Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Pommer wrote:hardcoresjors, zou je niet eens wat rustiger aan doen, je bent 16...
ik heb in deze vakantie aardig wat dingetjes gedaan maar bewaar het nu voor speciale gelegenheden
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
hardcoresjors wrote:
Pommer wrote:hardcoresjors, zou je niet eens wat rustiger aan doen, je bent 16...
ik heb in deze vakantie aardig wat dingetjes gedaan maar bewaar het nu voor speciale gelegenheden
Oke dat lijkt me verstandiger idd ;)
B
hardcoresjors wrote:
[papa modus]
Zoals je 18e verjaardag?
[/papa modus]
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Banaanslak wrote:
hardcoresjors wrote:
[papa modus]
Zoals je 18e verjaardag?
[/papa modus]
nee, zoals elk weekend, haha grapje ;)
gewoon op party's enz.
Hardtraxx Addict
1814 posts member since 2009
last seen Nov 2016
hardcoresjors wrote:
gewoon op party's enz.
Daar mag je nog niet heen. :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Taxi wrote:
hardcoresjors wrote:
gewoon op party's enz.
Daar mag je nog niet heen. :whistle:
16+ feestjes wel :P
en niet alleen hardcore party's, maar als een maatje alleen thuis is en een party houd hehe,
dat gebeurt toch maar eens in de maand -.-
maar alsof ik de enige 16 jarige ben die aan die shit zit, er zijn vast wel ergere op hardtraxx
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
hardcoresjors wrote: 16+ feestjes wel :P
en niet alleen hardcore party's, maar als een maatje alleen thuis is en een party houd hehe,
maar alsof ik de enige 16 jarige ben die aan die shit zit, er zijn vast wel ergere op hardtraxx
Betwijfel het. Vind een keer in de maand harddrugs voor een 16 jarige vrij extreem. Maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je dat alleen maar tof vindt om te horen.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Taxi wrote:
Betwijfel het. Vind een keer in de maand harddrugs voor een 16 jarige vrij extreem. Maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je dat alleen maar tof vindt om te horen.
nou nee, het interesseert me alleen niet echt ;)
ik geef je gelijk, drugs is niet voor niets illegaal, en als blowen al 18+ is dan is harddrugs dat al helemaal, maarja, drugs is pas gevaarlijk als je er niet mee om kan gaan, en dat kan ik wel, ik weet wel wanneer ik op moet houden met pillen eten, en ik vreet de volgende pas als de ander een beetje uitwerkt enz.
en ik ben misschien 16, maar ik ga met mensen van 16-20 jaar om en sommige eten niks, dus als ik em keihard space zegt 1 nuchtere van 20 echt wel tegen mij dat ik er even vanaf moet blijven.
hehe :innocent:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
hardcoresjors wrote:
ik geef je gelijk, drugs is niet voor niets illegaal, en als blowen al 18+ is dan is harddrugs dat al helemaal, maarja, drugs is pas gevaarlijk als je er niet mee om kan gaan, en dat kan ik wel, ik weet wel wanneer ik op moet houden met pillen eten, en ik vreet de volgende pas als de ander een beetje uitwerkt enz.
en ik ben misschien 16, maar ik ga met mensen van 16-20 jaar om en sommige eten niks, dus als ik em keihard space zegt 1 nuchtere van 20 echt wel tegen mij dat ik er even vanaf moet blijven.
Daar gaat het niet zo zeer om.
De schade die je aanricht aan je hersenen is significant op deze leeftijd.

Uiteindelijk is het je eigen beslissing, maar ik adviseer directe kennissen in mijn omgeving om minstens tot hun 18e van de harddrugs en softdrugs af te blijven en zo mogelijk tot hun 20e uit te stellen.
Maarja, niet voor iedereen wilt het erin dat je jezelf kapot maakt op die leeftijd :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Olijfboompje wrote:
hardcoresjors wrote:

Uiteindelijk is het je eigen beslissing, maar ik adviseer directe kennissen in mijn omgeving om minstens tot hun 18e van de harddrugs en softdrugs af te blijven en zo mogelijk tot hun 20e uit te stellen.
Maarja, niet voor iedereen wilt het erin dat je jezelf kapot maakt op die leeftijd :)
wou je zeggen dat drugs echt zo schadelijk voor je is?
als je 1 keer in de maand xtc gebruikt komt er toch echt geen blijvende schade of wel?
0
Hardtraxxer
393 posts member since 2011
last seen Aug 2012
hardcoresjors wrote:
Taxi wrote:

Grappig dat je zegt dat je er verantwoord mee om kan gaan. Je moet eigenlijk 8-9 weken wachten als je het echte XTC gevoel wilt hebben. Jij wacht 4 weken. Niet echt verantwoord he?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Grappig dat je zegt dat je er verantwoord mee om kan gaan. Je moet eigenlijk 8-9 weken wachten als je het echte XTC gevoel wilt hebben. Jij wacht 4 weken. Niet echt verantwoord he?
ik space em telkens wel goed hoor :P
oke, me eerste keer was wel de beste keer, maar niet dat ik denk van was dit xtc?
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
laten we ophouden over mn leeftijd ;)
misschien ben ik wat te jong, maar eigenlijk mag niemand het doen :P
maar vertel, welke snack vind je de beste?
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2016
Je hebt een beetje last van zelfoverschatting denk ik. Er zijn veel hele verstandige mensen met veel levenservaring die ook verslaafd kunnen raken. Maar goed, hoop nog dat je tot een inzicht komt. Heb niet het idee dat je enige tijd snel (ooit) tot bezinning zult komen met zo'n instelling.

Je hebt je je er overduidelijk totaal niet in verdiept, en dat vind ik gelijk staan aan onverantwoord gedrag. Maar laten we er maar over ophouden.
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
hardcoresjors wrote:laten we ophouden over mn leeftijd ;)
misschien ben ik wat te jong, maar eigenlijk mag niemand het doen :P
maar vertel, welke snack vind je de beste?
Welke ik het best vond tot nu toe was of roze eekhoorn of gele armani.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
hardcoresjors wrote:
Olijfboompje wrote:
hardcoresjors wrote:

wou je zeggen dat drugs echt zo schadelijk voor je is?
als je 1 keer in de maand xtc gebruikt komt er toch echt geen blijvende schade of wel?
Op jouw leeftijd wel ;)
En dat durf ik inderdaad te zeggen.

Je hersens zijn vol in ontwikkeling, je lichaam ook.
Je hersens vinden het verre van leuk als er kunstmatige stoffen worden gebruikt om bepaalde andere stoffen vrij te laten/ te hergebruiken of aan te maken, terwijl die ergens anders voor nodig zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
Taxi wrote:Je hebt een beetje last van zelfoverschatting denk ik. Er zijn veel hele verstandige mensen met veel levenservaring die ook verslaafd kunnen raken. Maar goed, hoop nog dat je tot een inzicht komt. Heb niet het idee dat je enige tijd snel (ooit) tot bezinning zult komen met zo'n instelling.

Je hebt je je er overduidelijk totaal niet in verdiept, en dat vind ik gelijk staan aan onverantwoord gedrag. Maar laten we er maar over ophouden.
Bedankt dat je je zorgen maakt over mijn leven,
Ik zal er is over nadenken als het echt te erg word
G
hardcoresjors wrote:
Taxi wrote:Je hebt een beetje last van zelfoverschatting denk ik. Er zijn veel hele verstandige mensen met veel levenservaring die ook verslaafd kunnen raken. Maar goed, hoop nog dat je tot een inzicht komt. Heb niet het idee dat je enige tijd snel (ooit) tot bezinning zult komen met zo'n instelling.

Bedankt dat je je zorgen maakt over mijn leven,
Ik zal er is over nadenken als het echt te erg word
Weet je wat het is... Dan heb je dat niet door.
Maarja, eigen fout.
0
Hardtraxxer
last seen Aug 2012
Sjors vertelde je niet dat je op 2,5 Pil zat met nog speed en coke erbij? Toen zat je te kauwen als een mothafucker. Maar toen je begon had je dat toch ook al bij 1 pil zonder speed en coke? Tolleratie van je lichaam zit veel hoger.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
0xygen wrote:Sjors vertelde je niet dat je op 2,5 Pil zat met nog speed en coke erbij? Toen zat je te kauwen als een mothafucker. Maar toen je begon had je dat toch ook al bij 1 pil zonder speed en coke? Tolleratie van je lichaam zit veel hoger.
toen ik het voor het eerst deed ging ik die nacht rond 3 uur naar huis en slapen,
toen ik die 2,5e op had was de 2e of 3e keer en toen ben ik de volgende nacht om 1 uur gaan slapen, maar ik was smiddags al wel uitgespaced.
L
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Aug 2014
buhuhu dokter geweest.. nu moet je vanavond als ik om 12 uur nog niet heb kunnen plassen een katheter komen halen. Is het dan nog niet weg dan noessss!

Ze zei idd niks over xtc/coke.. ze zei gewoon je plas is schoon.. denk niet dat ze erop gecontroleerd heeft zelfs :p
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Op jouw leeftijd wel ;)

Je hersens vinden het verre van leuk als er kunstmatige stoffen worden gebruikt om bepaalde andere stoffen vrij te laten/ te hergebruiken of aan te maken, terwijl die ergens anders voor nodig zijn.
Zelfs op volwassenen leeftijd meet men zelfs na eenmalig gebruik een half jaar later nog veranderingen in de hersenen op die het begin van schade aantonen. Dit is slechts na eenmalig en een half jaar na het gebruik. Terwijl velen denken dat je volledig herstelt steeds. Iets wat eigenlijk niet echt klopt dus, ondanks dat de meesten hier gelukkig in het dagelijkse leven geen hinder van gaan ondervinden als ze xtc (of andere drugs trouwens) niet misbruiken.
legendarisch wrote:Ze zei idd niks over xtc/coke.. ze zei gewoon je plas is schoon.. denk niet dat ze erop gecontroleerd heeft zelfs :p
Het kost geld wil men op alles laten testen, dit gebeurt volgens mij nooit (testen op aanwezigheid drugs) tenzij de dokter dit expliciet vraagt aan het lab, maar zeker niet standaard.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
DarkBeatz wrote:Zelfs op volwassenen leeftijd meet men zelfs na eenmalig gebruik een half jaar later nog veranderingen in de hersenen op die het begin van schade aantonen. Dit is slechts na eenmalig en een half jaar na het gebruik. Terwijl velen denken dat je volledig herstelt steeds. Iets wat eigenlijk niet echt klopt dus, ondanks dat de meesten hier gelukkig in het dagelijkse leven geen hinder van gaan ondervinden als ze xtc (of andere drugs trouwens) niet misbruiken.
Wat een onzin wat je hier zegt. Lekker makkelijk je pakt het onderzoek dat je het beste uit komt en hier trek je een conclusie uit. Maar 1 smiley hiervoor :') Wat ik me nu afvraag: waar haal je deze onzin vandaan?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:Op jouw leeftijd wel ;)

Zelfs op volwassenen leeftijd meet men zelfs na eenmalig gebruik een half jaar later nog veranderingen in de hersenen op die het begin van schade aantonen. Dit is slechts na eenmalig en een half jaar na het gebruik. Terwijl velen denken dat je volledig herstelt steeds. Iets wat eigenlijk niet echt klopt dus, ondanks dat de meesten hier gelukkig in het dagelijkse leven geen hinder van gaan ondervinden als ze xtc (of andere drugs trouwens) niet misbruiken.
Dan moet je ook wel aanzienlijke hoeveelheden gebruiken hoor.
Je herstelt natuurlijk nooit volledig, want in principe misbruik je bepaalde receptoren voor doeleinden. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, maar zoals je zelf al zegt is er wel sprake van enig herstel mits je het genoeg tijd gunt.

Uit datzelfde of een ander onderzoek kwam volgens mij naar voren dat na een jaar geen gebruik redelijk veel van de schade hersteld kan zijn. Feit blijft echter dat het op jonge leeftijd veel meer impact heeft dan op oudere leeftijd vanwege je hersenen die nog volledig in ontwikkeling zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2013
ooeeh, ik heb nog een foto van de eerste keer, wat is die erg :P
Maar ik heb trouwens een maat die is ook 16, wel kop groter als mij en ook een stuk breder, maar die at met koninginnenacht 10 snacks, die vreet ze nog steeds regelmatig en aan hem zie ik niks raars hoor :oh: