanden zijn, het is leuk voor een paar keer, maar als ik echt wil trippen geef ik toch de voorkeur aan een 2C of aan LSD.

Overigens begonnen met een gram of 4 en daarna rustig opgebouwd naar ik denk zo'n 10 gram. Overigens vond ik de smaak niet eens zo heel smerig. In thee niet en ook droog niet. De eerste 3 seconden als je het kapot bijt is het erg smerig, maar daarna is de smerigste smaak weg en is het makkelijk vol te houden om er een minuut lang op te kauwen.

Ik vind zelf de nasmaak het meest vies, Mexicana zijn overigens de minst sterke gevolgd door de Tampanensis. Tampanensis had ik zelf de eerste keer maar had eigenlijk amper visuals, alleen het eerste uur zag ik wat patroontjes op de grond ontstaan. De enige keer dat ik echt veel visuals gehad heb had ik 15 gram dragon's dynamite op. Toen zat ik op de bank naar een abstract schilderij te kijken dat leek helemaal tot leven te komen xd Geniaal was dat. Heb echt ongeveer een kwartier zitten kijken hoe dat schilderij bewoog en alle kleuren in elkaar overstroomden als het ware. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:

Ik vind zelf de nasmaak het meest vies, Mexicana zijn overigens de minst sterke gevolgd door de Tampanensis. Tampanensis had ik zelf de eerste keer maar had eigenlijk amper visuals, alleen het eerste uur zag ik wat patroontjes op de grond ontstaan. De enige keer dat ik echt veel visuals gehad heb had ik 15 gram dragon's dynamite op. Toen zat ik op de bank naar een abstract schilderij te kijken dat leek helemaal tot leven te komen xd Geniaal was dat. Heb echt ongeveer een kwartier zitten kijken hoe dat schilderij bewoog en alle kleuren in elkaar overstroomden als het ware. :woot:

Ja, ik wist al dat Mexicane de minst sterke was, ik stond ook te twijfelen om de sterkste qua visuals te halen, maar ik wist toen nog niet dat ik mee zou doen. Was eerst dus ook niet volgens planning, aangezien ik 's avonds alweer naar huis zou gaan. Maar men vroeg om Mexicana, dus nam ik die maar mee. Vond het ook wel prima zo, want om zwaar te trippen had ik ook echt geen zin in, dus was eigenlijk wel perfect.

We hadden ook de hele tijd in een lampballetje gekeken, geniaal was dat. Haalde er de meest rare figuren uit. Allemaal disney figuurtjes, een eendenbek en nog meer grappige dingen. En toen we door het bos heen liepen, dacht ik de hele tijd dat elk donkerder stukje grond een plas water was. En de vergelijking met 2c-b was ook een beetje aanwezig, met het gevoel dat er netten boven onze hoofden waren. Best wel grappige, heldere drug. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 02:35 

Hardtraxxer

Chukkels netten boven je hoofd in een bos heb ik ook gehad maar dan wel met Xtc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 08:15 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Chukkels netten boven je hoofd in een bos heb ik ook gehad maar dan wel met Xtc.

Yup, is veelvoorkomend. Heb het ook wel eens gehad met andere tripmiddelen als je op een donker plekje bent. Spinnenwebben zijn het dan meestal ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:04 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
0xygen schreef:

Yup, is veelvoorkomend. Heb het ook wel eens gehad met andere tripmiddelen als je op een donker plekje bent. Spinnenwebben zijn het dan meestal ^^

Bij ons waren het gewoon de bladeren en takken. Waardoor het op een net leek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:09 

Donateur

Schaduwen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

Met truffels zag ik een apenpatroon in mijn vloerbedekking :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 14:27 

Hardtraxx Addict

Enige wat ik ooit gezien heb was steeds een ander gezicht in de hoofdsteun van de chauffeur in de auto, maar dat kwam meer door de vermoeidheid dan door de mdma.

En de rode eekhoorntjes zien er goed uitttt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:48 

Hardtraxxer

Hooli schreef:

En de rode eekhoorntjes zijn goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
Hooli schreef:

En de rode eekhoorntjes zijn goed!

Nando? Waar blijf je? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:52 

Ik zag afgelopen weekend allemaal van die gekleurde vlekjes vond ik echt geniaal die lachkick erbij was nog het vetste ooit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Lachkicks zijn briljant, echt waar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2011 18:50 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Ik zag afgelopen weekend allemaal van die gekleurde vlekjes vond ik echt geniaal die lachkick erbij was nog het vetste ooit xd

Toen we buiten zaten was jouw lach echt geniaal :D Die kop van chukkels was ook geniaal :lol:
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic