Als je op Q-base iemand echt totaal de weg kwijt ziet raken ben ik dat wss
Ik vind dat ik dat gewoon een keer moet doen
Ik ga me op Q-Base denk ik ook een beetje misdragenwrote:Als je op Q-base iemand echt totaal de weg kwijt ziet raken ben ik dat wss![]()
Precies.wrote:Ik ga me op Q-Base denk ik ook een beetje misdragenwrote:Als je op Q-base iemand echt totaal de weg kwijt ziet raken ben ik dat wss![]()
Ik vind dat ik dat gewoon een keer moet doenHeb me in anderhalf jaar feesten altijd ingehouden, maar voor een pauze van 3,5 maand (tot QD) en als afsluiting van een geweldig festival seizoen, op hét ultieme spaceterrein, dan kan ik het toch niet laten
Iedereen de weg kwijt!wrote:Precies.wrote:Ik ga me op Q-Base denk ik ook een beetje misdragenwrote:Als je op Q-base iemand echt totaal de weg kwijt ziet raken ben ik dat wss![]()
Ik vind dat ik dat gewoon een keer moet doenHeb me in anderhalf jaar feesten altijd ingehouden, maar voor een pauze van 3,5 maand (tot QD) en als afsluiting van een geweldig festival seizoen, op hét ultieme spaceterrein, dan kan ik het toch niet laten
Heb nog nooit meer dan 1,5 pil genomen op een feest, maar ik zou het niet erg vinden als dat dit keer wel gebeurt.
Hahawrote:Dat worden free festival taferelen tot de 1000e macht! Zonnebrilletje mee deze keer maar :p
Tijdens! Maar je moet dan wel veel lager doseren dan je normaal in een thuissetting zou doen. Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2 (of misschien wel een combi ervanwrote:Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren
Heb hier ook nog 2CB, is dat misschien leuk voor tijdens of na het feest?
Ik had dezelfde gedachten, ben benieuwd of ik hem waarmaak.wrote: Ik ga me op Q-Base denk ik ook een beetje misdragenHeb me in anderhalf jaar feesten altijd ingehouden, maar voor een pauze van 3,5 maand (tot QD) en als afsluiting van een geweldig festival seizoen, op hét ultieme spaceterrein, dan kan ik het toch niet laten
Kapot, dood, gruwelijk van de kaart etc.wrote:Touwtyfus? Explain.
goh, kom ik aan..wrote:Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren
Huh 12? Ik dacht dat je het bescheiden had gehouden aangezien je maandag nog zo vrolijk was..wrote:goh, kom ik aan..wrote:Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren
12 op the qontinent, verdeeld over 2,5 dag
alee nee da kwam omdat ik met van die zotte briketten uit holland, een tent op moest ruimen, en vervolgens ook nog is me jas verloor..wrote:Huh 12? Ik dacht dat je het bescheiden had gehouden aangezien je maandag nog zo vrolijk was..wrote:goh, kom ik aan..wrote:Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren
Is het raar als ik daar nog nooit van gehoord heb?wrote:Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2
Haha nee wel meer mensen kennen alle Research Chemicals nietwrote:Is het raar als ik daar nog nooit van gehoord heb?wrote:Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2Ik vraag me altijd af hoe men aan die exotische stimulanten komt.
2C-? zijn tripmiddelen. Dus dat wil ik daar eens proberen op het tripparadijs. Maar het is inderdaad niet raar dat je de meeste niet kent. De meeste RC's zijn pas nieuw en staan nog niet op de opiumlijst.wrote:Haha nee wel meer mensen kennen alle Research Chemicals nietwrote:Is het raar als ik daar nog nooit van gehoord heb?wrote:Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2Ik vraag me altijd af hoe men aan die exotische stimulanten komt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Designer_drug!
Daar staan een paar leuke voorbeelden van RC's, wanneer je er op klikt kun je wat meer informatie over desbetreffende drug vinden! Op zich wel funny, voor betrouwbaardere informatie met betrekking tot dosering en gebruik zul je moeten zoeken op Erowid! Zij hebben een uitgebreide database waarin ook de meeste Research Chemicals zijn verwerkt
Naar Q-Base mijn hard bass shirt maar weer aan ( hard space )wrote:Ich auch @ Qbase!![]()
En ik ga ook meer pauze houden dan afgelopen zomer, studeren komt ook weer héHeb afgelopen zomer als god van de pillen geleefd, maar dat gaan we natuurlijk niet voortzetten
itt Chukkels
![]()
Gezellie met z'n allen spacey wacey doen op Q-base
wrote:goh, kom ik aan..wrote:Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren
Uhmmm..wrote:goh, kom ik aan..wrote:Ik had er wel eens 4,5. Eens kijken of we dat kunnen verbeteren
Niet zaterdag, heb ze wel gebruikt. Vond ze wel lekker inklappen al verschilde dat per persoon. 2 gozers klapte die al vrij snel in. Bij mij en een vriend klapte die pas na een uur of 1 1/2 in. Ik had een heel sterk love gevoel. Ik knuffelde heel de tijd mensen. Voor de rest kon ik me goed aanpassen. Ik kon rustige muziek luisteren maar ook techno of hardcore/hardstyle. Werd niet misselijk van de roze eekhoorns en heb het aardig lang vol gehouden.wrote:Nog mensen de rode eekhoorns gebruikt zaterdag?
Positief?