Squirrie schreef:
Dan zou ik toch echt even gaan stoppen meneer Stoney
Kijk als jij elke dag blowed, zul je elke dag last hebben van dat geheugenverlies

Omdat het gewoon een bij-effect is van wiet! Wat door sommige als grappig wordt ervaren tijdens het gebruik, maar wat bij dagelijks gebruik toch wel begint te irriteren lijkt me..
Ik zou zeggen, probeer eens paar dagen zonder man

Gaat gelijk stuk beter

Niet te vergeten de wapening te leren, en de hoeveelheid aandacht (concentratie). Overigens is volgens mij alleen het werkgeheugen aangetast, want het lange termijn geheugen bevindt zich in een andere sector van de hersenen en deze is niet afhankelijk van de hoeveelheid dopamine. Het niet aanwezig zijn van dopamine heeft als gevolg dat neuronen niet extra geprikkeld worden;de modulatie van de specifieke sets van natrium, kalium en calcium stromen zorgt hier voor. Over de precieze aard van de modulatie is nog veel discussie.
Gelukkig wordt er tegenwoordig veel onderzoek naar de mesencephalic do-pamine centra gedaan, omdat deze verband lijkt te hebben met meerdere ziekten en depressie.
Citaat:
Het is ook gewoon bewezen dat xtc
tijdelijk het korte termijn geheugen aantast

Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april

) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after