Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:31 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe poll? 'Hoe lang was je langste plafonddienst?' bijvoorbeeld.

1 uur :lol: toen 2 paracetamol + codeine genomen en heerlijk getukt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:46 

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe poll? 'Hoe lang was je langste plafonddienst?' bijvoorbeeld.

1 uur :lol: toen 2 paracetamol + codeine genomen en heerlijk getukt

Voor mij Knock-Out, tot 1 uur in me bed liggen draaien en het toen maar opgegeven en een film gaan kijken bij een vriend.
Qontinent eerst over de camping gedwaald met Nando en Chukkels, later gaan slapen om vervolgens rond 6 uur gewekt te worden door Chukkels omdat ie zelf niet kon slapen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:58 

Bierkoning

Wat houdt een plafonddienst precies in dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Dat je wilt slapen maar dat het niet lukt (na gebruik)

Ik had na defqon dat zodra ik m'n ogen dicht deed dat ik in een of andere vage wereld kwam waar ik allemaal symbooltjes letters en objecten zag rondzweven en ik kon me gewoon niet concentreren op het slapen :x deed ik me ogen open was ik weer op aarde. echt vervelend was dat, kon dus gewoon niet in slaap komen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:00 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

Oh dat heb ik elk weekend als ik teveel bier heb gebruikt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:17 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

Ik had na defqon dat zodra ik m'n ogen dicht deed dat ik in een of andere vage wereld kwam waar ik allemaal symbooltjes letters en objecten zag rondzweven en ik kon me gewoon niet concentreren op het slapen :x deed ik me ogen open was ik weer op aarde. echt vervelend was dat, kon dus gewoon niet in slaap komen :thumbdown:

Closed eyes-visuals.
Heb ze ook wel eens en dan is slapen idd onmogelijk omdat je onbewust probeert te onthouden wat je ziet, wat een onmogelijke opgave is. Slapen is dan idd onmogelijk omdat je hersens dan nog veel te actief zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 00:25 

Hardtraxx Veteran

Bedankt, dan weet ik wat het is. Op wikipedia staat bij level 4 ook een beetje dezelfde omschrijving, dat je in een hele andere wereld komt en zodra je je ogen open doet dat je weer op de normale wereld bent. Hele vage ervaring iig :P wel grappig achteraf. Ik zag zelfs windows schermpjes en grote stenen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 07:28 

Hardtraxx Veteran

We waren bij een maatje van me die 2 weken alleen thuis was, we bleven met ze 5en daar pitten, ik en 1 maatje hadden allebei 1 harley gegeten, bij hem sloeg hij in, bij mij nog niet, toen hij merkte dat ik niet lekker ging was zijn space ook al snel voorbij, maar na een anderhalf uur ongeveer sloeg mijn snack eindelijk in, maar dat maatje moest de volgende dag werken dus iedereen moest om 12 uur sochtends het huis uit dus we moesten daar wel beetje op tijd naar ons nest gaan.
ongeveer om half 4 ben ik samen met 1 andere naar me nest gegaan, toen ik daar lag wou ik niet dat mn space voorbij was, dus na 1 minuut ben ik die kerel waarmee ik naar me nest ging wakker gaan maken om nog ff te gamen, die wou niet, toen heb ik 1 uur gegamet en nog 1 uur in me bed liggen rollen hahaha! xd

verder heb ik een keer een hele nacht vanaf 1 uur snachts wakker gelegen toen ik een paar nakken had genomen die avond! :lol:

edit: als ik niet kan pitten gaan er gewoon 4 verschillende gedachtes door me hoofd, en als ik me dan wil concentreren op slapen dan ben ik meteen weer afgeleid echt irritant! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 11:09 

Hardtraxx Addict

Meestal kan ik daarna goed pitten hoor ^^ .. Kwartiertje/halfuurtje draaien en uiteindelijk als ik als een hond m'n draai heb gevonden ben ik zo weg :D straks weer Q-Space, dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:10 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Ik heb mijn record plafonddienst dik verbroken na afgelopen weekend :lol:

Stoer hoor Vik :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Etizolam doet wonderen. Overdosis GBL overigens ook :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 16:38 

Hardtraxx Veteran

Mijn langste was toch wel van zondagavond tot maandagmiddag... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:06 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:
Pommer schreef:

Oh dat heb ik elk weekend als ik teveel bier heb gebruikt :P

na bier??? dan slaap ik als een roos hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Maar doordat je zo vast slaapt door bier, kun je ook hoofdpijn krijgen, hoef je niet eens zo heel veel bier op te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:17 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:
Maar doordat je zo vast slaapt door bier, kun je ook hoofdpijn krijgen, hoef je niet eens zo heel veel bier op te hebben.

De hoofdpijn zal vaak en andere reden hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Vaak wel xd Soms niet, heb ook wel eens hoofdpijn als ik drie pintjes op heb, van 3 pintjes krijg je nog geen kater hoor, of je moet voor het eerst in je leven alcohol aangeraakt hebben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 19:20 

Donateur

Vik schreef:
Ik heb mijn record plafonddienst dik verbroken na afgelopen weekend :lol:

vrijdag 0500 werd ik wakker en zondag 22:00 viel ik in slaap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:49 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Pep is altijd versneden, hoogste wat er in Nederland is met PEP is volgens mij 76%
Als ik Pep koop is het altijd Nat. Ik betaal zelf voor een gram Nat 7 euro. Dit moet ik dan zelf nog even laten drogen op een a4tje.
Pep is en blijft gewoon teringzooi, zelf doe ik altijd bommetjes. Maar bij teveel gaat je maag altijd ff kut doen.

73% is het hoogst haalbaar, maar dit betekent NIET dat je pep versneden is. Dit zijn restanten van het productieproces. Ik heb zelf pep gehad die getest was op 65% zonder versnijdingsmiddelen... En die prijzen van 5euro voor een grammetje wees dan maar zeker dat die pep maximaal 35% zuiver is en vaak nog een stuk slechter. Normale prijzen voor goede pep zijn 10+ euro tenzij je een vriendenprijs krijgt van iemand wat groot in doet. (Wat niet hetzelfde betekent dat als je zoveel betaalt dat hij ook zeker goed is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 20:52 

Sprak zo'n gast een dorp verder op op Dancetour Tilburg. Had het erover dat wat mensen 1600 pillen bij had op Decibel :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2011 21:04 

stefaneke schreef:
Sprak zo'n gast een dorp verder op op Dancetour Tilburg. Had het erover dat wat mensen 1600 pillen bij had op Decibel :surrender:

waren ze gemaakt van pillen dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:32 

Hardtraxx Veteran

Sinds Decibel ben ik bekend met het fenomeen 'Opmaakdag'. Echter zal ik nooit zelf aan dit evenement meedoen, maar het was geniaal om te zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 00:39 

Donateur

Opmaakdag in de vorm van alles wat je hebt meegenomen maar niet weg hebt gekregen volgas in je mik gooien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Opmaakdag in de vorm van alles wat je hebt meegenomen maar niet weg hebt gekregen volgas in je mik gooien?

Yup ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 08:16 

Donateur

Heeft iemand toevallig test resultaten van de roze/rode eekhoorntjess :$
want ga die krijgen... :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2011 08:17 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pep is altijd versneden, hoogste wat er in Nederland is met PEP is volgens mij 76%
Als ik Pep koop is het altijd Nat. Ik betaal zelf voor een gram Nat 7 euro. Dit moet ik dan zelf nog even laten drogen op een a4tje.
Pep is en blijft gewoon teringzooi, zelf doe ik altijd bommetjes. Maar bij teveel gaat je maag altijd ff kut doen.

73% is het hoogst haalbaar, maar dit betekent NIET dat je pep versneden is. Dit zijn restanten van het productieproces. Ik heb zelf pep gehad die getest was op 65% zonder versnijdingsmiddelen... En die prijzen van 5euro voor een grammetje wees dan maar zeker dat die pep maximaal 35% zuiver is en vaak nog een stuk slechter. Normale prijzen voor goede pep zijn 10+ euro tenzij je een vriendenprijs krijgt van iemand wat groot in doet. (Wat niet hetzelfde betekent dat als je zoveel betaalt dat hij ook zeker goed is).

oee zat ik er niet ver naast me %! :$ Maar thanks john voor de verbetering. :thumbsup:
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic