Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
ach weer een ervaring rijker,, weet ik dat ik dat ook niet meer moet doen xd voelde me erna wel gelijk beter :thumbsup: duurde echt maar 2 minuten en het was over hij klapte er na uur in ofso en ik werd druk, sprak iedereen aan en me kaken konden niet stil blijven.. maarja volgende keer doe ik wel halfjes.. waren getest op 180 á 190 mg mdma zei die vriend,, hij ging ook echt hard:P
hij had op 3uur smiddags al 3 groene eekhoorntjes en 2 gram pep naar binnen gewerkt en hij had nog 3 pillen bij zich, wat een wous :P

Hehe, verbaasde me wel toen je zei dat je een Hele Eekhoorn gedropt had, de meeste gaan bij de eerste keer al knetterhard van een halve. :P Had nog wel even de gedachte van 'Als het maar goed gaat'. Maar dat kwam het gelukkig wel :)

Had je m'n tip trouwens nog opgevolgd, van niet te veel water drinken in een uur? Want dat was ook wel tamelijk veel wat jullie dronken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:42 

Hardtraxxer

Uhm, zaterdag Truffels dan maar :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:07 

Donateur

modernization schreef:

en je was helemaal gestopt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:16 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
modernization schreef:

en je was helemaal gestopt >.<

Haha, jaa voor de bekende dingen dan maar xd Dit heb ik nog nooit gedaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Das hetzelfde als zeggen: "Ik ga nuchter op *insert feest*, dus neem alleen pep." ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:24 

Donateur

:lol: zeg jij toch altijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:32 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
:lol: zeg jij toch altijd xd

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:33 

Donateur

Het is ook zo :p van pep blijf je namelijk nuchter.. :evil: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 15:53 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Het is ook zo :P van niet teveel pep blijf je namelijk nuchter.. :evil: xd

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:50 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Het is ook zo :P van niet teveel pep blijf je namelijk nuchter.. :evil: xd

Quotes aanpassen, dat hoort niet hé! :/

Ik ga toch voor de originele quote
roberttt schreef:
Het is ook zo :p van pep blijf je namelijk nuchter.. :evil: xd

:thumbsup: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 18:56 

Hardtraxx Addict

Over dat kotsen:

Na elke keer dat ik mdma gepakt heb heb ik gekotst, op de eerste keer na. Tis altijd na afloop en meestal als ik thuis ben. Komt op mij over dat het dan nagenoeg uitgewerkt is en t lichaam dan even alles eruit wil gooien.
Nou is het vooral vervelend als ik bijna niks gedronken heb, want over je nek gaan terwijl er niks uit komt is echt zo smerig :sick:
Tis niet zo dat ik super veel water of iets anders drink.

Ben er nu wel aangewend eigenlijk, ook met alcohol moet ik redelijk snel kotsen. Misschien gewoon een slechte maag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:22 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Over dat kotsen:

Na elke keer dat ik mdma gepakt heb heb ik gekotst, op de eerste keer na. Tis altijd na afloop en meestal als ik thuis ben. Komt op mij over dat het dan nagenoeg uitgewerkt is en t lichaam dan even alles eruit wil gooien.
Nou is het vooral vervelend als ik bijna niks gedronken heb, want over je nek gaan terwijl er niks uit komt is echt zo smerig :sick:
Tis niet zo dat ik super veel water of iets anders drink.

Ben er nu wel aangewend eigenlijk, ook met alcohol moet ik redelijk snel kotsen. Misschien gewoon een slechte maag.

Ik kan het van een maat van me, altijd is die slecht na feestjes ;) Heb het af en toe gehad dat ik na tijd een slecht momentje heb, maar dan wel een misselijk gevoel maar niet zo erg dat ik moet kotsen :P

Ik heb het voornamelijk als ik voor tijd weinig eet.. Bijvoorbeeld normaal eet! Als ik extra veel eet heb ik er sowieso geen last van ;) Moet je eens proberen, maag goed volstoppen 2 uur voor feest en dan lekker feesten! Het werkt bij mij het beste :D

btw.. lichte kater.. het opstaan gaat me nog niet al te goed af vandaag! En dat na m'n geweldige middagdutje :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:36 

Hardtraxx Addict

Bedankt voor de tip, wou sowieso op Defqon inderdaad ff flink eten en uurtje of 2 daarna wat droppen.
Misschien helpt t :D

Het is wel zo dat ik nooit echt last heb van katers of dipjes. *ff afkloppen :P*
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:41 

Hardtraxx Veteran

Ik heb nog nooit last gehad van kotsneigingen, laat staan kotsen zelf. Ook heb ik nooit meer een dipje, ben ik ook wel blij mee. Verantwoord gebruik, jwz! :cool:

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik heb nog nooit last gehad van kotsneigingen, laat staan kotsen zelf. Ook heb ik nooit meer een dipje, ben ik ook wel blij mee. Verantwoord gebruik, jwz! :cool:

:innocent:

Of je lichaam is er gewoon aan gaan wennen en toont geen reacties meer er op :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:05 

Hardtraxx Addict

Volgens mij is het percentage niet-kotsers ook groter dan wel-kotsers in t algemeen.

Ik ben de enige in mijn omgeving die altijd last heeft van misselijkheid etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 20:46 

Donateur

Klos schreef:
modernization schreef:
Ik ben gestopt :) Nu maar gewoon punt erachter gezet, het hoeft voor mij allemaal niet. Mss dat ik met decibel nog x pep doe, maar acht de kans klein.
Ik vind het gewoon niet meer waard om erna een week kut te voelen. Als ik nuchter ben voel ik me net zo lekker, en heb mezelf dan ook gewoon in de hand, en ga nog veel harder los.

Je voelt je erna de hele week kut/kloten? Ligt dat dan niet ergens anders aan of zou je dat niet weten? Ik kan me voorstellen dat je je wel eens crap voelt, maar elke keer? :( Balen ..

Ik moet wel zeggen sinds ik m'n vader ben kwijt geraakt dat ik na elke keer wel weer 1 of 2 dagen een behoorlijke dip heb. Nu ook weer, ik voel me heel erg wisselvallig en kan aardig emotioneel worden, en heb last van korte zweet en soort van korte paniekaanvallen. Daarvoor had ik werkelijk nooit ergens last van, tenminste niet zo erg iig.
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik me ook een beetje leeg en doelloos voel na een feest waarop ik helemaal niks heb gebruikt. En de spierpijn is echt moordend af en toe haha.

Die dip zuigt maar goed spacen op een feest is nog steeds het lekkerste wat er is. Zo makkelijk geef ik dat nog niet op. We zien wel hoe het de komende feestjes gaat :) Waar ik sowieso mee ga stoppen is het wegwerken van achterlijke hoeveelheden alleen om er maar voor te zorgen dat ik de top van m'n euforische rush kan bereiken. 2 pillen maximaal en verstandiger bijpakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:07 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
Volgens mij is het percentage niet-kotsers ook groter dan wel-kotsers in t algemeen.

Ik ben de enige in mijn omgeving die altijd last heeft van misselijkheid etc.

Ik ben meestal misselijk voordat ie inslaat...Bij de eerste paar keer wel een keer een kotsneiging gehad toen ik me pil niet helemaal goed had ingenomen...toen bleef ie in me mond echt zoow goor, gelukkig daarna nooit meer gehad en idd niet teveel in 1 keer nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik moet wel zeggen sinds ik m'n vader ben kwijt geraakt dat ik na elke keer wel weer 1 of 2 dagen een behoorlijke dip heb. Nu ook weer, ik voel me heel erg wisselvallig en kan aardig emotioneel worden, en heb last van korte zweet en soort van korte paniekaanvallen. Daarvoor had ik werkelijk nooit ergens last van, tenminste niet zo erg iig.

Dat gevoel had ik de laatste keer dat ik had gebruikt ook, echt heel emotioneel en zo tot woensdag ong. De dip versterkt je emoties echt zwaar, en helemaal als je al zoiets ergs achter de rug heb zoals jij. :/ Maar ja, gelukkig duurt het maar 2 dagen en aan de ene kant is het het ook wel waard. En zoals je al zegt, zo makkelijk geven we het niet op haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 21:37 

Hardtraxx Addict

Heb ook wel een dip meestal van 1 á 2 dagen, maar ik weet zeker dat het enorme slaaptekort hier zeker wel een bijdrage aan heeft. Laatste keer moest ik maandag gewoon vroeg eruit, voelde me vaag toen zeg. Als ik had uit kunnen slapen en lekker op me gemakje had kunnen doen had ik me heel anders gevoeld. Verder leef ik zeer gezond en heb ik dus ook gewoon last van een dip na feesten met alcohol en xtc gebruik.

Anyway volgende week Defqon. Heb beloofd niks te gaan nemen omdat ik de week erop woensdag afstudeerverdediging heb.. Wordt dus of wat alcohol of helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 22:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Nou moet ik wel eerlijk zeggen dat ik me ook een beetje leeg en doelloos voel na een feest waarop ik helemaal niks heb gebruikt. En de spierpijn is echt moordend af en toe haha.

Die dip zuigt maar goed spacen op een feest is nog steeds het lekkerste wat er is. Zo makkelijk geef ik dat nog niet op. We zien wel hoe het de komende feestjes gaat :) Waar ik sowieso mee ga stoppen is het wegwerken van achterlijke hoeveelheden alleen om er maar voor te zorgen dat ik de top van m'n euforische rush kan bereiken. 2 pillen maximaal en verstandiger bijpakken.

Gevoel moet je een plaatsje geven.
Je leert er wel mee omgaan..
Geloof me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Defqon wordt eerste keer pep, met hoeveel moet ik beginnen? Wil sleutelpuntjes doen :P
Danku :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:33 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Defqon wordt eerste keer pep, met hoeveel moet ik beginnen? Wil sleutelpuntjes doen :P
Danku :D

Als je er vanuit gaat dat sleutelpunten 20 mg per keer zijn, raad ik stuk of 5 aan om mee te beginnen en kijken hoe het valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Danje, ben benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Danje, ben benieuwd :D

Hehe, komt goed :)

Remember, het slaat niet in.
Je voelt alleen een rush en weet niet hoe lang het is dat je MDMA hebt genuttigd.
Er lijkt voor mij een posititieve correlatie te zijn wanneer ik van MDMA af blijf en dan pep of dergelijke neem, dat dit beter of positiever werkt.

Dit heb ik nu meerdere keren gedaan met mij als proefkonijn, haha. :P
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic