Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1191  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 00:07 

Donateur

Ja.. heb hem ondersteunt in ze moeilijke periode xd hij kotste wel met een smile op ze face :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 02:43 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
4-FMP! :D

Maja, 4-FMP hoort niet in dit topic thuis, dat is geen drug namelijk :whistle:

Het is een levensmiddel :loving:

Trouwens even een mededeling van een ervaringsdeskundige:

Bij de combinatie 4-FMP + XTC bepaald de hoeveelheid 4-FMP hoe heftig je space zal zijn. Bijvoorbeeld is het mogelijk dat na 140mg 4-FMP 120mg pilsterkte aanvoelt als 150mg pilsterkte. Maar het is ook mogelijk (en aannemelijk) dat na 200mg 4-FMP 90mg pilsterkte aanvoelt als 300mg pilsterkte. Wijze les dus ^^

Het is overigens wel een van de meest vette combinaties voor op feesten, maar let op de hoeveelheid 4-FMP :)
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 11:06 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De politie heeft op zaterdagavond 11 juni na het dancefestival Ground Zero weggebruikers niet alleen op alcohol maar ook op drugsgebruik gecontroleerd. Een deskundige van Drugs Expertise Nederland hielp om een indicatie te geven van drugsgebruik. De politie en het Openbaar Ministerie vinden drugsgebruik in het verkeer onacceptabel en doen er alles om dit te bestrijden. In totaal was bij negen bestuurders het vermoeden van drugsgebruik. Van hen is bloed afgenomen. Daarnaast bleken 18 bestuurders teveel gedronken te hebben.

Een deskundige van Drugs Expertise Nederland hielp bij de controle. Als de deskundige het vermoeden heeft dat de bestuurder onder invloed van drugs is geeft hij dit door aan de controlerende agent. Een GGD-arts was bij de controle aanwezig om ter plekke bloed af te nemen van deze negen bestuurders. Ook kregen zij een rijverbod van 12 uur. Nadere analyse bij het Nederlands Forensisch Instituut moet uitwijzen hoeveel drugs men had gebruikt.

Alcohol
In totaal is bij 3818 bestuurders een blaastest afgenomen. De bestuurders die teveel gedronken bleken te hebben zijn aangehouden en ter plekke aan een ademanalyse onderworpen. Tegen 18 bestuurders, waaronder vier beginnend bestuurders, maakt de politie proces-verbaal op wegens rijden onder invloed van alcohol. De bestuurder die het meest had gedronken blies 1,7 promille. Zijn rijbewijs is ingevorderd. Ook drie anderen zijn voorlopig hun rijbewijs kwijt. De overige bestuurders kregen een tijdelijk rijverbod.

Levensgevaarlijk
Naar schatting vallen er jaarlijks ongeveer 80 verkeersdoden, vooral jongeren, als gevolg van rijden onder invloed van drugs. Het risico op een ongeval is bij softdrugs drie groter dan dat een weggebruiker geen drugs had gebruikt. Bij cocaïne is dat vier keer en bij een combinatie van drugs zelfs tien keer.

Gevolgen
Bestuurders die onder invloed van drugs rijden riskeren een geldboete van enkele honderden euro’s, een rijontzegging van enkele maanden, een verplichte cursus en bij recidive zelfs gevangenisstraf. Dit geldt niet alleen voor automobilisten en motorrijders maar ook voor snor- en bromfietsers. Bij eventuele schade keert de verzekeraar meestal niets uit als er sprake is van drugsgebruik.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 11:38 

Hardtraxx Addict

Zo zie je maar weer dat er een kleine pakkans is.. Want ik durf haast wel met zekerheid te zeggen dat er meer dan die 9 mensen onder invloed waren achter het stuur! ;)

Minimaal 10 :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 13:36 

Hardtraxx Addict

Squirrie schreef:
Zo zie je maar weer dat er een kleine pakkans is.. Want ik durf haast wel met zekerheid te zeggen dat er meer dan die 9 mensen onder invloed waren achter het stuur! ;)

Minimaal 10 :lol:

Denk dat vooral de drugs lastiger voor ze is.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:00 

Hardtraxxer

Heuy mensen, lang niet hier geweest.. Misschien maar goed ook om de gedachten in de tussenpauzes wat meer op legale drugs te houden haha. Afgelopen weekend flink wat Desperados naar binnen gegoten.

En oja, frikandellen zouden eigenlijk ook op de opiumlijst moeten, wat een uitvinding!!

Nu serieus: Ik kan voor aankomend weekend Fantasy Island aan McDonaldjes komen.. Iemand hier iets over opgevangen? Ik vermoed dat het gelen zijn.. Maar mij is verteld 155 mg schoon, iemand die dit kan bevestigen, of een report heeft o.i.d.? Op PR staan ze niet iig..
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:24 

Hardtraxx Veteran

Oxygene schreef:
Nu serieus: Ik kan voor aankomend weekend Fantasy Island aan McDonaldjes komen.. Iemand hier iets over opgevangen? Ik vermoed dat het gelen zijn.. Maar mij is verteld 155 mg schoon, iemand die dit kan bevestigen, of een report heeft o.i.d.? Op PR staan ze niet iig..

Toevallig gister iets over gelezen op een ander forum, ging ook over die McDonaldjes
http://www.drugsforum.info/viewtopic.ph ... ds#p123283

Verder weet ik ook niks over die pil.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 18:56 

Hardtraxx Addict

Ik moet vaak kotsen als ik pillen heb gebruik, maar dat komt altijd omdat ik teveel water zuip. >.< Anyway ff rust tot Decibel nu, duurt nog ff dus.. :P
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Iemand trouwens gehoord van Paarse Maserati's? Komt niet echt veel duidelijkheid in voor. Maar van me heeft als beginnend gebruiker die dingen en hoewel ik ze niet vertrouw, blijft die helen slikken, ook al zijn ze zo op het oog niet boven de 100mg, maar kan dus geen zekerheid zeggen over hoeveel erin zit. Maar staat helemaal niks over op PF. Zal wel even kijken of ik een fotootje of wat kan krijgen van hem.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:06 

Kettingzaag schreef:
Ik moet vaak kotsen als ik pillen heb gebruik, maar dat komt altijd omdat ik teveel water zuip. >.< Anyway ff rust tot Decibel nu, duurt nog ff dus.. :P

dat had ik dus op Ground Zero.. ik kotste alleen maar water en ut was ook nog groen :P
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:11 

Donateur

kleurstof van het eekhoorntje zeker :lol: btw ben nu ook best vaag :lol:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:11 

DarkestSymphony schreef:
Kettingzaag schreef:

dat had ik dus op Ground Zero.. ik kotste alleen maar water en ut was ook nog groen :P

Moet je ook niet je snot opeten!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:16 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Kettingzaag schreef:

Beter dan dat er niks uit komt xd Wel mooi toen ik echt moest kotsen bij zon hek maar ik heb echt scheit eraan dat mensen dat kunnen zien
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

DarkestSymphony schreef:
Kettingzaag schreef:

Doet ie ook zo even: hele groene eekhoorn de eerste keer, wat een held! :worship:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:31 

Hardtraxx Veteran

Hele eekhoorn, eerste keer? Ben je dan niet wat te enthousiast..

Tot nu toe nog nooit moeten kotsen of zitten. Alleen de laatste keer bij Intents klapte hij er wel een stuk harder op dan normaal. We stonden toen ver vooraan bij de dranghekken toen hij hard insloeg,het losgaan tijdens Crypsis kon me ff een worst wezen, het enigste wat ik wilde was hangen over die dranghekken. Dus toen heb ik daar tien minuten zitten hangen over die hekken met me hoofdje schommelend op en neer volgens mijn maten. :lol: Maar het duurde niet lang voor ik gewoon weer volgas kon gaan. :D

Thuis werd me ook wel duidelijk hoe dat kwam, van die eekhoorn die ik door "midden" gebeten had was amper een kwartje over, ik begon dus zonder dat ik het door had ook eigenlijk met een driekwart. xd
Bericht Geplaatst op 13 jun 2011 20:38 

Hardtraxx Addict

DarkestSymphony schreef:
Kettingzaag schreef:

Whaha op hardbass was het ook groen bij mij :P Van groene olifant volgens mij.. Ook teveel water gezopen toen.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:49 

Hardtraxxer

93Wesley93 schreef:
Oxygene schreef:

Toevallig gister iets over gelezen op een ander forum, ging ook over die McDonaldjes
http://www.drugsforum.info/viewtopic.ph ... ds#p123283

Verder weet ik ook niks over die pil.

Over die heb ik ook iets gehoord, die wie ik krijg blijken geel te zijn en niet zalmkleurig. Ik ken wel iemand anders uit de omgeving Brabant die wel die zalmkleurige macs heeft.. of oranje mac donalds/flopkes noemen ze 't ook wel.. Blijken inderdaad heel erg hard te gaan die dingen..

Maar vooralsnog geen resultaat bij die gelen.. behalve:

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=25579

Echter wordt daar weer beweerd dat 't een oude batch is die al eerder in Engeland rondging.. Dus lijkt me vrij niet logisch dat 't die zijn..
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 01:40 

DarkestSymphony schreef:
Kettingzaag schreef:

da is nie goe jong
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:06 

Hardtraxxer

Ik ben gestopt :) Nu maar gewoon punt erachter gezet, het hoeft voor mij allemaal niet. Mss dat ik met decibel nog x pep doe, maar acht de kans klein.
Ik vind het gewoon niet meer waard om erna een week kut te voelen. Als ik nuchter ben voel ik me net zo lekker, en heb mezelf dan ook gewoon in de hand, en ga nog veel harder los.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:14 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Ik ben gestopt :) Nu maar gewoon punt erachter gezet, het hoeft voor mij allemaal niet. Mss dat ik met decibel nog x pep doe, maar acht de kans klein.
Ik vind het gewoon niet meer waard om erna een week kut te voelen. Als ik nuchter ben voel ik me net zo lekker, en heb mezelf dan ook gewoon in de hand, en ga nog veel harder los.

Netjes! Als je dit zelf wil, dan moet je er ook voor gaan. En waarom zou het niet lukken, nuchter feestjes pakken zijn ook super :thumbup:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:42 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
modernization schreef:

Netjes! Als je dit zelf wil, dan moet je er ook voor gaan. En waarom zou het niet lukken, nuchter feestjes pakken zijn ook super :thumbup:

Precies, ik beleef er gwn minder plezier aan als nuchter. Laatste tijd ook wel gebleken dat nuchter vele malen beter gaat.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:51 

Chukkels schreef:
DarkestSymphony schreef:
Kettingzaag schreef:

Doet ie ook zo even: hele groene eekhoorn de eerste keer, wat een held! :worship:

ach weer een ervaring rijker,, weet ik dat ik dat ook niet meer moet doen xd voelde me erna wel gelijk beter :thumbsup: duurde echt maar 2 minuten en het was over hij klapte er na uur in ofso en ik werd druk, sprak iedereen aan en me kaken konden niet stil blijven.. maarja volgende keer doe ik wel halfjes.. waren getest op 180 á 190 mg mdma zei die vriend,, hij ging ook echt hard:P
hij had op 3uur smiddags al 3 groene eekhoorntjes en 2 gram pep naar binnen gewerkt en hij had nog 3 pillen bij zich, wat een wous :P
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:53 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:

Je voelt je erna de hele week kut/kloten? Ligt dat dan niet ergens anders aan of zou je dat niet weten? Ik kan me voorstellen dat je je wel eens crap voelt, maar elke keer? :( Balen ..
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 13:59 

Hardtraxxer

Klos schreef:
modernization schreef:

Je voelt je erna de hele week kut/kloten? Ligt dat dan niet ergens anders aan of zou je dat niet weten? Ik kan me voorstellen dat je je wel eens crap voelt, maar elke keer? :( Balen ..

Sowieso ga ik tijdens of na me trip over me nek. Meestal met de terugweg in de auto/bus. Dip word er ook niet beter op. Wat het is ik heb geen idee, dit is de enige oplossing :P
Bericht Geplaatst op 14 jun 2011 14:02 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:
Klos schreef:
modernization schreef:

Sowieso ga ik tijdens of na me trip over me nek. Meestal met de terugweg in de auto/bus. Dip word er ook niet beter op. Wat het is ik heb geen idee, dit is de enige oplossing :P

Haha tja ieder zo z'n ding. Een maat van me die moet als die inslaat meteen schijten, daarna is het ook over :P Haha .. maar inderdaad dit zal wel de juiste oplossing zijn ;)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 1191  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic