Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:24 

Donateur

Als je op Q-base iemand echt totaal de weg kwijt ziet raken ben ik dat wss :x
Ik vind dat ik dat gewoon een keer moet doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:28 

Bierkoning

dawasiknie schreef:

Ik ga me op Q-Base denk ik ook een beetje misdragen :$ Heb me in anderhalf jaar feesten altijd ingehouden, maar voor een pauze van 3,5 maand (tot QD) en als afsluiting van een geweldig festival seizoen, op hét ultieme spaceterrein, dan kan ik het toch niet laten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:30 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Ik ga me op Q-Base denk ik ook een beetje misdragen :$ Heb me in anderhalf jaar feesten altijd ingehouden, maar voor een pauze van 3,5 maand (tot QD) en als afsluiting van een geweldig festival seizoen, op hét ultieme spaceterrein, dan kan ik het toch niet laten :loving:

Precies. :D Heb nog nooit meer dan 1,5 pil genomen op een feest, maar ik zou het niet erg vinden als dat dit keer wel gebeurt. We zullen zien of het nodig is of niet, denk het zelf namelijk wel. :) Het is nou niet bepaald een kort feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:31 

Bierkoning

Nando schreef:
Pommer schreef:
dawasiknie schreef:

Precies. :D Heb nog nooit meer dan 1,5 pil genomen op een feest, maar ik zou het niet erg vinden als dat dit keer wel gebeurt.

Iedereen de weg kwijt! :D

Verheug me er zo fucking veel op :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:32 

Donateur

Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren :P
Heb hier ook nog 2CB, is dat misschien leuk voor tijdens of na het feest? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:33 

Hardtraxx Addict

Dat worden free festival taferelen tot de 1000e macht! Zonnebrilletje mee deze keer maar :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:36 

Bierkoning

Iris93 schreef:
Dat worden free festival taferelen tot de 1000e macht! Zonnebrilletje mee deze keer maar :p

Haha :P
Ik was eigenlijk op Decibel nog erger, alleen dat duurde maar heel eventjes, 45 minuten ofzo

*Denkt terug aan setje van hhz, dream dust, tonight remix, tear you down etc.* :loving:
Wat was dat genieten zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:39 

Hardtraxx Addict

Hhz :x
Ik ga qspace echt beter doen dan FF. Moet gewoon..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Heb hier ook nog 2CB, is dat misschien leuk voor tijdens of na het feest? :woot:

Tijdens! Maar je moet dan wel veel lager doseren dan je normaal in een thuissetting zou doen. Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2 (of misschien wel een combi ervan xd ) Maar aangezien deze stofjes erg lang duren (6-10 uur), begin ik hier al mee alvorens ik de bus in stap. Dan is de coming up lekker relaxed en heb ik geen zorgen aan m'n kop als het ding inslaat. Inslag op een feest zie ik nog niet zo zitten om eerlijk te zijn. Op Qontinent was het me ook wat te heftig en was ik blij dat ik in de tent was op de camping (al had ik toen wel een ziekelijke dosis voor een eerste keer, plus nasaal) en op de pre van Decibel ging het ook wel lekker de inslag, maar was het net wat te druk. Tijdens de inslag heb ik dus liever dat je nog in een rustige omgeving zit en dat het in alle rust een uurtje rustig op je in kan werken, zodat je er aan kan wennen. Op de Decibel preparty vond ik het echt chaos en leek iedereen door de tent te vliegen. Dan is rustig zitten wat lekkerder in mijn ogen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:09 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:

Ik had dezelfde gedachten, ben benieuwd of ik hem waarmaak. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:10 

Iedereen gaat dus lekker naar de touwtyfus op q-base zo te horen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:16 

Hardtraxx Addict

Touwtyfus? Explain.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:16 

Iris93 schreef:
Touwtyfus? Explain.

Kapot, dood, gruwelijk van de kaart etc. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

goh, kom ik aan..

12 op the qontinent, verdeeld over 2,5 dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:36 

QnalQut schreef:
dawasiknie schreef:

goh, kom ik aan..

Huh 12? Ik dacht dat je het bescheiden had gehouden aangezien je maandag nog zo vrolijk was.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
QnalQut schreef:
dawasiknie schreef:

goh, kom ik aan..

Huh 12? Ik dacht dat je het bescheiden had gehouden aangezien je maandag nog zo vrolijk was.. :whistle:

alee nee da kwam omdat ik met van die zotte briketten uit holland, een tent op moest ruimen, en vervolgens ook nog is me jas verloor..
vind je het gek dat ik even die hele camping de ergste ziektes toewens die er bestaan op deze aardkloot?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:41 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2

Is het raar als ik daar nog nooit van gehoord heb? :P Ik vraag me altijd af hoe men aan die exotische stimulanten komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:46 

Hardtraxx Addict

Stoer doen over gebruik, kansloos :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 00:58 

Hardtraxx Addict

Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Is het raar als ik daar nog nooit van gehoord heb? :P Ik vraag me altijd af hoe men aan die exotische stimulanten komt.

Haha nee wel meer mensen kennen alle Research Chemicals niet ;) http://nl.wikipedia.org/wiki/Designer_drug!

Daar staan een paar leuke voorbeelden van RC's, wanneer je er op klikt kun je wat meer informatie over desbetreffende drug vinden! Op zich wel funny, voor betrouwbaardere informatie met betrekking tot dosering en gebruik zul je moeten zoeken op Erowid! Zij hebben een uitgebreide database waarin ook de meeste Research Chemicals zijn verwerkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 01:37 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Taxi schreef:
Chukkels schreef:

Haha nee wel meer mensen kennen alle Research Chemicals niet ;) http://nl.wikipedia.org/wiki/Designer_drug!

Daar staan een paar leuke voorbeelden van RC's, wanneer je er op klikt kun je wat meer informatie over desbetreffende drug vinden! Op zich wel funny, voor betrouwbaardere informatie met betrekking tot dosering en gebruik zul je moeten zoeken op Erowid! Zij hebben een uitgebreide database waarin ook de meeste Research Chemicals zijn verwerkt ;)

2C-? zijn tripmiddelen. Dus dat wil ik daar eens proberen op het tripparadijs. Maar het is inderdaad niet raar dat je de meeste niet kent. De meeste RC's zijn pas nieuw en staan nog niet op de opiumlijst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 03:07 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ich auch @ Qbase! :)

En ik ga ook meer pauze houden dan afgelopen zomer, studeren komt ook weer hé :P Heb afgelopen zomer als god van de pillen geleefd, maar dat gaan we natuurlijk niet voortzetten :P itt Chukkels :x

Gezellie met z'n allen spacey wacey doen op Q-base :D

Naar Q-Base mijn hard bass shirt maar weer aan ( hard space )
Doe je mee Chukkels? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 08:21 

Donateur

QnalQut schreef:
dawasiknie schreef:

goh, kom ik aan..

:oh: de tering gek, ik ben 1x te ver gegaan, en dat was mysteryland 2010. Ben ik alles behalve trots op, hallucineren/angstig/zwarte gaten/geen evenwicht meer.
Had toen in totaal 5 tot 6 Groene Canadezen op. Van deze avond heb ik geleerd en ben daarna ook nooit meer te ver gegaan. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 09:04 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
dawasiknie schreef:

goh, kom ik aan..

Uhmmm..
2,5 maal 4,5 is toch echt 11,25.. dus dat verschil is redelijk enigszins miniem >.< xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:13 

Donateur

Maar na 1 keer 4,5 haal je t echt niet meer in je hoofd om de volgende dag weer te snoepen hoor :x Wat dat betreft verdient ie wel eeuwig respect haha. Niet normaal man :P

Als je daarna maar beseft wat je grens is. Ik vond dat ik m'n grens toen wel had bereikt gezien ik bij vlagen niet meer kon slikken en ademen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2011 11:15 

Hardtraxxer

Hooli schreef:
Nog mensen de rode eekhoorns gebruikt zaterdag?

Positief?

Niet zaterdag, heb ze wel gebruikt. Vond ze wel lekker inklappen al verschilde dat per persoon. 2 gozers klapte die al vrij snel in. Bij mij en een vriend klapte die pas na een uur of 1 1/2 in. Ik had een heel sterk love gevoel. Ik knuffelde heel de tijd mensen. Voor de rest kon ik me goed aanpassen. Ik kon rustige muziek luisteren maar ook techno of hardcore/hardstyle. Werd niet misselijk van de roze eekhoorns en heb het aardig lang vol gehouden.
Vorige  1 ... 154, 155, 156, 157, 158, 159, 160 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic