Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Iris93 wrote:Soep met 6 stukjes wortel en 5 stukjes bosui, mede mogelijk gemaakt door banaanslak :P
xd
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.

Je verhaal gaat dus niet helemaal op.
Het is ook gewoon bewezen dat xtc het korte termijn geheugen aantast ;) Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april (L)) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after :$
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Squirrie wrote:Dan zou ik toch echt even gaan stoppen meneer Stoney :P

Kijk als jij elke dag blowed, zul je elke dag last hebben van dat geheugenverlies ;) Omdat het gewoon een bij-effect is van wiet! Wat door sommige als grappig wordt ervaren tijdens het gebruik, maar wat bij dagelijks gebruik toch wel begint te irriteren lijkt me..

Ik zou zeggen, probeer eens paar dagen zonder man ;) Gaat gelijk stuk beter :)
Niet te vergeten de wapening te leren, en de hoeveelheid aandacht (concentratie). Overigens is volgens mij alleen het werkgeheugen aangetast, want het lange termijn geheugen bevindt zich in een andere sector van de hersenen en deze is niet afhankelijk van de hoeveelheid dopamine. Het niet aanwezig zijn van dopamine heeft als gevolg dat neuronen niet extra geprikkeld worden;de modulatie van de specifieke sets van natrium, kalium en calcium stromen zorgt hier voor. Over de precieze aard van de modulatie is nog veel discussie.

Gelukkig wordt er tegenwoordig veel onderzoek naar de mesencephalic do-pamine centra gedaan, omdat deze verband lijkt te hebben met meerdere ziekten en depressie.
Het is ook gewoon bewezen dat xtc tijdelijk het korte termijn geheugen aantast ;) Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april (L)) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after :$
:)
Last edited by mrazura on 19 Aug 2011 18:09, edited 2 times in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Voor mij nog een raadsel wat ik morgen heb, ik heb wel wat geregeld maar de laatste tijd is er alleen maar troep te krijgen hiero, dus misschien dat ik helemaal drugsloos naar binnen ga, dan regel ik daar wel wat ofzo xd
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
Soeppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Truffels zijn fucking raar! Het lijkt echt alsof ik alles voor het eerst mee maak.. Ieder normaal ding is nu echt heel anders.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.

Je verhaal gaat dus niet helemaal op.
Het is ook gewoon bewezen dat xtc het korte termijn geheugen aantast ;) Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april (L)) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after :$
Dat ook nog eens :)

Dextro Amfetamine?
Fijn spul :D
Haha, aan de ghb? :P
Toe maar! :P
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Dit is raar. Ik wil niet praten en alleen maar lachen en op de trap zitten. En niemand mag me aanraken en alles wordt groot en klein en drukt en ik voel de slap en nando wil frikandel..
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Nando wrote:Truffels zijn fucking raar! Het lijkt echt alsof ik alles voor het eerst mee maak.. Ieder normaal ding is nu echt heel anders.
Iris93 wrote:Dit is raar. Ik wil niet praten en alleen maar lachen en op de trap zitten. En niemand mag me aanraken en alles wordt groot en klein en drukt en ik voel de slap en nando wil frikandel..
:lol:
Word tijd dat ik dat ook eens ga doen
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ja ik heb fucking honger! Maar dit is echt raar. Alsof ik alles voor het eerst doe.. En ik voel me zo fucking dom. xd
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Haha klinkt dus weer als een leuke en aparte ervaring :)
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Echt niet eerlijk. Nando en banaanslak eten tosti en vinden her grappig. Ik wil alleen maar eikenbladsla melange :(
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
Nu wil ik frikandellen
G
tis hier niet het spamtopic he iris -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:tis hier niet het spamtopic he iris -.-
Lekker posten terwijl je tript, typischhhh
G
Olijfboompje wrote:
eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippin
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
Olijfboompje wrote:
Dat boeit niet zo...
Achja...ik houd mijn mond maar.
G
Olijfboompje wrote:Achja...ik houd mijn mond maar.
Opsparen voor morgen (L) want dat wordt genieten :bomb: :bomb:
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:Dextro Amfetamine?
Yes sir, dex amfetamine. En GHB inderdaad... Zo een heerlijk spul! Misschien dat ik wanneer de avond valt ook wel op decibel een g'tje drop :D
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Olijfboompje wrote:
KSwoosh wrote:
Olijfboompje wrote:Lekker posten terwijl je tript, typischhhh
Dat boeit niet zo...
Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding toch :)
G
Ik moet van geluk spreken als ik dan nog goed kan lezen xd laatste keren.... lukte dat niet echt xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
DarkBeatz wrote:
Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding toch :)
Mij ook, maarja...de omgeving lijkt mij veel interessanter.
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:Dextro Amfetamine?
Yes sir, dex amfetamine. En GHB inderdaad... Zo een heerlijk spul! Misschien dat ik wanneer de avond valt ook wel op decibel een g'tje drop :D
Hehe, doe je goed!
Schaars spul :(

G is altijd lekker..zo weinig nadelen en zoveel voordelen :p
Ik geef je groot gelijk haha! :P
Ik vind het een gedoe om mee naar binnen te nemen, dus dat doe ik liever niet :)
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
ik heb een keer op 1 avond 1 iemand knocky zien gaan van de GHB, later moest er 1 kotsen, en een ander was 3 uur inslaap gevallen op de WC :P
gaar spul, met GHB wacht ik zeker nog een paar jaar!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2012
DarkBeatz wrote:
Olijfboompje wrote:
KSwoosh wrote: eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippin
Dat boeit niet zo...
T was echt vet raar, zat echt helemaal in mn eigen wereld.. Ik dacht gewoon niks en zat maar wat op mn telefoon rond te klooien en te typen.. voel me nu wel weer normaal, alleen nog wel heel dom of zoiets..
G
wat had je allemaal genuttigd dan?