wrote:Soep met 6 stukjes wortel en 5 stukjes bosui, mede mogelijk gemaakt door banaanslak
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Het is ook gewoon bewezen dat xtc het korte termijn geheugen aantastwrote:Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.
Je verhaal gaat dus niet helemaal op.
Niet te vergeten de wapening te leren, en de hoeveelheid aandacht (concentratie). Overigens is volgens mij alleen het werkgeheugen aangetast, want het lange termijn geheugen bevindt zich in een andere sector van de hersenen en deze is niet afhankelijk van de hoeveelheid dopamine. Het niet aanwezig zijn van dopamine heeft als gevolg dat neuronen niet extra geprikkeld worden;de modulatie van de specifieke sets van natrium, kalium en calcium stromen zorgt hier voor. Over de precieze aard van de modulatie is nog veel discussie.wrote:Dan zou ik toch echt even gaan stoppen meneer Stoney![]()
Kijk als jij elke dag blowed, zul je elke dag last hebben van dat geheugenverliesOmdat het gewoon een bij-effect is van wiet! Wat door sommige als grappig wordt ervaren tijdens het gebruik, maar wat bij dagelijks gebruik toch wel begint te irriteren lijkt me..
Ik zou zeggen, probeer eens paar dagen zonder manGaat gelijk stuk beter
Gelukkig wordt er tegenwoordig veel onderzoek naar de mesencephalic do-pamine centra gedaan, omdat deze verband lijkt te hebben met meerdere ziekten en depressie.
Het is ook gewoon bewezen dat xtc tijdelijk het korte termijn geheugen aantastIk ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april
) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after
Last edited by mrazura on 19 Aug 2011 18:09, edited 2 times in total.
Voor mij nog een raadsel wat ik morgen heb, ik heb wel wat geregeld maar de laatste tijd is er alleen maar troep te krijgen hiero, dus misschien dat ik helemaal drugsloos naar binnen ga, dan regel ik daar wel wat ofzo 
Soeppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Truffels zijn fucking raar! Het lijkt echt alsof ik alles voor het eerst mee maak.. Ieder normaal ding is nu echt heel anders.
Dat ook nog eenswrote:Het is ook gewoon bewezen dat xtc het korte termijn geheugen aantastwrote:Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.
Je verhaal gaat dus niet helemaal op.Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april
) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after
Dextro Amfetamine?
Fijn spul
Haha, aan de ghb?
Toe maar!
Dit is raar. Ik wil niet praten en alleen maar lachen en op de trap zitten. En niemand mag me aanraken en alles wordt groot en klein en drukt en ik voel de slap en nando wil frikandel..
wrote:Truffels zijn fucking raar! Het lijkt echt alsof ik alles voor het eerst mee maak.. Ieder normaal ding is nu echt heel anders.
wrote:Dit is raar. Ik wil niet praten en alleen maar lachen en op de trap zitten. En niemand mag me aanraken en alles wordt groot en klein en drukt en ik voel de slap en nando wil frikandel..
Word tijd dat ik dat ook eens ga doen
Ja ik heb fucking honger! Maar dit is echt raar. Alsof ik alles voor het eerst doe.. En ik voel me zo fucking dom. 
Haha klinkt dus weer als een leuke en aparte ervaring 
Echt niet eerlijk. Nando en banaanslak eten tosti en vinden her grappig. Ik wil alleen maar eikenbladsla melange 
-
G
tis hier niet het spamtopic he iris 
Lekker posten terwijl je tript, typischhhhwrote:tis hier niet het spamtopic he iris
-
G
eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippinwrote:Lekker posten terwijl je tript, typischhhhwrote:tis hier niet het spamtopic he iris
Dat boeit niet zo...wrote:eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippinwrote:Lekker posten terwijl je tript, typischhhhwrote:tis hier niet het spamtopic he iris
Achja...ik houd mijn mond maar.
-
G
Opsparen voor morgenwrote:Achja...ik houd mijn mond maar.
Yes sir, dex amfetamine. En GHB inderdaad... Zo een heerlijk spul! Misschien dat ik wanneer de avond valt ook wel op decibel een g'tje dropwrote:Dextro Amfetamine?
Fijn spul
Haha, aan de ghb?
Toe maar!
Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding tochwrote:Dat boeit niet zo...wrote:eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippinwrote:Lekker posten terwijl je tript, typischhhh
-
G
Ik moet van geluk spreken als ik dan nog goed kan lezen
laatste keren.... lukte dat niet echt 
Mij ook, maarja...de omgeving lijkt mij veel interessanter.wrote:
Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding toch
Hehe, doe je goed!wrote:Yes sir, dex amfetamine. En GHB inderdaad... Zo een heerlijk spul! Misschien dat ik wanneer de avond valt ook wel op decibel een g'tje dropwrote:Dextro Amfetamine?
Fijn spul
Haha, aan de ghb?
Toe maar!
Schaars spul
G is altijd lekker..zo weinig nadelen en zoveel voordelen :p
Ik geef je groot gelijk haha!
Ik vind het een gedoe om mee naar binnen te nemen, dus dat doe ik liever niet
ik heb een keer op 1 avond 1 iemand knocky zien gaan van de GHB, later moest er 1 kotsen, en een ander was 3 uur inslaap gevallen op de WC
gaar spul, met GHB wacht ik zeker nog een paar jaar!
gaar spul, met GHB wacht ik zeker nog een paar jaar!
T was echt vet raar, zat echt helemaal in mn eigen wereld.. Ik dacht gewoon niks en zat maar wat op mn telefoon rond te klooien en te typen.. voel me nu wel weer normaal, alleen nog wel heel dom of zoiets..wrote:Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding tochwrote:Dat boeit niet zo...wrote: eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippin
-
G
wat had je allemaal genuttigd dan?