Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 22 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?

XTC
46
32%
LSD
4
3%
Amfetamine
31
22%
Cocaine
27
19%
Truffels/paddo’s
1
1%
Cannabis
10
7%
Alcohol
11
8%
Ketamine
5
4%
GHB
7
5%

Total votes: 142

S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
eeeeeeeewwwwwwwwwwwwwwwwwwwccccccccwfffffffffddddddddddddddddddssssssssssssssssssssss
S
Hardtraxxer
200 posts member since 2010
last seen Jan 2013
ikk ben fackinga spassssecee met bannanslllllllllllllllak en eccccthe oostzznerrrrrrr paddestoeltjes
E
suikerklontje wrote:ikk ben fackinga spassssecee met bannanslllllllllllllllak en eccccthe oostzznerrrrrrr paddestoeltjes
:lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Whahahahahahahahahahah kinderen van Hardtraxx .. Darkestsynphonie en nog 1 xD

DROP gEen eekhoorn in 1 keer dan ga je kotsen :lol: en dt bleek wel :x
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Banaanslak wrote:lblajbasjb HA HA HA liggen grote pupillen wauw wit
Banaanslak wrote:zweetklauwen typen is leuk muziek op
suikerklontje wrote:ikk ben fackinga spassssecee met bannanslllllllllllllllak en eccccthe oostzznerrrrrrr paddestoeltjes
Hahaha :D
B
Het voelt alsof me hoofd in 2e gespleten wordt..
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Hij ging lekker gisteren :') :x
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Hij ging lekker gisteren :') :x
Nee echt knul xd

Wat heb ik jou het veld zien bewandelen met de ene kaak bij mij en de andere aan de overkant ^^
Donateur
last seen Mar 2017
Haha tsja daar heb ik niet veel voor nodig :P Maar gisteren ging echt te furrrr op de laatste 2,5 uurtjes. Combinatie van teveel xtc in één keer bijpakken, een jointje en te weinig slaap die dag ervoor.

Toen het donker werd begon ik m echt zwaar te flippen, alles begon te draaien en te vervormen, ik zag dingen die er niet waren en wilde niet geloven dat er dingen waren die daar dus wél stonden. Heel het feest werd op een gegeven moment een film die zich voor mij afspeelde zonder dat ik enige grip had op de situatie. Het enige leuke was dat ik me wel ongelofelijk verliefd voelde (heel fijn gevoel). Maar wat heb je eraan als je alleen nog maar fucking vaag bent, zeker op zo'n feest.

Wijze les, niet meer doen :)
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Haha tsja daar heb ik niet veel voor nodig :P Maar gisteren ging echt te furrrr op de laatste 2,5 uurtjes. Combinatie van teveel xtc in één keer bijpakken, een jointje en te weinig slaap die dag ervoor.

Toen het donker werd begon ik m echt zwaar te flippen, alles begon te draaien en te vervormen, ik zag dingen die er niet waren en wilde niet geloven dat er dingen waren die daar dus wél stonden. Heel het feest werd op een gegeven moment een film die zich voor mij afspeelde zonder dat ik enige grip had op de situatie. Het enige leuke was dat ik me wel ongelofelijk verliefd voelde (heel fijn gevoel). Maar wat heb je eraan als je alleen nog maar fucking vaag bent, zeker op zo'n feest.

Wijze les, niet meer doen :)
:P
Ik snap je hoor.
Daarom valt mijn keuze tegenwoordig op eerder pijnverdrukkende/stimulerende middelen als amfetamines en dergelijke.
Donateur
last seen Mar 2017
Ik voel je. Moeten we maar eens proberen binnenkort ;)

Ik ben wel gruwelijk fit vandaag trouwens, heb me nog nooit zo fit gevoeld na een avond spacen. En een honger dat ik heb :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
dawasiknie wrote:Ik voel je. Moeten we maar eens proberen binnenkort ;)

Ik ben wel gruwelijk fit vandaag trouwens, heb me nog nooit zo fit gevoeld na een avond spacen. En een honger dat ik heb :woot:
Haha, xd

Toch maar heroïne gaan shotten op feestjes :P

Naja, de enige reden dat ik nog spul neem op feestjes is vanwege het feit dat wanneer ik normaal nuchter ga, is dat ik halverwege het feest last heb van kramp en spierpijn.
Wanneer ik iets neem, heb ik dit niet en kan ik mijn beleving van het feest dus beter ervaren. :D

Hehe, ja, ken het :P
Meestal voel je je dan niet zo top de dag erna.
MDMA blijft een vreemd goedje.
Donateur
last seen Sep 2014
Hoe is het eigenlijk met pep, als je dit controle had van gister en je kreeg een bloed test. Kunnen ze dan ook aantonen dat je pep hebt gebruik ?
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
roberttt wrote:Hoe is het eigenlijk met pep, als je dit controle had van gister en je kreeg een bloed test. Kunnen ze dan ook aantonen dat je pep hebt gebruik ?
Yes ;)

Maar ze gaan met zaklampje in je ogen schijnen.. Ben jij dus bob en gebruik jij een kleine hoeveelheid pep dan zullen je ogen altijd verkleinen bij veel licht! Pas bij grotere hoeveelheden krijg je echt last van grote schijven :P Zolang je pupillen gewoon reageren op licht hebben ze geen reden om bloedtest af te nemen.. Aangezien pupil grote per persoon verschilt gaan ze daar niet van uit maar vooral om de reactie op het licht :)

Dus, met mate zou ik zeggen :thumbup:

maar het mag natuurlijk niet :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
Squirrie wrote:
roberttt wrote:Hoe is het eigenlijk met pep, als je dit controle had van gister en je kreeg een bloed test. Kunnen ze dan ook aantonen dat je pep hebt gebruik ?
Yes ;)

Maar ze gaan met zaklampje in je ogen schijnen.. Ben jij dus bob en gebruik jij een kleine hoeveelheid pep dan zullen je ogen altijd verkleinen bij veel licht! Pas bij grotere hoeveelheden krijg je echt last van grote schijven :P Zolang je pupillen gewoon reageren op licht hebben ze geen reden om bloedtest af te nemen.. Aangezien pupil grote per persoon verschilt gaan ze daar niet van uit maar vooral om de reactie op het licht :)

Dus, met mate zou ik zeggen :thumbup:

maar het mag natuurlijk niet :list:
Wat onze eekhoorn meister zegt.
Donateur
last seen Sep 2014
Oke, weet ik dat ook weer.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
roberttt wrote:Oke, weet ik dat ook weer.
Naja, dit wordt mij toch wat te link.
Voortaan maar gewoon nuchter of een bewust onbehouden bedwelmd persoon regelen.
Donateur
last seen Sep 2014
haha :p ik zal nooit drugs gebruiken als ik moet rijden alleen alcohol >.<
Hardtraxx Addict
1521 posts member since 2011
last seen Sep 2013
4-FMP! :D

Maja, 4-FMP hoort niet in dit topic thuis, dat is geen drug namelijk :whistle:
G
roberttt wrote:haha :p ik zal nooit drugs gebruiken als ik moet rijden alleen alcohol >.<
-.-
roberttt wrote:Whahahahahahahahahahah kinderen van Hardtraxx .. Darkestsynphonie en nog 1 xD

dat is toch normaal voor jou? laatste tijd...
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2014
KSwoosh wrote:
roberttt wrote:haha :p ik zal nooit drugs gebruiken als ik moet rijden alleen alcohol >.<
-.-
roberttt wrote:Whahahahahahahahahahah kinderen van Hardtraxx .. Darkestsynphonie en nog 1 xD

dat is toch normaal voor jou? laatste tijd...
Nou nou, dat is juist niet het geval.
Hij is juist hartstikke goed bezig.

Je kan dit beter tegen ander volk uit dit topic zeggen xd
Donateur
last seen Sep 2014
hoe bedoel je normaal ?
G
roberttt wrote:hoe bedoel je normaal ?
jij kotste laatste tijd toch keivaak naa pillen?
Donateur
last seen Sep 2014
KSwoosh wrote:
Nee, had altijd de dag erna XD als ik wat eten nam dat het er weer uit kwam ^^ Maar op een feest ofzo niet
G
roberttt wrote:
KSwoosh wrote:
Nee, had altijd de dag erna XD als ik wat eten nam dat het er weer uit kwam ^^ Maar op een feest ofzo niet
ooh ok :P
op het feest lijkt me al helemaal fucked up xd heb je dat gezien dan?