dawasiknie schreef:
Ik voel je. Moeten we maar eens proberen binnenkort

Ik ben wel gruwelijk fit vandaag trouwens, heb me nog nooit zo fit gevoeld na een avond spacen. En een honger dat ik heb

Haha,
Toch maar heroïne gaan shotten op feestjes

Naja, de enige reden dat ik nog spul neem op feestjes is vanwege het feit dat wanneer ik normaal nuchter ga, is dat ik halverwege het feest last heb van kramp en spierpijn.
Wanneer ik iets neem, heb ik dit niet en kan ik mijn beleving van het feest dus beter ervaren.

Hehe, ja, ken het

Meestal voel je je dan niet zo top de dag erna.
MDMA blijft een vreemd goedje.