Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:06 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Haha wessel, jij wel ja! :P

Eerst pep daarna pillen, wanneer je pep neemt na pillen zul je ontnuchteren.. Tenminste, dan snuif je het effect van pillen weg :)

Enne Wesley, gewoon wat meenemen naar binnen en zodra je denkt dat het nodig is om bij te pakken pak je gewoon bij in lijntjes tussen de 150-250 mg.. Of bommetjes tussen 200-300 mg.. Maar het is net als bij pillen een gevoelskwestie, de een snuift weer 1 gram weg totaal en de ander kan op 400 mg totaal een heel feest af ;)

:x Ik weet niet wat voor pep jij hebt maar met ik heb op Decibel in totaal 200mg weggewerkt en dat was al veel meer dan ik nodig had, laat staan als ik had gewerkt met lijntjes van 200mg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:08 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
hardcoresjors schreef:
@pommer, ik weet misschien wel welke pep jij haalt, ik had er ook een keer 1 uit spako haha :D

Zou kunnen, maar de helft van het dorp heeft hier volgens mij drugs in huis liggen xd

maar ff een vraagje:
Hoe weet je nou hoeveel mg je in zo'n bommetje doet? Je hebt toch geen weegschaal bij je :P

jaa ik ken genoeg ergerts uit spakenburg haha xd
maar die pep die daar vandaan kwam was niet zo heel goed haha :thumbup:
kan ook maarzo andere zijn hoor, ik ga die namen niet op zon forum zetten hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:10 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Squirrie schreef:
Pep sowieso niet op je vingers doen en zo innemen, is echt slecht voor je gebit man ;)! En het smaakt echt heeeeel vies! :D

Gewoon bommetjes vooraf maken, deze vouw je op een fatsoenlijke manier dicht en neemt ze net zoals je snoepies mee naar binnen en je pakt ze op dezelfde manier bij als snoepies! :D Alleen nu dan niet erin gaan bijten :P

Oke, zal ik dan een gram kopen en verdelen in 4/5 bommetjes?
Of is dat te veel/weinig.

Nee is prima hoeveelheid ;)! Het is trouwens bij bommetjes wel fijn om te weten welk percentage pep je hebt, wanneer jij bommetjes maakt van 200 mg en je pep is maar 20% zul je er weinig van merken.. Dan kan je beter bommetjes maken van 300 mg!

Wanneer je pep >60% is is een bommetje van 200 mg voldoende ;) Vaak wordt er daarom gekozen voor een bommetje tussen de 200-300 mg!

Daarom prefereer ik het snuiven, niet omdat het zo goed is voor je neus, maar omdat je beter aanvoelt wat de werking is van de pep en je beter kunt bepalen of je al direct bij moet pakken of later.. Zo kan je veel beter doseren dan met bommetjes!

Op http://www.drugsforum.info staat trouwens heel verhaal over pep + kwaliteit + doseringen ;) Ik kan het je hier ook wel gaan overtypen, maar om de credits maar bij DF te laten link ik er dus maar naar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:10 

Hardtraxx Addict

Nog mensen de rode eekhoorns gebruikt zaterdag?

Positief?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:11 

Bierkoning

Oke maar hoe weet ik dan of het goeie pep is?
Naar zo'n testcentrum? Ik heb alleen geen zin dat er een envelop door de deur komt met pep erin xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Echter heb ik ook het idee dat er ergere dingen zijn en dat de mensen die mij op de vingers proberen te tikken, zelf ook niet zo bevordelijk bezig zijn met hun gebruik. Dat is dus hypocrisie ten top.

Waar haal je in godsnaam dat idee op, voor zover ik weet weet jij absoluut niets van mijn gebruik af? Om dan nog eens te gaan stellen dat ik misschien dan ook nog onverantwoord gebruik komt dan wel heel erg raar over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:13 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Oke maar hoe weet ik dan of het goeie pep is?
Naar zo'n testcentrum? Ik heb alleen geen zin dat er een envelop door de deur komt met pep erin xd

Ja testcentrum ja ;) 100 mg moet je afstaan! Duurt 1 week, tenzij het druk is, dan 2 weken! Bellen voor uitslag, en anoniem! Ideaal :D

@Darkbeatz

Haha ja ik zeg toch ook dat het verschilt per persoon ;) Wees blij dat je met 200 mg lekker feestje heb gebouwd! Ik heb soms ook aan 200 mg wel genoeg ;) Ik snuif het daarom altijd, soms als je slechte pep hebt weet je het direct en kan je makkelijk bijpakken, met bommetje dus niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:14 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:

Positief?

Zijn gewoon goede pillen, ga uit van 170-175 mg gemiddeld ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:18 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Haha ja ik zeg toch ook dat het verschilt per persoon ;) Wees blij dat je met 200 mg lekker feestje heb gebouwd! Ik heb soms ook aan 200 mg wel genoeg ;) Ik snuif het daarom altijd, soms als je slechte pep hebt weet je het direct en kan je makkelijk bijpakken, met bommetje dus niet..

Ja, was dex amfetamine at 69%.. Kon pas 24u nadat ik laatst had genomen een oog dicht doen :x Op vlak van pep gebruiken heb ik echt nog wat te leren (was pas 3e maal) :/ Wel goed gegeten en zo voort waardoor ik geen kater heb gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Positief?

Moi!

Ik moet zeggen dat ik de mensen die hier beweerden dat ze vrij hard inslaan volkomen gelijk moet geven! Ben voor het eerst moeten gaan zitten tijdens een inslag. Ik voelde hem gewoon hard opkomen en werd licht paniekerig. Toen ben ik gaan zitten en heb ik echt heerlijk genoten in het zonnetje van de inslag. :) Na zo een half uur sloeg die al goed in, echter was mijn maag wel vrij leeg op dat moment. Ben de eerste uurtjes heerlijk gegaan en zat al gauw op me top, heb hele tijd vrij snel moeten bijnemen omdat ik me al heel snel weer in de coming down voelde. Helaas gingen de laatste 2 uurtjes niet zo als gepland, het laatste halfje dat ik bijnam had gewoon amper effect meer en begon toen weer loodzware poten te krijgen, gepaard met een beroerd gevoel. Liep er ook nog al ongezond bij, en heb de afsluiting van Crypsis maar zittend moeten meemaken. Op Defqon had ik precies het zelfde maar dan met tri forces, overdag heerlijk maar de laatste uurtjes crashtte ik.

Op zich vrij positief dus, maar voor mij werken ze veels te snel uit. Was na amper 5 uur al totaal uit de rush. Dat terwijl ik toch voorafgaand een mooie 2 maanden pauze had, maar mocht niet baten helaas. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Om hier maar even verder te reageren op q-base topic:

Chukkels schreef:
Ja, elke keer als ik XTC gebruik ga ik naar de kanker. :/
Wat een waardeloze beredenering, ik had wel wat beters verwacht van een Unity-medewerker. Daarbovenop is het nog altijd het lichaam van de gebruiker, dus is hij/zij 'in control'. Als men vaker dan de aanbevolen 'six-week-break' periode XTC wil gebruiken, laat die persoon dan. Dat is zijn of haar keus.
Het is niet zo dat het echt iedere week feest is maar persoonlijk heb ik liever 3x per 2 maanden 70% van het geweldige gevoel, dan 1x per 2 maanden 95% van het topgevoel. En dat het iets slechter is voor je hersenen, neem ik dan op de koop toe. Er is geen enkel bewijs dat deze levensstijl die ik nu heb slechter is dan een random levensstijl van een ander persoon die op een andere manier van zijn leven geniet met andere dingen (zoals wekelijks alcohol o.i.d.)

Ik word een beetje moe van deze propaganda. Natuurlijk is veelvoudig gebruik slechter dan geen gebruik, maar ik denk niet dat er iemand op deze wereld is die dat ontkent. Dus laat iedereen lekker doen wat hij of zij lekker vindt en loop niet iemands gebruik constant af te kraken. Er zijn belangrijkere dingen in deze wereld.

My 2 cents.

Het is geen propaganda, het is wel degelijk bewezen dat je je hersenen schade toebrengt die niet zomaar verdwijnt. Bewees op Decibel mij weer maar eens iemand die XTC vroeger - jaren geleden - heeft misbruikt, die gooide 240mg naar binnen op een uur tijd en voelde er amper wat van, natuurlijk dat heeft hij door jaren misbruik opgelopen, maar ik kan je wel vertellen dat zijn magie voorgoed naar de klote is (2e maal dat hij dit jaar xtc heeft gebruikt). En dit komt doordat zijn serotonine axonen niet meer naar behoren functioneren (down regulated). Dat hersteld zich echt niet zomaar, en nu is het 70% van het topgevoel, maar dat blijft minderen en minderen met elke te korte pauze. Vandaar dat ik zeg dat je de magie van xtc voor jezelf aan verkloten ben. Ik zal er niet van wakker liggen wat iemand doet hoor, al die schade praatjes hebben bij sommigen inderdaad geen zin maar ik vind het dan nog jammerder dat je gewoon het geweldige gevoel dat xtc je geeft op den duur gaat verzieken.

En sorry voor hoe ik het zei, bedoelde naar de kk gaan op drugs niet als iets negatief :P Hoort er nu eenmaal bij, het sloeg meer op het veelvuldig gebruik. Maar het was een slechte woordkeuze van mij

mrazura schreef:
Ik snap christian wel het is toch walgelijke om al die anti drugs praat te lezen opdat hij hoopt mensen af te schrikken. Ik leef met die mensen mee omdat ze niet weten wat ze missen. :loving:

Ik verkondig geen anti drugs praat, ik ben zelf een gebruiker in de eerste plaats (en best een regelmatige gebruiker als ik eerlijk ben, ondanks dat xtc wel al 4.5m geleden is). Maar te vaak xtc is gewoon zonde, in de eerste plaats voor jezelf. En dan heb ik het niet eens over schade die je aanricht, maar gewoon het magische xtc gevoel wat je op den duur gaat verliezen!

Ik snap je punt volledig en ik begrijp ook dat het telkens minder wordt. Maar waar ik in de zomervakantie mee bezig ben geweest ga ik echt niet voortzetten, dat moet je niet denken. Het punt wat ik duidelijk wou maken is dat een periode van veelvoudig XTC gebruik niet direct hoeft te betekenen dat je serotonine-voorraad voorgoed naar de kloten is. De eerstkomende feesten die ik nu ga pakken ga ik zonder XTC doen, waarschijnlijk inclusief Q-Base. Nee, ik ga niet helemaal zonder serotonine-verbruikende dingen, maar het is wel even zaak dat ik in de komende maanden het MDMA-gebruik op een laag pitje hou. Waar ik afgelopen tijd mee bezig ben geweest, is niet goed, maar niet verloren. En dat probeer ik duidelijk te maken. Zodra je op tijd de periode van 'misbruik' (in jullie ogen) inziet en ermee kapt, is er nog niks aan de hand. En ik ben van mening dat ik dat op tijd heb ingezien. 3 maanden lang heb ik de tijd van m'n leven gehad, ging alles prima en nu is het weer zaak om het normale ritme weer terug te krijgen.

Op Q-Base staat in de planning om heerlijk te gaan trippen op 2C-I of 2C-T2 om vervolgens als de nacht gevallen is het feest af te maken met wat Mephedrone. Tja, ook een beetje serotonine-verspillende combi, maar vele malen minder dan XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:22 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Squirrie schreef:

Ja, was dex amfetamine at 69%.. Kon pas 24u nadat ik laatst had genomen een oog dicht doen :x Op vlak van pep gebruiken heb ik echt nog wat te leren (was pas 3e maal) :/ Wel goed gegeten en zo voort waardoor ik geen kater heb gehad.

Jaa dex is weer wat anders dan gewone amfetamine/pep/speed hé, nog nooit gehad eerlijk gezegd ;)! Maarja, de up-tijd van die stof is inderdaad een klein nadeeltje :P Ik heb ook onder het genot van die stof menig plafonddienst mogen draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:23 

Hardtraxx Addict

93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

Positief?

Moi!

Ik moet zeggen dat ik de mensen die hier beweerden dat ze vrij hard inslaan volkomen gelijk moet geven! Ben voor het eerst moeten gaan zitten tijdens een inslag. Ik voelde hem gewoon hard opkomen en werd licht paniekerig. Toen ben ik gaan zitten en heb ik echt heerlijk genoten in het zonnetje van de inslag. :) Na zo een half uur sloeg die al goed in, echter was mijn maag wel vrij leeg op dat moment. Ben de eerste uurtjes heerlijk gegaan en zat al gauw op me top, heb hele tijd vrij snel moeten bijnemen omdat ik me al heel snel weer in de coming down voelde. Helaas gingen de laatste 2 uurtjes niet zo als gepland, het laatste halfje dat ik bijnam had gewoon amper effect meer en begon toen weer loodzware poten te krijgen, gepaard met een beroerd gevoel. Liep er ook nog al ongezond bij, en heb de afsluiting van Crypsis maar zittend moeten meemaken.

Okeee met hoeveel begon je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:24 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Echter heb ik ook het idee dat er ergere dingen zijn en dat de mensen die mij op de vingers proberen te tikken, zelf ook niet zo bevordelijk bezig zijn met hun gebruik. Dat is dus hypocrisie ten top.

Waar haal je in godsnaam dat idee op, voor zover ik weet weet jij absoluut niets van mijn gebruik af? Om dan nog eens te gaan stellen dat ik misschien dan ook nog onverantwoord gebruik komt dan wel heel erg raar over...

Waar haal je in godsnaam dat idee op, voor zover ik weet staat er niet specifiek bij over wie ik het heb?

Verder overigens is drugsgebruik helemaal niet goed, ook niet als je geen MDMA gebruikt, maar wel andere dingen om het te compenseren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:26 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:

Leuke vraag om te stellen, maar ga nooit een ander nadoen ;)! Begin max met 1-1.5 mg je eigen lichaamsgewicht! Dat een ander met meer kan beginnen moet je niet na proberen te doen, kan je hele feest verpesten..

Luisteren naar je eigen lichaam is het belangrijkste bij drugs gebruik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:28 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Hooli schreef:

Leuke vraag om te stellen, maar ga nooit een ander nadoen ;)! Begin max met 1-1.5 mg je eigen lichaamsgewicht! Dat een ander met meer kan beginnen moet je niet na proberen te doen, kan je hele feest verpesten..

Heb je helemaal gelijk in, ben wel redelijk ervaren :p

Gewoon pure interesse
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:30 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:
Squirrie schreef:
Hooli schreef:

Heb je helemaal gelijk in, ben wel redelijk ervaren :p

Gewoon pure interesse

Haha oke :P Better safe than sorry met zo'n opmerking van mijn kant hé :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Hooli schreef:

Begon met een stevig halfje, denk zelfs tegen driekwart aan. Maar zoals Squirrie het al zegt kun je het beter baseren op je lichaamsgewicht.

Ik had hier vandaag gelezen dat de spreiding iets van 160 - 190 mg was dus reken maar uit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:38 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Haha oke :P Better safe than sorry met zo'n opmerking van mijn kant hé :D

:thumbup:
93Wesley93 schreef:
Hooli schreef:

Begon met een stevig halfje, denk zelfs tegen driekwart aan. Maar zoals Squirrie het al zegt kun je het beter baseren op je lichaamsgewicht.

Ik had hier vandaag gelezen dat de spreiding iets van 160 - 190 mg was dus reken maar uit. :P

Ben benieuwd, Q-base wordt de locatieeeeee!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

Vast wel. :D Achteraf gezien had ik het ook liever op Q-Base gespaced dan Decibel. Maarja, achteraf praten is makkelijk hé. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:46 

93Wesley93 schreef:
Vast wel. :D Achteraf gezien had ik het ook liever op Q-Base gespaced dan Decibel. Maarja, achteraf praten is makkelijk hé. :P

Beide doen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:15 

Hardtraxx Addict

Hooli schreef:

Positief?

Vond ze mwah, inslag duurde dik 1,5 uur. dus had toen maar al bijgepakt. Dus toen die insloeg ging ik wel lekker. Inslag zelf kwam bij mij heel geleidelijk. Werd er ook misselijk van, misselijker dan normaal.. verder de space was wel lekker, voelde me wel echt te fijn, maar niet het ultieme love-gevoel. Wat ik wel heel apart vond was dat ik me zo kon herpakken en me ook nog nuchter kon gedragen en nuchter kon denken. Alleen mn evenwicht was echt ver te zoeken en ik had er hallucinaties van, en die combinatie zorgde voor een niet zo'n fijne struikelpartij..
Maar opzich zijn ze wel fijn als je wilt spacen, maar toch ook nog helder wilt blijven.. ook als je onverantwoord bijpakt xd
Exit: werd er ook heel druk van, lag constant te wiebelen en te doen en te lachen en geluidjes te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:17 

Bierkoning

Iris93 schreef:
Hooli schreef:

Positief?

Vond ze mwah, inslag duurde dik 1,5 uur. dus had toen maar al bijgepakt. Dus toen die insloeg ging ik wel lekker. Inslag zelf kwam bij mij heel geleidelijk. Werd er ook misselijk van, misselijker dan normaal.. verder de space was wel lekker, voelde me wel echt te fijn, maar niet het ultieme love-gevoel. Wat ik wel heel apart vond was dat ik me zo kon herpakken en me ook nog nuchter kon gedragen en nuchter kon denken. Alleen mn evenwicht was echt ver te zoeken en ik had er hallucinaties van, en die combinatie zorgde voor een niet zo'n fijne struikelpartij..
Maar opzich zijn ze wel fijn als je wilt spacen, maar toch ook nog helder wilt blijven.. ook als je onverantwoord bijpakt xd

Was jij ook op Decibel? :oh:
Of ergens anders genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:20 

Hardtraxx Addict

Elsewhere
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 23:21 

Hardtraxx Veteran

Heb wel zin in Q-Base! :D Daarna wel een flinke pauze inlassen tot sowieso Qountdown. Gebruik de laatste tijd eerlijk gezegd best veel en merk ook wel dat het steeds wat minder word (kan natuurlijk ook aan setting etc. liggen). Hoop dat het op Q-Base wel gewoon weer geweldig wordt! :D
Vorige  1 ... 153, 154, 155, 156, 157, 158, 159 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic