Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

Ik ben het overigens eens met DarkBeatz in deze.
Ondanks dat ik mijzelf er op het moment niet aan houd.

Na Q-base geldt voor mij hetzelfde als DarkBeatz.
Flinke pauze, want het is ook gewoon zonde.
Van je hersens alswel het gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:32 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

En er zijn ook gewoon zoveel andere leuke dingen waar je je hersenen niet zo mee verkloot door het bijvoorbeeld af en toe te doen (Alleen zijn die andere leuke dingen vaak een stuk verslavender, maar als je daar goed mee om kunt wel een stuk minder schadelijk voor je hersenen :love:)

edit: + je hebt vaak geen kater van die andere goedjes, wat natuurlijk ook wel verslaving makkelijker maakt want het lijkt zo onschuldig (ghb, keta, speed, ..). Speed kater is trouwens eerder van te lang wakker blijven en niet eten, als jij je verplicht goed te eten en je rust neemt heb je geen kater van speed :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:34 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:35 

Bierkoning

hardcoresjors schreef:
@pommer heey keelsie hahaha
sorry voor offtopic :P

Haha :P

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
pepepe schreef:
Dan moet je wat pep in een vloetje doen en hier een balletje van maken of je stopt het in capsules die er voor gemaakt zijn (te verkrijgen bij de smartshop).

Hoeveel mg pep zou je in 1 vloetje doen dan? En hoeveel zou je meenemen naar het feest?
Ik wil het liefst combineren met 2/2,5 (max 3) pillen

:)

200 a 300 mg.

Dan voel je het goed en heb je niet dat net niet gevoel.
Ik heb dat voort afgelopen weekend ook gedaan en die knul heeft de tijd van zijn leven gehad op alleen pep.

Oke, ik ga het dan toch maar eens proberen denk ik, al lijkt het me wel raar om zo'n bolletje vloei te slikken :P
Maar hoe weet je dan hoeveel je erin doet? Je hebt geen weegschaal daar xd

Olijfboompje schreef:

Jah voor mij geld hetzelfde denk ik, pauze tot Qountdown.
En dan extra genieten op 31/12 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:36 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:

Ik misschien op Q-Base trouwens ook weer aan de x voor het eerst sinds 5 maanden dan :loving: Hangt van mijn gezelschap af aangezien ik mijn volgende keer bewaar voor met een leuke meid samen te doen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:38 

Hardtraxx Addict

Ich auch @ Qbase! :)

En ik ga ook meer pauze houden dan afgelopen zomer, studeren komt ook weer hé :P Heb afgelopen zomer als god van de pillen geleefd, maar dat gaan we natuurlijk niet voortzetten :P itt Chukkels :x

Gezellie met z'n allen spacey wacey doen op Q-base :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ich auch @ Qbase! :)

En ik ga ook meer pauze houden dan afgelopen zomer, studeren komt ook weer hé :P Heb afgelopen zomer als god van de pillen geleefd, maar dat gaan we natuurlijk niet voortzetten :P

Gezellie met z'n allen spacey wacey doen op Q-base :D

Q-base is op 10 september toch? dan ga ik denk ik naar the viper!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:45 

Hardtraxx Addict

Jaa 10 september ja ;)!

Nog even flink naar de klote gaan :D Als afsluiter voor het festivalseizoen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:46 

Nondeknetter dan wordt Q-Base echt Q-Space en kunnen we ook maar beter een Hardspace meeting houden :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nondeknetter dan wordt Q-Base echt Q-Space en kunnen we ook maar beter een Hardspace meeting houden :lol: :lol:

1-2 jaartjes of een 16+ feest en dan ben ik er ook een keer bij haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:48 

Ik zit nog te twijfelen of ik pep of xtc neem op q-base, laatste keer pep is dan 4 weken terug en laatste keer xtc is dan 6 weken terug... What do? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:48 

Hardtraxx Addict

Achja nog een keer flink naar de klote gaan mag :D

Ik heb me agenda zo gemaakt dat het goed gaat komen met m'n studie, dus heb er zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:49 

Bierkoning

Banaanslak schreef:
Ik zit nog te twijfelen of ik pep of xtc neem op q-base, laatste keer pep is dan 4 weken terug en laatste keer xtc is dan 6 weken terug... What do? :surrender:

Allebei, net als ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:49 

Hardtraxx Veteran

@pommer, ik weet misschien wel welke pep jij haalt, ik had er ook een keer 1 uit spako haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:50 

Hardtraxx Addict

Banaanslak schreef:

Ik mag combi gebruik niet aanraden, maar doe het deze keer dan maar toch ;) Ben het zelf ook van plan namelijk..

Savonds lekker aan de pep, zodra de pep beetje uit begint te werken ga je eten ;) Weet ik , is lastig.. Maar als je echt wilt kan je wel wat wegkrijgen, denk aan banaantjes enzo.. Zodra je dat op hebt ga je snachts lekker verder aan de pillen! :D

Ik vind het een top combi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:50 

Pommer schreef:
Banaanslak schreef:

Allebei, net als ik :thumbsup:

Is een optie, maar liever niet want dat is niet echt goed voor de hersentjes toch? Stukken slechter als alleen speed OF xtc dacht ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Het plan tot nu toe voor mij is om op Q-Base alleen pep te gaan gebruiken. De eerste ervaring met pep op The Qontinent staat me nog steeds heel positief bij. :) Vooral als ik het vergelijk met mijn laatste twee keer XTC. Geef mij dan toch maar pep!

Heb ook eindelijk een connectie gemaakt hier in de buurt om het via hem te regelen. Zou je eigenlijk heel Q-Base zonder problemen op pep kunnen doen dan? Zeg maar van begin tot eind, of moet je dan te gekke hoeveelheden wegsnuiven. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:52 

Pommer schreef:
Kettingzaag schreef:
Op Q-base denk ik Pep proberen.. Met wat alcohol.

Ik wil ook pep proberen daar denk ik, in combi met xtc dat wel (en een paar biertjes natuurlijk), hoe kan je dat het best doseren?
eerst pep of eerst xtc, of omstebeurt, en hoeveel tijd tussen wat je neemt etc ?

Gewoon je pillen fijn maken en je pep en je pillen in 1 lijn leggen en snuiven maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:53 

wesskeej schreef:
Pommer schreef:
Kettingzaag schreef:
Op Q-base denk ik Pep proberen.. Met wat alcohol.

Ik wil ook pep proberen daar denk ik, in combi met xtc dat wel (en een paar biertjes natuurlijk), hoe kan je dat het best doseren?
eerst pep of eerst xtc, of omstebeurt, en hoeveel tijd tussen wat je neemt etc ?

Gewoon je pillen fijn maken en je pep en je pillen in 1 lijn leggen en snuiven maar

xd Success, koop dan gewoon kristallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:54 

Hardtraxx Addict

Haha wessel, jij wel ja! :P

Eerst pep daarna pillen, wanneer je pep neemt na pillen zul je ontnuchteren.. Tenminste, dan snuif je het effect van pillen weg :)

Enne Wesley, gewoon wat meenemen naar binnen en zodra je denkt dat het nodig is om bij te pakken pak je gewoon bij in lijntjes tussen de 150-250 mg.. Of bommetjes tussen 200-300 mg.. Maar het is net als bij pillen een gevoelskwestie, de een snuift weer 1 gram weg totaal en de ander kan op 400 mg totaal een heel feest af ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:58 

Bierkoning

hardcoresjors schreef:
@pommer, ik weet misschien wel welke pep jij haalt, ik had er ook een keer 1 uit spako haha :D

Zou kunnen, maar de helft van het dorp heeft hier volgens mij drugs in huis liggen xd

maar ff een vraagje:
Hoe weet je nou hoeveel mg je in zo'n bommetje doet? Je hebt toch geen weegschaal bij je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:00 

Hardtraxx Addict

Vooraf maken.. Ik ga dat ook doen denk ik, ben niet zo van snuiven eigenlijk.. Of ik doe het gewoon op me vinger telkens, moet ik wel flink wat vingertjes nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:02 

Hardtraxx Addict

Pep sowieso niet op je vingers doen en zo innemen, is echt slecht voor je gebit man ;)! En het smaakt echt heeeeel vies! :D

Gewoon bommetjes vooraf maken, deze vouw je op een fatsoenlijke manier dicht en neemt ze net zoals je snoepies mee naar binnen en je pakt ze op dezelfde manier bij als snoepies! :D Alleen nu dan niet erin gaan bijten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:05 

Bierkoning

Squirrie schreef:
Pep sowieso niet op je vingers doen en zo innemen, is echt slecht voor je gebit man ;)! En het smaakt echt heeeeel vies! :D

Gewoon bommetjes vooraf maken, deze vouw je op een fatsoenlijke manier dicht en neemt ze net zoals je snoepies mee naar binnen en je pakt ze op dezelfde manier bij als snoepies! :D Alleen nu dan niet erin gaan bijten :P

Oke, zal ik dan een gram kopen en verdelen in 4/5 bommetjes?
Of is dat te veel/weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 22:05 

Hardtraxxer

Ligt ook aan de kwaliteit van de pep natuurlijk aangezien er heel veel verschil in zit.

Afgelopen zaterdag op Decibel en daarna nog geen 500 mg gehad.Zelf maar 200 mg meegenomen maar van het een kwam het ander :P .en ging gemakkelijk.Denk dat het op Q-base een herhaling wordt.Is makkelijk uit te houden.Met pillen heb ik tegen het einde zo een hersendood gevoel.
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic