Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:11 

Donateur

Tsja XD vraag me af als je vet vaak gebruikt, bedoel echt vaak... ENORM VAAK

Hoe dan je geheugen is, volgens mij kan je dan net zo goed stoppen met school enz.

Aangezien je niks kan onthouden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Hoe dan je geheugen is, volgens mij kan je dan net zo goed stoppen met school enz.

Haha, nouja, daar kan ik je wel wat over vertellen.
Mijn geheugen was op den duur zo gatenkaas dat ik standaard vergat eten te koken voor mezelf, dat leren weinig nut had, dat ik bezig was met stage, maar dat ik telkens vergat dat ik daarmee bezig was.

Het kan heel ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:14 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Mijn geheugen was op den duur zo gatenkaas dat ik standaard vergat eten te koken voor mezelf, dat leren weinig nut had, dat ik bezig was met stage, maar dat ik telkens vergat dat ik daarmee bezig was.

Het kan heel ver gaan.

Hmm dat is echt klote, vraag me af of er sommige mensen hier last van hebben... :whistle:

Maarja vanavond lekker bieren op Decibel Pre-Party :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:17 

Donateur

Bedoel natuurlijk Pommeren XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:26 

Donateur

roberttt schreef:

Hier nog 1, paar biertjes overdag alleen. En dan 's avonds aan redbull ofso, want ik moet 4 wause gasten thuis brengen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:27 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:

Hier nog 1, paar biertjes overdag alleen. En dan 's avonds aan redbull ofso, want ik moet 4 wause gasten thuis brengen :lol:

Haha, ik kan niet aan de pillen.... Tante ligt op sterven, mogelijk kans dat wanneer ik thuis kom maandag..

Meteen slecht nieuws krijg..... Als ik dan pillen heb gehad zaterdag, ben ik bang dat het dipje wel extreem kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:32 

Donateur

Ik merk wel dat mn geheugen wat minder is, maar dan heb ik het echt slechts over hele kleine dingen. Mja ik ben ook niet zo'n hardcore-gebruiker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:42 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Het kan heel ver gaan.

Hmm dat is echt klote, vraag me af of er sommige mensen hier last van hebben... :whistle:

Maarja vanavond lekker bieren op Decibel Pre-Party :D

Ik weet dat wel zeker :)

Ik heb er gelukkig geen last meer van. :)
dawasiknie schreef:
Ik merk wel dat mn geheugen wat minder is, maar dan heb ik het echt slechts over hele kleine dingen. Mja ik ben ook niet zo'n hardcore-gebruiker :P

True that, ik heb echter wel een hardcore periode gehad en daar word je niet echt vrolijk van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:47 

Donateur

Das minder.
Zonde om elke week (of om de 2 weken) constant te gebruiken. Ik vind nog steeds dat het iets speciaals moet blijven waar je een beetje naar uit moet kijken. Dat maakt je ervaring uiteindelijk ook veel leuker ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:50 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
KSwoosh schreef:
het raarste gevolg van gebruik dat ik ooit heb gehad was dat ik een paar dagen geen zoet meer kon proeven, dat was opsich best eng :P
dat was na XQ volges mij, toen ik met daniel een mandarijn had gegeten [waar ik me eigenlijk nisk van herinneren, behalve dat ik volgens daniel bijna een orgasme kreeg van de smaak :lol: ] xd

Jaaa, dat vond je toen lekker hoor :P
Fruit is bazig tijdens gebruik...

Moeder Natuur snapt drugsgebruikers.

Enof, toen ik leip was at ik 3 appels, t is lang geleden dat ik fruit zo lekker heb gevonden haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:52 

Hardtraxx Veteran

wacht even, dus geheugen verlies kan ook door teveel XTC gebruik?
De laatste tijd vergeet ik echt veel dingen maar ik geef het blowen de schuld wat ik ook heel vaak doe,
gemiddeld zeker 5 jointjes per dag, in het weekend wel meer!
Mn geheugen lijkt net een zeef :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:59 

Bierkoning

hardcoresjors schreef:
De laatste tijd vergeet ik echt veel dingen maar ik geef het blowen de schuld wat ik ook heel vaak doe,

Vooral door blijven gaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:04 

Donateur

hardcoresjors schreef:

Blowen is 10x erger, en vooral voor schade op je korte termijn geheugen!!!
probeer daarmee echt te minderen, heb er veel vrienden kapot aan zien gaan, en het is ook gewoon zonde van je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:26 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
hardcoresjors schreef:

Blowen is 10x erger, en vooral voor schade op je korte termijn geheugen!!!
probeer daarmee echt te minderen, heb er veel vrienden kapot aan zien gaan, en het is ook gewoon zonde van je geld.

Dat idd :P
zonde van je geld, maarja ik ga erop letten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:27 

Hardtraxx Addict

Jezus wat zijn jullie toch allemaal een stel pessimisten! ;)

Bedenk ook dat als je nu toevallig iets vergeet je gelijk naar drugs gaat wijzen.. Vroeger toen je wat vergat, nam je er gewoon genoegen mee.. Nu, zoek je een verklaring voor het vergeten --> WWAAAA DRUGS! Jaja mensen, zo zitten we allemaal in elkaar ;)

Ik zeg nu niet dat het goed voor je is, maar iets minder pessimistisch mag wel hoor :P

Mooi voorbeeld van HPPD, voordat je LSD hebt gehad kijk je naar de vloer en zie jij een vloer en tja, je kijkt er niet lang en gedetailleerd naar maar globaal want tja, het is maar een vloer toch? Nou nu heb je LSD gebruikt en je weet dat dit HPPD kan veroorzaken, en ineens: "Waaaaaaa ik zie nu zwarte vegen op de vloer/muur/plafond bla bla" of iets dergelijks, tja.. De mens is lekker ingesteld, voor alles is een verklaring, verklaring voor dit is dus --> DRUGSSSS! Jaa maar ik heb nog nooit LSD gebruikt, en meerdere om mij heen niet.. Als je hun vraagt om bewust naar een egale kleur te krijgen zal iedereen dit waarnemen..

Een vlek ergens zie je niet, totdat je erop gewezen wordt, dan zul je hem altijd blijven zien :)

De laatste zin ging het om, wanneer jij LSD hebt gebruikt ben je gefocust op het feit van HPPD en zul je eenmaal een vlek hebben gezien, dan zie je ze overal zitten ;) Gewoon omdat je gedetailleerder kijkt naar vloer/muur/plafond oid tijdens een trip en na de trip om te kijken of je er last van hebt..

Kijk als ik nu wat zou vergeten, een klein iets, moet ik dan wijzen naar m'n pillen van afgelopen maanden? Of dat ik op m'n 13 me al kapot aan het zuipen was? Of is het gewoon omdat ik niet slim genoeg ben?

Tja het zal allemaal wel een invloed hebben gehad, en ik probeer hier helemaal niet drugs gebruik goed te praten, maar zo pessimistisch als jullie er naar kijken zou ik depressief van mezelf worden.. Na elk vergeet momentje denken aan je drugsgebruik...

Pas bij veel constant gebruik, dan merk ik het ook, maar na enkele weken niets gebruikt te hebben gewoon weer de oude hoor ;) Leerstof voor tentamens gaan er net zo in als voorheen en en het lezen gaat me gewoon goed af.. En dan praat ik over 3 weken nuchter! :D

Mjaa, even een wat optimistischer verhaal tussen al dat pessimistische van jullie! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:31 

Donateur

Squirrie schreef:
Pas bij veel constant gebruik,

Dus bij Hardcoresjors heeft ze dagelijkse blowen zijn korte termijn geheugen dus waarschijnlijk wel aangetast ;) Dus ben ik geen Pessimist
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:39 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Squirrie schreef:

Dus bij Hardcoresjors heeft ze dagelijkse blowen zijn korte termijn geheugen dus waarschijnlijk wel aangetast ;) Dus ben ik geen Pessimist

Het hoeft niet aangetast te zijn ;) Het kan ook een tijdelijke 'kater' zijn van het gebruik, zie het als enkele dagen na pillen geen concentratie hebben..

Ik weet niet zoveel over hasj/wiet schadelijkheid, helaas, te soft :P

Tijdens het maken van de post even rondgelezen, er schijnt weinig bekend te zijn over blijvende schade aan geheugen ;) Wanneer men dus zal stoppen en enkele weken clean er van blijft zal het beter moeten gaan :) Mja, kijk mij er niet op aan als ik fout zit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Squirrie schreef:

Het hoeft niet aangetast te zijn ;) Het kan ook een tijdelijke 'kater' zijn van het gebruik, zie het als enkele dagen na pillen geen concentratie hebben..

Ik weet niet zoveel over hasj/wiet schadelijkheid, helaas, te soft :P

Tijdens het maken van de post even rondgelezen, er schijnt weinig bekend te zijn over blijvende schade aan geheugen ;) Wanneer men dus zal stoppen en enkele weken clean er van blijft zal het beter moeten gaan :) Mja, kijk mij er niet op aan als ik fout zit :P

bij wiet duurt het wel lang voordat je het merkt, maar ik doe het ook al een beste tijd :P
maar het kan ook gewoon een logische verklaring hebben maar al mn vrienden zeggen t ook wel is, van waarom vraag je dat, ik heb een half uur geleden al antwoord gegeven en dat soort dingen.
ook gewoon dat ik heeeeel goed moet nadenken wat ik de vorige dag heb gedaan, of dat ik van het ene gesprek in het andere spring en dan vergat waar ik het daarvoor over had!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:51 

Hardtraxx Addict

Dan zou ik toch echt even gaan stoppen meneer Stoney :P

Kijk als jij elke dag blowed, zul je elke dag last hebben van dat geheugenverlies ;) Omdat het gewoon een bij-effect is van wiet! Wat door sommige als grappig wordt ervaren tijdens het gebruik, maar wat bij dagelijks gebruik toch wel begint te irriteren lijkt me..

Ik zou zeggen, probeer eens paar dagen zonder man ;) Gaat gelijk stuk beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 11:57 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Dan zou ik toch echt even gaan stoppen meneer Stoney :P

Kijk als jij elke dag blowed, zul je elke dag last hebben van dat geheugenverlies ;) Omdat het gewoon een bij-effect is van wiet! Wat door sommige als grappig wordt ervaren tijdens het gebruik, maar wat bij dagelijks gebruik toch wel begint te irriteren lijkt me..

Ik zou zeggen, probeer eens paar dagen zonder man ;) Gaat gelijk stuk beter :)

Ja nu heb ik nog vakantie hehe, maar als de school begint ga ik ook wat rustiger aan doen, moet nu de 4e een jaar overdoen, stel je voor dat ik dankzij mn dagelijkse hobby het alsnog niet haal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 12:00 

Hardtraxx Veteran

Sowieso, elke dag blowen en dan 5 x op een dag en in het weekend nog wel meer. Blowen moet iets speciaals zijn imo en niet iets wat je elke dag doet. Ik heb in de zomerfeesten elke dag geblowed en ik vond er na 2 dagen niets meer aan, want het was niet speciaal meer.
Zo ook bij harddrugs lijkt mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 15:32 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Sowieso, elke dag blowen en dan 5 x op een dag en in het weekend nog wel meer. Blowen moet iets speciaals zijn imo en niet iets wat je elke dag doet. Ik heb in de zomerfeesten elke dag geblowed en ik vond er na 2 dagen niets meer aan, want het was niet speciaal meer.
Zo ook bij harddrugs lijkt mij.

Dan moet je gewoon afwisselen met verschillende soorten harddrugs. :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

In vakantietijden zou dat nog best eens kunnen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Jezus wat zijn jullie toch allemaal een stel pessimisten! ;)

Bedenk ook dat als je nu toevallig iets vergeet je gelijk naar drugs gaat wijzen.. Vroeger toen je wat vergat, nam je er gewoon genoegen mee.. Nu, zoek je een verklaring voor het vergeten --> WWAAAA DRUGS! Jaja mensen, zo zitten we allemaal in elkaar ;)

Ik zeg nu niet dat het goed voor je is, maar iets minder pessimistisch mag wel hoor :P

Mooi voorbeeld van HPPD, voordat je LSD hebt gehad kijk je naar de vloer en zie jij een vloer en tja, je kijkt er niet lang en gedetailleerd naar maar globaal want tja, het is maar een vloer toch? Nou nu heb je LSD gebruikt en je weet dat dit HPPD kan veroorzaken, en ineens: "Waaaaaaa ik zie nu zwarte vegen op de vloer/muur/plafond bla bla" of iets dergelijks, tja.. De mens is lekker ingesteld, voor alles is een verklaring, verklaring voor dit is dus --> DRUGSSSS! Jaa maar ik heb nog nooit LSD gebruikt, en meerdere om mij heen niet.. Als je hun vraagt om bewust naar een egale kleur te krijgen zal iedereen dit waarnemen..

Een vlek ergens zie je niet, totdat je erop gewezen wordt, dan zul je hem altijd blijven zien :)

De laatste zin ging het om, wanneer jij LSD hebt gebruikt ben je gefocust op het feit van HPPD en zul je eenmaal een vlek hebben gezien, dan zie je ze overal zitten ;) Gewoon omdat je gedetailleerder kijkt naar vloer/muur/plafond oid tijdens een trip en na de trip om te kijken of je er last van hebt..

Kijk als ik nu wat zou vergeten, een klein iets, moet ik dan wijzen naar m'n pillen van afgelopen maanden? Of dat ik op m'n 13 me al kapot aan het zuipen was? Of is het gewoon omdat ik niet slim genoeg ben?

Tja het zal allemaal wel een invloed hebben gehad, en ik probeer hier helemaal niet drugs gebruik goed te praten, maar zo pessimistisch als jullie er naar kijken zou ik depressief van mezelf worden.. Na elk vergeet momentje denken aan je drugsgebruik...

Pas bij veel constant gebruik, dan merk ik het ook, maar na enkele weken niets gebruikt te hebben gewoon weer de oude hoor ;) Leerstof voor tentamens gaan er net zo in als voorheen en en het lezen gaat me gewoon goed af.. En dan praat ik over 3 weken nuchter! :D

Mjaa, even een wat optimistischer verhaal tussen al dat pessimistische van jullie! :D

Hee vliegtuig, ik heb geen last van mijn korte termijn geheugen alsk geen xtc gebruik.

Je verhaal gaat dus niet helemaal op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

Soep met 6 stukjes wortel en 5 stukjes bosui, mede mogelijk gemaakt door banaanslak :P
Vorige  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146, 147 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic