Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:48 

Hardtraxxer

Vraagje jongens..

Ik moet strakjes bloedprikken (evt blaasonsteking).. en heb dit weekend wat coke/pilletjes op.. en mn mams, bezorgd dat ze is gaat mee naar de dokter..

Ik kan niet plassen en mn geslachtsdeel brand enorm van binnen :p btje verkeerd onderwerp mjah..

Komt de dokter er achter? Want ik wil niet het sjaakje zijn waar mn moeder bij is.. dan uhmuhmuhm kan ik mn spulletjes alvast gaan inpakken

Thanks
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Na 2 maanden pauze gehad te hebben had ik er alle vertrouwen in om gister nog eens lekker te gaan op Decibel. Overdag ging dat heerlijk, inslag zittend meegemaakt en ik was de eerste uurtjes ongelooflijk gelukkig was echt genieten. :P Maar goed moest wel weer abnormaal snel bijnemen en 2 uur voor het einde crashde ik totaal net zoals op Defqon, lichaam weigerde om los te gaan terwijl het hoofd wel wilt maarja.. Helaas. Had in totaal 2 rode eekhoorns op was om 15.00 begonnen. En rond 20.30 begon ik al helemaal in te kakken, bijnemen had ook niet echt zin leek het wel.

Jammer noem ik het, maar al met al wel een geslaagd feestje gehad. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:57 

Hardtraxxer

Project 141 schreef:
:lol: leuke sitautie :P

Ik weet er niet veel van af, maar ik denk niet uit hun tests voor blaastontsteking blijkt dat je pillen op hebt. Sowieso, krijg je meteen de uitslag? Anders moet je keer terugkomen, mss dat je dan je moeder thuis kan laten..

Hmm, ik zal zien wat ik kan doen.. ben ook niet echt instaat om zelf auto te gaan rijden nu.. kan niet eens normaal zitten pff!

Thanks iig.. ik wacht op meer antwoorden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:58 

Het hangt er natuurlijk vanaf waar ze op zoeken, als ze zoeken naar blaasontsteking lijkt het me ook sterk dat ze naar drugs gaan zoeken.
Want daar zijn, lijkt mij dan, andere tests voor nodig.
Maar moet je moeder persee mee dan voor de uitslag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:00 

Hardtraxxer

word volgens mij echt niet naar gekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

legendarisch schreef:
Project 141 schreef:
:lol: leuke sitautie :P

Ik weet er niet veel van af, maar ik denk niet uit hun tests voor blaastontsteking blijkt dat je pillen op hebt. Sowieso, krijg je meteen de uitslag? Anders moet je keer terugkomen, mss dat je dan je moeder thuis kan laten..

Hmm, ik zal zien wat ik kan doen.. ben ook niet echt instaat om zelf auto te gaan rijden nu.. kan niet eens normaal zitten pff!

Thanks iig.. ik wacht op meer antwoorden :p

Het is aantoonbaar in de urine ja. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je kan toch gewoon zeggen tegen je ma dat je een beetje schaamt en dat je liever alleen naar binnen gaat. Het is wel belangrijk dat je dat je zegt dat er vast niks aan de hand is. Ik weet toevallig omdat ik pfeifer heb gehad dat het bij mij zo ging: Ze nemen het af en na 2 dagen kun je bellen voor de uitslag. Daarom denk ik dat het zelf wel handig is om alleen naar binnen te gaan :P Want mocht het erg zijn dan testen ze soms voor de zekerheid gewoon op alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

legendarisch schreef:
Vraagje jongens..

Ik moet strakjes bloedprikken (evt blaasonsteking).. en heb dit weekend wat coke/pilletjes op.. en mn mams, bezorgd dat ze is gaat mee naar de dokter..

Ik kan niet plassen en mn geslachtsdeel brand enorm van binnen :p btje verkeerd onderwerp mjah..

Komt de dokter er achter? Want ik wil niet het sjaakje zijn waar mn moeder bij is.. dan uhmuhmuhm kan ik mn spulletjes alvast gaan inpakken

Thanks

De dokter gaat dit zien.

Ben je minderjarig?
Dat zou een heel groot verschil kunnen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:15 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
legendarisch schreef:
Vraagje jongens..

Thanks

De dokter gaat dit zien.

Ben je minderjarig?

De doc kan het zien, maar je moeder niet. Bloedprikken wordt alleen de resultaten die de dokter heeft opgevraagd geshowed. THC staat bijvoorbeeld ook niet bij mijn uitslagen, terwijl ik er wel 100% zeker van ben dat dat altijd in mijn bloed zit. (dagelijks gebruiker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Olijfboompje schreef:
legendarisch schreef:
Vraagje jongens..

Thanks

De dokter gaat dit zien.

Ben je minderjarig?

De doc kan het zien, maar je moeder niet. Bloedprikken wordt alleen de resultaten die de dokter heeft opgevraagd geshowed. THC staat bijvoorbeeld ook niet bij mijn uitslagen, terwijl ik er wel 100% zeker van ben dat dat altijd in mijn bloed zit. (dagelijks gebruiker)

Tenzij je minderjarig bent voor zover ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:28 

Hardtraxxer

en de dokter heeft toch ook zwijgplicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:29 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:

Ik denk sowieso niet dat hij in het bijzijn van zijn moeder met zijn kleine knecht gaat zwaaien. Dus als ie ff alleen met de dokter is kan ie het vragen of ie het niet wilt vertellen. Ik denk dat in dit geval het beroepsgeheim hoger staat.
--
[edit]
Haha, bloedprikken, dan hoef je je dongel er natuurlijk uberhaupt niet uit te hengsten. Je kan ook tegen je ma zeggen dat je nog wat vragen hebt die je liever privé stelt. Ik weet dat iedere ouder verschillend is, maar mijn moeder zou dat meteen oké vinden om de kamer dan even te verlaten ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:30 

Hardtraxxer

Ben meerder jarig, ik ga gewoon alleen naar binnen. Als hij mn leuter wilt zien dan wil ik haar sowieso niet in de buurt hebben haha. En urine test gaat em niet worden denk ik, aangezien ik niet kan plassen.. wat zown pijn doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:37 

Hardtraxx Veteran

@legendarisch

Ik heb ergens wel een keer gehoord dat coke ofzo maar 3 dagen in je bloed zat, weet het alleen niet zeker
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

Kent iemand trouwens het spel guitar hero? :P
Ik was een keer alleen thuis, toen heb ik met een groep vrienden bij mij gechillt,
Ik had 2 blauwe davidsterren op en 1 halve gele rolex, elke keer een helft genomen, verder had ik nog wat speed gesnoven en misschien 2 lijntjes coke, 2 nuchtere vrienden waren een potje guitar hero aan het spelen voor de grap, en toen ik helemaal waus was ging ik het ook is proberen >.<
Ik ben nog nooit zo goed geweest in dat spel, iedereen keek met open mond naar me hoe ik het moeilijkste nummer op het 1 na hoogste niveau haalde, gaat je reactie vermogen omhoog ofzo? hehe :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:50 

Hardtraxxer

hardcoresjors schreef:
Ik was een keer alleen thuis, toen heb ik met een groep vrienden bij mij gechillt,
Ik had 2 blauwe davidsterren op en 1 halve gele rolex, elke keer een helft genomen, verder had ik nog wat speed gesnoven en misschien 2 lijntjes coke, 2 nuchtere vrienden waren een potje guitar hero aan het spelen voor de grap, en toen ik helemaal waus was ging ik het ook is proberen >.<
Ik ben nog nooit zo goed geweest in dat spel, iedereen keek met open mond naar me hoe ik het moeilijkste nummer op het 1 na hoogste niveau haalde, gaat je reactie vermogen omhoog ofzo? hehe :innocent:

nooit gemerkt dat als je xtc op hebt dat je dan veel meer alert bent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

Taxi schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik denk sowieso niet dat hij in het bijzijn van zijn moeder met zijn kleine knecht gaat zwaaien. Dus als ie ff alleen met de dokter is kan ie het vragen of ie het niet wilt vertellen. Ik denk dat in dit geval het beroepsgeheim hoger staat.
--
[edit]
Haha, bloedprikken, dan hoef je je dongel er natuurlijk uberhaupt niet uit te hengsten. Je kan ook tegen je ma zeggen dat je nog wat vragen hebt die je liever privé stelt. Ik weet dat iedere ouder verschillend is, maar mijn moeder zou dat meteen oké vinden om de kamer dan even te verlaten ofzo.

Als je minderjarig bent mogen ze rapportage uitbrengen naar de ouders hoor, gelukkig is dat hier het geval niet.
Komt vast wel goed :)
Verder is er idd geheimhoudingsplicht in dit geval aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:51 

Haha, mij moet je dan echt niet voor een tv zetten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:
hardcoresjors schreef:

Op XTC?

Ik denk eerder door de coke en speed kerel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:52 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
0xygen schreef:
hardcoresjors schreef:

Op XTC?

coke nog nooit gehad. Speed wel. Eigenlijk werd ik van beiden vet alert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

0xygen schreef:

coke nog nooit gehad. Speed wel. Eigenlijk werd ik van beiden vet alert.

Speed heeft invloed op je fight or flight systeem.
Hierdoor wordt je reactievermogen verhoogd. :)

XTC heeft hier veel minder invloed op.
Die maakt je meer hersendood.
Ik zeg altijd maar dat je van XTC een paar IQ niveau's wordt gedowngraded.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 16:56 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Ja het was ook best warm, maar gelukkig waar ik stond waaide het dan wel lekker door [Main en H4L]
Hoeveel is eigenlijk gezond om te drinken? Meestal 2 Liter ofzo toch?
dus 4 flesjes? of waaren het daar 75 cl flesjes?

Niet meer als 1 a 2 glazen per uur (25 a 50cl) Misschien iets meer in die hitte, maar zeker geen 4 flesjes op een uur. Heel voornaam is af en toe naar buiten te gaan om af te koelen, zodat ook je lichaamstemperatuur wat zakt. Wat een verhoogde lichaamstemperatuur maakt de hersenschade een stuk erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:02 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
Ja het was ook best warm, maar gelukkig waar ik stond waaide het dan wel lekker door [Main en H4L]
Hoeveel is eigenlijk gezond om te drinken? Meestal 2 Liter ofzo toch?
dus 4 flesjes? of waaren het daar 75 cl flesjes?

Niet meer als 1 a 2 glazen per uur (25 a 50cl) Misschien iets meer in die hitte, maar zeker geen 4 flesjes op een uur. Heel voornaam is af en toe naar buiten te gaan om af te koelen, zodat ook je lichaamstemperatuur wat zakt. Wat een verhoogde lichaamstemperatuur maakt de hersenschade een stuk erger.

Water over je hoofd gooien verlaagt je lichaamstemperatuur met ongeveer 10 a 20 % :)

Werkt ook erg goed!

Daarnaast een mooi iets geleerd.
Bij jezelf wat in de hand doen en dan bijv. bij iemand je hand in de nek leggen.
Dan krijg je een verkwikking van je kleine teen tot je kleine hersens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
0xygen schreef:
hardcoresjors schreef:

Op XTC?

ik denk toch eerder van XTC, maar was wel vette ervaring :P
ik zat te trillen op me smoel met pupillen net zo groot als me iris, me kaak kon niet stil staan, ik ging echt knalhard!
ik vind hardcore ook zo geweldig als ik xtc op heb, de muziek gaat door me lichaam heen, echt ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:

ik denk toch eerder van XTC, maar was wel vette ervaring :P
ik zat te trillen op me smoel met pupillen net zo groot als me iris, me kaak kon niet stil staan, ik ging echt knalhard!
ik vind hardcore ook zo geweldig als ik xtc op heb, de muziek gaat door me lichaam heen, echt ziek

Oke, wat jij wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 18:17 

Bierkoning

hardcoresjors, zou je niet eens wat rustiger aan doen, je bent 16...
Vorige  1 ... 144, 145, 146, 147, 148, 149, 150 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic