Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:17 

Hardtraxx Veteran

Niet zo stoer doen met jullie hoeveelheden junkies. :P Nou vooruit bij mij was het op Defqon, 3. Toen voelde ik me al behoorlijk crack, ik zou niet willen weten hoe dat voelt als ik hoeveelheden van hier boven ga weg slikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:25 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Niet zo stoer doen met jullie hoeveelheden junkies. :P Nou vooruit bij mij was het op Defqon, 3. Toen voelde ik me al behoorlijk crack, ik zou niet willen weten hoe dat voelt als ik hoeveelheden van hier boven ga weg slikken.

haha inderdaad. Ik ook niet. Had er op FF 1 op :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:33 

Hardtraxx Veteran

Het pep virus houdt iedereen in zijn greep.
Leuk om te zien hoe mensen mij raar/verbaasd aankeken als ik zei dat pep de drug is voor feestjes.

Helaas een pepstop voor mij.

Daarnaast heb ik wel iets moois nu!
Twee brokken MDMA kristal van behoorlijke grootte (500 mg)!
Never had that before, haha!
Wordt flink crushen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:34 

Donateur

Tijd for a new poll!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Tijd for a new poll!

Very nais :D

Het gouden duo knalt erop los :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:43 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2

Ik heb op Solstice en Lowlands aan de 2c-i gezeten. Op Lowlands Lamb, Tek-One, Aphex Twin en Skrillex gezien onder invloed. Dosis 20mg (Mandi 17mg). Moet zeggen dat de opkomst wel ongemakkelijk was bij zowel mij als Mandi. Zij had kotsneigingen (die wel volledig in dr hoofd zaten, kwam echt niks uit zeg maar) en ik voelde me gewoon op geen enkele plek of in geen enkele houding helemaal lekker. Was wel al tijdens de opkomst keihard aan t genieten van de muziek. Zo'n 2 uur na innemen (1 uur na opkomst) of mss iets minder werd het veel gemakkelijker en heb ik het echt geweldig naar m'n zin gehad. Zelfs wat met m'n ouders gechilled, die het wel grappig vonden hoe we aan t doen waren :P

Ik ga ook op Mayday (techno in Eindhoven) 2c-i nemen en waarschijnlijk ook met QORE 3.0 en/of STRP. QORE is mss een rare keus, maar op Lowlands werd er (door Aphex Twin op het laatst) nogal hard gedraaid en dat was echt lekker. Had iig behoefte aan industrial etc. Door de locatie en het publiek (veel pillen) denk ik dat QORE best een gezellig plekje is daarvoor.

Weet er iemand wat over de tolerantie van 2c'tjes en dan met name 2c-i? Kan ik gewoon op 5 november en 26 november nemen zonder sterk verminderd effect? Zou het anders helpen om op 1 van de 2 iets anders te nemen, een ander 2ctje bijv? Welke zijn er nog meer geschikt voor feesten (en waarom dan wel)? Misschien zou ik een 2c met een minder heftige opkomst fijner vinden zelfs... zijn die er en zo ja, zijn die zo 'sociaal' als 2c-i en werken die lang genoeg?

Ik zou 2c-i op Q-base dus zeker niet afraden Chukkels, gaat wel een mooie ervaring worden... maar hou rekening met een ongemakkelijke opkomst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:44 

Bierkoning

Waar staat pep in de poll? Of heeft dat een andere benaming hier

Anyway, ik heb gestemt op:
Alcohol, MDMA & Iets anders (Pep dus)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:46 

Donateur

Pommer schreef:

Staat toch speed bij joh Poemba :P

@ James, bij 2C's bouw je volgens mij nauwelijks tolerantie op. Ik ken een gozer die gebruikt dat om de 2 weken ofzo, nergens last van en hoeft ook niet enorme hoeveelheden extra te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:47 

Bierkoning

Jah weet ik veel ik ben een leek op het gebied van drugs :P
Ik dacht dat het 2 verschillende dingen waren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:48 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Mag toch hopen dat je weet dat Pep gelijk staat aan Speed en 'Speed' zich gewoon tussen het lijstje bevindt..

@PNXRMX
Wat betreft tolerantie 2C-? is die in zekere zin aanwezig als je het gaat merken na dagenlang achter elkaar gebruikt. De tolerantie is echter zo klein dat je met een kleine pauze, lees enkele dagen, je weer de volledige effecten zult merken. Dit is allemaal gebaseerd op gebruikerservaringen die te lezen zijn op verschillende sites, aangezien er vaak weinig over tolerantie bekend is bij een RC moet men maar uitgaan van de ervaringen van een ander ;)

En hoezo halen mensen het in hun hoofd om 2 dagen achter elkaar aan de pillen te gaan?! Afgelopen weekend ook weer meerdere mensen tegengekomen die het deden.. Wat wil je er mee bereiken? Het echte gevoel van pillen krijg je niet meer en het energieke is ook niet meer maximaal.. Als jij nog compleet uit je dak wilt gaan op een feest na een dag pillen kun je beter de dag erop genieten van wat pep! Is beter voor je hersenpan in vergelijking met pillen, helemaal als je de dag ervoor al pillen hebt gehad..

Maja, ieder zijn ding ;) Maar met een beetje gezond verstand bij jezelf en wat kennis over drugs haal je zulke dingen dus wel uit je hoofd om te gaan doen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:50 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Jah weet ik veel ik ben een leek op het gebied van drugs :P
Ik dacht dat het 2 verschillende dingen waren xd

:') ik dacht dat ik noob was

Haha die chukkels optie :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:55 

Hardtraxx Veteran

Gestemd op Alcohol+Speed.

Moet alleen nog even wachten op me dealert of hij er aan kan komen, grote kans van wel. Maar als het niet gaat doe ik Q-Base op alcohol, en heel misschien nog een zoet snoepje aan het eind dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Alcohol en Pillen, Ga het niet zo gek maken als 2 jaar geleden... 6 stuks op het einde. Kon niet meer stil zitten in de bus terug :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:00 

Donateur

hahahaa arme chukkels wordt weer belachelijk gemaakt :lol: :worship:

Op Q-base ga ik aan de: Alcohol/speed/xtc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:03 

Hardtraxx Addict

Waarom iedereen er allemaal alcohol bij? :P

Ik doe pep + mdma en daar neem ik genoegen mee :D 2C-? op een feest doe ik niet meer, afgelopen keer op pre party Decibel gedaan! Was wel vet, maar veeeeels te chaotisch tussen zo'n mensenmassa, raak je helemaal gek van in je kop! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:06 

Hardtraxx Veteran

Omdat het mijn traditie is om bij binnenkomst altijd eerst enkele biertjes te nuttigen. Maar niet meer zoals op Decibel toen ging ik toch wat te snel van start met zuipen. :lol:

Als ik eenmaal aan andere wondermiddelen ga stop ik met alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:17 

Hardtraxx Addict

Aah oke :P

Jaa ik begin dan liever gelijk met de drugs haha, geldbesparend! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:20 

Bierkoning

Ik drink gewoon de hele dag door bier, ook als ik X gebruik.
Gewoon afwisselen met water en af en toe een colatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:23 

Hardtraxx Addict

Hier kun je gewoon 4-FMP via internet bestellen? Link weggehaald
Is dit weer zo'n drugs die niet op de opiumlijst staat, of hoe kan dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:24 

Donateur

Pommer schreef:
Ik drink gewoon de hele dag door bier, ook als ik X gebruik.
Gewoon afwisselen met water en af en toe een colatje :)

dit dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:25 

Donateur

Taxi schreef:
----------verwijderd------------------Is dit weer zo'n drugs die niet op de opiumlijst staat, of hoe kan dat zo?

Ja dat is bekend ;) onder de naam Flux CD cleaner vaak, en het staat indd nog niet op de opiumlijst, maar GHB staat dat ook nog niet. maar je mag geen links plaatsten hierzo van de mods ;)

Citaat:
GHB staat dus ook niet op de opiumlijst, enkel onder de Wet
Geneesmiddelenvoorzienin
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:30 

Hardtraxx Addict

En ik vraag me af of hij het wel zo in poedervorm mag verstrekken ;) Aangezien 4-fmp volgens mij al wel onder de wet ongeregistreerde geneesmiddelen valt! Daar vallen de meeste RC's onder, vandaar dat ze in Nederland minder populair zijn dan in Engeland! Nederlandse wetgeving zit goed in elkaar wat dat betreft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:32 

Donateur

30 euro voor een gram is een beste prijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:41 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Taxi schreef:
Hier kun je gewoon 4-FMP via internet bestellen?
Is dit weer zo'n drugs die niet op de opiumlijst staat, of hoe kan dat zo?

Ja dat is bekend ;) onder de naam Flux CD cleaner vaak, en het staat indd nog niet op de opiumlijst, maar GHB staat dat ook nog niet. maar je mag geen links plaatsten hierzo van de mods ;)

Citaat:
GHB staat dus ook niet op de opiumlijst, enkel onder de Wet
Geneesmiddelenvoorzienin

Haal jij hem ook weg dan uit je quote xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 12:45 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
30 euro voor een gram is een beste prijs :P

Voor 4-aco-dmt niet :x
Vorige  1 ... 155, 156, 157, 158, 159, 160, 161 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic