Daar ben ik weeeer
Planning was om op The Qontinent kristallen te gaan proberen en Pep nog een keer de kans te geven, helaas door problemen geen kristallen kunnen fixen, 17 dealers gehad

Of ze hadden het niet, of konden er niet aan komen, of ging net op vakantie, of alleen per ons

Dat was wel eventjes balen, maar goed we hadden nog 4 gram pep
Op Qontinent kwam ik Chukkels al snel tegen en die zei dat ie wel kristallen had, dus savonds om 8uur afgesproken. Had ie goed en slecht nieuws. Slechte dat ie geen kristallen had, goede dat hij wel Methylone had en dat ik dat wel mocht hebben

Dus ff naar de tent, bommetje van 150mg gemaakt, ingenomen en op naar de TMS tent.
Het spul komt echt super rustig op, super relaxed voor me maag, de speed kant nam wel de overhand, had echt superveel energie. Xtc kant was wat minder, maar net lekker, wat mooiere lichtjes, en af en toe een stevige kaakbeweging. Snachts niet veel geslapen, maar kwam door andere omstandigheden

Totaal geen dip gehad, nergens last van dus top

Al me vrienden die het niet wisten hadden eigenlijk niks door, dus leuke drug om stiekem te doen. Erg leuke drug, mits ik er aan kan komen zou dit wel een top vervanger kunnen zijn voor mij
Achteraf zondags geen pep meer gedaan, had geen zin om lang wakker te blijven, dus Banaanslak, Nando, Qnalqut en chukkels nog plezier mee gedaan