Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:52 

Donateur

:thumbdown:
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 21:20 

Hardtraxx Addict

Ik vind persoonlijk eekhoorntjes ook niet fijn, hamsters zijn veel beter te verzorgen en maken minder rotzooi.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 22:45 

Hardtraxxer

Iemand enige ervaring met duifjes? Hoorde van een vriend dat hij het voor morgen kan regelen. Wil alleen ff weten wat voor ervaringen er bij zijn. (kleur etc geen idee hij zei duifjes en dat hij vanavond meer zou horen)
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:01 

Donateur

Dat zijn witte of rooie. Beide prima pillen!
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:22 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Dat zijn witte of rooie. Beide prima pillen!

In sommige witte duifjes zit pep en in sommige niet :)
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:24 

Donateur

Ja klein beetje pep idd. Maar wel altijd een hele mooie dosis MDMA :)
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:37 

Hardtraxxer

ik houd wel van een beetje pep erin. Daar word ik wat opgewekter van.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2011 23:38 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Ja klein beetje pep idd. Maar wel altijd een hele mooie dosis MDMA :)

Als ik me niet vergis 140 toch? :oh: Even zo uit m'n hoofd hoor :P En idd, kleine hoeveelheden pep, volgens mij echt verwaarloosbaar, lees 0-10 mg
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

Als er een stel lekkere pillen waren, waren het de blauwe bomen.
Daarnaast de FastForwards.

De rest boeit mij niet zoveel.
Tzijn pillen.
Ze doen hun werk heus wel.
Vooral met pipelined pillen.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 00:50 

wat is dat pipelined? beste geselecteerd fzo?
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 08:39 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wat is dat pipelined? beste geselecteerd fzo?

Laten we zeggen dat dat precies degene zijn die je niet wilt. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:09 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ja een andere maat van me vond die Q's ook helemaal te gek terwijl ie die driehoekjes juist niks vond.
Vaaaaaaaaggggggggggggggggggg!

Niks vaag aan, ook niks als topervaringen rondom mij met de Q's. Dat mensen maar conclusies trekken dat de verschillen aan de pillen liggen, terwijl het zo overduidelijk is dat het absoluut niet aan de 'pil' ligt...
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Ja een andere maat van me vond die Q's ook helemaal te gek terwijl ie die driehoekjes juist niks vond.

Niks vaag aan, ook niks als topervaringen rondom mij met de Q's. Dat mensen maar conclusies trekken dat de verschillen aan de pillen liggen, terwijl het zo overduidelijk is dat het absoluut niet aan de 'pil' ligt...

Gevalletje ontkenningsfase :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:26 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Ja, want elke pil is bij het Trimbos of Unity uitvoerig veelvoudig getest en de werking van elke pil is precies hetzelfde, alsmede alle effecten en bijkomstigheden, waardoor echt alles over XTC bekend is en er geen vragen en onduidelijkheden meer naar zijn. :whistle:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Ja, want elke pil is bij het Trimbos of Unity uitvoerig veelvoudig getest en de werking van elke pil is precies hetzelfde, alsmede alle effecten en bijkomstigheden, waardoor echt alles over XTC bekend is en er geen vragen en onduidelijkheden meer naar zijn. :whistle:

De werkzame stof is MDMA.
Als er 190 mg MDMA in een pil zit, zal er geen verschil zijn met een andere pil waarin ook 190 mg MDMA zit.

Je moet geen bullshit gaan uitkramen.
De enige factor die verschil kan maken is de persoon die het nuttigt.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:40 

Donateur

Misschien heeft de hoeveelheid bindmiddel ook wel invloed, Q-dance zijn heel hard en compact. Je maag doet er dan langer over om dit te verteren en op te nemen in je bloed.
Sommige pillen brokkelen al uit elkaar als je ze vasthoud. Misschien is dit wel hetgeen waardoor de Qtjes minder zijn volgens veel mensen waaronder ik zelf.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:41 

The Power Of The Mind :P

@kevin: zou dat dan niet meer te maken hebben met de inslag en niet zozeer het goede gevoel?
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 13:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Misschien heeft de hoeveelheid bindmiddel ook wel invloed, Q-dance zijn heel hard en compact. Je maag doet er dan langer over om dit te verteren en op te nemen in je bloed.
Sommige pillen brokkelen al uit elkaar als je ze vasthoud. Misschien is dit wel hetgeen waardoor de Qtjes minder zijn volgens veel mensen waaronder ik zelf.

Fastforwards waren ook keihard gedrukt :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:15 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Als er 190 mg MDMA in een pil zit, zal er geen verschil zijn met een andere pil waarin ook 190 mg MDMA zit.

Ik dacht dat je beter wist, valt me van je tegen ;)

Een pil A van 180 mg en een pil B van 180 mg kunnen verschillen in werking, ik zeg niet dat ze het altijd doen, maar het kan wel.. Maar het is niet de enige factor..

Kijk het gaat hier nu om dat mensen zeggen dat het ene keer anders is dan de andere keer en daarbij zijn ze ook van pil veranderd, zij geven de schuld aan de pil.. Nu is het niet zo dat alleen de pil invloed heeft, maar er meerdere factoren zijn, en dit zijn er heel wat!

Denk aan:
- Vermoeidheid
- Eten
- Sero niveau
- Omstandigheden waarin (temperatuur / ruimte / licht)
... bla bla

en zo ook is de pil een factor ;) En nee, niet de pil van dames :P

De 180 mg zijn uiteindelijk altijd z'n werk doen, hoe die 180 mg uiteindelijk zou opgenomen worden ligt in zekere zin aan de druk van de pil. Het kan te maken hebben met hard en zachtheid van de druk.. En nee, hard aan de buitenkant betekend niet hard van binnen ;) De laatste laag wordt tegenwoordig steeds vaker met een bepaald goedje aangemaakt zodat het minder kruimelig is en ze dus ook harder zijn! Weet zo snel de naam er niet meer van.. Dit bepaald hoe snel je maag alles opneemt, dan ligt het nog per persoon aan de stofwisseling hoe snel dit gebeurd, en dan ligt het nog weer aan het eten wat je op de maag hebt.. Dus al met al, veel factoren.

Maar het klopt dus wel, elke pil heeft een andere effect qua inslag - werkingsduur - come-down, maar uiteindelijk zal bij beiden de 180 mg door je lichaam gaan!
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 14:58 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:

Ik dacht dat je beter wist, valt me van je tegen ;)

Een pil A van 180 mg en een pil B van 180 mg kunnen verschillen in werking, ik zeg niet dat ze het altijd doen, maar het kan wel.. Maar het is niet de enige factor..

Kijk het gaat hier nu om dat mensen zeggen dat het ene keer anders is dan de andere keer en daarbij zijn ze ook van pil veranderd, zij geven de schuld aan de pil.. Nu is het niet zo dat alleen de pil invloed heeft, maar er meerdere factoren zijn, en dit zijn er heel wat!

Denk aan:
- Vermoeidheid
- Eten
- Sero niveau
- Omstandigheden waarin (temperatuur / ruimte / licht)
... bla bla

en zo ook is de pil een factor ;) En nee, niet de pil van dames :P

De 180 mg zijn uiteindelijk altijd z'n werk doen, hoe die 180 mg uiteindelijk zou opgenomen worden ligt in zekere zin aan de druk van de pil. Het kan te maken hebben met hard en zachtheid van de druk.. En nee, hard aan de buitenkant betekend niet hard van binnen ;) De laatste laag wordt tegenwoordig steeds vaker met een bepaald goedje aangemaakt zodat het minder kruimelig is en ze dus ook harder zijn! Weet zo snel de naam er niet meer van.. Dit bepaald hoe snel je maag alles opneemt, dan ligt het nog per persoon aan de stofwisseling hoe snel dit gebeurd, en dan ligt het nog weer aan het eten wat je op de maag hebt.. Dus al met al, veel factoren.

Maar het klopt dus wel, elke pil heeft een andere effect qua inslag - werkingsduur - come-down, maar uiteindelijk zal bij beiden de 180 mg door je lichaam gaan!

Gozer, de pil doet altijd zijn werk.

De persoon maakt het verschil. Alle factoren die je opnoemt zijn ook bijna persoonsafhankelijk.
Iedereen weet dat er bij sommige personen hier immense tolerantie in het spel is waardoor pillen niet precies werken zoals ze horen.

Dat de hardheid van de druk en dergelijke verschil maakt, ala, maar de werkzame stof blijft gewoon hetzelfde.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:04 

Hardtraxx Addict

Ik zeg toch ook niet de de pil zijn werk niet doet?!

Wanneer men alle factoren constant zou houden, beschouw de mens even als een machine waarin alles constant blijft.. Er zijn 2 pillen, allebei 180 mg mdma, maar ze zijn verschillend gedrukt.. Andere dikte, andere hardheid en zo, de eigenschappen van de pillen verschillen behalve dat er 180 mg inzit!

Nou nu gaan die beide pillen door de mens heen, de mens zal beide pillen verschillend ervaren! Bij de zachtere pil zal het oppervlakte van opname veel groter zijn in de maag en dus meer ineens opgenomen worden, waarbij een hardere pil het langer duurt aangezien de oppervlakte van opnames klein blijven omdat het 1 groot geheel blijft!

Beetje natuurkunde heb je toch wel gehad? Nou dit is het beetje natuurkunde combineren met een beetje biologie..

Iets in poeder vorm zal sneller opgenomen worden dan iets in vaste vorm..
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:07 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Ik zeg toch ook niet de de pil zijn werk niet doet?!

Wanneer men alle factoren constant zou houden, beschouw de mens even als een machine waarin alles constant blijft.. Er zijn 2 pillen, allebei 180 mg mdma, maar ze zijn verschillend gedrukt.. Andere dikte, andere hardheid en zo, de eigenschappen van de pillen verschillen behalve dat er 180 mg inzit!

Nou nu gaan die beide pillen door de mens heen, de mens zal beide pillen verschillend ervaren! Bij de zachtere pil zal het oppervlakte van opname veel groter zijn in de maag en dus meer ineens opgenomen worden, waarbij een hardere pil het langer duurt aangezien de oppervlakte van opnames klein blijven omdat het 1 groot geheel blijft!

Beetje natuurkunde heb je toch wel gehad? Nou dit is het beetje natuurkunde combineren met een beetje biologie..

Iets in poeder vorm zal sneller opgenomen worden dan iets in vaste vorm..

Dat is logisch, maar dat verklaart nog steeds niet waarom mensen zoveel klagen over Q'tjes en bijvoorbeeld niet over Fastforwards.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:13 

Hardtraxx Addict

Olijfboompje schreef:
Dat is logisch, maar dat verklaart nog steeds niet waarom mensen zoveel klagen over Q'tjes en bijvoorbeeld niet over Fastforwards.

Verklaring heb ik nooit proberen te geven.. En dit zijn pillen die verschillen ook in mg, FFW zijn hoger gedoseerd dan Q'tjes ;)

Dat mensen zoveel klagen over Q'tjes komt waarschijnlijk door het feit dat de batches niet constant zijn.. Wanneer men een keer een Q'tje neemt die hard gedrukt is en men tevreden is verwacht men de volgende keer weer hetzelfde van dit Q'tje, wanneer de volgende Q die hij neemt zacht gedrukt is zal hij de Q anders gaan ervaring en het ineens niet leuk vinden en achteraf zeggen "kut pillen" .. Bij bovengenoemde zijn dan alle andere variabelen weer constant gehouden hé ;)!
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 15:20 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:

Verklaring heb ik nooit proberen te geven.. En dit zijn pillen die verschillen ook in mg, FFW zijn hoger gedoseerd dan Q'tjes ;)

Dat mensen zoveel klagen over Q'tjes komt waarschijnlijk door het feit dat de batches niet constant zijn.. Wanneer men een keer een Q'tje neemt die hard gedrukt is en men tevreden is verwacht men de volgende keer weer hetzelfde van dit Q'tje, wanneer de volgende Q die hij neemt zacht gedrukt is zal hij de Q anders gaan ervaring en het ineens niet leuk vinden en achteraf zeggen "kut pillen" .. Bij bovengenoemde zijn dan alle andere variabelen weer constant gehouden hé ;)!

Tja, precies.
Dit is denk ook eerder het geval.

Deze discussie word hier echter oeveloos vaak gevoerd.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:44 

Hardtraxx Addict

Zaterdag dan eindelijk de triforces zonder breeklijn testen.. Laatste keer was op Defqon 25 juni en toen heb ik het best bescheiden gehouden.
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic