93Wesley93 schreef:
dawasiknie schreef:
93Wesley93 schreef:
Gisteren onverwachts eerste keer pep(snuiven) gedaan op The Qontinent , leuk spul moet ik zeggen. Eerste uurtjes merkte ik er naar mijn gevoel heel weinig van, maar achteraf gezien had ik wel degelijk meer energie maar verder eigenlijk niet zo veel speciaals. Na 2 uur begon ik me opeens zo blij als een kind te voelen en wat tintelingen te krijgen, kwam echt allemaal heel geleidelijk in ieder geval. Echt top dat je ook zo helder in je hoofd blijft. Alleen jammer dat ik ruim een uur voor het einde er weer zwaar doorheen zat, maar goed eerste keer iets nieuws doseren kan dat wel gebeuren.

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen.

En nog bedankt voor de hulp van sommigen hier.

Haha dat had ik ook, dat ik me echt heel erg opgewekt voelde en allemaal tintelingen had. Vond het eigenlijk een MDMA-achtige rush maar dan zonder die geforceerde euforie/liefde.
Je bent op zich wel helder alleen ga je op een gegeven moment wel teveel en een beetje dom lullen

Hoe vond je de afterdip/kater eigenlijk?
Klopt ik heb volgens mij aardig wat afgeluld af en toe en daar waren sommige hier ook het slachtoffer van vrees ik.

De kater/dip viel heel erg mee! Ik heb zondagnacht nog vrij goed kunnen slapen, gisteren was ik gewoon wat brak en leeg maar dat stelde niets voor, en vandaag lekker hele dag gewerkt zonder problemen dus het is mij prima afgegaan.

En @Rode Eekhoorntjes van hierboven
Heb ook verschillende meningen er over gehoord inderdaad, veel mensen die ze hadden op The Qontinent maar niemand was echt overtuigend, maar ik denk dat ze er wel mee door kunnen. Mensen beginnen er wel heel veel van te eisen, misschien moeten ze gewoon beter eens fatsoenlijk pauze nemen..
Zaterdag op Decibel neem ik zelf de proef op de som, na dikke 2 maanden MDMA pauze. Ik denk dat ik met een driekwartje ga beginnen omdat ze blijkbaar niet super hard erin knallen. Heb er vertrouwen in.

Ze knallen juist wel hard in

Maar het probleem is dat die rush zo hoog ligt, dat het wanneer het afzakt wel heel erg afzakt. De Triforce is veel geleidelijker voor mijn gevoel. Een iets minder harde rush, maar ook een constanter gevoel. Waarschijnlijk is het wel zo dat je na de Eekhoorn op hetzelfde level zit qua rush als de Triforce na het afzakken, maar dat het minder lijkt. Ik heb hier wel een theorie voor, geen idee of die ergens op slaat, maar ik zal hem wel even delen

Een voorbeeld met wat cijfers:
Voordat je een pil neemt, zit je gevoel op getal 1000.
Met een Eekhoorn gaat dat gevoel naar 2000 bij de inslag.
Met een Triforce gaat dat gevoel naar de 1700 bij de inslag.
Na de coming up, gaat het gevoel een beetje omlaag, om daarna op een constant gevoel te blijven.
Zeg maar naar ongeveer 1500.
Dat is bij de Eekhoorn een daling van 25% terwijl het bij de Triforce maar 12% omlaag gaat. Vandaar dat het gevoel bij de Eekhoorn is dat het gevoel een half uur na de inslag veel minder is dan bij de Triforce.
Dus je ziet wel dat het gevoel ongeveer hetzelfde ligt, maar dat het bij de Eekhoorn minder lijkt, omdat het te veel afzakt van de piek. En dan heb ik liever het gevoel van de Triforce, maar dat ligt persoonlijk. Als ik die hoge love-rush wil, pak ik wel Mephedrone.
@Roberttt Ik zeg ook niet dat het slechte pillen zijn, in tegendeel zelfs. Ik vind ze alleen minder dan verwacht/gehoopt, omdat het gevoel anders is. Dus persoonlijk vind ik de Triforces beter.