Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:52 

Hardtraxx Veteran

Iris93 schreef:
Soep met 6 stukjes wortel en 5 stukjes bosui, mede mogelijk gemaakt door banaanslak :P

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:56 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.

Je verhaal gaat dus niet helemaal op.

Het is ook gewoon bewezen dat xtc het korte termijn geheugen aantast ;) Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april (L)) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:01 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Dan zou ik toch echt even gaan stoppen meneer Stoney :P

Kijk als jij elke dag blowed, zul je elke dag last hebben van dat geheugenverlies ;) Omdat het gewoon een bij-effect is van wiet! Wat door sommige als grappig wordt ervaren tijdens het gebruik, maar wat bij dagelijks gebruik toch wel begint te irriteren lijkt me..

Ik zou zeggen, probeer eens paar dagen zonder man ;) Gaat gelijk stuk beter :)

Niet te vergeten de wapening te leren, en de hoeveelheid aandacht (concentratie). Overigens is volgens mij alleen het werkgeheugen aangetast, want het lange termijn geheugen bevindt zich in een andere sector van de hersenen en deze is niet afhankelijk van de hoeveelheid dopamine. Het niet aanwezig zijn van dopamine heeft als gevolg dat neuronen niet extra geprikkeld worden;de modulatie van de specifieke sets van natrium, kalium en calcium stromen zorgt hier voor. Over de precieze aard van de modulatie is nog veel discussie.

Gelukkig wordt er tegenwoordig veel onderzoek naar de mesencephalic do-pamine centra gedaan, omdat deze verband lijkt te hebben met meerdere ziekten en depressie.

Citaat:
Het is ook gewoon bewezen dat xtc tijdelijk het korte termijn geheugen aantast ;) Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april (L)) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after :$

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:04 

Bierkoning

Voor mij nog een raadsel wat ik morgen heb, ik heb wel wat geregeld maar de laatste tijd is er alleen maar troep te krijgen hiero, dus misschien dat ik helemaal drugsloos naar binnen ga, dan regel ik daar wel wat ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:12 

Hardtraxx Addict

Soeppppppppppppppppppppppppppppppppppppp
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Truffels zijn fucking raar! Het lijkt echt alsof ik alles voor het eerst mee maak.. Ieder normaal ding is nu echt heel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:23 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.

Je verhaal gaat dus niet helemaal op.

Het is ook gewoon bewezen dat xtc het korte termijn geheugen aantast ;) Ik ga heel misschien op Mysteryland weer een pilletje doen (laatste keer was 9 april (L)) Maar het is nog niet zeker en als ik het doe doe ik zowiezo maar 120mg (op de hele dag). Morgen weer lekker keihard raggen op dex met wat g voor de after :$

Dat ook nog eens :)

Dextro Amfetamine?
Fijn spul :D
Haha, aan de ghb? :P
Toe maar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:38 

Hardtraxx Addict

Dit is raar. Ik wil niet praten en alleen maar lachen en op de trap zitten. En niemand mag me aanraken en alles wordt groot en klein en drukt en ik voel de slap en nando wil frikandel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:44 

Bierkoning

Nando schreef:
Truffels zijn fucking raar! Het lijkt echt alsof ik alles voor het eerst mee maak.. Ieder normaal ding is nu echt heel anders.

Iris93 schreef:
Dit is raar. Ik wil niet praten en alleen maar lachen en op de trap zitten. En niemand mag me aanraken en alles wordt groot en klein en drukt en ik voel de slap en nando wil frikandel..

:lol:
Word tijd dat ik dat ook eens ga doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

Ja ik heb fucking honger! Maar dit is echt raar. Alsof ik alles voor het eerst doe.. En ik voel me zo fucking dom. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

Haha klinkt dus weer als een leuke en aparte ervaring :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:09 

Hardtraxx Addict

Echt niet eerlijk. Nando en banaanslak eten tosti en vinden her grappig. Ik wil alleen maar eikenbladsla melange :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 19:56 

Hardtraxx Addict

Nu wil ik frikandellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:11 

tis hier niet het spamtopic he iris -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:

Lekker posten terwijl je tript, typischhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:16 

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

eeeeeeeeeuh, didnt know she was trippin
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Dat boeit niet zo...
Achja...ik houd mijn mond maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:34 

Olijfboompje schreef:

Opsparen voor morgen (L) want dat wordt genieten :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:45 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Dextro Amfetamine?

Yes sir, dex amfetamine. En GHB inderdaad... Zo een heerlijk spul! Misschien dat ik wanneer de avond valt ook wel op decibel een g'tje drop :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:48 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
Olijfboompje schreef:

Dat boeit niet zo...

Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding toch :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 21:55 

Ik moet van geluk spreken als ik dan nog goed kan lezen xd laatste keren.... lukte dat niet echt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 22:10 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Lijkt me zo kut om tijdens een trip wat op forums te gaan lezen :-D Dan ben ik altijd veel te druk bezig met mijn eigen geest te verkennen met behulp van visuele en muzikalee prikkels! Maar iedereen zijn ding toch :)

Mij ook, maarja...de omgeving lijkt mij veel interessanter.
DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
Dextro Amfetamine?

Yes sir, dex amfetamine. En GHB inderdaad... Zo een heerlijk spul! Misschien dat ik wanneer de avond valt ook wel op decibel een g'tje drop :D

Hehe, doe je goed!
Schaars spul :(

G is altijd lekker..zo weinig nadelen en zoveel voordelen :p
Ik geef je groot gelijk haha! :P
Ik vind het een gedoe om mee naar binnen te nemen, dus dat doe ik liever niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 22:13 

Hardtraxx Veteran

ik heb een keer op 1 avond 1 iemand knocky zien gaan van de GHB, later moest er 1 kotsen, en een ander was 3 uur inslaap gevallen op de WC :P
gaar spul, met GHB wacht ik zeker nog een paar jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 22:45 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:

Dat boeit niet zo...

T was echt vet raar, zat echt helemaal in mn eigen wereld.. Ik dacht gewoon niks en zat maar wat op mn telefoon rond te klooien en te typen.. voel me nu wel weer normaal, alleen nog wel heel dom of zoiets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 23:02 

wat had je allemaal genuttigd dan?
Vorige  1 ... 142, 143, 144, 145, 146, 147, 148 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic