Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

wesskeej schreef:
Kettingzaag schreef:
Op Q-base denk ik Pep proberen.. Met wat alcohol.

Dat is echt een afrader pep met alcohol.

ik had nergens last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:39 

Donateur

hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
Kettingzaag schreef:

Dat is echt een afrader pep met alcohol.

ik had nergens last van

Serieus gast, je bent 16... ga met lego spelen in plaats van je zelf vol te snuiven... :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Serieus gast, je bent 16... ga met lego spelen in plaats van je zelf vol te snuiven... :thumbdown:

hahaha, kerel, het valt allemaal best mee, negeer die leeftijd gewoon ff, er is niks met mij aan de hand man! :D
nogmaals, ik ken veeeeeeeel ergere, en dat betekent idd niet dat ik dat ook moet worden, maar het valt allemaal mee, klaar! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Sjors, ik denk dat wij genoodzaakt zijn om het thuisfront even op de hoogte te stellen! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 18:56 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
roberttt schreef:

hahaha, kerel, het valt allemaal best mee, negeer die leeftijd gewoon ff, er is niks met mij aan de hand man! :D
nogmaals, ik ken veeeeeeeel ergere, en dat betekent idd niet dat ik dat ook moet worden, maar het valt allemaal mee, klaar! :thumbup:

Met dat ontkennen begint het mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:07 

Bierkoning

Kettingzaag schreef:

Ik wil ook pep proberen daar denk ik, in combi met xtc dat wel (en een paar biertjes natuurlijk), hoe kan je dat het best doseren?
eerst pep of eerst xtc, of omstebeurt, en hoeveel tijd tussen wat je neemt etc ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

ik heb idd drugs gebruikt, aardig wat, in de vakantie, maar sinds ik hier posts plaats heb ik niks gebruikt, ik doe het niet zo vaak als dat het lijkt, wel te vaak natuurlijk want 1 keer is al te vaak...
ik vind het wel vet maar ik geef jullie gelijk dat het slecht voor me is, en dat weet ik ook, dus zoals jullie zeggen ik ga erop letten dat het heeel weinig gebeurt zelfs tot mn 18e
maar alsnog kan ik praten over wat ik tot nu toe meegemaakt heb hehe >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

Je praat wel op een manier dat je het vet stoer vindt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:56 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

als ik het niet toegeef blijven jullie maar zeggen dat ik het ontken enz. :P
en ik vind het wel gekke shit ja, niet dat ik gebruik, maar die dingen zelf
enne ik praat niet ik typ (grap) :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 19:59 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Kettingzaag schreef:

Ik wil ook pep proberen daar denk ik, in combi met xtc dat wel (en een paar biertjes natuurlijk), hoe kan je dat het best doseren?
eerst pep of eerst xtc, of omstebeurt, en hoeveel tijd tussen wat je neemt etc ?

Als ik het met XTC zou doen zou ik eerst de XTC doen denk ik, mocht de XTC dan uitwerken (en dan kak ik meestal in) zou ik pep nemen.. Maar zal wel per persoon verschillen wat men lekkerder vind of als beter ervaart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:05 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik kan me nog een post van jou herrinderen waarin je een foto vn jezelf plaatste met een wauze kop. Dat je dit doet geeft al aan dat je er graag bij wilt horen. Echt waar dude, dit is geen persoonlijke aanval op jou of whatever, maar kijk uit met wat je doet. Je bent nog zo jong en drugs is absoluut geen speelgoed. Ik heb al vaak zat gezien dat iemand afgevoerd kon worden dankzij drugs.
Ik zou t onwijs erg vinden als ik zie dat een jongen van 16 zichzelf nou al de klote in helpt. Beweren dat je dit nu ook daadwerkelijk doet zeg ik niet, maar ik heb ook gelezen dat je van een blowtje ook niet vies bent.

Geloof me, wiet is nog t ergst van alles. Ik heb mijn 1e schooljaar er goed mee verpest en liep het risico om van school getrapt te worden. Je ziet niet in dat het enigszins invloed heeft op je prestaties, maar geloof me. Als je er mee kapt, merk je het.

En pommer:
Eerst pep, dan xtc. Dat doe ik altijd en dat werkt prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
hardcoresjors schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik kan me nog een post van jou herrinderen waarin je een foto vn jezelf plaatste met een wauze kop. Dat je dit doet geeft al aan dat je er graag bij wilt horen. Echt waar dude, dit is geen persoonlijke aanval op jou of whatever, maar kijk uit met wat je doet. Je bent nog zo jong en drugs is absoluut geen speelgoed. Ik heb al vaak zat gezien dat iemand afgevoerd kon worden dankzij drugs.
Ik zou t onwijs erg vinden als ik zie dat een jongen van 16 zichzelf nou al de klote in helpt. Beweren dat je dit nu ook daadwerkelijk doet zeg ik niet, maar ik heb ook gelezen dat je van een blowtje ook niet vies bent.

Geloof me, wiet is nog t ergst van alles. Ik heb mijn 1e schooljaar er goed mee verpest en liep het risico om van school getrapt te worden. Je ziet niet in dat het enigszins invloed heeft op je prestaties, maar geloof me. Als je er mee kapt, merk je het.

En pommer:

oke ouwe, ik zal er mee uitkijken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:16 

Bierkoning

pepepe schreef:
En pommer:

En hoe zou je dat op QBase doen dan? Duurt wel erg lang natuurlijk :D
Dan heb ik het over hoeveelheden/pauzes etc.

Ik heb nog nooit pep op en aan 1,5 / 2 pillen heb ik altijd wel genoeg op een feest

Wat zou je aanraden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
pepepe schreef:
En pommer:

Ik heb nog nooit pep op en aan 1,5 / 2 pillen heb ik altijd wel genoeg op een feest

Q-base doe ik het begin gewoon lekker nuchter, paar pilsjes, en dan halverwege aan de X :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:41 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
pepepe schreef:
En pommer:

Voor iedereen werkt het natuurlijk anders, maar hoe ik het aan zou pakken:
Vroeg beginnen met de pep haha, meestal pak ik in de bus al.
2u na binnenkomst nog een sleutelpunt.
Daarna gewoon bijpakken op gevoel (pep)
Van pep neem je niet snel te veel, dus je hoeft niet bang te zijn met het doseren ervan.
Mocht je er mee willen overdoseren, dan ben je echt een onwijs zieke snuifduif die constant met een sleutel aan ze neus hangt xD. Pas wel op met alcohol, want dit voel je niet echt als je pep op hebt. 6u voor t eind van t feest drop ik me eerste pil en pak vervolgens ook bij op gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 20:45 

Bierkoning

Hmm oke, alleen wil ik het liever niet snuiven :$ Ik heb al bij een zuchtje wind een bloedneus haha :P
Maar ik hoor jullie het ook vaak over bommetjes hebben, hoe maak je dat dan?

(sorry ik ben echt een leek hierin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:03 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hmm oke, alleen wil ik het liever niet snuiven :$ Ik heb al bij een zuchtje wind een bloedneus haha :P
Maar ik hoor jullie het ook vaak over bommetjes hebben, hoe maak je dat dan?

(sorry ik ben echt een leek hierin)

een normaal vloetje op een speciale manier plakken, dan wat pep erin gooien, mooi balletje ervan maken en als een pil wegslikken, ik heb geen idee hoeveel erin moet, en hoorde dat het harder in sloeg, zelf nog nooit gedaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:05 

Hardtraxx Addict

Dan moet je wat pep in een vloetje doen en hier een balletje van maken of je stopt het in capsules die er voor gemaakt zijn (te verkrijgen bij de smartshop).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Grammetje pep wegnakken voort feest en verder gaan op 4 pillen.

Werkt altijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:16 

Bierkoning

pepepe schreef:
Dan moet je wat pep in een vloetje doen en hier een balletje van maken of je stopt het in capsules die er voor gemaakt zijn (te verkrijgen bij de smartshop).

Hoeveel mg pep zou je in 1 vloetje doen dan? En hoeveel zou je meenemen naar het feest?
Ik wil het liefst combineren met 2/2,5 (max 3) pillen

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
pepepe schreef:

Hoeveel mg pep zou je in 1 vloetje doen dan? En hoeveel zou je meenemen naar het feest?

200 a 300 mg.

Dan voel je het goed en heb je niet dat net niet gevoel.
Ik heb dat voort afgelopen weekend ook gedaan en die knul heeft de tijd van zijn leven gehad op alleen pep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:22 

Hardtraxx Veteran

@pommer heey keelsie hahaha
sorry voor offtopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:23 

Pommer schreef:
pepepe schreef:

die capsules kan je btw ook onnline bestellen :P
http://www.wapwereld.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:24 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:
pepepe schreef:

die capsules kan je btw ook onnline bestellen :P
http://www.wapwereld.nl/

Die zal die vast thuis willen laten bezorgen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 21:28 

Hardtraxx Elite

Om hier maar even verder te reageren op q-base topic:

Chukkels schreef:
Ja, elke keer als ik XTC gebruik ga ik naar de kanker. :/
Wat een waardeloze beredenering, ik had wel wat beters verwacht van een Unity-medewerker. Daarbovenop is het nog altijd het lichaam van de gebruiker, dus is hij/zij 'in control'. Als men vaker dan de aanbevolen 'six-week-break' periode XTC wil gebruiken, laat die persoon dan. Dat is zijn of haar keus.
Het is niet zo dat het echt iedere week feest is maar persoonlijk heb ik liever 3x per 2 maanden 70% van het geweldige gevoel, dan 1x per 2 maanden 95% van het topgevoel. En dat het iets slechter is voor je hersenen, neem ik dan op de koop toe. Er is geen enkel bewijs dat deze levensstijl die ik nu heb slechter is dan een random levensstijl van een ander persoon die op een andere manier van zijn leven geniet met andere dingen (zoals wekelijks alcohol o.i.d.)

Ik word een beetje moe van deze propaganda. Natuurlijk is veelvoudig gebruik slechter dan geen gebruik, maar ik denk niet dat er iemand op deze wereld is die dat ontkent. Dus laat iedereen lekker doen wat hij of zij lekker vindt en loop niet iemands gebruik constant af te kraken. Er zijn belangrijkere dingen in deze wereld.

My 2 cents.

Het is geen propaganda, het is wel degelijk bewezen dat je je hersenen schade toebrengt die niet zomaar verdwijnt. Bewees op Decibel mij weer maar eens iemand die XTC vroeger - jaren geleden - heeft misbruikt, die gooide 240mg naar binnen op een uur tijd en voelde er amper wat van, natuurlijk dat heeft hij door jaren misbruik opgelopen, maar ik kan je wel vertellen dat zijn magie voorgoed naar de klote is (2e maal dat hij dit jaar xtc heeft gebruikt). En dit komt doordat zijn serotonine axonen niet meer naar behoren functioneren (down regulated). Dat hersteld zich echt niet zomaar, en nu is het 70% van het topgevoel, maar dat blijft minderen en minderen met elke te korte pauze. Vandaar dat ik zeg dat je de magie van xtc voor jezelf aan verkloten ben. Ik zal er niet van wakker liggen wat iemand doet hoor, al die schade praatjes hebben bij sommigen inderdaad geen zin maar ik vind het dan nog jammerder dat je gewoon het geweldige gevoel dat xtc je geeft op den duur gaat verzieken.

En sorry voor hoe ik het zei, bedoelde naar de kk gaan op drugs niet als iets negatief :P Hoort er nu eenmaal bij, het sloeg meer op het veelvuldig gebruik. Maar het was een slechte woordkeuze van mij

mrazura schreef:
Ik snap christian wel het is toch walgelijke om al die anti drugs praat te lezen opdat hij hoopt mensen af te schrikken. Ik leef met die mensen mee omdat ze niet weten wat ze missen. :loving:

Ik verkondig geen anti drugs praat, ik ben zelf een gebruiker in de eerste plaats (en best een regelmatige gebruiker als ik eerlijk ben, ondanks dat xtc wel al 4.5m geleden is). Maar te vaak xtc is gewoon zonde, in de eerste plaats voor jezelf. En dan heb ik het niet eens over schade die je aanricht, maar gewoon het magische xtc gevoel wat je op den duur gaat verliezen!
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic