zaterdag weer Q-dancejes denk ik, heb er zin aan! 
Dus dan ben ik homowrote:JA is daar wat mis mee beste Iris??
Dus dan ben ik homowrote:JA is daar wat mis mee beste Iris??
heb jij ze al is genomen?wrote:Dus dan ben ik homowrote:JA is daar wat mis mee beste Iris??Heb ook roseee
Ja . terugreis van domjinator xD ging veels te hard toen Xdwrote:heb jij ze al is genomen?wrote:Dus dan ben ik homowrote:JA is daar wat mis mee beste Iris??Heb ook roseee
Dat komt omdat je 16 bent, je frontale-space-cortex is nog niet volgroeid en daarom ben je nog immuun voor XTC.wrote:Ik had een keer blauwe mazzeratti's het waren geen driehoekige en daar voelde ik helemaal niks van, had er 2 op, mn maten voelde ook niks, rotzooi was t!
hahaa, grappenmaker, het waren gewoon rotpillenwrote:Dat komt omdat je 16 bent, je frontale-space-cortex is nog niet volgroeid en daarom ben je nog immuun voor XTC.wrote:Ik had een keer blauwe mazzeratti's het waren geen driehoekige en daar voelde ik helemaal niks van, had er 2 op, mn maten voelde ook niks, rotzooi was t!
Dus omdat veel mensen iets doen is het ineens niet raar? Je moet het zelf weten hoor maar ik vind het beetje stom als mensen al zo vroeg aan die meuk beginnenwrote:hahaa, grappenmaker, het waren gewoon rotpillenwrote:Dat komt omdat je 16 bent, je frontale-space-cortex is nog niet volgroeid en daarom ben je nog immuun voor XTC.wrote:Ik had een keer blauwe mazzeratti's het waren geen driehoekige en daar voelde ik helemaal niks van, had er 2 op, mn maten voelde ook niks, rotzooi was t!![]()
maatje van me heeft ze teruggebracht bij de dealer en we kregen 2 gr speed terug![]()
maar zo raar is t niet om op 16 jarige leeftijd XTC te gebruiken, het stikt er hier van de 16 jarige gebruikers![]()
en zo vaak doe ik het ook weer niet
Oke, zo geef ik je ook weer gelijk, maar nee, ik ben 16 jaar, en ik kan makkelijk aan xtc pillen komen omdat ik ook met oudere mensen rondhang, is wel gewoon echt mijn vriendengroep, maar er zitten ook gewoon leeftijdsgenoten tussenwrote: Dus omdat veel mensen iets doen is het ineens niet raar? Je moet het zelf weten hoor maar ik vind het beetje stom als mensen al zo vroeg aan die meuk beginnen
Ik ga keihard op het broodje tartaar wat ik net gegeten hebwrote:Wie gaat er lekkerrrrrr?
Your brains will love it. Het is niet raar hoor maar vooral dom. Ik ga niet schijnheilig doen;ik heb het ook een aantal keer gedaan op die leeftijd. Aan de andere kant was ik toen niet op de hoogte van het verhoogde risico bij gebruik op die leeftijd en jij bij deze nu wel.hahaa, grappenmaker, het waren gewoon rotpillen![]()
maatje van me heeft ze teruggebracht bij de dealer en we kregen 2 gr speed terug![]()
maar zo raar is t niet om op 16 jarige leeftijd XTC te gebruiken, het stikt er hier van de 16 jarige gebruikers![]()
en zo vaak doe ik het ook weer niet
Jaaa, dat vond je toen lekker hoorwrote:het raarste gevolg van gebruik dat ik ooit heb gehad was dat ik een paar dagen geen zoet meer kon proeven, dat was opsich best eng
dat was na XQ volges mij, toen ik met daniel een mandarijn had gegeten [waar ik me eigenlijk nisk van herinneren, behalve dat ik volgens daniel bijna een orgasme kreeg van de smaak]
Ja, eigenlijk wel.wrote:Dus dan ben ik eigenlijk domWeet ik ook wel, maarja je kan moeilijk de tijd terugzetten..
Daarom is het na Decibel ook klaar voor mijDan kan de schade herstellen, die ik in anderhalf jaar heb aangericht.
Achja.... Zoveel schade is er vast niet aangericht (a)wrote:Ja, eigenlijk wel.wrote:Dus dan ben ik eigenlijk domWeet ik ook wel, maarja je kan moeilijk de tijd terugzetten..
Daarom is het na Decibel ook klaar voor mijDan kan de schade herstellen, die ik in anderhalf jaar heb aangericht.
Tja, van fouten leer je.
Die schade herstelt niet meer, hooguit de korte termijn schade.
Hoopvol denken heeft geen zin, alleen maar leren vanuit je fouten heeft zin
Hoopvol denkenwrote:Achja.... Zoveel schade is er vast niet aangericht (a)wrote:Ja, eigenlijk wel.wrote:Dus dan ben ik eigenlijk domWeet ik ook wel, maarja je kan moeilijk de tijd terugzetten..
Tja, van fouten leer je.
Die schade herstelt niet meer, hooguit de korte termijn schade.
Hoopvol denken heeft geen zin, alleen maar leren vanuit je fouten heeft zin