Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 1193  Volgende

Van welke drug zou je je hele leven de mentale effecten willen meedragen, als het moet?
XTC 32%  32%  [ 46 ]
LSD 3%  3%  [ 4 ]
Amfetamine 22%  22%  [ 31 ]
Cocaine 19%  19%  [ 27 ]
Truffels/paddo’s 1%  1%  [ 1 ]
Cannabis 7%  7%  [ 10 ]
Alcohol 8%  8%  [ 11 ]
Ketamine 4%  4%  [ 5 ]
GHB 5%  5%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 142
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Zaterdag dan eindelijk de triforces zonder breeklijn testen.. Laatste keer was op Defqon 25 juni en toen heb ik het best bescheiden gehouden.

Ga je het niet bescheiden houden dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Zaterdag dan eindelijk de triforces zonder breeklijn testen.. Laatste keer was op Defqon 25 juni en toen heb ik het best bescheiden gehouden.

Gewoon dr in gooien tijdens de fouillering niet zo bescheiden doen joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:54 

Hardtraxx Addict

Haha bedoel eigenlijk dat ik wel eens meer heb gebruikt op een feest dan op Defqon.. Maar ik zie het wel :P Neem genoeg mee voor een dag dus komt wel goed.. Zit alleen te twijfelen of ik moet beginnen met een hele canadees (vorig jaar -- 130-140 mg) en daarna met halve triforces ga werken of alleen triforces ga nemen. Waar men al niet over kan twijfelen..

Heb er wel ontiegelijk veel zin in verdomme!!

mrazura schreef:
Kettingzaag schreef:

Gewoon dr in gooien tijdens de fouillering niet zo bescheiden doen joh.

Haha nee kom denk ik bezopen binnen.. Begin met X rond 5-6 uur.. Ervaring leert dat ik anders te vroeg inkak en ga geen pep meenemen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:57 

Kettingzaag schreef:

waarom zonder breeklijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 19:58 

KSwoosh schreef:
Kettingzaag schreef:

waarom zonder breeklijn?

Omdat ze zonder breeklijn gedrukt zijn (3e batch als ik het goed heb?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:00 

Hardtraxx Addict

Laatste batch volgens mij ja.. Schijnen wel aardig te zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:03 

Donateur

Had er ook 1 van op Dominator.. ging wel goed...

Enigste nadeel, je gaat er extreem van knuffelen ........
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:03 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Da's juist bazig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:05 

Donateur

Olijfboompje schreef:
roberttt schreef:

Da's juist bazig :D

Niet hoe ik was ;) ging te ver

Heb in de Italian Hardcore... een rondje gedaan om iedereen die vdk een knuffel te geven...

Volgens een maat was ik 4 uren bezig :lol: Mooi feeske :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:09 

Hardtraxx Addict

Hehe jah naja gaan een paar lekkere wijven mee dus dan ga ik daar wel mee knuffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:12 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat iederen die vdk is wel open staat voor een knuffel haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:13 

Donateur

SkiggyRapz18 schreef:

Ja, maar als je 4 uren iedereen loopt te knuffelen... en dan steeds een ander persoon XD echt een wereld record heb ik daar gezet !

Of ik had teveel op, dat kan ook..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:14 

Banaanslak schreef:
Omdat ze zonder breeklijn gedrukt zijn (3e batch als ik het goed heb?)

ja dat snap ik, maar met reden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:15 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Ja, maar als je 4 uren iedereen loopt te knuffelen... en dan steeds een ander persoon XD echt een wereld record heb ik daar gezet !

Dat is idd wel een wereldrecord jaa. heb ook nog nooit iemand gezien die de hele zaal zoveel mogelijk mensen ging knuffelen terwijl hij vdk was hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:17 

Donateur

SkiggyRapz18 schreef:
roberttt schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Dat is idd wel een wereldrecord jaa. heb ook nog nooit iemand gezien die de hele zaal zoveel mogelijk mensen ging knuffelen terwijl hij vdk was hahaha :lol:

Gaat mij ook niet meer overkomen... Decibel maar rustiger aan doen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
roberttt schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Heldig toch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:21 

Hardtraxx Elite

[quote="roberttt]Gaat mij ook niet meer overkomen... Decibel maar rustiger aan doen xd[/quote]

Achjaa denk dat je je toen wel vermaakt hebt....Weer een lesje voor de volgende x :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:22 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Heldig toch xd

Zeker heldig jaaa als ik zoiemand tegen zou komen zou ik hem ook direct knuffelen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:25 

Donateur

Zien of het op decibel gebeurt.

Neem dan Rooie eekhoorntjes denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:26 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Citaat:
Heldig toch xd

Zeker heldig jaaa als ik zoiemand tegen zou komen zou ik hem ook direct knuffelen :lol:

:P
roberttt schreef:
Zien of het op decibel gebeurt.

Neem dan Rooie eekhoorntjes denk ik

Ik hoop van wel bij mij...
Ik vind dat altijd geweldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:27 

Hardtraxx Elite

Jaa ik doe knuffel meestal alleen mensen die ik kent bij vreemde heb ik dat minder erg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 20:50 

Hardtraxx Addict

Ik knuffel ook nooit zo erg, alleen met goede vrienden.. Voorbeeldje: Emporium waren wij met een redelijk hechte groep vrienden.. Was de groep een half uur in tweeen gesplitst.. Het moment dat iedereen weer bij elkaar kwam zal ik nooit vergeten.. Iedereen elkaar omhelzen en begroeten alsof we elkaar 5 jaar niet gezien hadden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:02 

Hardtraxx Elite

Kettingzaag schreef:
Ik knuffel ook nooit zo erg, alleen met goede vrienden.. Voorbeeldje: Emporium waren wij met een redelijk hechte groep vrienden.. Was de groep een half uur in tweeen gesplitst.. Het moment dat iedereen weer bij elkaar kwam zal ik nooit vergeten.. Iedereen elkaar omhelzen en begroeten alsof we elkaar 5 jaar niet gezien hadden. :lol:

Lol :lol: Bij mij komt de drang om te knuffelen meestal gewoon in een keer omhoog en dan vraag ik altijd zulle we ff knuffele :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:16 

Hardtraxx Addict

Bij mij vragen mensen vaak om een knuffel, ik kom er haast nooit zelf mee opzetten :P Nja heel af en toe dan.. Mja, ik vind het ook niet persee fijn om te knufflen, het moment ervoor moet het ook wel zijn eerlijk gezegd :D Constant knuffelen in je mdma-space is ook niet wat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2011 21:28 

Hardtraxx Elite

Squirrie schreef:
Olijfboompje schreef:
Dat is logisch, maar dat verklaart nog steeds niet waarom mensen zoveel klagen over Q'tjes en bijvoorbeeld niet over Fastforwards.

Verklaring heb ik nooit proberen te geven.. En dit zijn pillen die verschillen ook in mg, FFW zijn hoger gedoseerd dan Q'tjes ;)

Dat mensen zoveel klagen over Q'tjes komt waarschijnlijk door het feit dat de batches niet constant zijn.. Wanneer men een keer een Q'tje neemt die hard gedrukt is en men tevreden is verwacht men de volgende keer weer hetzelfde van dit Q'tje, wanneer de volgende Q die hij neemt zacht gedrukt is zal hij de Q anders gaan ervaring en het ineens niet leuk vinden en achteraf zeggen "kut pillen" .. Bij bovengenoemde zijn dan alle andere variabelen weer constant gehouden hé ;)!

Je maagzuur gooit zo een pil op slechts enkele minuten uit elkaar, hard of zacht gedrukt maakt hier echt niks uit... Dit maakt echt niet het verschil wat je voelt in werking. Alle andere kenmerken die puur persoonsgebonden zijn wel, daarom dat 2 pillen van 180mg toch een andere werking kunnen hebben. Maar dit ligt niet aan de pil... De eerste batches van de Q's waren even zeer constant, net zoals de triforce batches en de rode eekhoorns batch.. Je kan hierover blijven vitten en discussiëren maar het is gewoon een domme discussie.
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 1193  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic