Chukkels schreef:
Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2
Ik heb op Solstice en Lowlands aan de 2c-i gezeten. Op Lowlands Lamb, Tek-One, Aphex Twin en Skrillex gezien onder invloed. Dosis 20mg (Mandi 17mg). Moet zeggen dat de opkomst wel ongemakkelijk was bij zowel mij als Mandi. Zij had kotsneigingen (die wel volledig in dr hoofd zaten, kwam echt niks uit zeg maar) en ik voelde me gewoon op geen enkele plek of in geen enkele houding helemaal lekker. Was wel al tijdens de opkomst keihard aan t genieten van de muziek. Zo'n 2 uur na innemen (1 uur na opkomst) of mss iets minder werd het veel gemakkelijker en heb ik het echt geweldig naar m'n zin gehad. Zelfs wat met m'n ouders gechilled, die het wel grappig vonden hoe we aan t doen waren

Ik ga ook op Mayday (techno in Eindhoven) 2c-i nemen en waarschijnlijk ook met QORE 3.0 en/of STRP. QORE is mss een rare keus, maar op Lowlands werd er (door Aphex Twin op het laatst) nogal hard gedraaid en dat was echt lekker. Had iig behoefte aan industrial etc. Door de locatie en het publiek (veel pillen) denk ik dat QORE best een gezellig plekje is daarvoor.
Weet er iemand wat over de tolerantie van 2c'tjes en dan met name 2c-i? Kan ik gewoon op 5 november en 26 november nemen zonder sterk verminderd effect? Zou het anders helpen om op 1 van de 2 iets anders te nemen, een ander 2ctje bijv? Welke zijn er nog meer geschikt voor feesten (en waarom dan wel)? Misschien zou ik een 2c met een minder heftige opkomst fijner vinden zelfs... zijn die er en zo ja, zijn die zo 'sociaal' als 2c-i en werken die lang genoeg?
Ik zou 2c-i op Q-base dus zeker niet afraden Chukkels, gaat wel een mooie ervaring worden... maar hou rekening met een ongemakkelijke opkomst