Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

zaterdag weer Q-dancejes denk ik, heb er zin aan! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:31 

Donateur

Kettingzaag schreef:
JA is daar wat mis mee beste Iris??

Dus dan ben ik homo ^^ Heb ook roseee (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:38 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

heb jij ze al is genomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 22:50 

Donateur

0xygen schreef:
roberttt schreef:
Kettingzaag schreef:

heb jij ze al is genomen?

Ja . terugreis van domjinator xD ging veels te hard toen Xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:26 

Hardtraxx Veteran

Ik had een keer blauwe mazzeratti's het waren geen driehoekige en daar voelde ik helemaal niks van, had er 2 op, mn maten voelde ook niks, rotzooi was t!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:39 

hardcoresjors schreef:
Ik had een keer blauwe mazzeratti's het waren geen driehoekige en daar voelde ik helemaal niks van, had er 2 op, mn maten voelde ook niks, rotzooi was t!

Dat komt omdat je 16 bent, je frontale-space-cortex is nog niet volgroeid en daarom ben je nog immuun voor XTC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 23:48 

Donateur

16 :oh: is nie goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:

Dat komt omdat je 16 bent, je frontale-space-cortex is nog niet volgroeid en daarom ben je nog immuun voor XTC.

hahaa, grappenmaker, het waren gewoon rotpillen :P
maatje van me heeft ze teruggebracht bij de dealer en we kregen 2 gr speed terug :P
maar zo raar is t niet om op 16 jarige leeftijd XTC te gebruiken, het stikt er hier van de 16 jarige gebruikers :thumbup:
en zo vaak doe ik het ook weer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:06 

Donateur

Die discussie is hier ook al een paar keer gevoerd :P Zelf vind ik het wel erg jong om al met harddrugs te beginnen, maar zolang het verantwoord en met mate gebeurt zie ik er ook niet zoveel kwaad in. Ik zou het pas echt ernstig vinden als er 16 jarigen elke week ofzo gebruiken. Op zo'n jonge leeftijd al zo hard naar de klote gaan is niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:07 

hardcoresjors schreef:
Banaanslak schreef:
hardcoresjors schreef:

maatje van me heeft ze teruggebracht bij de dealer en we kregen 2 gr speed terug :P
maar zo raar is t niet om op 16 jarige leeftijd XTC te gebruiken, het stikt er hier van de 16 jarige gebruikers :thumbup:

Dus omdat veel mensen iets doen is het ineens niet raar? Je moet het zelf weten hoor maar ik vind het beetje stom als mensen al zo vroeg aan die meuk beginnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:21 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Dus omdat veel mensen iets doen is het ineens niet raar? Je moet het zelf weten hoor maar ik vind het beetje stom als mensen al zo vroeg aan die meuk beginnen ;)

Oke, zo geef ik je ook weer gelijk, maar nee, ik ben 16 jaar, en ik kan makkelijk aan xtc pillen komen omdat ik ook met oudere mensen rondhang, is wel gewoon echt mijn vriendengroep, maar er zitten ook gewoon leeftijdsgenoten tussen :P
Zo nu en dan is er iemand alleen thuis en houden wij een 'spacenight', dat is dus gewoon een nachtje doorhalen met drugs enz. hehe
Het is zeker niet elke week alhoewel ik deze vakantie wel wat te vaak heb gedaan, zaterdag sluit ik af en dan weer een maandje geen hard!
Maarja, zo'n geweldige space voor maar 5 euro per pil, dat vind ik toch wel aantrekkelijk! :woot:
Vooral als je hardcore luistert jonge, zo geniaal wat dat met je doet, onbeschrijvelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:51 

Hardtraxx Addict

Wie gaat er lekkerrrrrr?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:56 

Iris93 schreef:
Wie gaat er lekkerrrrrr?

Ik ga keihard op het broodje tartaar wat ik net gegeten heb :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 00:59 

ik hier op een dik glas water niet normaal

edit: en roomboterblokjes (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Your brains will love it. Het is niet raar hoor maar vooral dom. Ik ga niet schijnheilig doen;ik heb het ook een aantal keer gedaan op die leeftijd. Aan de andere kant was ik toen niet op de hoogte van het verhoogde risico bij gebruik op die leeftijd en jij bij deze nu wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 01:39 

het raarste gevolg van gebruik dat ik ooit heb gehad was dat ik een paar dagen geen zoet meer kon proeven, dat was opsich best eng :P
dat was na XQ volges mij, toen ik met daniel een mandarijn had gegeten [waar ik me eigenlijk nisk van herinneren, behalve dat ik volgens daniel bijna een orgasme kreeg van de smaak :lol: ] xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 07:46 

Hardtraxxer

Vanacht keihard zitten stonen met iemand. Eerst 4 joints roken en daarna nog 1 1/2 puur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 08:14 

Hardtraxx Veteran

Pffffffffff xd Afgelopen zomerfeesten 1 zo'n gekke avond gehad, was toch net iets te veel van het goede :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 09:55 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
het raarste gevolg van gebruik dat ik ooit heb gehad was dat ik een paar dagen geen zoet meer kon proeven, dat was opsich best eng :P
dat was na XQ volges mij, toen ik met daniel een mandarijn had gegeten [waar ik me eigenlijk nisk van herinneren, behalve dat ik volgens daniel bijna een orgasme kreeg van de smaak :lol: ] xd

Jaaa, dat vond je toen lekker hoor :P
Fruit is bazig tijdens gebruik...

Moeder Natuur snapt drugsgebruikers.

Daarnaast is gebruiken voor je 21e eigenlijk nog stom om te doen.
Simpelweg omdat alle verbindingen nog niet gevestigd zijn en dergelijke.
Uberhaupt enig genotsmiddel voor je 18e is eigenlijk te stom voor woorden, maarja, de mensen zullen het wel merken in hun ontwikkeling.
Ik ben blij dat ik tot mijn 19e heb gewacht met heel veel genotsmiddelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:02 

Donateur

Dus dan ben ik eigenlijk dom xd Weet ik ook wel, maarja je kan moeilijk de tijd terugzetten..

Daarom is het na Decibel ook klaar voor mij :) Dan kan de schade herstellen, die ik in anderhalf jaar heb aangericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dus dan ben ik eigenlijk dom xd Weet ik ook wel, maarja je kan moeilijk de tijd terugzetten..

Daarom is het na Decibel ook klaar voor mij :) Dan kan de schade herstellen, die ik in anderhalf jaar heb aangericht.

Ja, eigenlijk wel.
Tja, van fouten leer je.

Die schade herstelt niet meer, hooguit de korte termijn schade.
Hoopvol denken heeft geen zin, alleen maar leren vanuit je fouten heeft zin :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:04 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Ja, eigenlijk wel.
Tja, van fouten leer je.

Hoopvol denken heeft geen zin, alleen maar leren vanuit je fouten heeft zin :thumbup:

Achja.... Zoveel schade is er vast niet aangericht (a)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:05 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Ja, eigenlijk wel.
Tja, van fouten leer je.

Achja.... Zoveel schade is er vast niet aangericht (a)

Hoopvol denken xd

Maarja, ik houd mezelf ook geen blad voor.
Ik weet dat er wel degelijk iets in mijn concentratie is veranderd en ook in mijn vermogen tot het opnemen van stof op de korte termijn.
Des te langer ik niet gebruik, des te erger ik merk dat dit verminderd.
Wel typisch is dat ik dit nog het meest erg heb bij XTC.
Na Speed gebruik heb ik nooit ergens last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:07 

Donateur

XTC maakt je geheugen echt kapot... Heb nu beste tijd niet gebruikt en vergeet al veel minder xd

Had een periode dat ik echt jaaa uhmmmmm zoliep XD Kon niks meer onthouden :lol: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2011 10:09 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
XTC maakt je geheugen echt kapot... Heb nu beste tijd niet gebruikt en vergeet al veel minder xd

Had een periode dat ik echt jaaa uhmmmmm zoliep XD Kon niks meer onthouden :lol: :thumbdown:

Jaaa, precies :P
Maarja, soms heb je het er voor over he.
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic