Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:11 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Wss met vriendengroep een camping op bij Q-base...
Benieuwd wat dat gaat worden sinds ik min of meer heb beloofd niet meer te snuiven xd

Huh? We gingen toch met zn allen vanaf Nijmegen de bus pakkeng?
Of zijn jullie weer aan t plannen zonder mij? :(

Heuuu, hier stem ik mee in! Want ik woon er ook :D

En tja, laat Daniel maar lekker met die dames van hem op een camping gaan staan, W-A-U-W! Wat zal dat toch vetjes gaan worden :thumbdown:

Oeee, lekker drugs nemen en dagenlang er last van hebben.
Het liefst weken uiteraard.

Ja, ik weet inmiddels wel dat dat meer jullie ding is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:29 

Hardtraxx Addict

Zegt meneer die zichzelf naar de klote gaat helpen met een paar dames om zich heen Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 12:37 

Hardtraxx Elite

Olijfboompje schreef:
Jeff3rd schreef:
Olijfboompje schreef:
Wss met vriendengroep een camping op bij Q-base...
Benieuwd wat dat gaat worden sinds ik min of meer heb beloofd niet meer te snuiven xd

Huh? We gingen toch met zn allen vanaf Nijmegen de bus pakkeng?
Of zijn jullie weer aan t plannen zonder mij? :(

Wtf is dit nu weer?
Bij mij staat al voor Free Festival vast dat ik met hun meeging naar Q-base en dus niet met de gebruikelijke malloten. :huh:

Wist ik niks van :(. Dus je gaat ons nu ook nog eens inruilen... Beetje jammer :(
Ben niet boos, alleen teleurgesteld en licht verdrietig.. Maar toch hou ik wel een beetje van je hoor :loving:

Olijfboompje schreef:

Oeee, lekker drugs nemen en dagenlang er last van hebben.
Het liefst weken uiteraard.

Ja, ik weet inmiddels wel dat dat meer jullie ding is.

Ik neem niet altijd droekz hoor.. Ik heb Hcotb nuchter gedaan en het ging prima! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 15:46 

Hardtraxx Veteran

Uh... Er is behoorlijk veel bijgepost hier in de tijd dat ik hier weg was. Eerst even doorlezen en dan ff mijn belevingen van het vooraf verwachtte nuchtere Qontinent wat door omstandigheden iets anders uitpakte, maar één van de meest geniale ervaringen ooit is geworden. Stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Hmm, dat reportje laat iets langer op zich wachten, want heb zojuist besloten er een heel tripreport van te maken :love: Maar 1 ding kan ik alvast verklappen: trippen op een festival is geniaal! Wat een perfect spul is dat 2C-T2 om mee te openen.

Verder moet ik zeggen dat de Wasted Pinguinz een hele goede act is. Heb gewoon echt genoten op de pre-party van hun set. Maar dan moet je wel in de staat zijn zoals ze zelf al aangeven: wasted! In een dronken bui naar die vogels luisteren, is gewoon prima te doen! :D

Ook een minder leuk iets: de Rode Eekhoorntjes zijn toch niet zo geweldig als verwacht. Het zal persoonlijk liggen, maar het is toch wel een kleine bevestiging voor mezelf dat minimaal 10 mensen, met gebruikservaring van eerste keer tot doorgewinterde junk, hetzelfde erover zeggen als mij. Ze zijn té random. De ene keer knalt hij super hard in, de andere keer mis je de complete love-rush of zakt het gevoel gewoon veel te snel af. Wellicht is de rush te hoog, dat het erna te snel afbreekt ofzo, waardoor je het gevoel hebt dat je weer nuchter wordt. Als ik een vergelijking moet maken, dan komt de Oranje Q-Dance eerste batch het eerst in me op. En dat is niet positief. Nee, ik vind de Rode Eekhoorn absoluut geen waardige opvolger van de Triforce en vind het jammer dat deze pil z'n naamgenoot in groene versie totaal geen eer aan doet. Zonde!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:23 

Hardtraxx Addict

Pep en doseren, daar ben ik toch wel de held in :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 16:25 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Zegt meneer die zichzelf naar de klote gaat helpen met een paar dames om zich heen Afbeelding

Zegt meneer die naar de klote gaat zonder dames :P
Jeff3rd schreef:
Wist ik niks van :(. Dus je gaat ons nu ook nog eens inruilen... Beetje jammer :(
Ben niet boos, alleen teleurgesteld en licht verdrietig.. Maar toch hou ik wel een beetje van je hoor :loving:

Jaa, ik heb betere vrienden gevonden.
Nee, tuurlijk niet, maar Iris had mij gevraagd bij haar te blijven slapen met Q-base en daarnaast is het ook nog eens lekker dichtbij.

Daarnaast gaat het feesten toch op een laag pitje en drugsgebruik ook in verband met afstuderen dit jaar.
Iris93 schreef:
Pep en doseren, daar ben ik toch wel de held in :$

Hoezo dat dan?

Pep doseren is a piece of cake.
Overdoseren mag je wel flinks doorsnuiven.
Waarschijnlijk raakt je neus eerder verstopt dan dat je overdoseert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:25 

Donateur

Hmm jammer om te horen van die Eekhoorntjes, ik denk ook wel dat het ook komt omdat een hoop mensen al een beetje teveel hebben gebruikt de laatste tijd. Dan werkt MDMA ook niet meer zo smooth na een tijdje.

Vaag namelijk dat iedereen er op Bass Academy zo hard van ging en toen iedereen het er wel over eens was dat dat de beste pil ooit was. En dat ie juist wel geleidelijk en constant ging, met een erg fijne piek. Alleen dat ie niet zo hard insloeg. Maar dat vond ik bij die groene ook al niet.

Ik zal me wel opofferen om zaterdag uitgebreid de proef op de som te nemen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
93Wesley93 schreef:
Gisteren onverwachts eerste keer pep(snuiven) gedaan op The Qontinent , leuk spul moet ik zeggen. Eerste uurtjes merkte ik er naar mijn gevoel heel weinig van, maar achteraf gezien had ik wel degelijk meer energie maar verder eigenlijk niet zo veel speciaals. Na 2 uur begon ik me opeens zo blij als een kind te voelen en wat tintelingen te krijgen, kwam echt allemaal heel geleidelijk in ieder geval. Echt top dat je ook zo helder in je hoofd blijft. Alleen jammer dat ik ruim een uur voor het einde er weer zwaar doorheen zat, maar goed eerste keer iets nieuws doseren kan dat wel gebeuren. :P

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen. :D En nog bedankt voor de hulp van sommigen hier. ;)

Haha dat had ik ook, dat ik me echt heel erg opgewekt voelde en allemaal tintelingen had. Vond het eigenlijk een MDMA-achtige rush maar dan zonder die geforceerde euforie/liefde.
Je bent op zich wel helder alleen ga je op een gegeven moment wel teveel en een beetje dom lullen :P

Hoe vond je de afterdip/kater eigenlijk?

Klopt ik heb volgens mij aardig wat afgeluld af en toe en daar waren sommige hier ook het slachtoffer van vrees ik. xd De kater/dip viel heel erg mee! Ik heb zondagnacht nog vrij goed kunnen slapen, gisteren was ik gewoon wat brak en leeg maar dat stelde niets voor, en vandaag lekker hele dag gewerkt zonder problemen dus het is mij prima afgegaan. :)

En @Rode Eekhoorntjes van hierboven
Heb ook verschillende meningen er over gehoord inderdaad, veel mensen die ze hadden op The Qontinent maar niemand was echt overtuigend, maar ik denk dat ze er wel mee door kunnen. Mensen beginnen er wel heel veel van te eisen, misschien moeten ze gewoon beter eens fatsoenlijk pauze nemen..

Zaterdag op Decibel neem ik zelf de proef op de som, na dikke 2 maanden MDMA pauze. Ik denk dat ik met een driekwartje ga beginnen omdat ze blijkbaar niet super hard erin knallen. Heb er vertrouwen in. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:30 

Donateur

Chukkels schreef:
Hmm, dat reportje laat iets langer op zich wachten, want heb zojuist besloten er een heel tripreport van te maken :love: Maar 1 ding kan ik alvast verklappen: trippen op een festival is geniaal! Wat een perfect spul is dat 2C-T2 om mee te openen.

Verder moet ik zeggen dat de Wasted Pinguinz een hele goede act is. Heb gewoon echt genoten op de pre-party van hun set. Maar dan moet je wel in de staat zijn zoals ze zelf al aangeven: wasted! In een dronken bui naar die vogels luisteren, is gewoon prima te doen! :D

Ook een minder leuk iets: de Rode Eekhoorntjes zijn toch niet zo geweldig als verwacht. Het zal persoonlijk liggen, maar het is toch wel een kleine bevestiging voor mezelf dat minimaal 10 mensen, met gebruikservaring van eerste keer tot doorgewinterde junk, hetzelfde erover zeggen als mij. Ze zijn té random. De ene keer knalt hij super hard in, de andere keer mis je de complete love-rush of zakt het gevoel gewoon veel te snel af. Wellicht is de rush te hoog, dat het erna te snel afbreekt ofzo, waardoor je het gevoel hebt dat je weer nuchter wordt. Als ik een vergelijking moet maken, dan komt de Oranje Q-Dance eerste batch het eerst in me op. En dat is niet positief. Nee, ik vind de Rode Eekhoorn absoluut geen waardige opvolger van de Triforce en vind het jammer dat deze pil z'n naamgenoot in groene versie totaal geen eer aan doet. Zonde!

Stil is ? Die eekhoorns zijn gewoon goed..... Hou je anders gewoon stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 17:47 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat een groene eekhoorn ook niet echt goed werkt met een serotonine-pijl van onder 0 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:05 

Hardtraxxer

Daar ben ik weeeer :D

Planning was om op The Qontinent kristallen te gaan proberen en Pep nog een keer de kans te geven, helaas door problemen geen kristallen kunnen fixen, 17 dealers gehad :P Of ze hadden het niet, of konden er niet aan komen, of ging net op vakantie, of alleen per ons xd Dat was wel eventjes balen, maar goed we hadden nog 4 gram pep :P

Op Qontinent kwam ik Chukkels al snel tegen en die zei dat ie wel kristallen had, dus savonds om 8uur afgesproken. Had ie goed en slecht nieuws. Slechte dat ie geen kristallen had, goede dat hij wel Methylone had en dat ik dat wel mocht hebben :D Dus ff naar de tent, bommetje van 150mg gemaakt, ingenomen en op naar de TMS tent.

Het spul komt echt super rustig op, super relaxed voor me maag, de speed kant nam wel de overhand, had echt superveel energie. Xtc kant was wat minder, maar net lekker, wat mooiere lichtjes, en af en toe een stevige kaakbeweging. Snachts niet veel geslapen, maar kwam door andere omstandigheden :P Totaal geen dip gehad, nergens last van dus top :D
Al me vrienden die het niet wisten hadden eigenlijk niks door, dus leuke drug om stiekem te doen. Erg leuke drug, mits ik er aan kan komen zou dit wel een top vervanger kunnen zijn voor mij :)

Achteraf zondags geen pep meer gedaan, had geen zin om lang wakker te blijven, dus Banaanslak, Nando, Qnalqut en chukkels nog plezier mee gedaan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
dawasiknie schreef:
93Wesley93 schreef:
Gisteren onverwachts eerste keer pep(snuiven) gedaan op The Qontinent , leuk spul moet ik zeggen. Eerste uurtjes merkte ik er naar mijn gevoel heel weinig van, maar achteraf gezien had ik wel degelijk meer energie maar verder eigenlijk niet zo veel speciaals. Na 2 uur begon ik me opeens zo blij als een kind te voelen en wat tintelingen te krijgen, kwam echt allemaal heel geleidelijk in ieder geval. Echt top dat je ook zo helder in je hoofd blijft. Alleen jammer dat ik ruim een uur voor het einde er weer zwaar doorheen zat, maar goed eerste keer iets nieuws doseren kan dat wel gebeuren. :P

Was een goede ervaring in ieder geval! Voelde heerlijk aan om als nog een hele dag flink te kunnen door beuken na de twee voorafgaande zware dagen. :D En nog bedankt voor de hulp van sommigen hier. ;)

Haha dat had ik ook, dat ik me echt heel erg opgewekt voelde en allemaal tintelingen had. Vond het eigenlijk een MDMA-achtige rush maar dan zonder die geforceerde euforie/liefde.
Je bent op zich wel helder alleen ga je op een gegeven moment wel teveel en een beetje dom lullen :P

Hoe vond je de afterdip/kater eigenlijk?

Klopt ik heb volgens mij aardig wat afgeluld af en toe en daar waren sommige hier ook het slachtoffer van vrees ik. xd De kater/dip viel heel erg mee! Ik heb zondagnacht nog vrij goed kunnen slapen, gisteren was ik gewoon wat brak en leeg maar dat stelde niets voor, en vandaag lekker hele dag gewerkt zonder problemen dus het is mij prima afgegaan. :)

En @Rode Eekhoorntjes van hierboven
Heb ook verschillende meningen er over gehoord inderdaad, veel mensen die ze hadden op The Qontinent maar niemand was echt overtuigend, maar ik denk dat ze er wel mee door kunnen. Mensen beginnen er wel heel veel van te eisen, misschien moeten ze gewoon beter eens fatsoenlijk pauze nemen..

Zaterdag op Decibel neem ik zelf de proef op de som, na dikke 2 maanden MDMA pauze. Ik denk dat ik met een driekwartje ga beginnen omdat ze blijkbaar niet super hard erin knallen. Heb er vertrouwen in. :loving:

Ze knallen juist wel hard in ;) Maar het probleem is dat die rush zo hoog ligt, dat het wanneer het afzakt wel heel erg afzakt. De Triforce is veel geleidelijker voor mijn gevoel. Een iets minder harde rush, maar ook een constanter gevoel. Waarschijnlijk is het wel zo dat je na de Eekhoorn op hetzelfde level zit qua rush als de Triforce na het afzakken, maar dat het minder lijkt. Ik heb hier wel een theorie voor, geen idee of die ergens op slaat, maar ik zal hem wel even delen xd

Een voorbeeld met wat cijfers:

Voordat je een pil neemt, zit je gevoel op getal 1000.
Met een Eekhoorn gaat dat gevoel naar 2000 bij de inslag.
Met een Triforce gaat dat gevoel naar de 1700 bij de inslag.
Na de coming up, gaat het gevoel een beetje omlaag, om daarna op een constant gevoel te blijven.
Zeg maar naar ongeveer 1500.
Dat is bij de Eekhoorn een daling van 25% terwijl het bij de Triforce maar 12% omlaag gaat. Vandaar dat het gevoel bij de Eekhoorn is dat het gevoel een half uur na de inslag veel minder is dan bij de Triforce.

Dus je ziet wel dat het gevoel ongeveer hetzelfde ligt, maar dat het bij de Eekhoorn minder lijkt, omdat het te veel afzakt van de piek. En dan heb ik liever het gevoel van de Triforce, maar dat ligt persoonlijk. Als ik die hoge love-rush wil, pak ik wel Mephedrone.

@Roberttt Ik zeg ook niet dat het slechte pillen zijn, in tegendeel zelfs. Ik vind ze alleen minder dan verwacht/gehoopt, omdat het gevoel anders is. Dus persoonlijk vind ik de Triforces beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:15 

Donateur

Maar jonge... je weet zelf ook waarom dat komt xd

Wist je dat als je 2 dagen achter elkaar aan het bier zit, je de 2e dag meer bier nodig hebt om het zelfde gevoel als de dag er voor te evenaren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Ik denk dat een groene eekhoorn ook niet echt goed werkt met een serotonine-pijl van onder 0 :P

Ik zeg toch juist dat het bij mensen van verschillende levels zo was. Bij mensen die het voor het eerst deden, tot mensen die elke week eraan zitten. Mensen die op zondag langer lekkerder gingen van 3 kwart Triforce op zaterdag dan 3 kwart Eekhoorn op zaterdag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:26 

Hardtraxx Veteran

Bullshit met betrekking tot de eekhoorns.
Wanneer je een tijd niet gebruikt hebt, komen deze knaapjes gewoon lekker op en niet bizar hard of wat dan ook.
Op Dominator had ik een kuthumeur en na het nemen van deze beestjes voelde ik mij de koning van de wereld.

Maar inderdaad, ik denk dat het eerder ligt aan het patroon van gebruik van mensen hier dat zij er steeds minder van voelen.

Zoek eerst de oorzaak bij jezelf voordat je bij het middel gaat zoeken.
Als op Q-base bij mij de pillen minder werken dan op Decibel, dan is het toch echt mijn eigen schuld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:29 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Maar tja, bij pep.. Je moet je gewoon bij neerleggen dat je lastig tot niet slaapt.. Het leukste is ook dat je het sowieso samen met een ander doet of een paar zodat je niet alleen de uren door moet brengen :) Zodra je alleen de uurtjes moet doorbrengen kan je je behoorlijk kut en leeg voelen, dat heb ik zelf ook wel keer meegemaakt..

Gewoon wat G op de after en dan slaap je nadien wel :P

roberttt schreef:
Maar jonge... je weet zelf ook waarom dat komt xd

Wist je dat als je 2 dagen achter elkaar aan het bier zit, je de 2e dag meer bier nodig hebt om het zelfde gevoel als de dag er voor te evenaren ^^

Wijze robert! Die eekhoorns zijn gewoon net hetzelfde als de triforces, zelfde m, zelfde bindmiddel, zelfde drukker, zelfde dosering. Difference in effect ligt aan de persoon die ze slikt, niet aan de pil
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

Laat ook maar lekker, geloven jullie maar zelf wat jullie willen geloven, ik ben tot mijn conclusie gekomen :P

Vergeet niet dat elke pil per persoon een verschillende werking heeft. Zo heb ik al eerder een heel verhaal over de Q-Dance geschreven, waar zelfs Robert het mee eens was. En juist die persoon ontkracht nu weer mijn verhaal. Ik zeg ook nergens dat het kutpillen zijn, vergeet dat niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 18:48 

Donateur

Maar die Q's waren gewoon bij iedereen altijd kut :P Die eekhoorns vonden jullie in het begin heulemaal de bom daarom dat het zo vreemd is als je nu het tegenovergestelde beweert...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar die Q's waren gewoon bij iedereen altijd kut :P Die eekhoorns vonden jullie in het begin heulemaal de bom daarom dat het zo vreemd is als je nu het tegenovergestelde beweert...

Je weet dat ik kneiterdronken was toen ik voor het eerst die Eekhoorn nam en er dus eigenlijk helemaal niks meer van weet? :P Zegt ook wel genoeg dat ik toen in 3 uur tijd anderhalf op het feest nam ;) En verder is thuissetting anders dan op een feest, nu ik erover nadenk had ik in thuissetting ook sneller bijgepakt dan normaal en dat had ik met de Triforce niet. Dus eigenlijk klopt het wel: Eekhoorntjes zijn gewoon goede dingen, maar je moet er sneller van bijpakken :P Dan kom je telkens weer op die piek. Dus dan zou het geen probleem moeten zijn.

Nog ff voor de duidelijkheid: De Eekhoorns zijn alles behalve kut, maar in vergelijking met de Triforce vind ik de Triforce fijner, omdat die geleidelijker zijn. De love-rush van de Eekhoorn overtreft de Triforce wel in het begin.

Maar goed, het zal wel aan mij liggen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:26 

pepepe schreef:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:36 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:

Maatje van me had dit weekend nog een Q, 2x een halve en die had echt nergens last van, die vond hem echt top :P Het verschilt zoveel, valt gewoon geen pijl op te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:40 

Donateur

Ja een andere maat van me vond die Q's ook helemaal te gek terwijl ie die driehoekjes juist niks vond.
Vaaaaaaaaggggggggggggggggggg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:42 

Bierkoning

Bij mij is de werking ook de ene x beter dan de andere x, dus stel ik heb 1 xtje een of andere nieuwe pil, en die werkt toevallig heel goed die keer, denk ik meteen wow die is supergoed, terwijl de werking de keer erna mss een stuk minder is.
Dit heb ik heel erg bij blauwe harley's. De ene x echt topdingen (zoals bij Qountdown) en de andere x merk ik er maar vrij weinig van (Hard Bass bijv.)

Ik moet zeggen dat groene eekhoorntjes altijd wel een redelijk vergelijkbaar gevoel geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

True, Groene Eekhoorntjes waren altijd geweldig. Evenals de Fast Forwards. I miss those beans :(
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic