Jezus wat zijn jullie toch allemaal een stel pessimisten!
Bedenk ook dat als je nu toevallig iets vergeet je gelijk naar drugs gaat wijzen.. Vroeger toen je wat vergat, nam je er gewoon genoegen mee.. Nu, zoek je een verklaring voor het vergeten --> WWAAAA DRUGS! Jaja mensen, zo zitten we allemaal in elkaar
Ik zeg nu niet dat het goed voor je is, maar iets minder pessimistisch mag wel hoor
Mooi voorbeeld van HPPD, voordat je LSD hebt gehad kijk je naar de vloer en zie jij een vloer en tja, je kijkt er niet lang en gedetailleerd naar maar globaal want tja, het is maar een vloer toch? Nou nu heb je LSD gebruikt en je weet dat dit HPPD kan veroorzaken, en ineens: "Waaaaaaa ik zie nu zwarte vegen op de vloer/muur/plafond bla bla" of iets dergelijks, tja.. De mens is lekker ingesteld, voor alles is een verklaring, verklaring voor dit is dus --> DRUGSSSS! Jaa maar ik heb nog nooit LSD gebruikt, en meerdere om mij heen niet.. Als je hun vraagt om bewust naar een egale kleur te krijgen zal iedereen dit waarnemen..
Een vlek ergens zie je niet, totdat je erop gewezen wordt, dan zul je hem altijd blijven zien
De laatste zin ging het om, wanneer jij LSD hebt gebruikt ben je gefocust op het feit van HPPD en zul je eenmaal een vlek hebben gezien, dan zie je ze overal zitten

Gewoon omdat je gedetailleerder kijkt naar vloer/muur/plafond oid tijdens een trip en na de trip om te kijken of je er last van hebt..
Kijk als ik nu wat zou vergeten, een klein iets, moet ik dan wijzen naar m'n pillen van afgelopen maanden? Of dat ik op m'n 13 me al kapot aan het zuipen was? Of is het gewoon omdat ik niet slim genoeg ben?
Tja het zal allemaal wel een invloed hebben gehad, en ik probeer hier helemaal niet drugs gebruik goed te praten, maar zo pessimistisch als jullie er naar kijken zou ik depressief van mezelf worden.. Na elk vergeet momentje denken aan je drugsgebruik...
Pas bij veel constant gebruik, dan merk ik het ook, maar na enkele weken niets gebruikt te hebben gewoon weer de oude hoor

Leerstof voor tentamens gaan er net zo in als voorheen en en het lezen gaat me gewoon goed af.. En dan praat ik over 3 weken nuchter!

Mjaa, even een wat optimistischer verhaal tussen al dat pessimistische van jullie!