Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:06 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
wat had je allemaal genuttigd dan?

Truffels.. Hadden het voor mij verdeeld in 2 porties. Had eerst 1 portie genomen en toen die beetje begon te werken kwam die er met dezelfde vaart uit en toen hadden we gelukkig de andere helft nog, want was op de 1e halve portie nog niet helemaal lekker omdat ik die er dus uit had gegooid.. maar was wel een hele aparte ervaring..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
KSwoosh schreef:
wat had je allemaal genuttigd dan?

Truffels.. Hadden het voor mij verdeeld in 2 porties. Had eerst 1 portie genomen en toen die beetje begon te werken kwam die er met dezelfde vaart uit en toen hadden we gelukkig de andere helft nog, want was op de 1e halve portie nog niet helemaal lekker omdat ik die er dus uit had gegooid.. maar was wel een hele aparte ervaring..

Haha vet hè :) na mijn eerste keer truffels had ik et ook.. Voelde me zo vaag en kon echt niet begrijpen wat ik nou mee had gemaakt xd
Wel zin in een 2e keer nu
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 07:20 

Hardtraxx Elite

hardcoresjors schreef:
ik heb een keer op 1 avond 1 iemand knocky zien gaan van de GHB, later moest er 1 kotsen, en een ander was 3 uur inslaap gevallen op de WC :P
gaar spul, met GHB wacht ik zeker nog een paar jaar!

Alles ligt hier bij dosering, g is heerlijk spul maar je moet er erg goed mee omgaan en goed doseren en gewoon een goede zelfcontrole hebben. Hoeveel mensen ik trouwens al niet van xtc heb zien nekken, dat gebeurt veel sneller als van G hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 12:26 

Zo, gister dus truffeltjes gegeten met Nando en Iris. Was denk ik wel mijn beste trip ooit, eerst thuis heel lang het plafond en de muur zitten bestuderen en toen het beetje uit begon te werken naar de snackbar geweest. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

vanavond toch maar niet snacken, kga ff een maandje geen hard gebruiken denk ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 18:49 

een beetje simpele antwoorden, iris.

spciaal trip-topic?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 19:13 

Hardtraxx Veteran

dan moet ik ook maar eens van de truffels snoepen,
we waren van plan het te doen maar me broer kwam erachter, toen heb ik maar snel een fles whisky gehaald en ik heb geen idee wat er die avond is gebeurd :P
dacht dat die truffels niks waard waren en dat het die 17 euro zeker niet waard was, dacht dat je dan beter 3 snacks kon halen haha >.<

welke truffels had je? mn vrienden hadden toen dragon's dynamite en mushrocks, die dynamites zijn de beste hier in de buurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2011 21:43 

Hardtraxxer

"3 snacks" neem aan dat je er 3 pillen mee bedoelt? Daar trip je toch heel anders op dan op truffels.... Truffels is veel meer visueel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 06:50 

Hardtraxx Elite

Zo wat was Decibel leuk, echter als gevolg van de dex nog steeds wakker (laatst genomen rond 21u want ging eerst nog afteren in Tilburg maar toen ging dat toch niet door anders had ik na 18 a 19u al niets meer genomen..). Leuk om velen van hier weer te zien en vooral leuk om te zien dat een paar hardtraxxers wat in het verleden wat minder goed omgingen met hun gebruik nu echt veel verstandiger er lijken mee om te gaan. Top jongens, houden zo :thumbup: (you know who you are)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:10 

Bierkoning

Gister voor het eerst een q-dance'je op, en tering wat sloeg die hard in zeg, had dat nog niet vaak meegemaakt.
Ik nam het eerste halfje rond een uurtje of 5 volges mij, en van half 6 tot 6 ofzo heb ik echt alleen maar om me heen zitten kijken of me ogen dicht gehad, maar wel vollop lopen genieten, alleen vind ik het jammer dat ik dan echt niet meer los kan gaan, want me hoofd wil het wel, maar mn benen kunnen dan niet :P
Ik nam volgens mij tijdens G4H m'n 2e halfje, maar die sloeg eigenlijk amper in, voelde me wel top en heb op dat 1e inslagmoment na gewoon de hele dag vol gas kunnen gaan :)
Voor de rest nog aardig wat bier genuttigd, blijf het toch een lekkere combi vinden, bier + xtc :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 12:53 

gister 2 groene eekhoorntjes genuttigd, ging wel aardig, maar na een uur werkte de eerste pas, en toen ging ik wel ff lekker, maar dat duurde niet zolang, de rest van het feest wel veel energie gehad, maar geen geweldig gevoel ofzo, en dat terwijl ik minstes 4 maanden pauze heb gehad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:44 

Donateur

Gister voor t eerst gehad dat ik lam werd van snoepgoed. Echt niet chill, mn benen waren niet aan de praat te krijgen en ik had pijn in mn onderrug. Denk dat het vele lopen gedurende de hele dag snel z'n tol heeft geëist. Normaal ben ik altijd super-energiek maar ik werd er deze keer alleen maar gaarder van. Zonde maar heb toch redelijk los kunnen gaan.

Na de eerste halve rode eekhoorn voelde ik me ook helemaal niet goed eigenlijk, ik zat wel een beetje te kaakmalen en af en toe kwam er zo'n lekkere warme vlaag door m'n lichaam maar dat was het dan. Na een uur de 2e halve gepakt en toen was het wel weer ouderwets lekker. Maar heb blijkbaar toch een flinke tolerantie opgebouwd want normaal heb ik echt genoeg aan een halfje om gelijk lekker te gaan. In totaal 2,5 opgehad, gelukkig weinig vage momentjes/hallucinaties gehad.

Na het feest nog ff een blow gerookt voordat we thuis gingen chillen. Té geniaal. De lekkerste afterglow ooit en ik heb me echt kapot gelachen. Niemand was in staat om een verhaal te vertellen dat langer duurde dan 10 seconden. Dat we allemaal op hetzelfde moment niet meer wisten waar het over ging. Heb me nog nooit zo hersendood gevoelt :P Vandaag ben ik echt extreem moe trouwens.

Nu lekker lam zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:48 

Hardtraxx Addict

Gister 1,5 triforce op ofzo en 1 groene canadees. Van 6 tot het einde goed gegaan, alleen kwartier voor tijd kakte ik in, precies op het goede moment omdat crypsis ook eindigde toen. Nu even lang van de X afblijven. Deze zomer nu op emporium, defqon en decibel gebruikt wat toch wel veel is voor mijn doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 13:50 

ik vraag me af of die niet zo geweldige werking te maken had met het weer, want volges mij doet die hitte het ook niet heel erg goed...
ik had op gegeven moment ook een soort stekende pijn in mn borst, net onder mn keel, heel raar was dat, dus toen ff rustig gedaan en toen was het na een half uurtje weg ofzo
kan ook te maken hebben gehad met het feit dat ik lompe schouderspierpijn heb [ivm ademhalen, ik had het namelijk alleen met ademhalen]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:02 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
ik vraag me af of die niet zo geweldige werking te maken had met het weer, want volges mij doet die hitte het ook niet heel erg goed...
ik had op gegeven moment ook een soort stekende pijn in mn borst, net onder mn keel, heel raar was dat, dus toen ff rustig gedaan en toen was het na een half uurtje weg ofzo
kan ook te maken hebben gehad met het feit dat ik lompe schouderspierpijn heb [ivm ademhalen, ik had het namelijk alleen met ademhalen]

Ik kan je alvast wel vertellen dat er erg veel mensen voor oververhitting zijn moeten afgevoerd worden. Ambulances reden constant op en af heb ik van een collega vernomen wat even is langs gegaan op de EHBO, met name dus te wijten aan de veel te hoge temperaturen in de tenten + xtc voornamelijk lijkt me. Door de hogere temperaturen treed er ook meer hersenschade op etc, dus zou me niet verbazen als andere dingen ook met het weer meespelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:04 

Ja het was ook best warm, maar gelukkig waar ik stond waaide het dan wel lekker door [Main en H4L]
Hoeveel is eigenlijk gezond om te drinken? Meestal 2 Liter ofzo toch?
dus 4 flesjes? of waaren het daar 75 cl flesjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:12 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Komt door je ademhaling denk ik, probeer goed adem te halen en niet te snel. Water drinken moet je gewoon op gevoel doen, nu het zo warm was moet je ook meer drinken. Als je eenmaal moeite met drinken krijgt ben je al te laat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:30 

Nou, ik was meer bang dat ik teveel zou drinken, want ik merkte op gegeven moment dat elke keer als ik niet aan het stampen was, wilde drinken.
Dus ging ik het bewust een beetje tegen.
Maar stel je moet een aantal flesjes geven, hoeveel zou dat dan zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:46 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nou, ik was meer bang dat ik teveel zou drinken, want ik merkte op gegeven moment dat elke keer als ik niet aan het stampen was, wilde drinken.

Pff ik zou het niet weten man luister naar je lichaam :P Maar normaal zit ik op ongeveer 1,5 a 2 liter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:48 

Ik zou niet weten hoe het voelt als je teveel water drinkt tbh, maar ik maak me toch soms wel zorgen over dat ik teveel drink, omdat je dat vaak hoort. [en veel mensen daaorm ook overgeven]
En liever wil ik het ook niet weten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:52 

Hardtraxxer

1x overgegeven van xtc. Toen had ik ook nog gesmoked die dag. Maar als je overgeeft dan ga je daarna gewoon even hard door. Zelfde met teveel water drinken. Je kotst het overtollige water uit.(of je moet echt veel drinken. dan kan je k.o gaan heb ik gehoord)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:52 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Neem gewoon iedere 20 minuten een slokje ofzo. Beetje op gevoel doen, iig niet te veel drinken. Ik weet dat ik niet teveel water moet drinken want kots het gewoon weer uit. Trouwens wel verdomd lekker om af en toe en Vitamine water tussendoor te nemen in plaats van water. Gister voor het eerst na xtc gebruik ook iets van hallucinaties gehad denk ik. Zag in de bus op de weg in het donker duizenden schimmen staan.. Het was alleen wat vaag allemaal omdat het vrij donker was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 14:56 

Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
KSwoosh schreef:

Neem gewoon iedere 20 minuten een slokje ofzo. Beetje op gevoel doen, iig niet te veel drinken. Ik weet dat ik niet teveel water moet drinken want kots het gewoon weer uit. Trouwens wel verdomd lekker om af en toe en Vitamine water tussendoor te nemen in plaats van water. Gister voor het eerst na xtc gebruik ook iets van hallucinaties gehad denk ik. Zag in de bus op de weg in het donker duizenden schimmen staan.. Het was alleen wat vaag allemaal omdat het vrij donker was.

om de 20 minuten een slok is best wel weinig. Vooral met warm weer. Met normaal weer zit je op 250ml~500ml per uur toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:39 

Hardtraxx Veteran

Gisteren voor het eerst wat persoonlijke grenzen doorbroken, ondanks dat ik het zelf niet echt zag aankomen.
Na Q-base maar even een flinke stop met XTC, het is de afgelopen maand wel genoeg geweest.

Ik voelde mij prima, daar niet van, maar ik heb meer dan 4x zoveel naar binnen gewerkt dan normaal.
Niet echt heel tevreden over.

Pep blijft daarnaast voor mij ook gewoon de ideale partydrug.

Danke voort compliment trouwens :thumbup:
Was leuk dat je mij even aansprak!
Dat soort gebeurtenissen waardeer ik altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2011 15:41 

Bierkoning

Ik drink fucking veel op zo'n dag, ik denk dat ik 3 x een flesje water heb gehaald, en heb ook nog een x of 3 bijgevuld bij de wc's
En ook nog aardig wat frisdrank en bier.
Wel jammer dat ze altijd van die gore Go Fast hebben daar ipv gewone Red Bull
Vorige  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic