Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:32 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
hardcoresjors schreef:
speed is gewoon ranzig aan het begin, later went dat wel, coke is veel minder vies

Snuif dan maar eens methylone, dan sterf je echt. Mn neus stond in de fik en mn keel kwijnde weg van de ranzigheid. In vergelijking daarmee is pep heeeeerlijk..

Lol xd

Jij gaat ook in sneltrein vaart zeg.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:35 

Hardtraxxer

als het zo brand heb ik liever een pilletje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
hardcoresjors schreef:
speed is gewoon ranzig aan het begin, later went dat wel, coke is veel minder vies

Snuif dan maar eens methylone, dan sterf je echt. Mn neus stond in de fik en mn keel kwijnde weg van de ranzigheid. In vergelijking daarmee is pep heeeeerlijk..

Jij moet echt geen 2c-x of 4-FMP gaan snuiven, heb ik wel gemerkt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
hardcoresjors schreef:

haha liever niet, maar speed went wel snel, vind het niet zo super vies meer, de eerste keer was wel afzien maar het effect was het waard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Bij mij viel die eerste keer speed door de neus ook wel mee, pillen afbijten is echt niet veel beter hoor. In de toekomst kunnen jullie misschien wel een smaakje kiezen. :cool:

Ik zie net een foto terug van Decibel die tegen het einde is gemaakt, ik liep er echt zo belabberd bij.. Echt schandelijk gewoon als ik die foto zo terug zie. :/ Ik ga toch maar weer is een spacebril aanschaffen voor het volgende feest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:19 

Donateur

93Wesley93 schreef:
Bij mij viel die eerste keer speed door de neus ook wel mee, pillen afbijten is echt niet veel beter hoor. In de toekomst kunnen jullie misschien wel een smaakje kiezen. :cool:

Ik zie net een foto terug van Decibel die tegen het einde is gemaakt, ik liep er echt zo belabberd bij.. Echt schandelijk gewoon als ik die foto zo terug zie. :/ Ik ga toch maar weer is een spacebril aanschaffen voor het volgende feest. :P

Met bril is kut, ik struikel dan altijd xd Dus loop altijd zonder een bril op me kop ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
93Wesley93 schreef:

Met bril is kut, ik struikel dan altijd xd Dus loop altijd zonder een bril op me kop ^^

ja toch, die doppen maken niet zo veel uit, maar je hebt niets om over je kaak heen te trekken hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:29 

Donateur

ach jo.. wat boeit het hoe je er bij loopt... Alleen jammer dat mensen je zo staan aan te staren, Decibel weer veel meegemaakt :/ Vooral op de mainstage en pussy lounge :lol: Die lui dachten echt "wat doet die mongool hier" XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
ach jo.. wat boeit het hoe je er bij loopt... Alleen jammer dat mensen je zo staan aan te staren, Decibel weer veel meegemaakt :/ Vooral op de mainstage en pussy lounge :lol: Die lui dachten echt "wat doet die mongool hier" XD

Het maakt me ook niet zo super veel uit hoe ik er bij loop op een feest, als ik het maar naar me zin heb. Maar deze knoeperts van doppen kunnen gewoon echt niet ik heb gewoon als een levend lijk rondgelopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
roberttt schreef:

Het maakt me ook niet zo super veel uit hoe ik er bij loop op een feest, als ik het maar naar me zin heb. Maar deze knoeperts van doppen kunnen gewoon echt niet ik heb gewoon als een levend lijk rondgelopen. :lol:

dat vind ik juist geweldig van zon feestje :P
je komt daar de ergste koppen tegen, maarja een erg weekend bij onze groep zie je er ook aardig wat, en dat zijn bekende dus nog grappiger effect! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Echt hé?! Heb het nog nooit zo erg meegemaakt. Zelfs op WiSH werd ik minder vaak nagekeken, dacht echt dat het niet mogelijk was. Maar goed, als die mensen lol hebben om het feit dat ik er vercracked bij loop, dan zij het zo. Ben dan in ieder geval blij dat ze dan toch nog een beetje vermaak hebben gehad, anders is het ook zonde van hun 70 euro. En zelf vermaak ik me altijd, dus win-win :D

Wel grappig trouwens als je mensen over je hoort praten/roddelen/wijzen/etc. en je geeft een reactie als 'Ja, ik weet het' of 'Fijn dat jullie me interessant vinden' terug, hoe ze dan opschrikken en snel ergens anders heen kijken xd Sommigen zijn echt te dom om te snappen dat je van drugs niet doof of blind wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:46 

Donateur

Maar ja.. jij liep er echt vercracked bij xd ik schrok er zelfs van :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Ik lach mensen altijd uit die vercrackt erbij lopen.

Logisch, jullie zijn net een circus.
Alles beweegt, glinstert en maakt geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Maar ja.. jij liep er echt vercracked bij xd ik schrok er zelfs van :oh: :lol:

Ik had een zonnesteek opgelopen, waar ik pas 's avonds achter kwam toen ik een foto van mezelf zag :(

Qua schaatsen viel het wel mee, daar was het veel te warm voor :$

Olijfboompje schreef:

Ach ja, ik zie het maar zo: Decibel is de attractie en ik ben het pretpark :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 18:55 

Donateur

The Anim0l schreef:
Olijfboompje schreef:

:worship:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 21:19 

Hardtraxx Veteran

Of het gesmak van iemand met een sjembek, geweldig! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Het mooie is ook dat wanneer je nooit gebruikt werd, je die mensen eng vindt, dat je denkt dat ze je ieder moment wat aan kunnen doen. Terwijl je als gebruiker weet dat het tegenovergestelde waar is, en je er hartstikke veel plezier aan kan beleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Hahaha ja joh, als iemand helemaal wous is zou diegene eerder een knuffel geven dan een klap, geniaal hoe mensen bang voor je kunnen zijn! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

lekker een stop tot aan Bass Academy of nog langer,
ik ben de afgelopen weken much te furr gegaan m.b.t. nuttigen van bepaalde stoffen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:00 

Bierkoning

QnalQut schreef:
ik ben de afgelopen weken much te furr gegaan m.b.t. nuttigen van bepaalde stoffen!

En Q-Space dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
QnalQut schreef:

dat word voor mij of Q-Base, of helemaal geen Q-Base, ben toch weer zwaar aan het twijfelen, en nee die twijfel komt niet omdat ik nuchter wil gaan, dat heeft met andere zaken te maken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:12 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
Pommer schreef:
QnalQut schreef:

dat word voor mij of Q-Base, of helemaal geen Q-Base, ben toch weer zwaar aan het twijfelen, en nee die twijfel komt niet omdat ik nuchter wil gaan, dat heeft met andere zaken te maken :thumbup:

Gewoon gaan ruben ik ga ook denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

ik moet het allemaal nog zien, ik ga het hier niet neerzetten waarom ik twijfel, verder gewoon weer lekker On-Topic!
wat zijn de triforces toch magisch! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:20 

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe poll? 'Hoe lang was je langste plafonddienst?' bijvoorbeeld.
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic