We waren bij een maatje van me die 2 weken alleen thuis was, we bleven met ze 5en daar pitten, ik en 1 maatje hadden allebei 1 harley gegeten, bij hem sloeg hij in, bij mij nog niet, toen hij merkte dat ik niet lekker ging was zijn space ook al snel voorbij, maar na een anderhalf uur ongeveer sloeg mijn snack eindelijk in, maar dat maatje moest de volgende dag werken dus iedereen moest om 12 uur sochtends het huis uit dus we moesten daar wel beetje op tijd naar ons nest gaan.
ongeveer om half 4 ben ik samen met 1 andere naar me nest gegaan, toen ik daar lag wou ik niet dat mn space voorbij was, dus na 1 minuut ben ik die kerel waarmee ik naar me nest ging wakker gaan maken om nog ff te gamen, die wou niet, toen heb ik 1 uur gegamet en nog 1 uur in me bed liggen rollen hahaha!
verder heb ik een keer een hele nacht vanaf 1 uur snachts wakker gelegen toen ik een paar nakken had genomen die avond!

edit: als ik niet kan pitten gaan er gewoon 4 verschillende gedachtes door me hoofd, en als ik me dan wil concentreren op slapen dan ben ik meteen weer afgeleid echt irritant!