Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 13:18 

Hardtraxx Addict

Ze verkopen daar ook Explosion, wat naar mijn weten toch Methylone is, en dus niet meer zo maar verkocht mag worden?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:06 

Hardtraxx Veteran

Thx voor de info... wss op QORE en STRP lekker 2c-i'en dan (als het op Mayday bevalt)... Met Q-Base voor t eerst in een halfjaar weer aan de pep (dex dit keer)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Ik ga op Q-Base aan de 2C-I of 2C-T2

Ik heb op Solstice en Lowlands aan de 2c-i gezeten. Op Lowlands Lamb, Tek-One, Aphex Twin en Skrillex gezien onder invloed. Dosis 20mg (Mandi 17mg). Moet zeggen dat de opkomst wel ongemakkelijk was bij zowel mij als Mandi. Zij had kotsneigingen (die wel volledig in dr hoofd zaten, kwam echt niks uit zeg maar) en ik voelde me gewoon op geen enkele plek of in geen enkele houding helemaal lekker. Was wel al tijdens de opkomst keihard aan t genieten van de muziek. Zo'n 2 uur na innemen (1 uur na opkomst) of mss iets minder werd het veel gemakkelijker en heb ik het echt geweldig naar m'n zin gehad. Zelfs wat met m'n ouders gechilled, die het wel grappig vonden hoe we aan t doen waren :P

Ik ga ook op Mayday (techno in Eindhoven) 2c-i nemen en waarschijnlijk ook met QORE 3.0 en/of STRP. QORE is mss een rare keus, maar op Lowlands werd er (door Aphex Twin op het laatst) nogal hard gedraaid en dat was echt lekker. Had iig behoefte aan industrial etc. Door de locatie en het publiek (veel pillen) denk ik dat QORE best een gezellig plekje is daarvoor.

Weet er iemand wat over de tolerantie van 2c'tjes en dan met name 2c-i? Kan ik gewoon op 5 november en 26 november nemen zonder sterk verminderd effect? Zou het anders helpen om op 1 van de 2 iets anders te nemen, een ander 2ctje bijv? Welke zijn er nog meer geschikt voor feesten (en waarom dan wel)? Misschien zou ik een 2c met een minder heftige opkomst fijner vinden zelfs... zijn die er en zo ja, zijn die zo 'sociaal' als 2c-i en werken die lang genoeg?

Ik zou 2c-i op Q-base dus zeker niet afraden Chukkels, gaat wel een mooie ervaring worden... maar hou rekening met een ongemakkelijke opkomst :P

Nice! Thanks voor de uitleg ^^

Maar inderdaad, ik weet dat de coming up van een 2c erg ongemakkelijk kan zijn. Vandaar dat ik hem dan ook in de bus wil laten opkomen. Dan heb je wat meer rust in je hoofd en kan het lekker op je inwerken. Ik heb het gemerkt wat voor een chaos het kan zijn als je een 2c in een erg drukke omgeving laat opkomen. Sowieso zal ik niet hoog doseren (denk 15mg 2c-i of 20mg 2c-t2), want bijpakken kan altijd nog. Ook zal ik het deze keer droppen ipv snuiven. Ik ben in ieder geval enorm benieuwd.

Squirrie schreef:
En hoezo halen mensen het in hun hoofd om 2 dagen achter elkaar aan de pillen te gaan?! Afgelopen weekend ook weer meerdere mensen tegengekomen die het deden.. Wat wil je er mee bereiken? Het echte gevoel van pillen krijg je niet meer en het energieke is ook niet meer maximaal.. Als jij nog compleet uit je dak wilt gaan op een feest na een dag pillen kun je beter de dag erop genieten van wat pep! Is beter voor je hersenpan in vergelijking met pillen, helemaal als je de dag ervoor al pillen hebt gehad..

Maja, ieder zijn ding ;) Maar met een beetje gezond verstand bij jezelf en wat kennis over drugs haal je zulke dingen dus wel uit je hoofd om te gaan doen! :)

Ik heb wel eens meegemaakt dat de 2e dag fijner was op pillen dan de eerste dag, als je het 2 dagen achter elkaar doet. Natuurlijk, het is niet goed en als je een alternatief hebt, is dat beter, maar het is zeker geen feit dat je de eerste dag lekkerder gaat op pillen dan de 2e dag.

En ow jah, dus gestemd op 2C en iets anders (Mephedrone). Fuck it, ik stem gewoon op de persoonlijke optie ^^
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:40 

Hardtraxx Veteran

Nog van The Qontinent:

Citaat:
WACHTEBEKE - Tijdens het weekend van 12 tot 14 augustus vond in domein Puyenbroek het evenement The Qontinent plaats.

Wachtebeke
Voor de politiezone betekende dit het grootste evenement van 2011 wat betreft de inzet van personeel en middelen. De inname van de kampeerplaatsen op vrijdag 12 augustus werd begeleid door 25 politiemedewerkers, onder wie acht inspecteurs van het federale interventiekorps en twee drugshondengeleiders van de politiedienst hondensteun.

Het feestgebeuren op zaterdag en zondag 13 en 14 augustus werd begeleid door 23 politiemedewerkers. Ook op deze dagen werd ook steun verleend door acht mensen van het interventiekorps en telkens één drugshondengeleider.

De massale inzet leidde tot het oppakken van twee drugsdealers die werden voorgeleid en aangehouden. De ene, een Nederlander van 23 jaar, werd in het bezit bevonden van 406 xtc-pillen en 10 gram speed. De andere, een 24-jarige man uit Vilvoorde had 280 xtc-pillen bij zich. Daarnaast werden ook twee dealers opgepakt met 5 gram weed, 18 xtc-pillen, drie porties mdmakristallen en 2,5 lsd-trips en de tweede met 65 porties speed (elk 1 gram) en 17 zakjes weed (elk 1 gram). Zij mochten na verhoor en in beslagname beschikken. Daarenboven werden 74 gebruikers in het bezit bevonden van kleinere hoeveelheden verdovende middelen.

De politie nam 160 gram marihuana, acht joints, 78 xtc-pillen en 10 cl vloeibare xtc, 18 gram mdma, 12 cl ghb, 105 gram speed en 6 lsd-trips in beslag. Ook werden drie verboden wapens aangetroffen: een uitschuifbare politiematrak, een dolk en een knipmes.

De politie ontving drie oproepen voor geluidsoverlast.

Twee personen werden bestuurlijk aangehouden voor dronkenschap.

Bij het afsluiten van het festival, zondagavond, werden twee Nederlanders tijdelijk van hun vrijheid beroofd wegens verstoring van de openbare orde.

Das een aardige vangst xd Volgend jaar zelf iets voorzichtiger zijn haha, want dit had ik niet verwacht :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:42 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nog van The Qontinent:

Citaat:
WACHTEBEKE - Tijdens het weekend van 12 tot 14 augustus vond in domein Puyenbroek het evenement The Qontinent plaats.

Wachtebeke
Voor de politiezone betekende dit het grootste evenement van 2011 wat betreft de inzet van personeel en middelen. De inname van de kampeerplaatsen op vrijdag 12 augustus werd begeleid door 25 politiemedewerkers, onder wie acht inspecteurs van het federale interventiekorps en twee drugshondengeleiders van de politiedienst hondensteun.

Het feestgebeuren op zaterdag en zondag 13 en 14 augustus werd begeleid door 23 politiemedewerkers. Ook op deze dagen werd ook steun verleend door acht mensen van het interventiekorps en telkens één drugshondengeleider.

De massale inzet leidde tot het oppakken van twee drugsdealers die werden voorgeleid en aangehouden. De ene, een Nederlander van 23 jaar, werd in het bezit bevonden van 406 xtc-pillen en 10 gram speed. De andere, een 24-jarige man uit Vilvoorde had 280 xtc-pillen bij zich. Daarnaast werden ook twee dealers opgepakt met 5 gram weed, 18 xtc-pillen, drie porties mdmakristallen en 2,5 lsd-trips en de tweede met 65 porties speed (elk 1 gram) en 17 zakjes weed (elk 1 gram). Zij mochten na verhoor en in beslagname beschikken. Daarenboven werden 74 gebruikers in het bezit bevonden van kleinere hoeveelheden verdovende middelen.

De politie nam 160 gram marihuana, acht joints, 78 xtc-pillen en 10 cl vloeibare xtc, 18 gram mdma, 12 cl ghb, 105 gram speed en 6 lsd-trips in beslag. Ook werden drie verboden wapens aangetroffen: een uitschuifbare politiematrak, een dolk en een knipmes.

De politie ontving drie oproepen voor geluidsoverlast.

Twee personen werden bestuurlijk aangehouden voor dronkenschap.

Bij het afsluiten van het festival, zondagavond, werden twee Nederlanders tijdelijk van hun vrijheid beroofd wegens verstoring van de openbare orde.

Das een aardige vangst xd Volgend jaar zelf iets voorzichtiger zijn haha, want dit had ik niet verwacht :P

Dat snap ik even niet.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 14:59 

Hardtraxx Veteran

ik ga niet naar Q-base :P
ben 16 en t is in duitsland! :$
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:03 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Maar inderdaad, ik weet dat de coming up van een 2c erg ongemakkelijk kan zijn. Vandaar dat ik hem dan ook in de bus wil laten opkomen. Dan heb je wat meer rust in je hoofd en kan het lekker op je inwerken. Ik heb het gemerkt wat voor een chaos het kan zijn als je een 2c in een erg drukke omgeving laat opkomen. Sowieso zal ik niet hoog doseren (denk 15mg 2c-i of 20mg 2c-t2), want bijpakken kan altijd nog. Ook zal ik het deze keer droppen ipv snuiven. Ik ben in ieder geval enorm benieuwd.

15 is heel weinig. Voelde ik op Solstice helemaal niks van. Na 7 bijpakken wel weer. Op ll van 20 genoeg gevoeld. zou rond de 17 zitten dan als ik jou was.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:16 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:

15 is heel weinig. Voelde ik op Solstice helemaal niks van. Na 7 bijpakken wel weer. Op ll van 20 genoeg gevoeld. zou rond de 17 zitten dan als ik jou was.

Ik begin liever laag met doseren, zodat ik er langzaam in kom. Zeker voor op een feest geef ik daar de voorkeur aan uit, dan in 1x BAM. Ik kan later altijd nog bijpakken. :yes:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:24 

Chukkels schreef:

valt ook wel mee, maat van me had een rugzak bij waar ze niet in keken en bij mij vroegen ze wat in het zakje van mn oordoppen zat: oordoppen? ja. ok loop maar door :P
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

valt ook wel mee, maat van me had een rugzak bij waar ze niet in keken en bij mij vroegen ze wat in het zakje van mn oordoppen zat: oordoppen? ja. ok loop maar door :P

Was bij mij met een pakje kauwgom. :lol: Wat zit daarin jongeman? Ja... kauwgom. :D
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:38 

Hardtraxx Addict

Ik heb alcohol en MDMA gestemd :) alleen dat 2e is nog onzeker omdat mijn stock leeg is .. :(
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:43 

Hardtraxx Veteran

MDMA :)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:50 

Hardtraxx Addict

Pep alcohol en heel misschien (MDMA). Heb al 5 x mdma gebruikt dit jaar en vind dat ik eigenlijk aan mijn limiet zit.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Pep alcohol en heel misschien (MDMA). Heb al 5 x mdma gebruikt dit jaar en vind dat ik eigenlijk aan mijn limiet zit.

5 keer in 8 maanden valt wel mee toch? Ik ben in januari begonnen met gebruiken en zit nu op 7. Nu Q-Base en Qountdown nog en dan zit ik nog onder de 10, wat ook mijn doelstelling was. :) Wil het volgend jaar proberen met 5 keer.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:31 

Hardtraxx Veteran

This just made my day! :D

Citaat:
De drug XTC (MDMA) kwam de afgelopen maand twee keer in het nieuws, ditmaal positief. Op 1 augustus maakte de Universiteit van Maastricht bekend dat zij twee ton subsidie krijgt voor onderzoek naar de positieve effecten van XTC. Het is belangrijk naast de negatieve effecten van een drug ook de positieve aspecten te onderzoeken, aldus de onderzoekers.

Vorige week kwamen een stel Britse wetenschappers met ander positief nieuws met betrekking tot de ‘drug’; het kan ook als medicijn geschikt zijn. In een eerste testfase bleek XTC goed te werken als vernietiger van kankercellen, vooral bij leukemie. Met het ontwikkelen van een gemodificeerde vorm van de ‘drug’, blijkt een nog sterker resultaat te kunnen worden bereikt. Dit onderzoek is helaas nog in de testfase, dus voor iets dergelijks op de markt komt moeten we nog een aantal jaren wachten.

Wij zijn blij verrast door beide nieuwtjes en vinden het goed dat deze veelgebruikte partydrug nu eens positief in het nieuws komt. Het is in onze ogen belangrijk dat iedereen een zo compleet mogelijk beeld heeft van wat drugs met je kunnen doen - in negatieve en in positieve zin. Zoals de filosoof Paracelcus ooit zei: "Poison is in everything, and no thing is without poison. The dosage makes it either a poison or a remedy".
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Kiek ze goan @ Q-base...

Volgens mij belanden we met HT op de EHBO.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Kiek ze goan @ Q-base...

Wordt 1 groot drugsfeest :p

Ik ga zelf aan de X :)
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Kiek ze goan @ Q-base...

Jullie zijn knettergek.

Ik ga denk maar nuchter, want jullie naar de klote zien gaan lijkt mij toch heel erg vermakelijk.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Kiek ze goan @ Q-base...

Jullie zijn knettergek.

Ik ga denk maar nuchter, want jullie naar de klote zien gaan lijkt mij toch heel erg vermakelijk.

Waar kunnen we kaarten reserveren voor het hardtraxx circus?
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:03 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

xd

Zie je ze allemaal schuimbekkend rondrollen over het qbase terrein.
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:07 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
mrazura schreef:

xd

Zie je ze allemaal schuimbekkend rondrollen over het qbase terrein.

Het temmen van gevaarlijke leeuwen, beren en het rijden op olifanten die alleen in hun eigen hallucinaties voor komen. :cool:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:

Het temmen van gevaarlijke leeuwen, beren en het rijden op olifanten die alleen in hun eigen hallucinaties voor komen. :cool:

Inderdaad.

Claimend dat ze je gezien hebben terwijl ze werkelijk heel de dag in een hoekje hebben liggen kwijlen over hun eigen armen en benen :cool:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

Pff, ik zie de nieuwskoppen de maandag ná Q-Base al voor me:

Citaat:
Hardtraxx Meeting mislukt op festival

ZATERDAG - Weeze De Hardtraxx meeting van afgelopen zaterdag op de verlaten legerbasis van Weeze is niet helemaal gelopen zoals gepland. Omstreeks 22.00 uur zou in de Hangar tijdens een set van DJ Chris One een grote groep leden van het netwerk http://www.hardtraxx.nl bijeenkomen om onder andere een praatje te maken, maar vooral om samen te dansen op de keiharde beats die uit de speakers kwamen. Hier kwam echter weinig van terecht. Uiteindelijk bleek dat er maar 6 verschillende leden op de meeting waren afgekomen. Dit was de laagste opkomst sinds de mislukte meeting op Decibel Outdoor Festival 2010, ruim een jaar terug. Navraag leert ons dat dit feit niet eens zo verwonderlijk was. Op het forum van Hardtraxx heeft namelijk een groot deel van de leden aangegeven drugs te zullen nuttigen op het festival en hier heeft de lokale overheid lucht van gekregen. Voor de ingang stond de ME klaar met een drugshondbegeleider om de leden uit de rij te trekken en grondig te onderzoeken. En het bleek inderdaad raak te zijn. Maar liefst 27 leden van de website bleek drugs mee te hebben. In Duitsland is dit een enorme zonde en elk lid dat werd gepakt, werd dan ook meegenomen naar het bureau voor verhoor en na een nacht brommen, mocht elk lid na betaling van een bedrag van tussen de €248,00 en €1622,00 weer naar huis.

Eén van de leden die wél met drugs het terrein op was gekomen, was niet onder de indruk van actie van de politie. Toen we de jongeman, die schuilt onder de nickname Chukkels, confronteerden met het feit dat veel van z'n medeleden opgepakt waren, reageerde hij verontwaardigd. "Je maakt een grapje, ik zie ze hier allemaal naast me staan!" We probeerden hem te overtuigen dat dit echt niet het geval was, maar hij was ervan overtuigd dat z'n vrienden gewoon op het terrein waren. Uiteindelijk kwamen wij erachter dat hij de hallucinerende reasearch drug 2C-T2 en 2C-I tot zich had genomen. Research chemicals zijn niet opspoorbaar voor drugshonden, wat dus meteen duidelijk maakt waarom dit lid wél werd toegelaten op de voormalig legerbasis. Hij had echter zoveel genomen, waardoor hij erg hard stond de hallucineren en in de veronderstelling was dat iedereen leek op z'n vrienden van Hardtraxx.

In Nederland is het nog niet voorgekomen dat een meeting van Hardtraxx op dergelijke wijze verkeerd liep en het ligt dan ook voor de hand dat meetings voortaan alleen in Nederland gehouden worden. Hier is de pakkans namelijk een stuk kleiner. De volgende meeting van Hardtraxx staat gepland op 24 september, wanneer het feest Project Hardcore de Silverdome in Zoetermeer aan doet.

Bron: De Telegraaf
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 18:59 

Bierkoning

Jij hebt écht geen leven he :lol:
Bericht Geplaatst op 25 aug 2011 19:02 

Donateur

Denk je nog aan iets anders dan drugs :cry:

Wel leuk gemaakt overigens
Vorige  1 ... 156, 157, 158, 159, 160, 161, 162 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic