Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

lol dat is niet echt luchtverfrisser, het wordt verkocht als luchtverfrisser
net als dat 4-FMP verkocht wordt als cd schoonmaakmiddel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:37 

Hardtraxx Elite

hio
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 10:56 

Hardtraxx Veteran

jRn schreef:
Hoe vinden jullie pep? Van MDMA werd ik de laatste keer erg loom na 3/4 Van een Q-dance.. Dus nu wil ik een keer pep proberen. Een vriend had zijne laten testen op 65%.. Maar ik heb geen zin in plafonddiensten.. Wat is dan aan te raden?

pep is niet verkeerd, je kan een lijn leggen of een bommetje droppen, als je een lijn neemt moet je het wel goed versnijden, anders heb je die brokken in je neus, gewoon een paar keer goed je neus doorhalen en erbij drinken want het is vies in je keel, je krijgt er veel energie van, als je een paar lijnen hebt genomen en je bent van plan te slapen lig je wakker in je nest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:35 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
jRn schreef:
Hoe vinden jullie pep? Van MDMA werd ik de laatste keer erg loom na 3/4 Van een Q-dance.. Dus nu wil ik een keer pep proberen. Een vriend had zijne laten testen op 65%.. Maar ik heb geen zin in plafonddiensten.. Wat is dan aan te raden?

als je een lijn neemt moet je het wel goed versnijden

Raar dat als ik onversneden pep wil kopen dat dan een stuk duurder is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:37 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
hardcoresjors schreef:
jRn schreef:

als je een lijn neemt moet je het wel goed versnijden

Raar dat als ik onversneden pep wil kopen dat dan een stuk duurder is xd

ik betaal altijd 5 euro voor een gram haha :P "
is meestal wel een plak natte ep ja, hoevee betaal jij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:41 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:

5 euro is wel erg goedkoop. Heb het zelf nog niet aangeschaft, maar heb geïnformeerd omdat ik het graag een keer wil doen. Dat was 15 voor een gram geloof ik.

Ik bedoelde meer, dat je nu doet alsof drugs versnijden een positief ding is, terwijl ik dacht dat dat juist niet de bedoeling was. (Het is natuurlijk vrijwel altijd een beetje versneden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:52 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
hardcoresjors schreef:

5 euro is wel erg goedkoop. Heb het zelf nog niet aangeschaft, maar heb geïnformeerd omdat ik het graag een keer wil doen. Dat was 15 voor een gram geloof ik.

Ik bedoelde meer, dat je nu doet alsof drugs versnijden een positief ding is, terwijl ik dacht dat dat juist niet de bedoeling was. (Het is natuurlijk vrijwel altijd een beetje versneden)

15 euro voor een gram pep?
hier is 5 euro de standaard prijs, voor elke pep, en een pil kost ook gewoon 5 euro
maar het lijkt me onmogelijk om onversneden pep door je neus te halen, hehe, het moet tenslotte je keel in schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:53 

Hardtraxx Veteran

Wat heerlijk zeg, weer gewoon prima kunnen eten op een maandag, dat bespaart me de meeste ellende al. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:54 

Donateur

Pep is altijd versneden, hoogste wat er in Nederland is met PEP is volgens mij 76%
Als ik Pep koop is het altijd Nat. Ik betaal zelf voor een gram Nat 7 euro. Dit moet ik dan zelf nog even laten drogen op een a4tje.
Pep is en blijft gewoon teringzooi, zelf doe ik altijd bommetjes. Maar bij teveel gaat je maag altijd ff kut doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 11:58 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
Taxi schreef:
hardcoresjors schreef:

15 euro voor een gram pep?
hier is 5 euro de standaard prijs, voor elke pep, en een pil kost ook gewoon 5 euro
maar het lijkt me onmogelijk om onversneden pep door je neus te halen, hehe, het moet tenslotte je keel in schieten

Sorry, dat was voor 2 gram. Dus dat valt idd nog wel mee kwa prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:00 

Donateur

hardcoresjors schreef:
en een pil kost ook gewoon 5 euro

:lol:

haha dan moet je toch echt betere contacten gaan zoeken, ik betaal voor sommige 1.80. (rond de 140mg)
en voor de 1e batch groene eekhoorntjes. (die ik helaas niet meer kan krijgen) betaalde ik 2.50 p stk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:04 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
hardcoresjors schreef:

haha dan moet je toch echt betere contacten gaan zoeken, ik betaal voor sommige 1.80. (rond de 140mg)
en voor de 1e batch groene eekhoorntjes. (die ik helaas niet meer kan krijgen) betaalde ik 2.50 p stk

Ik betaal bij een iemand 4 euro per pil, maar die heeft nog steeds alleen maar oranje q's, die ik niet echt prefereer. :P En bij de andere de laatste tijd ook 5 euro per pil, maar het gaat hier om kleine hoeveelheden dus het maakt me niet echt uit. Iedereen hier in de buurt moet dat er voor neer leggen, misschien maar eens contacten zoeken verder in het land want ik weet dat het ook makkelijk voor 3-4 euro per pil moet lukken.

Zitten gewoon te veel personen tussen die ook wat centjes willen maken. >.< 1.80 per pil is wel extreem goedkoop, straight from the lab ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:07 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
hardcoresjors schreef:

shiit, dat is wel spotgoedkoop, koop je dan gewoon per stuk of voor grote hoeveelheden?
enne, als je buikpijn krijgt van pep moet je gewoon wat eten, hoe moeilijk het ook is! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:20 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Kevin-Raw schreef:
hardcoresjors schreef:

shiit, dat is wel spotgoedkoop, koop je dan gewoon per stuk of voor grote hoeveelheden?
enne, als je buikpijn krijgt van pep moet je gewoon wat eten, hoe moeilijk het ook is! :lol:

Klopt, over de buikpijn weet ik. Maar indd eten gaat niet zo makkelijk! :P Die van 1.80 zijn 2.20 per stuk dan. Koop er meestal 100 dan zijn ze 1.80. En de eekhoorntjes waren 2.70 p stuk . en voor 100, 2.50 ;)
Als ik meestal zelf nodig heb vraag ik gewoon rond aan al me vrienden, en dan bestellen we er gelijk heel veel. Maar momenteel ben ik helemaal leeg, en wacht ik op antwoord van me contactpersoon die deze week nieuwe krijgt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:23 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Klopt, over de buikpijn weet ik. Maar indd eten gaat niet zo makkelijk! :P Die van 1.80 zijn 2.20 per stuk dan. Koop er meestal 100 dan zijn ze 1.80. En de eekhoorntjes waren 2.70 p stuk . en voor 100, 2.50 ;)
Als ik meestal zelf nodig heb vraag ik gewoon rond aan al me vrienden, en dan bestellen we er gelijk heel veel. Maar momenteel ben ik helemaal leeg, en wacht ik op antwoord van me contactpersoon die deze week nieuwe krijgt :thumbsup:

haha sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 12:25 

Donateur

hardcoresjors schreef:
Kevin-Raw schreef:

DIT MAG NIET HIER ;) verwijder ff je bericht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 13:56 

Hardtraxx Veteran

Vraagje: Hoe is het drugsbeleid bij Qbase? Zelfde als in Nederland of moeten ze je dan niet te pakken krijgen met bijv. twee pillen? Dat het dan meteen hommeles is ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:02 

Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Vraagje: Hoe is het drugsbeleid bij Qbase? Zelfde als in Nederland of moeten ze je dan niet te pakken krijgen met bijv. twee pillen? Dat het dan meteen hommeles is ..

Als je hoort hoe iedereen er op Q-space bij loopt zal 't wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:13 

Donateur

Taxi schreef:
Firetrap schreef:

Als je word gepakt! ben je echt zwaar de lul ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:15 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Taxi schreef:
Firetrap schreef:

Als je word gepakt! ben je echt zwaar de lul ;)

Sorry, drukte me verkeerd uit. Bedoel meer dat de controle wel mee valt. Denk dat de Polizei idd niet zo mals is als hier. Maar als je je snoepgoed gewoon onder je ballen plakt lijkt me de pakkans ook best wel klein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:20 

Donateur

Nee dat is waar.. Maar op het feest moet je ook oppassen.

Bekende was er 2 jaar geleden gepakt, toen ie wou snuiven daar. Hij had paar pilletjes..

Kreeg een boete van dik boven de 1000 euro als ie die niet meteen betaalde mocht Duitsland niet uit ofzo :/ vet raar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 14:22 

Hardtraxx Veteran

Heb over het beleid in Duitsland ook al minder fijne verhalen gehoord, als ik op Q-Base ga spaceng zorg ik in ieder geval dat ik mijn snoepgoed het hele feest bij mijn edele deeltjes verstop. In Nederland haal ik het er altijd uit en doe ik het gewoon los in me achterzak als ik binnen ben. Maar ik ga voor de no risk in Deutschland. :P

Denk dat moeders me niet zo graag komt op halen bij de Polizei. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:26 

Hardtraxxer

Ondanks dat je zwaar de lul bent qua boete of iets dergelijks als je gepakt wordt in Duitsland neem ik wel twee snoepjes mee na Q-Base. Het zijn goeie dus voor mij sowieso voldoende voor het hele feest. Goed verstoppen inderdaad. Het is misschien ook wel slim om eraan te denken dat er op de heen- en terugweg eventueel controles kunnen zijn bij de grens? Iemand wel eens meegemaakt? Als je dan je snoepgoed/andere rommel niet goed verstopt hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 15:28 

Hardtraxx Addict

HardstyleLover90 schreef:
Ondanks dat je zwaar de lul bent qua boete of iets dergelijks als je gepakt wordt in Duitsland neem ik wel twee snoepjes mee na Q-Base. Het zijn goeie dus voor mij sowieso voldoende voor het hele feest. Goed verstoppen inderdaad. Het is misschien ook wel slim om eraan te denken dat er op de heen- en terugweg eventueel controles kunnen zijn bij de grens? Iemand wel eens meegemaakt? Als je dan je snoepgoed/andere rommel niet goed verstopt hebt...

Het ligt wel heel dicht bij de grens. Woon zelf in de buurt van Weeze (15 minuten) en heb er nog nooit een controle gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2011 16:30 

Hardtraxx Addict

hardcoresjors schreef:
speed is gewoon ranzig aan het begin, later went dat wel, coke is veel minder vies

Snuif dan maar eens methylone, dan sterf je echt. Mn neus stond in de fik en mn keel kwijnde weg van de ranzigheid. In vergelijking daarmee is pep heeeeerlijk..
Vorige  1 ... 147, 148, 149, 150, 151, 152, 153 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic