Olijfboompje schreef:
Als er 190 mg MDMA in een pil zit, zal er geen verschil zijn met een andere pil waarin ook 190 mg MDMA zit.
Ik dacht dat je beter wist, valt me van je tegen
Een pil A van 180 mg en een pil B van 180 mg kunnen verschillen in werking, ik zeg niet dat ze het altijd doen, maar het kan wel.. Maar het is niet de enige factor..
Kijk het gaat hier nu om dat mensen zeggen dat het ene keer anders is dan de andere keer en daarbij zijn ze ook van pil veranderd, zij geven de schuld aan de pil.. Nu is het niet zo dat alleen de pil invloed heeft, maar er meerdere factoren zijn, en dit zijn er heel wat!
Denk aan:
- Vermoeidheid
- Eten
- Sero niveau
- Omstandigheden waarin (temperatuur / ruimte / licht)
... bla bla
en zo ook is de pil een factor

En nee, niet de pil van dames
De 180 mg zijn uiteindelijk altijd z'n werk doen, hoe die 180 mg uiteindelijk zou opgenomen worden ligt in zekere zin aan de druk van de pil. Het kan te maken hebben met hard en zachtheid van de druk.. En nee, hard aan de buitenkant betekend niet hard van binnen

De laatste laag wordt tegenwoordig steeds vaker met een bepaald goedje aangemaakt zodat het minder kruimelig is en ze dus ook harder zijn! Weet zo snel de naam er niet meer van.. Dit bepaald hoe snel je maag alles opneemt, dan ligt het nog per persoon aan de stofwisseling hoe snel dit gebeurd, en dan ligt het nog weer aan het eten wat je op de maag hebt.. Dus al met al, veel factoren.
Maar het klopt dus wel, elke pil heeft een andere effect qua inslag - werkingsduur - come-down, maar uiteindelijk zal bij beiden de 180 mg door je lichaam gaan!